Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
~zet koffie neer~

Leuk inderdaad, dit soort acties van kinderen. Madokus zal het nu niet meer vergeten, toch?

Welkom thuis, Whopper, in alle betekenissen van die woorden! Heftig thuiskomen met rouwkaarten en geboortekaartjes. Later is nu, dat blijkt.
Dank Bloes, en ik vind dat je goed bezig bent. Beter zou nog zijn om hem te laten weten dat verder contact niet op jouw lijstje van geluksmomenten staat, maar daar ben je misschien nog niet aan toe? Een man die zo met je gevoelens speelt, volkomen voorbij gaat aan het feit dat hij jou elke keer weer een keus moet laten maken die jou pijn en energie kost en elke keer die wond weer openhaalt moet maar eens inzien dat hij elders onderdak moet vinden voor zijn wispelturige gedoe. Of wél, of niet. Maar niet af en toe een beetje. Ook al gaat het om zijn dochters, of om jouw meiden; nee. Het is te pijnlijk. Klaar.

Sorry. Ik kan er pissig om worden. Zoals je ziet.

Ik ken de stranddieven wel, heb m twee keer gelezen en begrijp de vergelijking ook niet, misschien omdat ik je niet goed genoeg ken? Het is in ieder geval de moeite waard om erchter te komen of jij het ziet; het is een mooi boek. Zoals alles van Joanne harris....
Hoofdpersoon heet Mado en wordt regelmatig Madootje genoemd... Vandaar...

(he, nou is de verrassing eraf...)

Ah ja, je hebt gelijk. Ik vergeet de namen van de karakters altijd weer snel na het lezen van het boek. Maar dat is zo ja, nu je het zegt.

Toch maar lezen hoor, is een erg mooi boek!
Gos, Pimpel, wat naar allemaal! Schrik er van, zeg. Maar inderdaad; er zijn legio mensen met een hartruis... hoeft helemaal geen gevolgen of betekenis te hebben! (Maar heb me dus voorgenomen om maandag met Lieke te gaan; heeft immers dezelfde symptomen als Lotje, en verbeterd niets.....). Sterkte, meid, en niet teveel op voorhand in de rats zitten, he?!

Zag bij de MacDonalds dat de McWhopper in de aanbieding was..... Is dat omdat jij weer terug van vakantie bent, Whopper?

Jeetje, Bent, zo is het inderdaad allemaal niet meer leuk. Steeds meer gaat "Life sucks" op..... Wat een nare dingen toch allemaal de laatste tijd!

Wanneer staat je les over dwarslaesies gepland? Enneh; doe je dat vaker, lesgeven? Leuk man, als dat een onderdeel van je baan is!! (Is ook bij mij zo, en ik vind dat ERG leuk. Zou niet graag voor 100% lesgeven, maar zo af en toe een onderwijskundig taakje...hassstikke leuk en helemaal niet verkeerd!)

Bloesem; knuf voor jou. Heb toentertijd het verhaal wel een beetje meegekregen, maar natuurlijk niet heel goed. Maar uit de reacties te lezen heb je een goed besluit genomen, maar dat je er verdrietig om bent vind ik wel sneu! Maar ja, hart en verstand, he?! Hugs!

Mims; ook voor vandaag maar weer veel sterkte met de dag doorkomen...... Slaap je eigenlijk wel een beetje goed? Of wil dat ook niet echt....

Nou, ik zal twee kinders uit de garagewerkplaats plukken; ze zien eruit!! Niet normaal.........
Hmmm, tja ik weet dat veel mensen een ruisje hebben, Lientje heeft namelijk óók een ruisje, maar bij haar luisteren ze er gewoon 1x per jaar naar en verder nix. Bij Lotje is het juist icm haar klachten dat het niet lekker zit en er dus verder onderzocht moet worden.

Toch gek he? Dat Lotje en Lieke zo lang met precies dezelfde klachten rondlopen?
Goeimiddag

Nadat ik binnen 45 minuten wel 5 pagina's van m'n pocketboekje heb kunnen lezen en ongeveer 100x erbij weggeroepen ben door man en/of kind(eren) is het me weer volledig duidelijk waarom ik nog maar zo weinig boeken lees En in de vakanties gaat het zo goed!

Ik kwam er net achter dat ik vorige week geheel per ongeluk een hele leuke foto van LD gemaakt heb

zo

voor zover weer de nutteloze bijdragen van mij voor deze dag

ik ga me aan/omkleden en dan gaan we weg

toedels!
Later is nu
Haha, ja ik heb het wel doorgegeven aan de Burgerking Xop, wanneer ik weer terug zou komen. Jammer dat de Mac Donalds nu met me aan de haal gaat!
Xop, in mijn ziekenhuis heb je een functiedifferentiatie systeem, om bij de hogere functie te horen moet je bepaalde dingen doen naast je normale werk, waaronder 2 keer per jaar een klinische les geven. Ik vind het maken van zo`n les wel leuk, maar het lesgeven op zich niet. Ik ben namelijk een schijterd om voor mensen te spreken (gek genoeg, omdat praten tegen mensen toch eens van mijn hobbies is). Maar ja, het hoort erbij en het is goed voor mezelf, op die manier hoop ik er ooit wat makkelijker in te worden.Woensdag moet ik hem geven, dus ik moet nog een beetje opschieten met die power point in elkaar zetten, bij voorkeur dit weekend, dan kan ik maandag nog foto`s van een ex patient erin zetten.

Pimpel, wat schrikken zeg! Ik kan me je zorgen helemaal voorstellen, hopelijk loopt dit wel met een sisser af!

Mims, heftig zeker zo onverwachts zo`n mooie regenboog? Dreamer, kende jij het prachtverhaal omtrent mims haar regenboog?

Whop, leuk datje er weer bent!

Bloes, je doet het hartikke goed! Ik kan me wel vinden in de woorden van whopper, maar snap ook wel dat dat wel weer erg moeilijk is..,...
Pffffffff, heftig onder de indruk van alle activiteiten op de mail en de regenboogfoto hier.

Probeerde vandaag vanaf werk te reageren, maar lukte niet.

Daarom hierbij even een hug van uw kroeggenoot, die zeer ongezellig voor hier even lekker gaat bannkhangen met een kop thee en t.v.!
powerpoint is af \\:-)//

Ga nu dus ook maar even socializen met bentos.
Nee, ik kende niet het verhaal van de regenboog, dacht dat iemand anders hier dat was?

Ik heb nog wel vaak aan de 3 Raven van Hero gedacht

Goed dat je power point af is, Bentetje! gosh, lesgeven, daar was ik nou wel weer goed in, op de lerarenopleiding. Het was meer de lessenpakketten maken (gedifferentieerd lespakket oid) en stageverslagen maken, tentamens gingen ook nog wel, maar toen ik daarbij 4 dagen ging werken, op Schier, en actie ging voeren tegen ministerie van onderwijs ging het mis. Alleen les kunnen geven was toen niet meer voldoende

Heb een leuke verjaardag van schoonmoeder achter de rug. Cadeau viel zeer in de smaak.

Toedels
Later is nu
Lesgeven lijkt me niets. Ik heb dan wel weer persvoorlichting/woordvoerderschap op school gehad en praten voor camera was wel grappig. Ik doe het alleen niet zo leuk op zo'n scherm vinnik.

Mav en ik zijn in sneltreinvaart seizoen 6 van 24 aan het kijken. Alleen missen we nu 4 afleveringen. Niet opgenomen terwijl we op vakantie waren. Stekker was uit het apparaat ivm het vele onweer.

Vandaag niet veel gedaan. Mootje naar capoeira en verder beetje buiten hangen terwijl kindjes op straat speelden. Vietje vind het geweldig buiten, maar is nog net te jong om alleen buiten te spelen. :-)

Pim, utkomtgoed hoor, met Lotje. Wait and see!

Mims, je bent een kanjer. Ook een

Fijn dat je presentatie af is Bent. Jammer dat je dan meteen ons verlaat en tijd aan je man gaat besteden. Tsk.
Vandaag 10 uur lang naar een beeldscherm gestaard. Heb computerogen ondertussen, maar ga niet naar bed zonder "even bij de meiden kijken"...

Trusten!
Ken je het verhaal dan inmiddels wel, Driem? Of is dit erg irritant en moet iemand je vertellen wat er nou zo bijzonder is?

In elk geval: dank dank dank voor die prachtige foto. Ongelovelijk. En precies op het juiste moment geplaatst!

Dank voor jullie hart-onder-riem en bevestiging. (Whop: ik heb heel duidelijk gezegd dat hij geen contact meer mocht opnemen tenzij hij met hart en ziel voor me wil gaan, wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt) Alles, álles van de afgelopen week kwam eruit in een dikke huilbui die ik gelukkig kwijt kon bij Tilalia, die niets vermoedend belde. Sinds mijn antwoord heb ik geen reactie meer van de VL gehad.

Xop en Pim: laten testen op Pfeiffer? Kinders van die leeftijd kunnen daar lang last van hebben.

Moet nog even kwijt dat Mims een wéreldwijf is, Mops een lekker ding die ik eskimo-kussen heb geleerd en me tóch onderzeverde toen ze naar bed ging en Hero met recht een held. Wat een prachtige man.
Wat was jij nog laat op Bloes. Lekker aan het uitslapen nu hoop ik?

Vergeet steeds te zeggen hoe stoer ik je optreden in de rechtbank vind! Moet helemaal goedkomen.

Hier laat naar bed (voor mijn doen dan) en vroeg weer op omdat Mav aan het werk is vandaag. Eens bedenken of ik nog wat ga doen. Voorlopig kom ik in ieder geval niet van de bank af, of het moet zijn voor een kopje thee of iets te eten voor de jongens.
Goedemorgen dames.

Gisteren met Mav naar de film geweest (Harry Potter). Was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Lekker tegen elkaar aangekropen in het donker.

Het leverde helaas wel een vreselijk kort nachtje op:zzz: . Ik lag er pas om 1 uur in. Tussen 5 en 6.30 uur ben ik wakker gehouden door een huilende Bikkel, drinkende Bink en snurkende Madokus. En om 7.15 uur stond Bikkel klaarwakker rechtop in zijn bed. Nog een half uurtje geprobeerd hem met wat speelgoed zoet te houden in bed maar toen hield het toch echt op. Helaas is Madokus een beetje een vreemde snuiter die nog steeds denkt dat je kinderen kunt dwingen om te slapen. Dus ipv een "dankje, wat lief" kreeg ik op mijn aanbod om met Bikkel naar beneden te gaan zodat hij nog even kon slapen te horen dat ik niet goed bezig was. Ik verwende hem teveel door hem uit bed te halen. En ik maar denken dat het onder de categorie Goed Ouderschap valt om je kind uit bed te halen als het 's ochtends wakker is.

Bloes, wat goed dat je de VL verteld hebt om je met rust te laten zolang hij niet volledig voor je kiest. Al snap ik dat het zeer doet

Tjonge Xop, Lieke ook al zo lang ana het tobben. Wat sneu zeg.

Wow Bentetje, met powerpoint presentatie en al. Dat gaat helemaal goed komen met die les van jou. Ik heb ook een hekel aan spreken in het openbaar, maar zal er binnenkort ook aan moeten gloven als ik weer aan het werk ben. Naast het geven van klinische lesen moet ik ook vergaderingen voor gaan zitten.
Mav was gewoon thuis hoor gisteravond....
Mav is gekloond???
Dat zou niet best zijn gezien zijn humeur van gisteravond.
Oeps Het was echt Madokus hoor waar ik in het donker tegenaan kroop.
O djeez, de eerste zwangere buiken avatar gesignaleerd...
Goedenmorgen!

Ja, heb je 'm gezien, die buik? Ik moest eerst een paar keer kijken, voordat ik doorhad wat het was

Goh, dacht ik dat de zussen aan partnerruil deden, niet dus. (of wel, maar dat wordt hier dan snel weer verdoezeld )

Tsss, altijd als ik de zin "LE blijf van je zus af" uit moet spreken, moet ik denken aan de film Flodder

Hier heerlijk geslapen, de kinderen wat mij betreft te vroeg wakker en aangezien ze wel alleen naar beneden kunnen, maar er dan altijd tv gekeken wordt, ben ik nu toch ook maar beneden. Met koffie

Iemand anders koffie?
Later is nu
lekker!

Ik ben een poging aan het doen sportief te worden,. Heb natuurlijk nul conditie na het gezondheidsincident van 9 (!) maanden geleden. Aangezien ik me op vakantie bedacht dat ik me eindelijk goed voelde werd het tijd om daar iets aan te doen. Dussse, naar aanleiding van een aantal knapperds hier heb ik een hardloopsite opgezocht en ben ik begonnen. Vanmorgen eerst uitgeslapen tot 9.15 (lekker!), toen voor de 3e keer gerend deze week, toen gedouched en toen stond het ontbijt klaar. Nu is bentos aan het werk en zijn de koters aan het keutelen. Ik ook. Heerlijk!!!! Zo is een zondag bedoeld volgens mij.

Bloesem, leuk dat het leuk was, laat je via de mail nog even de conclusie weten?

Meave, als je je verveet maag je ook hier op de bank zitten hoor, haal ik die kopjes thee voor je!
Ikke heel graag koffie... Twee avonden achtereen op verschillende A'damse feestjes geweest, en zo duf als konijn nu. Vrijdag met GG bij verjarende vrienden die goddelijk, Góddelijk gekookt hadden voor grote groep mensen, ik kende verder niemand maar heb hele avond onzettend leuk gekletst met al die vreemden (voor zover het eten dat toeliet), Dot lag er in bedje, die hebben we er laat weer uitgeplukt om terug naar huis te rijden (GG, ik was volledig doorwijnd en heb diep geslapen op de terugweg). En gisteravond bruiloft oudcollega (m), die inmiddels aan de man is. Geweldige avond met bizar maar prachtig uitbundige travestietenoptreden, diepgemeende smartlappen, stampende disco, en weer heel erg veel wijn.

Zo. Dus nu gráág die koffie, en nog een uur of 20 slaap maar dat kan niet want GG is zeilen met zijn broers en er is een uiterst vrolijke Dot. Maar is ook lekker, beetje samen langs de grond slierten en met Zoon's duplo spelen. Vanmiddag met Dot en al langs bij vriendin en nieuwe Harry Potter lenen (eindelijk dan...). Lekker weekend, mooie mensen, goed eten en drinken, liefde vieren. Naast de moeilijke en pijnlijke dingen gebeurt er ook veel goeds, gelukkig!

Whopper, fijn je weer te zien. Goed met Nugget ook?

Bloes, dikke knuffel. Ja, je doet het goed, hoewel het soms jammer is dat het steeds weer nodig is om het zo goed te doen... Energie die steeds nodig is om Aso te bestrijden of VL voor de 23e keer aan zijn eigen (gebrek aan) inzet te houden, kan je vast beter gebruiken. In ieder geval leuker. Maar je doet het goed!

Getsie Pimpel, wat eng. Goed dat ze het nakijken natuurlijk, maar bah, niet leuk... Knuffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven