Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
owww wat leuk janine!!! ik zal het onthouden!
Ha Janine, goeie tip! Voor ons maak je natuurlijk wel een mooi prijsje (want dat zegt dan natuurlijk iedereen)

Boefje, waar ben je? Hoe voel je je? Ben zo benieuwd!
Arme janine, wordt straks bedolven onder de verzoeken:)...

Lief aanbod van je, maar ik zal het hier wel een mijn collega vragen.

Hier is de werkmotivatie nog steeds erg laag.

Ja Boefje, hoe is het met je?
Ik moest ook al aan Boefje denken. Die zit vast ergens te zwijmelen op een roze wolk ? Of lekker aan het kletsen bij het sept 2010 topic misschien
quote:janine20001 schreef op 11 januari 2010 @ 13:45:

trouwens mochten we hier op het forum aan kinderen beginnen en worden er baby's geboren.. ik ontwerp in mijn vrije tijd geboortekaartjes, trouwkaartjes etc .. . Dus mocht je een uniek kaartje willen hebben dan weten jullie me te vinden.Dank voor de tip! Ik zou wel iets origineels willen tegen de tijd dat het zover is... Wat is je 'stijl'? Of ben je van alle markten thuis?
quote:Frutje schreef op 11 januari 2010 @ 13:56:

Arme janine, wordt straks bedolven onder de verzoeken:)...

Lief aanbod van je, maar ik zal het hier wel een mijn collega vragen.

Hier is de werkmotivatie nog steeds erg laag.

Ja Boefje, hoe is het met je?

Frutjeeeeeeeeh nog een paar uur! Volhouden....

Ik werk vanmiddag lekker thuis en ik doe ook nog wat, ja heus echt Ga snel verder.
@pipo

Thanks... O jij werkt lekker thuis. Nou, vandaag hoef ik niet per se thuis te werken met die katerige vriend in mijn buurt .

Ik ga nu ook écht iets doen. Hup hup (spreek ik mezelf streng toe).
@pipo: van alle markten thuis..! dat schijnt ook mijn sterkste punt te zijn volgens mijn vriendinnen... hihi. Tzt kan ik wel wat voorbeelden sturen.
hahaha, mooi om te zien dat iedereen zo even het forum checkt tussen de werkzaamheden door
En ja hoor, de kinderen zijn naar huis, dus ik kan even inhaken. Gelukkig niet alleen communicatiedames hier, maar ook meer mensen uit het onderwijs

Wat leuk, zelf geboorte- en trouwkaartjes maken! Maar misschien is dat voor mij niet zo'n goed idee, dan ben ik er helemaal alleen nog maar mee bezig.

@ Assie: je merkt vooral veel van de islam als je buiten de bekende gebieden komt. Dat vind ik altijd wel leuk. In de steden, de taman negara en op de meeste tropische stranden is er niet zo snel iets te gek. Maar ga je langs de noordkust reizen, dan merk je het wel duidelijk.

BOOOEEEEFFJEEEE!
Ha verkademeisje, misschien heb je het ergens al een gemeld, maar werk je op de basisschool of de middelbare school, of iets anders? Ik geef bio op de middelbare school, super leuk vind ik!

Lekker met de pubers over voortplanting kletsen en zo

Voor de meiden die naar islamitische gebieden gaan: ik neem aan dat je je wel een beetje kleed volgens de standaarden daar? Ik heb een tijdje in Oost-Afrika gezeten, en hoe sommige toeristen erbij liepen daar, dat was echt ongelooflijk. Ook in de stadjes werden de schaarsgeklede vrouwen raar aangekeken. Je mag je wel een beetje aanpassen aan de cultuur waar je op vakantie gaat, vind ik. Op een strand waar vooral veel toeristen komen maakt het naar mijn mening dan weer niets uit. (sorry als ik te belerend overkom. Onderwijs he )
@orchis

Ja, dat checken doe ik net iets te vaak . Ik heb een schop onder mijn kont nodig!

Ik kon mijn mond trouwens niet houden en heb mijn zus (degene die net moeder gewrorden is, ik heb er twee) verteld dat we gaan stoppen met de pil. Vind het gewoon zó leuk!
biologie: dat was naast aardrijkskunde wel mijn favoriet!
en ps. welke werkzaamheden? ik heb hier geen bal te doen en heb daarom ook maar een vrije dag genomen morgen. We lijden hier wel vaker aan stilte-voor-de-storm-dagen... binnenkort is het drukker! Dus ik denk dat ik morgen maar ff ga shoppen!
Ik zou ook echt mijn mond niet kunnen houden als het zo ver was hoor! Mijn broertje zou ik het zeker vertellen, en ook een paar van mijn beste vriendinnen. Het is toch ook zo spannend!

Alleen jammer als je dan elke maand weer vragende gezichten krijgt en (weer) negatief moet reageren. Hopelijk zijn wij allen zoals ons lichtende voorbeeld boefje
ik heb het alleen aan min zus en mijn schoonzusje verteld dat we bezig zijn...
@orchis

Ik vond biologie leuk zolang het over het menselijk lichaam ging en hoe dat werkt. Bij dat hele osmose en H2O en O2 verhaal haakte ik erg af. Mijn leraar was ook niet bepaald boeiend helaas. Maar jij doet het vast hartstikke leuk .
He hallo....heb ik even een vergadering en mis gewoon 1,5 pagina berichten

Frutje: leuk dat je het verteld heb aan een zus. Ik zou ook in ieder geval 1 vriendin inlichten. Heb je ook in die periode iemand (buiten ons forum gangers) om erover te praten.

Wij gaan trouwens ook echt niet altijd ver op vakantie....en misschien dat het er dit jaar niet eens van komt. Maar kijken en uitzoeken kan natuurlijk altijd; en Maleisie klinkt me wel goed in de oren. 1,5 jaar terug ben ik in Marokko geweest. Toen hield ik ook echt rekening met het islamitische geloof. Idd niet met spagettibandjes en hele korte rokjes (heb ik toch niet...) lopen.

Ik ben ook van de onderwijsclub, maar dat wisten jullie natuurlijk al. Pipo dekt beide gebieden (toch?), dus zij is de link tussen de communicatie en onderwijs club...haha

Oh, en frutje....zo streng spreek ik mezelf ook altijd toe als ik dan toch echt aan het werk moet Ik check veel te vaak het forum en mijn mail......en tussendoor hyves, voor "je weet maar nooit" berichtjes.....Werkontwijkend gedrag.

En Janine; leuk dat je geboortekaartjes e.d. ontwerpt. Wie weet krijg je hier veel opdrachten. Misschien breder op het forum plaatsen??
als we echt bezig gaan.. dan vertel ik wel aan mijn moeder.. die weet ook wel dat ik heel graag wil. En misschien aan mijn broertje.. maar verders wil ik toch proberen om mijn mond te houden. Ook al is dat niet mijn sterkste kant
@assie: als ik het breder op het forum zet.. is een reclame maken en volgens mij mag dat niet
ik switch de hele dag tussen hyves - gmail - viva! Tja, moeten ze maar met werk komen
O, ja Janine....daar had ik helemaal niet bij nagedacht. Reclame maken, mag vast niet zomaar

Ik ga lekker op tijd naar huis.....veel later dan 17:15 ga ik het vandaag niet maken Morgen nieuwjaarslunch....lekker! (de verplichte saaiere speach vergeten we voor het gemak even)...
@Janine: goed idee om te gaan shoppen. Er is echt goede sale nu! Zelf dit weekend ook nog wat items gescoord Ik haat het eigenlijk om buiten de opruiming kleding te kopen. Dan voel ik me zo afgezet, vergeleken met wat je in de opruiming betaalt...

Hier ook een fervente hyves/hotmail/telegraaf.nl/nu.achterklap/viva checker... Af en toe baal ik er wel van (lijkt wel een verslaving) maar mijn werk lijdt er gelukkig niet onder. Als ik iets moet doen, doe ik het echt wel maar ja, idd net als jullie gewoon niet zo druk. En ik hou juist van drukte! Ik heb vaak moeite om me te concentreren. Maarja, tis niet anders...
even een hele gekke vraag.....hoe hebben jullie zo'n plaatje in jullie profiel gekregen? Staat er hier ergens een enorme lijst waar je uit kan kiezen, of is dat eigen creativiteit (daar moet ik het namelijk niet van hebben...haha).
pipo: ik heb helemaal hetzelfde probleem: loop ook de hele dag te surfen.. en ik houd eigenlijk van drukte, chaos en stress (dan ben ik op mijn best). Concentratiegebrek heb ik als ik niks te doen heb. En als ik wat te doen heb zie je me ook niet op het net. Dan ben ik te druk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven