Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
@janine

Prima hoor. Ik kwam deze toevallig tegen.

@Assie

Ik ben ook totaal geen fan van januari, vind het een saaie, donkere maand. En opstaan in het donker is stom! Hier is het aftellen naar de wintersport en dan is het april en begint het mooie weer als het goed is. De dagen zijn dan iig weer een stuk langer.

Vriend en ik denken erover om met carnaval onze woonplaats (in het Zuiden) te ontvluchten. Zou ik wel heel erg leuk vinden! Alleen gaf een collega van mij (zelfde afdeling van 3 personen) gisteren aan dat ze graag de ma en di met carnaval vrij wil. Dus ik denk dat als we gaan, ik maar iets moet zeggen als 'vriend heeft als verrassing iets geboekt'. Anders wordt het lastig vrij vragen... Maar wees gerust, met carnaval ligt het leven hier even stil, dus ze kunnen me best missen.
@pipo

Ik ga ook spinnen vanavond. Eerst keer kan zeker hels zijn, máár na een keer of twee zit ik er altijd wel weer 'in'. Zet hem op!
Zo even testen of dit plaatje te zien is ;)

Daar wil ik nu wel naartoe.....haha
Yeah gelukt....pipo, zo beter?
Wauw! Ik wilde net al zeggen 'een mooi zomers plaatje' , maar dat idee had je duidelijk zelf ook al
Zo, ik ga zo genieten van de nieuwjaarslunch. Hopelijk met lekker eten, veel gezelligheid en weinig officiele, saaie praatjes ;)

Tot vanmiddag!
Veel plezier Assie! En wat een heerlijk zomers plaatje , krijg er zin in.
Wow, Assie, daar zou ik morgen meteen wel naartoe willen! Al houd ik wel erg van het ijs en schaatsen.

Boefje, waar blijf je? Ben zo benieuwd!
zo ik ben bijgelezen....

heb ook naar dokument gekeken....

vreselijk! arm kindje...

en heb me idd ook zitten ergeren! Wij moeten toch ook hard werken om onze centen te verdienen???

En idd dat HAAR.....
quote:annayake schreef op 12 januari 2010 @ 12:19:

en heb me idd ook zitten ergeren! Wij moeten toch ook hard werken om onze centen te verdienen???

En idd dat HAAR.....Inderdaad! En dan die slachtofferige houding 'ja we kunnen dit of dat niet want we hebben nog geen aanvullende uitkering' Waar is de eigen verantwoordelijkheid gebleven? Je kunt toch gewoon een

baan zoeken? Maar kennelijk is dat veel te simpel gedacht.

@Assie: leuk hoor, een nieuwjaarslunch! Met champagne? Mmmmmm
Het feit alleen al dat je nog zo jong bent en met een schuld van 50.000 euro zit.... Onvoorstelbaar!

geen geld voor een gasfornuis? ach we kopen hem op afbetaling... Koop dan tweedehands!
Nou inderdaad. Ik vroeg me af hoe ze uberhaupt aan zoveel schuld gekomen zijn. Ik bedoel 50.000 euro, daar kun je veel van kopen. Maar goed, het zullen wel verkeerde keuzes geweest zijn zoals idd dat fornuis en het duurste mobieltje terwijl je er eigenlijk geen geld voor hebt. En die moeder vond ik wel aandoenlijk. Alle kinderbijslag gespaard voor een scooter... Lief vond ik dat.

BOEFJE!! Hang je boven de wc pot ofzo???
ik heb het nog niet gezien.. maar 50.000 euro is wel heel veel.. gelukkig heb ik geen schulden... sta nu nog dik in de plus..! hihi
Hallo, daar ben ik weer.

Lunch was lekker en gezellig....helaas pipo...zonder champagne. Maar wel lekker eten en vooral weer even gezellig kletsen met collega's.

En Boefje....hoe lang duurt je vergadering????? We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor

En nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar die documentaire. Volgens mij ga ik me net als jullie erg ergeren en verbazen over dat stel!
Ik heb wel een schuld, bij de IB groep Maar ik heb er geen last van en denk er eigenlijk nooit aan. Ik zou hem nu ook wel af kunnen lossen, maar dan heb ik geen spaargeld meer.

Assie, je moet die docu zeker even kijken. Ik heb trouwens zo'n UPC mediabox waarmee je programma's op kunt nemen en terugkijken. Superhandig.

nou, boefje heeft ons helemaal lekker gemaakt met een update en nu is ze nergens te bekennen....
O dat van die 50.000 schuld had ik even gemist. Die moeten ze natuurlijk afbetalen, vandaar die hoge uitgaven...

Ik moet nog een jaar betalen aan de IB, dan ben ik klaar (betaal het minimum 46 euro ofzo). Vriend is nog wel even bezig. Als ik jou was zou ik dat zeker niet in één keer afbetalen pipo. Ik merk weinig van die 46 per maand.
OMG wat schrijven jullie veel zeg!!!!! Hou het ff niet meer bij.

@ frutje. Jij vroeg toch over de wintersport?? Tot 12 weken kun je nog heel veilig op wintersport omdat het klompje cellen vruchtje nog achter je schaambeen verstopt zit. En de drank en het feest kan me gestolen worden....heb liever een baby

Nou....ons plan om het de eerste drie maanden tegen niemand te zeggen is niet gelukt hahaha. Vrijdagavond zaten we al op twee maanden..... uiteindelijk hebben we het wel drie dagen volgehouden

Ik had op Marktplaats een super mooi wit antiek frans wiegje gezien...heel sierlijk van gietijzer en prachtig opnieuw bekleed. Vriend vond hem ook meteen mooi dus die zijn we zondag in Amsterdam gaan ophalen.... op de terugweg zei vriend dat hij het eigenlijk misschien toch wel aan z'n ouders wilde vertellen. Nou bij mij ligt het al vanaf donderdag op uitkrijsen dus ik was meteen enthousiast. We zijn dus met wieg en al doorgereden naar zijn ouders. Toen zei m'n vriend out of de blue "ik word vader".......stilte....stilte... toen riep z'n vader "wat????" "Wat te gek" en kreeg ook wat waterige oogjes hahaha. Mijn schoonmoeder was ook helemaal blij, enthousiast en door het dolle heen! Die begon meteen van " Oh ik moet de bedrading nog wegwerken en het kamertje boven schilderen" Nou...toen wilde ik het mijn vader en stiefmoeder natuurlijk ook vertellen en zijn we daarheen gereden. Die natuurlijk ook janken en blij......En toen nog langs m'n moeder....die moest ook huilen en haalde meteen allemaal oude koeien uit de sloot over toen ze zwanger was van mij...

Dus alle ouders hebben we het afgelopen zondag verteld! Dat maakt het nog echter....heel cool. Gisteravond kwam mijn beste vriendin eten en aan haar heb ik het ook verteld! Die had hem toch helemaal niet zien aankomen. (had dus niks door blijkbaar toen ik zaterdag de drankjes afsloeg) Dus onze ouders en mijn beste vriendin weten het nu....de rest wacht ik wel nog even mee....

Vanmorgen heb ik nog een keer een test gedaan (ja ik weet dat ik gek ben maar had er nog één over) omdat ik eigenlijk nog weinig voel en het zo onwerkelijk is!

Conclusie: Zijn helemaal in de wolken ook al blijft het nog erg onwerkelijk..... Van werken (behalve vergaderingen ) komt weinig omdat ik alleen maar naar leuke kinderspullen op internet kan kijken! Heb gisteren allemaal van die gratis pakketten aangevraagd hahaha....

Nou...da's best een lang verhaal geworden!! Sorry dat ik niet op jullie allemaal reageer maar moet echt nog veel bijlezen....
He Boefje....wat een leuk nieuws. Erg leuk lijkt me om van die super blije reacties van iedereen te krijgen. En dat je vriendin nog helemaal verrast was! Leuk. En dat je helemaal nog geen last heb van misselijkheid enzo....dat is wel heel fijn!

En zoeken naar leuke babyspulletjes is natuurlijk veel leuker dan werken! Kan ik me goed voorstellen.

Ik heb trouwens ook een IBG schuld, maar heb daar absoluut geen spijt van en hoort gewoon bij de maandelijke vaste uitgaven> Geen probleem. Is toch heel wat anders dan van de docu. Die hebben waarschijnlijk 0 opleiding voor dat geld gekregen
Woow Boefje, wat klinkt dit gaaf. Ik word er helemaal emo van als ik me het moment voorstel dat ik het aan mijn ouders zou vertellen. Dat lijkt me een heel bijzonder moment. Mijn moeder maakt zich trouwens volgens mij stiekem zorgen dat ik 'te laat' moeder zal worden. Eh nou ja mam, ik ook !! Supercool hoor, eindelijk kun je nu al die leuke dingen kopen en je verheugen op wat komen gaat. En wat leuk dat Boefjeman ook zo enthousiast is. It was worth waiting for it, of niet?

@ Assie:hahaha nee, geloof niet dat ze enige opleiding haden genoten. Heb ook geen spijt van IB lening. Mooie studententijd van gehad (heb ook altijd naast mijn studie gewerkt, maar mijn uitgavenpatroon lag iets hoger dan wat er binnenkwam.)
geen IB lening hier.. Sta behoorlijk in de plus (gaat wel een hoop centjes in ons huis.. maar das voor een goed doel).. dus als die mensjes geld willen lenen van mij (tegen een behoorlijke rente dat snap je wel ) kon dat wel maar nu niet meer.

Net lekker geshopt! een grijze colbert (zo eentje die iets oversized lijkt) en een grijs langer shirtje eronder. Kost niks nu in de opruiming. en heel heerlijk broodje bij bakker bart gekocht (je mag jezelf soms best trakteren).

@ Boefje: Heel gaaf allemaal... en de reacties van iedereen.. dat lijkt me zo leuk. Vooral als mensen het niet (of nog niet) verwachten haha..! ow.. ik liep net in het centrum en zie dan moeders met hun kinderen of een oma met haar kleindochter.. dan krijg ik het warm van binnen en hoop ik dat ik ook heel snel mama mag worden. RAMMEL RAMMEL!!!
In het kader van....ik heb niets anders te doen. Ik heb net ontdekt dat je op iemands naam kan klikken en een profiel ziet verschijnen......ja, ik weet het....beter laat dan nooit!

En wat zag ik in de profielen?????? .......We hebben een "verjaardag" te vieren. Janine is precies 1 jaar forummer van viva. Gefeliciteerd!
Nou Janine, Gefeliciteerd! Met je eenjarig forumlidmaatschap, je gespekte (nu nog) bankrekening en je nieuwe aankopen

Herkenbaar trouwens: door de stad lopen en alleen maar kinderwagens, kinderen en moeders te zien. Oja en dan in een winkel weer gelijk doorlopen naar de kinderafdeling, zucht...

Fijne avond allemaal
jow! 1 jaar forummer.. super
Boefje, wat leuk... zucht. Ben ongesteld, dus emo, dus zit je verhaal met tranen in mijn ogen te lezen...

Even bijkletsen met alle onderwerpen die de revu hebben gepasseerd hoor!

Hier ook geen yuppenleven. Ik heb mijn schuld dit jaar afgelost en door krenterigheid ook wat spaargeld opgebouwd. Vriend heeft nog wel schuld, en leeft er iets meer op los. Maar er staan vooral tweedehands spullen hier in huis, dat vinden we prima. Maar ik maak me er wel eens zorgen om, volgend jaar wordt het minder werken=minder geld, maar meer uitgaven want kind...

Maar ik zou echt nooooit een lening afsluiten, zeker niet voor zoiets doms als een dikke TV of zo. Ik zou altijd zorgen dat ik voldoende spaargeld heb om een paar tegenvallers te kunnen incasseren.

Ik vind januari wel leuk! Lekker koud, mooi door de sneeuw, nog gezelligheid van de wintermaanden in huis, dus veel kaarsjes en zo. en aan het eind van de maand jarig, dat helpt ook

ik ben maar weer met de fiets naar mijn werk gegaan, heb ik ook weer gesport (22 km enkele reis). Geeft je wel een lekker gevoel.

Wat komt depressiviteit veel voor he! Mijn vriend heeft een paar jaar geleden een fikse depressie gehad. Is natuurlijk iets anders dan een burn out, maar 't is allebei niet gezellig thuis, en zwaar voor je relatie. Juju: zit er al een stijgende lijn in? Kan me voorstellen dat jullie er dan nu niet voor willen gaan. Zou me ook geen raad weten met een depressieve vent en een kindje...Sterkte ermee!

(Ben stiekem zo bang dat het erfelijk is...)
wat een leuke verhalen allemaal!! flink wat bijlezen zeg.

Janine: gefeliciteerd! Ik zit er nog maar net bij het forum, 5 dagen ofzo. dus heb nog ff te gaan.

Boefje: wat leuk allemaal zeg, lijkt mij ook super leuk om het dan te vertellen aan iedereen, wat hun reacties dan is.

Wij hebben wel een kleine lening bij mijn vader, omdat we eigelijk heel snel gingen samen wonen.( koophuis stond al leeg en we konden er meteen in) Maar er moest zoveel aan verandererd worden ( alles leeggetrokken en weer opgebouwd) dus dat koste geld,wat we niet hadden gespaard.( omdat het zo snel was).

Dus van mijn vader centjes geleend, zonder rente en het heeft geen haast, heerlijk. We zijn wel bijna klaar met afbetalen en dan kunnen we zelf sparen.

Het ideale was dat mijn vader bouwvakker is mijn schoonvader loodgieter en mijn vriend ook rete handig is.

Bespaard weer in de kosten,hihi.

Grappig ik kreeg net een mail van mijn zus om mee te gaan naar Oetoldonk(den bosch) om te gaan carnavallen.

Ik ben daar 4 jaar lang geweest, super leuk.

Laatste 2 jaar eigelijk niet meer.

Maar ik moet hard sparen voor onze vakantie naar Amerika en natuurlijk mijn Papsie aflossen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven