3000+ deel 19!
zaterdag 9 januari 2010 om 14:47
14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle onderwerpen zijn hier bespreekbaar en iedereen is welkom! Wel hebben wel drie regels namelijk:
- We quoten zo min mogelijk van elkaar en al helemaal geen gevoelige informatie.
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
3000 plussers van het eerste uur Floor en BAM zijn tijdelijk verbannen naar Libelle! We missen jullie en zijn blij als jullie weer thuis zijn!
Ons 3000 plus nummer:
Thats what friends are for
maandag 11 januari 2010 om 17:37
dames.
Ben weer bijgelezen.
Meid, Passie en Iry veel succes met stoppen (Yes, you can!)
Ibi: voor jou en wij zijn er voor je hoor!
Roos: fijn dat je zo snel een afspraak hebt
JM: Ik hoop dat deze pijnstillers helpen.
Bub: fijn dat je een kaartje hebt gestuurd
Freak: Succes vanavond
Bi: een voor jou, is het met de speech nog gelukt?
En voor alle anderen of (of beide)
Ben weer bijgelezen.
Meid, Passie en Iry veel succes met stoppen (Yes, you can!)
Ibi: voor jou en wij zijn er voor je hoor!
Roos: fijn dat je zo snel een afspraak hebt
JM: Ik hoop dat deze pijnstillers helpen.
Bub: fijn dat je een kaartje hebt gestuurd
Freak: Succes vanavond
Bi: een voor jou, is het met de speech nog gelukt?
En voor alle anderen of (of beide)
maandag 11 januari 2010 om 17:47
Ik ga dalijk nog maar weer eens wat terug lezen denk ik.
De pijn gaat maar niet weg. Pijnstillers werken niet.
Verder voel ik me ook depri. Omdat het zoeken naar een instelling voor een diagnose toch erg lastig is.
Bij deze kan je niet telefonisch een afspraak maken. Maar alleen per post. En er is waarschijnlijk een wachtlijst van 11 maanden. Daar heb ik geen zin in.
Er is wel één misschien positief iets. Maar dat verward me te veel waardoor het fijne of goede ervan verdwijnt.
Denk dat ik verliefd ben aan het worden op iemand, maar weet even niet goed wat ik hier mee moet doen.
(let niet op eventuele type fouten, er zit te veel in mijn hoofd op het moment).
De pijn gaat maar niet weg. Pijnstillers werken niet.
Verder voel ik me ook depri. Omdat het zoeken naar een instelling voor een diagnose toch erg lastig is.
Bij deze kan je niet telefonisch een afspraak maken. Maar alleen per post. En er is waarschijnlijk een wachtlijst van 11 maanden. Daar heb ik geen zin in.
Er is wel één misschien positief iets. Maar dat verward me te veel waardoor het fijne of goede ervan verdwijnt.
Denk dat ik verliefd ben aan het worden op iemand, maar weet even niet goed wat ik hier mee moet doen.
(let niet op eventuele type fouten, er zit te veel in mijn hoofd op het moment).
maandag 11 januari 2010 om 17:50
maandag 11 januari 2010 om 17:56
Hai allemaal
@JM Ben je nog bij de huisarts geweest? En wat zei die?
@Freak sterkte bij het gesprek met ex Fijn dat je vader je kan steunen hierbij
@Appel goed dat je toch naar je psyg bent geweest Worden de medicijnen veanderrd?
@Bianca gewoon even een knuf om dat ik het dapper vind hoe je je verhaal doet hier op dit topic
@zuzenzo Ik wl even zeggen dat ik het naar voor je vind dat je lieve oma het nu zo zwaar heeft Sterkte meis
@IBI Goed dat je toch de deur bent uitgeweest
@Meid65 gestopt met roken Wat goed van je Volhouden he Je kan het
Was er nu wel of niet nog iemand gestopt met roken???
voor iedereen die er op dit moment een kan gebruiken!
Ben vast nog iemand vergeten...
@JM Ben je nog bij de huisarts geweest? En wat zei die?
@Freak sterkte bij het gesprek met ex Fijn dat je vader je kan steunen hierbij
@Appel goed dat je toch naar je psyg bent geweest Worden de medicijnen veanderrd?
@Bianca gewoon even een knuf om dat ik het dapper vind hoe je je verhaal doet hier op dit topic
@zuzenzo Ik wl even zeggen dat ik het naar voor je vind dat je lieve oma het nu zo zwaar heeft Sterkte meis
@IBI Goed dat je toch de deur bent uitgeweest
@Meid65 gestopt met roken Wat goed van je Volhouden he Je kan het
Was er nu wel of niet nog iemand gestopt met roken???
voor iedereen die er op dit moment een kan gebruiken!
Ben vast nog iemand vergeten...
maandag 11 januari 2010 om 17:57
quote:friezinnetje schreef op 11 januari 2010 @ 17:39:
Oh en lunaan: ik heb niet over schaatsen gedroomd
Ik schreef: Nu ben ik benieuwd waar je wel over gedroomd hebt.
Just voor jou, die pijn zal de eerste dagen nog wel blijven, je hebt ook een flinke smak gemaakt. Zoals ik gisteren al zei, wel in beweging blijven
Tsja en die jongen die je leuk vind, zou daar het een beetje rustig mee aan doen, mischien eerst even voor jezelf duidelijk krijgen.
Oh en lunaan: ik heb niet over schaatsen gedroomd
Ik schreef: Nu ben ik benieuwd waar je wel over gedroomd hebt.
Just voor jou, die pijn zal de eerste dagen nog wel blijven, je hebt ook een flinke smak gemaakt. Zoals ik gisteren al zei, wel in beweging blijven
Tsja en die jongen die je leuk vind, zou daar het een beetje rustig mee aan doen, mischien eerst even voor jezelf duidelijk krijgen.
maandag 11 januari 2010 om 18:00