Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 10 januari 2010 om 13:36
hellllooo,
oeps,jonnie te vergeten te feliciteren...nog van harte meid hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad!
Dolph,jij en R beginnen toch echt wel een zwanenkoppeltje te worden zeg!wat leuk voor je mop en geen koude voeten meer is helemaal mooi meegenomen!
Balen dat je mams weer aan de pred moest voor de pijn,...maart moet ze weer terug komen toch?
Is je hummel al een beetje rustiger geworden,kan lekker zn ei kwijt nu met ijs en sneeuw,toch?
Iig pleegzoon ook er gezellig bij,hoop dat je een leuk weeknd hebt gehad!
Hey Thee,jij je uit laten stomen in die verschrikkelijke sauna!
van het ene uiterste in het andere:buiten vriezen je tenen aan de grond...binnen ontploffen je tepels van de hitte(mijn ervaring..hihi)...nou de bloedsomloop is gestimuleerd hoor!!
Lieve Scar,ik begrijp dat het moeilijk voor je is omafstand van je gevoel te doen als je elke dag geconfronteerd word met R.
Niet echt makkelijk lijkt mij.
Blijft uiteraard afwachten wanneer en hoe lang zn huidige "relatie "aanhoudt...
Zou iig zo af en toe latenmerken dat jij wel degelijk aan wezig bent en daar hoef je niet met hoed en toeters voor op te lopen maar met jou uistraling en lieve karakter kan je duizend keer meer signalen uitzenden naar dokter vd Ploeg!
Is je hatchikidee gelukt???heeeeeeeeeerlijk!!!!(lekker met rode kool en appeltjes en aardappelpuree!)
Vrijdag was de ziiting slopend...ben niet binnen geweest,er was een open tribune en ging dus niet naar binnen om geen olie op het vuur te gooien...
gelukkig heeft de letselschade advo veel genotuleerd en kwam de 2e later tussen door naar de gang om ons te updaten.
15.50 begon de zitting en om 20.20 liepen we naar buiten!!!!
Gaar als een klont boter en ijspoten(in de gangen doen ze daar geen verwarming aan die snuggere rechtbank!)
De eis is van de officier is:8jr plus dwang en TBS!!!oa 2x poging tot moord tlg.
Over 2 wken uitspraak en hopelijk zit die TBS er iig in...dan is ie voor een hele lange tijd opgeborgen!
tijdens de zitting kwam al weer duidelijk naat voren hoe gestoord die kerel is...vergelijkt zichzelf met Einstein,Clinton etc..omdat die ook ADHD hebben....pfff(maar gelukkie niet die andere stoornissen!!!en dat vergeet dit heerschap!)
Gister nog gewerkt,ging best wel maar was erg moe gisteraaf.
Nu druk aan de sop in hut ,tis weer zondag!!!
Tussen de bedrijven door ff forum...en morgen weer een nieuwe week..met nieuwe kansen....
oeps,jonnie te vergeten te feliciteren...nog van harte meid hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad!
Dolph,jij en R beginnen toch echt wel een zwanenkoppeltje te worden zeg!wat leuk voor je mop en geen koude voeten meer is helemaal mooi meegenomen!
Balen dat je mams weer aan de pred moest voor de pijn,...maart moet ze weer terug komen toch?
Is je hummel al een beetje rustiger geworden,kan lekker zn ei kwijt nu met ijs en sneeuw,toch?
Iig pleegzoon ook er gezellig bij,hoop dat je een leuk weeknd hebt gehad!
Hey Thee,jij je uit laten stomen in die verschrikkelijke sauna!
van het ene uiterste in het andere:buiten vriezen je tenen aan de grond...binnen ontploffen je tepels van de hitte(mijn ervaring..hihi)...nou de bloedsomloop is gestimuleerd hoor!!
Lieve Scar,ik begrijp dat het moeilijk voor je is omafstand van je gevoel te doen als je elke dag geconfronteerd word met R.
Niet echt makkelijk lijkt mij.
Blijft uiteraard afwachten wanneer en hoe lang zn huidige "relatie "aanhoudt...
Zou iig zo af en toe latenmerken dat jij wel degelijk aan wezig bent en daar hoef je niet met hoed en toeters voor op te lopen maar met jou uistraling en lieve karakter kan je duizend keer meer signalen uitzenden naar dokter vd Ploeg!
Is je hatchikidee gelukt???heeeeeeeeeerlijk!!!!(lekker met rode kool en appeltjes en aardappelpuree!)
Vrijdag was de ziiting slopend...ben niet binnen geweest,er was een open tribune en ging dus niet naar binnen om geen olie op het vuur te gooien...
gelukkig heeft de letselschade advo veel genotuleerd en kwam de 2e later tussen door naar de gang om ons te updaten.
15.50 begon de zitting en om 20.20 liepen we naar buiten!!!!
Gaar als een klont boter en ijspoten(in de gangen doen ze daar geen verwarming aan die snuggere rechtbank!)
De eis is van de officier is:8jr plus dwang en TBS!!!oa 2x poging tot moord tlg.
Over 2 wken uitspraak en hopelijk zit die TBS er iig in...dan is ie voor een hele lange tijd opgeborgen!
tijdens de zitting kwam al weer duidelijk naat voren hoe gestoord die kerel is...vergelijkt zichzelf met Einstein,Clinton etc..omdat die ook ADHD hebben....pfff(maar gelukkie niet die andere stoornissen!!!en dat vergeet dit heerschap!)
Gister nog gewerkt,ging best wel maar was erg moe gisteraaf.
Nu druk aan de sop in hut ,tis weer zondag!!!
Tussen de bedrijven door ff forum...en morgen weer een nieuwe week..met nieuwe kansen....
zondag 10 januari 2010 om 18:48
weekend was erg geslaagd hoor. Gisterenavond was R hier toch weer. Vanmiddag ben ik met de jongens naar het zwembad geweest. Omdat het slecht weer dreigde te worden hebben we pleegzoon daarna gelijk weggebracht om niet al te laat thuis te zijn.
Heerlijk om 6 uur thuis, kan zoonlief ook nog even zijn ding doen voordat hij naar bed moet.
Hij is idd een stuk rustiger diaan. Dit weekend is erg goed gegaan. Af en toe een beetje dwars, maar lang niet zo erg als het was met hem. Donderdag heb ik weer een gesprek op school van hem.
Mijn moeder moet in februari weer terug naar de oncoloog, maar als ze klachten heeft mag ze natuurlijk eerder terug.
Maar met prednison gaat het wel redelijk met haar. Ik ben bang dat ze dat toch zal moeten accepteren, hoe moeilijk ook.
Goh wat een ellende zeg die rechtzaak. Ik hoop van harte dat ze conform de eis veroordelen. Die gast spoort echt niet.
Gelukkig gaat het met jou dus weer wat beter.
Ik heb ;last van mijn rug en hoofd, dus ik vermoed dat opoe zeer binnenkort weer op bezoek komt. BLEHHHH
Heerlijk om 6 uur thuis, kan zoonlief ook nog even zijn ding doen voordat hij naar bed moet.
Hij is idd een stuk rustiger diaan. Dit weekend is erg goed gegaan. Af en toe een beetje dwars, maar lang niet zo erg als het was met hem. Donderdag heb ik weer een gesprek op school van hem.
Mijn moeder moet in februari weer terug naar de oncoloog, maar als ze klachten heeft mag ze natuurlijk eerder terug.
Maar met prednison gaat het wel redelijk met haar. Ik ben bang dat ze dat toch zal moeten accepteren, hoe moeilijk ook.
Goh wat een ellende zeg die rechtzaak. Ik hoop van harte dat ze conform de eis veroordelen. Die gast spoort echt niet.
Gelukkig gaat het met jou dus weer wat beter.
Ik heb ;last van mijn rug en hoofd, dus ik vermoed dat opoe zeer binnenkort weer op bezoek komt. BLEHHHH
maandag 11 januari 2010 om 18:39
He gelukkig, daar ben ik net weer vanaf! (opoe), pfff, het is toch altijd wat..
Ik denk dat het toch die regelmaat is dan he Dolphine, wat die kleine man zo nodig heeft. Fijn dat het weer wat lekkerder gaat. En met R. loopt het echt supergoed, of niet?? Ook lekker genoten van het schaatsen? Die Sven heeft het um weer geflikt he..kanjer. Volgende maand lekker de Olympische spelen, kan er nu al naar uitkijken, hihi.
Wat een lange bedoening daar bij de Rechtbank Daan! Het is echt te hopen dat het uiteindelijke vonnis conform de eis zal zijn. Ben je weer helemaal opgeknapt eigenlijk?
Niet veel te melden vanuit hiero..Ik had vandaag mijn korte dag (ivm ruilen vrijdag), toch ook wel erg lekker om zo de week te beginnen. Zoonlief was ook eerder thuis ivm uitval, dus was gewoon gezellig. Net gegeten, rode kool met runderreepjes, was best lekker eigenlijk. Tja, ik ben toch weer begonnen, om de kerstkilootjes kwijt te raken.
Meisjes, fijne avond!
maandag 11 januari 2010 om 18:59
Haaaai meiden, ik heb echt een heerlijk weekend achter de rug, natuurlijk eerst vrijdag de sauna, zaterdag lekker in huis gerommeld en s'avonds met z'n drieen op de ps2 errug gezellie. Gisteren een schitterende wandeling door de sneeuw gemaakt met de honden. Waren wel sneeuwpopjes toen we terug kwamen maar dan maakt een beker warme chocomelk alles weer goed. Uiteindelijk komt aan al het goede een eind helaas en ga ik strakjes de nachtdienst weer in.
Dolphine en Scar ook een lekker weekend gehad dus!
Daan wat een lange zit zeg! Pfffff, maar gelukkig wel de eis waarop gehoopt en nu maar hopen dat de rechter het eens is met de OvJ! meiden ik hou het effetjes kort, moet nog douchen en aankleden. Heb vanmiddag heeerlijk nog ff geslapennl.
Daan ik bel je zo gauw mogelijk ff.
Dikke kusssssssssss
Dolphine en Scar ook een lekker weekend gehad dus!
Daan wat een lange zit zeg! Pfffff, maar gelukkig wel de eis waarop gehoopt en nu maar hopen dat de rechter het eens is met de OvJ! meiden ik hou het effetjes kort, moet nog douchen en aankleden. Heb vanmiddag heeerlijk nog ff geslapennl.
Daan ik bel je zo gauw mogelijk ff.
Dikke kusssssssssss
maandag 11 januari 2010 om 19:49
Ola meiden.
Helaas heb ik geen schaatsen gezien scarlet, toen lag ik in het zwembad. Maar gisteren natuurlijk wel even studio sport gekeken. Wat een sportman he die sven kramer.
Vandaag de hele dag in apeldoorn geweest. We hadden een verbindingsdag. Want de overkoepelende organisatie waarvoor ik werk is gefuseerd met rentray. een justitiele jeugd instelling. Was een bijzondere dag. 2 workshops moeten volgen die wat tegen vielen. Maar kennis met elkaar gemaakt via speed date principe was erg leuk. De afsluiting door Sara Kroos was ook erg leuk. Al met al was het dus de moeite waard deze dag.
verder natuurlijk de hele dag geen andere afspraken kunnen doen, dus morgen weer vol aan de bak.
Goh scarlet, ik vind dat zo knap van je dat je dan toch de draad weer op gaat pakken met afvallen. En ik moet zeggen rode kool met rundvlees vind ik ook erg lekker hoor.
He bah theetje, jij moet de nachtdienst dus weer in. Succes meid.
En jouw weekend klinkt ook heerlijk inderdaad.
Nou meiden, fijne avond, ik merk dat mijn werktelefoon nog aanstaat dus die ga ik heel snel uitzetten nu.
Helaas heb ik geen schaatsen gezien scarlet, toen lag ik in het zwembad. Maar gisteren natuurlijk wel even studio sport gekeken. Wat een sportman he die sven kramer.
Vandaag de hele dag in apeldoorn geweest. We hadden een verbindingsdag. Want de overkoepelende organisatie waarvoor ik werk is gefuseerd met rentray. een justitiele jeugd instelling. Was een bijzondere dag. 2 workshops moeten volgen die wat tegen vielen. Maar kennis met elkaar gemaakt via speed date principe was erg leuk. De afsluiting door Sara Kroos was ook erg leuk. Al met al was het dus de moeite waard deze dag.
verder natuurlijk de hele dag geen andere afspraken kunnen doen, dus morgen weer vol aan de bak.
Goh scarlet, ik vind dat zo knap van je dat je dan toch de draad weer op gaat pakken met afvallen. En ik moet zeggen rode kool met rundvlees vind ik ook erg lekker hoor.
He bah theetje, jij moet de nachtdienst dus weer in. Succes meid.
En jouw weekend klinkt ook heerlijk inderdaad.
Nou meiden, fijne avond, ik merk dat mijn werktelefoon nog aanstaat dus die ga ik heel snel uitzetten nu.
maandag 11 januari 2010 om 22:05
alo alo...
jeetje scar wat knap van je hoor meteen de draad van het afvallen oppakken!!!
en voor rundvlees(draadjesvlees)ben ik altijd al te porren!!
dolphie een ongewone maar doch aangename werkdag(op de workshops na dan..)
mooi dat ze die 2 instellingen/hulpverlening samenvoegen!
denk dat dat wel nodig is ook.
durf je gewoonniet meer te bellen saaf..hahah...ben bang dat ik stoor..hihi
thee alweer over met de pret van weekend maar wel toppie ingevuld!
en nu dan weer de nachtdienst in..bah wat een omschakeling..
werxe mop en ik hoor je vanzelf wel!
vandaag dierenarts geweest ivm die ene bal die niet ingedaald is maar er is geadviseerd NIET te opereren.
ballie zit idd naast zn piep en kan in principe geen kwaad.
een operatie zou meer ellende die je latijd kan hebben aanrichten dus laten we het voor verlopig zo mits er gekke dingen zich gaan voor doen.
verder hier ook nachtdienst gehad,Mo had leuk uit dominatie gedrag op hummel zn nest gepiest ,het hele zooitje zeiknat!
(meneer hoorde buiten van alles,is erg waaks en baakte zn terreintje af zeg maar...pffffffffff)
hummel bij mij in bed gekropen nadat ik wasmachien had aan gedaan maar was ook geen suc6...allebei klaar wakker!
hoop morgen op een betere "vrije"dag...al is deze ookalweer behooorlijk gevuld.
mn maagje zit nog een beetje dwars dus rustig aan nog met eten.
meiden ,fijne dag morgen!!
jeetje scar wat knap van je hoor meteen de draad van het afvallen oppakken!!!
en voor rundvlees(draadjesvlees)ben ik altijd al te porren!!
dolphie een ongewone maar doch aangename werkdag(op de workshops na dan..)
mooi dat ze die 2 instellingen/hulpverlening samenvoegen!
denk dat dat wel nodig is ook.
durf je gewoonniet meer te bellen saaf..hahah...ben bang dat ik stoor..hihi
thee alweer over met de pret van weekend maar wel toppie ingevuld!
en nu dan weer de nachtdienst in..bah wat een omschakeling..
werxe mop en ik hoor je vanzelf wel!
vandaag dierenarts geweest ivm die ene bal die niet ingedaald is maar er is geadviseerd NIET te opereren.
ballie zit idd naast zn piep en kan in principe geen kwaad.
een operatie zou meer ellende die je latijd kan hebben aanrichten dus laten we het voor verlopig zo mits er gekke dingen zich gaan voor doen.
verder hier ook nachtdienst gehad,Mo had leuk uit dominatie gedrag op hummel zn nest gepiest ,het hele zooitje zeiknat!
(meneer hoorde buiten van alles,is erg waaks en baakte zn terreintje af zeg maar...pffffffffff)
hummel bij mij in bed gekropen nadat ik wasmachien had aan gedaan maar was ook geen suc6...allebei klaar wakker!
hoop morgen op een betere "vrije"dag...al is deze ookalweer behooorlijk gevuld.
mn maagje zit nog een beetje dwars dus rustig aan nog met eten.
meiden ,fijne dag morgen!!
dinsdag 12 januari 2010 om 20:04
hihi diaantje,
je mag me rustig bellen hoor. We zitten niet aan elkaar vast ofzo.
Vanavond mijn handen ff vrij, wil echt even wat aan de studie gaan doen, die moet ik weer gaan oppakken.
Vandaag mega druk op het werk. Niet eens zo zeer qua afspraken, maar er gebeurt zo veel in mijn gezinnen, pffff ik ben er maar druk mee. haha
maar goed het houd je bezig he.
Ga ook weer een nieuw gezin opstarten, in vinkeveen, op een woonboot. woehaha, op zich wel erg grappig.... maar wel een terig end weg zeg.
Verder weinig nieuws te melden hier. was pas om half 7 bij mijn moeder, want ik had om 5 uur vanavond nog een afspraak. Gelukkig zaten ze al lekker aan tafel te eten, dus ik kon zo aanschuiven.
Ik ga nu ff een berg was opvouwen en dan mijn studieboek pakken.
fijne avond
je mag me rustig bellen hoor. We zitten niet aan elkaar vast ofzo.
Vanavond mijn handen ff vrij, wil echt even wat aan de studie gaan doen, die moet ik weer gaan oppakken.
Vandaag mega druk op het werk. Niet eens zo zeer qua afspraken, maar er gebeurt zo veel in mijn gezinnen, pffff ik ben er maar druk mee. haha
maar goed het houd je bezig he.
Ga ook weer een nieuw gezin opstarten, in vinkeveen, op een woonboot. woehaha, op zich wel erg grappig.... maar wel een terig end weg zeg.
Verder weinig nieuws te melden hier. was pas om half 7 bij mijn moeder, want ik had om 5 uur vanavond nog een afspraak. Gelukkig zaten ze al lekker aan tafel te eten, dus ik kon zo aanschuiven.
Ik ga nu ff een berg was opvouwen en dan mijn studieboek pakken.
fijne avond
woensdag 13 januari 2010 om 14:07
Wat is het vandaag weer berekoud zeg!! Wel heel mooi, met zon én heel gezond natuurlijk, maar kdacht dat ik een brainfreeze kreeg op de fiets vanochtend! Maar het schijnt allemaal minder te worden he...toch wel jammer, die 11stedentocht kunnen we denk ik wel shaken..
Zit die Rentray niet ergens in Zutphen, Eefde oid Dolphine? Ik heb weleens stukken van deze werkgever langs zien komen bij ons. Wel leuk dat ze dan zo'n dag organiseren om elkaar en elkaars werk beter te leren kennen. Sarah Kroos lijkt me sowieso heel leuk! Pfoe, kan dat je je studie weer gaat oppakken. Betekent nog minder vrije tijd voor je. Petje af hoor!
En helemaal naar Vinkeveen...hoe ver is dat voor jou?
He gat Daan, daar zat je dus met een lekker bed, midden in de nacht? Het is echt gewoon een klein kind, zo'n doggie.
Gelukkig niet opereren dus, hopelijk hoeft het nooit.
Theetje, jij weer de nachtdienst in, brr. ook afzien om er dan 's avonds weer uit te moeten. Lekker geps2't (nieuw werkwoord), wij hebben een nieuw spel op de WII, zo'n fitness programma, maar ik kan me er maar niet toe zetten. Zit een klein cameraatje bij, die eerst je lichaam scant en aan de hand daarvan en een aantal gegevens die je invoert, daar oefeningen bij bedenkt. En pittig dat het is! Ik zit het steeds uit te stellen, lui kreng dat ik ben. Het jammere is wel dat het 's avonds nu vaak te donker is (je ziet jezelf dus ook op tv die oefeningen doen..jaja, da's fijn..), kan dus alleen overdag (nu zou perfect zijn, maar ik heb natuurlijk allang weer uitvluchten bedacht, hihi).
Op zich valt het best weer mee dat ik weer aan het lijnen ben, heb gisteren gebak afgeslagen en vandaag de heerlijkste koeken (aargh), maar heb soms 's avonds zoooooooo'n vreselijke zin in iets zoets. En dat mag dan juist niet, da's echt afzien hoor.Bah. Ik heb nu toch een zakje pepermunt gekocht, zodat daar iets van kan nemen. Ik moet eens op zoek naar low carb snoepjes ofzo...zou dat uberhaupt bestaan?
De wasmachine draait, heb al boodschappen gedaan, bed verschonen straks. En ben bezig in een erg mooi boek, het heet Haar naam was Sarah en gaat over een joods meisje uit Parijs dat in de 2e wereldoorlog met een razzia naar concentratiekamp is gebracht, maar nog kans zag haar broertje in een kast op te sluiten. Niemand van het gezin heeft het overleefd (behalve dan misschien dat broertje, maar zo ver ben ik nog niet') en een journaliste uit deze tijd die hierover een artikel gaat schrijven en op deze manier allerlei dingen over haar schoonfamilie ontdekt. Heel beklemmend om te lezen, vooral die stukken over die razzia etc., maar erg mooi geschreven. Ik ben dus bang dat er vanmiddag weer niets van dat Wiien terecht komt, hihi.
woensdag 13 januari 2010 om 16:42
Hai meisjes,
geen nieuws hoor van deze kant, vanaaf laatste nachtje en dan één dagje vrij.
Scar, dat is zo'n super mooi boek!! Ik heb dat ook gelezen en kon het niet weg leggen!! Het is zeer verrassend hoe het verder loopt....
Dolphine, dat is wel heel dicht bij mij in de buurt! En voor jou niet echt op de route hè... Zomers wel leuk natuurlijk.
Daan gelukkig Mootje niet onder het mes dus. En als "dank" piest meneer de boel onder, tssss errug prettig!! Ik zie jullie al helemaal liggen met z'n twee hahaha. Klaar wakker, gezellie hoor! Tsssss.
Nou meiden ga me maar douchen en aankleden moet nog ff boodschapjes doen. Zal wel wat makkelijks eten worden want anders wordt het weer zo laat.
geen nieuws hoor van deze kant, vanaaf laatste nachtje en dan één dagje vrij.
Scar, dat is zo'n super mooi boek!! Ik heb dat ook gelezen en kon het niet weg leggen!! Het is zeer verrassend hoe het verder loopt....
Dolphine, dat is wel heel dicht bij mij in de buurt! En voor jou niet echt op de route hè... Zomers wel leuk natuurlijk.
Daan gelukkig Mootje niet onder het mes dus. En als "dank" piest meneer de boel onder, tssss errug prettig!! Ik zie jullie al helemaal liggen met z'n twee hahaha. Klaar wakker, gezellie hoor! Tsssss.
Nou meiden ga me maar douchen en aankleden moet nog ff boodschapjes doen. Zal wel wat makkelijks eten worden want anders wordt het weer zo laat.
woensdag 13 januari 2010 om 19:42
[fgcolor=#F70094
Scarlet, ik ben in hetzelfde boek bezig. Maar ben er net in begonnen, dus niks verklappen he....
Vinkeveen ligt tegen amsterdam aan. Is idd dicht bij theete. Is zo'n 40 minuten rijden, maar...... ik moet dan over de A2 terug, en dat is altijd file. Maar ik heb al uitgevogeld hoe ik binnendoor terug kan, dus gaat goed komen.
Heb vandaag 2 lessen opgestuurd van de studie en kreeg een 8,5 en een 9,5 terug. We zijn weer begonnen dus.
Zoonlief roept dat hij onder de douche uit wil, dus ik ga hem ff helpen.
fijne avond.][/fgcolor]
Scarlet, ik ben in hetzelfde boek bezig. Maar ben er net in begonnen, dus niks verklappen he....
Vinkeveen ligt tegen amsterdam aan. Is idd dicht bij theete. Is zo'n 40 minuten rijden, maar...... ik moet dan over de A2 terug, en dat is altijd file. Maar ik heb al uitgevogeld hoe ik binnendoor terug kan, dus gaat goed komen.
Heb vandaag 2 lessen opgestuurd van de studie en kreeg een 8,5 en een 9,5 terug. We zijn weer begonnen dus.
Zoonlief roept dat hij onder de douche uit wil, dus ik ga hem ff helpen.
fijne avond.][/fgcolor]
donderdag 14 januari 2010 om 17:07
hallo meiden,
Ik moet weer even mijn verhaal kwijt hoor.
Heb net weer een gesprek op school van zoonlief gehad en ben toch weer een beetje teneergslagn.
Het gaat gewoon niet goed met het mannetje. Ze zien nu ook dat hij zijn motivatie en interesse aan het kwijt raken is.
Ook al zal hij de draad nu weer kunnen oppakken, dan nog heeft hij te veel achterstand om naar groep 5 te kunnen.
Ze gaan op school, via dat onderzoeksbureau een IQ test bij hem afnemen. Niet dat ze twijfelen aan zijn IQ, maar wel aan de manier waarop hij informatie opneemt.
Daarnaast moet ik de ADHD vragenlijst invullen en via de huisarts een verwijsbrief vragen, zodat ze hem kunnen testen.
De leerkracht heeft adviezen gekregen om de tijd tot de uitslagen van de tests te overbruggen. Zo moet zijn werkplek helemaal leeg zijn. Hij krijgt een apparte tafel waar hij zijn spullen op moet leggen.
Er komen op die tafel 3 bakken. In de 1e bak met opdrachten die hij moet maken, de juf spreekt een tijdslimiet met hem af.
De 2e bak bevat opdrachten die "makkelijk"zijn. Die mag hij maken als het eerste bakje af is.
Het 3e bakje bevat een soort van beloning, Die mag hij zelf kiezen, dus bijvoorbeeld iets op de pc doen, een tekening maken, enz. Ze hopen hem zo weer een beetje te kunnen stimuleren.
Ik ben heel blij dat school mee wil denken maar ik vind het toch wel heel erg als hij het niet blijkt te redden. Dan moet hij of blijven zitten, of misschien wel naar een hele andere school. Beide gevallen betekend dat hij zijn vriendjes zal kwijtraken en daar heb ik moeite mee.
Ik wil gewoon dat het mannetje lekker in zijn vel zit en ik vind het zo erg als blijkt dat dat niet het geval is en dat hij gefrusteerd raakt....
Mijn verstand weet natuurlijk wel dat als het moet, het moet,maar gevoelsmatig vind ik het erg moeilijk.
Bah wat een gedoe toch allemaal.......
Ik moet weer even mijn verhaal kwijt hoor.
Heb net weer een gesprek op school van zoonlief gehad en ben toch weer een beetje teneergslagn.
Het gaat gewoon niet goed met het mannetje. Ze zien nu ook dat hij zijn motivatie en interesse aan het kwijt raken is.
Ook al zal hij de draad nu weer kunnen oppakken, dan nog heeft hij te veel achterstand om naar groep 5 te kunnen.
Ze gaan op school, via dat onderzoeksbureau een IQ test bij hem afnemen. Niet dat ze twijfelen aan zijn IQ, maar wel aan de manier waarop hij informatie opneemt.
Daarnaast moet ik de ADHD vragenlijst invullen en via de huisarts een verwijsbrief vragen, zodat ze hem kunnen testen.
De leerkracht heeft adviezen gekregen om de tijd tot de uitslagen van de tests te overbruggen. Zo moet zijn werkplek helemaal leeg zijn. Hij krijgt een apparte tafel waar hij zijn spullen op moet leggen.
Er komen op die tafel 3 bakken. In de 1e bak met opdrachten die hij moet maken, de juf spreekt een tijdslimiet met hem af.
De 2e bak bevat opdrachten die "makkelijk"zijn. Die mag hij maken als het eerste bakje af is.
Het 3e bakje bevat een soort van beloning, Die mag hij zelf kiezen, dus bijvoorbeeld iets op de pc doen, een tekening maken, enz. Ze hopen hem zo weer een beetje te kunnen stimuleren.
Ik ben heel blij dat school mee wil denken maar ik vind het toch wel heel erg als hij het niet blijkt te redden. Dan moet hij of blijven zitten, of misschien wel naar een hele andere school. Beide gevallen betekend dat hij zijn vriendjes zal kwijtraken en daar heb ik moeite mee.
Ik wil gewoon dat het mannetje lekker in zijn vel zit en ik vind het zo erg als blijkt dat dat niet het geval is en dat hij gefrusteerd raakt....
Mijn verstand weet natuurlijk wel dat als het moet, het moet,maar gevoelsmatig vind ik het erg moeilijk.
Bah wat een gedoe toch allemaal.......
donderdag 14 januari 2010 om 17:34
Ach Dolphine, ik begrijp heel goed dat verstand en gevoel twee aparte zaken zijn nu. Het is inderdaad enorm fijn dat de school zo meewerkt!! En tot er duidelijk is wat er nu precies aan de hand is denk ik dat er door school en jijzelf op de juiste manier mee omgegaan wordt! Wordt er behalve naar ADHD ook gekeken naar bijvoorbeeld ADD, een vorm ervan? Mocht nu blijken dat hij dat heeft dan kan er met medicatie (hoe naar ook) een hoop onrust bij hem worden weg genomen.
Wat veranderen van school of een klas overdoen aangaat, dat hoeft echt niet erg te zijn. Mijn zoon is én van school verandert én hij is een klas blijven zitten. In beide gevallen vind ik het jammer dat ik die keuze niet eerder heb gemaakt. Wat vriendjes aangaat, zijn nieuwe klas werd enorm hecht. Het was zo'n leuke groep, zo met elkaar verbonden! In alle opzichten heeft het mijn zoon enorm goed gedaan!
Het is een enorme drempel, dat begrijp ik heel goed, maar voor hem kan je het ook een leuk iets maken, zodat zo'n stap minder eng wordt. Bijvoorbeeld; " je bent straks de grootste jongen van de klas, stoer hè." Of; " we houden op woensdagmiddag een pannekoekenmiddag voor je nieuwe vriendjes uit de klas."
Echt wijfie het komt heus allemaal wel goed!!!!
Dikke knuffel!!
Wat veranderen van school of een klas overdoen aangaat, dat hoeft echt niet erg te zijn. Mijn zoon is én van school verandert én hij is een klas blijven zitten. In beide gevallen vind ik het jammer dat ik die keuze niet eerder heb gemaakt. Wat vriendjes aangaat, zijn nieuwe klas werd enorm hecht. Het was zo'n leuke groep, zo met elkaar verbonden! In alle opzichten heeft het mijn zoon enorm goed gedaan!
Het is een enorme drempel, dat begrijp ik heel goed, maar voor hem kan je het ook een leuk iets maken, zodat zo'n stap minder eng wordt. Bijvoorbeeld; " je bent straks de grootste jongen van de klas, stoer hè." Of; " we houden op woensdagmiddag een pannekoekenmiddag voor je nieuwe vriendjes uit de klas."
Echt wijfie het komt heus allemaal wel goed!!!!
Dikke knuffel!!
donderdag 14 januari 2010 om 18:12
Hey meissies
Dolphine, logisch dat het nu even erg slikken is allemaal..Het komt toch wel weer even hard bij je binnen natuurlijk!
Ik sluit me helemaal bij Theetje aan, straks zal blijken dat het een erg goede beslissing was, welke beslissing er ook gemaakt zal worden. En wie weet is er op school zelf ook nog wel veel mogelijk dmv remedial teaching of iets dergelijks..
En verstandelijk wéét je het ook allemaal wel, maar het is wat je zegt, je wilt zó graag dat het mannetje het naar zijn zin heeft en niet gefrustreerd raakt omdat het allemaal even niet zo lukt.
Dat school zo meedenkt, het idee van die bakjes met werk vind ik super!, is ook erg positief. Ze laten hem tenminste niet zwemmen (en verzuipen...).
Maar moeilijk voor jezelf blijft het gewoon!
Jij hebt trouwens de studie weer enorm goed opgepakt he! Wat een supercijfers zeg! (haha, ondanks je "drukke" liefdesleven..LOL)
Wat grappig zeg, dat we of het boek al gelezen hebben of er in bezig zijn! Hihi, we kunnen wel een boekenclubje oprichten...
Het dooit hier trouwens behoorlijk..zou het dan nu toch echt over zijn? Dan ook maar snel lente!
Fijne avond
donderdag 14 januari 2010 om 20:30
Oh meiden, natuurlijk hebben jullie gelijk, dat weet ik ook wel. Maar om zo met je neus op de feiten gedrukt te worden is altijd toch weer een domper.
Kon net toch mijn tranen niet bedwingen.
Maar we gaan er vol goede moed weer tegenaan.
Morgen eerst de huisarts bellen voor die verwijsbrief. En idd ze testen ook gelijk op ADD
Morgenochtend lekker naar de kapper, ga mezelf maar even laten verwennen. en 's middags even bij collegaatje langs die met hernia op bed ligt.
Weekend is ook aardig gevuld. Zoonlief gaat naar zijn vader. Ik heb zaterdag een feest van een kennis die 50 wordt, dat is inclusief lopend buffet. En 's avonds ga ik even bij R langs. Die heeft wel zijn kinderen dit weekend.
Jammer die dooi ja. Zoonlief zou morgen met school gaan schaatsen, maar dit gaat niet door vanwege de dooi. Jammer hoor.
Kon net toch mijn tranen niet bedwingen.
Maar we gaan er vol goede moed weer tegenaan.
Morgen eerst de huisarts bellen voor die verwijsbrief. En idd ze testen ook gelijk op ADD
Morgenochtend lekker naar de kapper, ga mezelf maar even laten verwennen. en 's middags even bij collegaatje langs die met hernia op bed ligt.
Weekend is ook aardig gevuld. Zoonlief gaat naar zijn vader. Ik heb zaterdag een feest van een kennis die 50 wordt, dat is inclusief lopend buffet. En 's avonds ga ik even bij R langs. Die heeft wel zijn kinderen dit weekend.
Jammer die dooi ja. Zoonlief zou morgen met school gaan schaatsen, maar dit gaat niet door vanwege de dooi. Jammer hoor.
donderdag 14 januari 2010 om 22:22
hey meiden!!
sorry dat ik er gister ff nie was,maar mamma is een beetje door dr rug gegaan!
met een drol in mn broek gaan werken met een ibu 600.
achter op de rug wat zweepslag...moest de hond vasthouden om zn oogjes schoon te maken...die wou weg trekken en ik stevig terug pakken en zwiep!!!
gaat redelijk nu ,gelukkig niet mega druk op het werk....
praatpaal voor baas...maar ik kan er nix mee..
Nu mn Dolphie...schattie ik leef zo met je mee,en het geeft helemaal nix dat je ff je tranen laat gaan...(je bent altijd ZO STERK!!!)
logisch dat je in de rats zit zit ...wat nu..wat komt eruit en hoe gaat het allemaal met school lopen.
alles nog zo onzeker en das nix voor jou en vele van ons hier en die angst overheerst nu even.
als alles strax op zn plek valt weet ik cker dat jij als geen ander de draad met je knul op gaat pakken en zal dat heerlijke kereltje helemaal weer opbloeien en jij erbij!!!!
Had je graag even willen bellen maar had mn oude leraar vanaaf aan de lijn die lag weer in het ziekenhuis met zn hart de muts!
Had mij evengoed wat adviesen gegeven betreft eigen onderneming ..altijd handig...heb nog geen knopen doorgehakt ben bezig met info aan het verzamelen..
Hier de dooi ook ingevallen nou..ik vind het best,zo spekglad overal dat opgevrieste sneeuw!!
Scar jij en Dolph lekker aan het lezen...heb er wel van gehoord dat boek maar verder niets zelf gelezen...moet wel heel pakkend zijn idd!
Heb er zelf niet zo veel puf in om te lezen,neem het gewoon niet in mij op nu ..even te veel aanmn bol.
Theetje ff lekker een daggie vrij en dan weer ochtend dienst ofzo?
Ladies kga ff weer een zeer warme douche nemen voor de spieren en morgen weer aan debak..word een druk dagje dus hoop ikdat mn ruggie het trekt!
sorry dat ik er gister ff nie was,maar mamma is een beetje door dr rug gegaan!
met een drol in mn broek gaan werken met een ibu 600.
achter op de rug wat zweepslag...moest de hond vasthouden om zn oogjes schoon te maken...die wou weg trekken en ik stevig terug pakken en zwiep!!!
gaat redelijk nu ,gelukkig niet mega druk op het werk....
praatpaal voor baas...maar ik kan er nix mee..
Nu mn Dolphie...schattie ik leef zo met je mee,en het geeft helemaal nix dat je ff je tranen laat gaan...(je bent altijd ZO STERK!!!)
logisch dat je in de rats zit zit ...wat nu..wat komt eruit en hoe gaat het allemaal met school lopen.
alles nog zo onzeker en das nix voor jou en vele van ons hier en die angst overheerst nu even.
als alles strax op zn plek valt weet ik cker dat jij als geen ander de draad met je knul op gaat pakken en zal dat heerlijke kereltje helemaal weer opbloeien en jij erbij!!!!
Had je graag even willen bellen maar had mn oude leraar vanaaf aan de lijn die lag weer in het ziekenhuis met zn hart de muts!
Had mij evengoed wat adviesen gegeven betreft eigen onderneming ..altijd handig...heb nog geen knopen doorgehakt ben bezig met info aan het verzamelen..
Hier de dooi ook ingevallen nou..ik vind het best,zo spekglad overal dat opgevrieste sneeuw!!
Scar jij en Dolph lekker aan het lezen...heb er wel van gehoord dat boek maar verder niets zelf gelezen...moet wel heel pakkend zijn idd!
Heb er zelf niet zo veel puf in om te lezen,neem het gewoon niet in mij op nu ..even te veel aanmn bol.
Theetje ff lekker een daggie vrij en dan weer ochtend dienst ofzo?
Ladies kga ff weer een zeer warme douche nemen voor de spieren en morgen weer aan debak..word een druk dagje dus hoop ikdat mn ruggie het trekt!
vrijdag 15 januari 2010 om 16:07
Goeiemiddag!
Pff, het laatste uurtje is ingegaan..(nou ja, niet echt natulijk! op kantoor dan he...)
Maar gelukkig is het best druk, dus de tijd vliegt sowieso.
Ff een breekje nu!
R. gaat lekker op wintersport, dus heb daar al afscheid genomen.
Daan, meid, wat een pech weer. Ik hoop echt dat je het gaat redden vandaag op het werk. En zo lullig weer, door zo'n onverhoedse beweging. We worden OUD!!
IEEEEKKK!! Sterkte meis!
Heb je jezelf lekker een beetje verwend Dolphine? Ben je weer blij met je haartjes? Je hebt een erg leuk weekend voor de boeg, geniet er van! Maar hoe zit het nou met R. zijn ex, die woonde toch nog bij hem? Kun je dan wel gewoon langs gaan? (of zeg ik nu iets heel geks? hihi)
En het geeft nix hoor, als je af en toe gewoon even moedeloos wordt..lekker hier stoom afblazen!
Wat een saaie grijze dag zeg..Het is hier buiten nu alweer zo donker, niks an. En dan gaat het wrs nog regenen ook het weekend..pff, je zou er haast depri van worden..
Ik ga nog maar es even aan de slag..kzit hier niet voor niks tenslotte..haha.
Pff, het laatste uurtje is ingegaan..(nou ja, niet echt natulijk! op kantoor dan he...)
Maar gelukkig is het best druk, dus de tijd vliegt sowieso.
Ff een breekje nu!
R. gaat lekker op wintersport, dus heb daar al afscheid genomen.
Daan, meid, wat een pech weer. Ik hoop echt dat je het gaat redden vandaag op het werk. En zo lullig weer, door zo'n onverhoedse beweging. We worden OUD!!
IEEEEKKK!! Sterkte meis!
Heb je jezelf lekker een beetje verwend Dolphine? Ben je weer blij met je haartjes? Je hebt een erg leuk weekend voor de boeg, geniet er van! Maar hoe zit het nou met R. zijn ex, die woonde toch nog bij hem? Kun je dan wel gewoon langs gaan? (of zeg ik nu iets heel geks? hihi)
En het geeft nix hoor, als je af en toe gewoon even moedeloos wordt..lekker hier stoom afblazen!
Wat een saaie grijze dag zeg..Het is hier buiten nu alweer zo donker, niks an. En dan gaat het wrs nog regenen ook het weekend..pff, je zou er haast depri van worden..
Ik ga nog maar es even aan de slag..kzit hier niet voor niks tenslotte..haha.
zaterdag 16 januari 2010 om 00:04
hoi hoi,
Ik snap de verwarring scarlet, maar het is zo dat ze om het weekend weg zijn. Dit weekend is hij thuis bij de kinderen en zit zij in lelystad waar ze geloof ik een nieuwe vriend heeft. De weekenden dat zij bij de kinderen is, is hij bij zijn ouders.
Door de week zijn ze we samen thuis, maar slaapt zij bij haar dochter. Ze zien elkaar momenteel nauwelijks. Als zij 's avonds niet werkt, zit R bij mij. OOk heeft hij nog 1 avond in de week voetbaltraining. En natuurlijk een wedstrijd in het weekend.
Het is geen ideale situatie, maar op zich is het te doen. Gelukkig vechten ze elkaar niet de tent uit. En zij heeft urgentie en stond de laatste keer als 3e voor een flatje, dus als het een beetje mee zit......
Ben met de haartjes weer blij. Verder gaat het niet zo lekker, ben erg verkouden, hoofdpijn, hoesten, dus zo met een ibu mijn bed in.
Heb wel al een verwijsbrief gehaald voor zoonlief en hem ingeschreven bij een ggz onderzoeksbureau voor die adhd test.
Ging het een beetje met je rug vandaag diaan?
Hmmm scarlet, hoe lang ga je de dok missen? en maar hopen dat hij heel terug komt, anders moet je hem nog langer missen.
Ik snap de verwarring scarlet, maar het is zo dat ze om het weekend weg zijn. Dit weekend is hij thuis bij de kinderen en zit zij in lelystad waar ze geloof ik een nieuwe vriend heeft. De weekenden dat zij bij de kinderen is, is hij bij zijn ouders.
Door de week zijn ze we samen thuis, maar slaapt zij bij haar dochter. Ze zien elkaar momenteel nauwelijks. Als zij 's avonds niet werkt, zit R bij mij. OOk heeft hij nog 1 avond in de week voetbaltraining. En natuurlijk een wedstrijd in het weekend.
Het is geen ideale situatie, maar op zich is het te doen. Gelukkig vechten ze elkaar niet de tent uit. En zij heeft urgentie en stond de laatste keer als 3e voor een flatje, dus als het een beetje mee zit......
Ben met de haartjes weer blij. Verder gaat het niet zo lekker, ben erg verkouden, hoofdpijn, hoesten, dus zo met een ibu mijn bed in.
Heb wel al een verwijsbrief gehaald voor zoonlief en hem ingeschreven bij een ggz onderzoeksbureau voor die adhd test.
Ging het een beetje met je rug vandaag diaan?
Hmmm scarlet, hoe lang ga je de dok missen? en maar hopen dat hij heel terug komt, anders moet je hem nog langer missen.
zaterdag 16 januari 2010 om 09:57
Goooooooodmorning!
He heerlijk, het is weer weekend.
oooo zit het zo, Dolphine. Nee, da's heel duidelijk! Wel erg fijn dat ze op een normale manier met elkaar omgaan en op een normale manier uit elkaar gaan, ook voor jullie straks. Eigenlijk wel erg goed geregeld op deze manier. Zo heb je toch allebei nog je stukje vrijheid. Goed dat je de verwijsbrief al gehaald hebt en gewoon doorpakt nu. Kanjer! Wel vervelend dat je je niet zo fit voelt, terwijl je nog wel wat leuke dingen voor de boeg heb dit weekend. Ik hoop dat je je na een goede nachtrust beter voelt?
R. is maar een weekje weg hoor, valt dus reuze mee, haha.
Hoe is het gegaan Daan, gisteren en vandaag natuurlijk ook weer aan het werk..
Theetje, hoe ziet jouw weekend er uit? Moet je werken?
Grr, gisteren nog wat vergeten in de winkel wat ik echt nog moet halen, ik wil die bloemkoolschotel maken en ben gehakt vergeten. Baal ik dan zo van he! Dus straks toch nog maar even naar de winkel, anders heb ik geen avondeten. De Lidl bij mij is aan het verbouwen en is nu nog een dikke maand gesloten, ook niet leuk. Ik haalde daar altijd de frisdrank en melk, yoghurt, snoep, C1000 is dan toch een tikkie duurder, hoewel je ook daar wel wat goedkopere dingen hebt, maar toch, Verder moet ik weer afkicken van mijn pepermuntverslaving..echt!! Als ik daar eenmaal aan begin kan ik gewoon niet ophouden. Of een soort suikerverslaving is het eigenlijk he..Ik snaai zo een halve zak leeg op een avond. Nou, dat schiet lekker op qua afvallen..not! Ik ga dus maar proberen om zo sterk te zijn dat ik er in de winkel gewoon voorbij loop. Want als ik het in huis heb gaat het op. Da's trouwens erg moeilijk wanneer je na een lange werkdag boodschappen gaat doen..Heel fout tijdstip natuurlijk, je bent al hongerig en moeiig en gaat dan snel voor de bijl. Maar ik ga sterk proberen te zijn!! Ik was de kerstkilootjes alweer kwijt, toch zonde als die er door die pepermunt er weer aan komen. De dooit zet nu echt goed door he, wat een vieze blubbertroep..
zaterdag 16 januari 2010 om 11:16
hallo, hallo,
Da's balen scarlet, dat je er dan toch weer uitmoet voor iets. Bah.
Ik moest vanmorgen ook weer vroeg. Zoonlief mocht eindelijk weer een keer voetballen. Gewoon een oefenpotje tegen de F1, maar wel leuk voor hem natuurlijk. Ze gaan nu na de winterstop kijken hoe ze de teams volgend seizoen gaan indelen, wie gaan er mee naar de E, wie blijven er bij de F. Daar zijn de oefenpotjes ook voor, om te kijken waar een ieder staat. Maar voorop staat natuurlijk het plezier en voor de mannen is het heel fijn dat ze eindelijk weer eens de wei in mochten.
Haha wel kansloos verloren, maar dat zegt niks, ze waren er nog niet helemaal bij na zo lang niet gevoetbalt te hebben.
Zoonlief is nu met zijn vader mee. Ik spring zo even onder de zonnebank en de warme douche, want het is toch best koud zo stil staan langs de lijn.
Verder lekker een beetje rustig aan doen vandaag. eind van de middag naar die verjaardag, dus moet er ook nog even uit voor een kadootje. maar dat zal wel iets van de slijter worden.
Fijne weekend!
Da's balen scarlet, dat je er dan toch weer uitmoet voor iets. Bah.
Ik moest vanmorgen ook weer vroeg. Zoonlief mocht eindelijk weer een keer voetballen. Gewoon een oefenpotje tegen de F1, maar wel leuk voor hem natuurlijk. Ze gaan nu na de winterstop kijken hoe ze de teams volgend seizoen gaan indelen, wie gaan er mee naar de E, wie blijven er bij de F. Daar zijn de oefenpotjes ook voor, om te kijken waar een ieder staat. Maar voorop staat natuurlijk het plezier en voor de mannen is het heel fijn dat ze eindelijk weer eens de wei in mochten.
Haha wel kansloos verloren, maar dat zegt niks, ze waren er nog niet helemaal bij na zo lang niet gevoetbalt te hebben.
Zoonlief is nu met zijn vader mee. Ik spring zo even onder de zonnebank en de warme douche, want het is toch best koud zo stil staan langs de lijn.
Verder lekker een beetje rustig aan doen vandaag. eind van de middag naar die verjaardag, dus moet er ook nog even uit voor een kadootje. maar dat zal wel iets van de slijter worden.
Fijne weekend!
zaterdag 16 januari 2010 om 23:35
Nou moe.....
Het sneeuwt hier gewoon weer als een gek!! Het is weer helemaal wit, niet te geloven..Maar kgeloof dat het later nog gaat regenen, dus morgen zal het wel weer allemaal weg zijn, maar nu ziet het er weer geweldig uit buiten.
Heb je het leuk gehad Dolphine, op de verjaardag en nu ben je misschien nog wel bij R.? (hihi..misschien wordt het wel jullie eerste gezamenlijke nacht??)
Ik ga nog wat rondzappen, misschien is er nog een leuk filmpje ofzo...welterusten alvast in elk geval!
zondag 17 januari 2010 om 11:34
Goede morgen!
Hihi scarlet, ik was idd bij R, maar ben braaf naar huis gegaan. Daren waren immers ook gewoon zijn kinderen thuis + een vriendinnetje van zijn dochter. Dus hoe moeilijk ook, we hebben toch maar weer afscheid van elkaar genome.
Ik ben net wakker, en hij moest vroeg op want zijn dochter moet handballen en wel helemaal in breukelen.
Dus dat was het positieve dat ik thuis geslapen heb.
Als alles goed gaat, hebben we volgende week zaterdag een avond samen. Zijn ex is dan bij de kinderen en mijn boef gaat logeren bij een vriendje. En nee, dat is niet hierom, maar omdat ze dat in de kerstvakantie al hadden afgesproken, alleen toen kon het niet en nu dus wel. 2 vliegen in 1 klap dus.
En we hebben er allebei veel zin in, dus hopen dat het gewoon doorgaat wat zoonlief betreft.
De verjaardag was wel gezellig, ik kende niet zo veel mensen, maar het was wel leuk. Zijn oudste dochter had van alles geregeld met hapjes en een buffet, dus gelijk lekker gegeten daar.
Ga straks maar eens wat eten en me douchen en dan vanmiddag eerst even richting onze diaan om daarna zoonlief op te halen.
Toen ik gisteren bij die verjaardag wegging sneeuwde het ook behoorlijk, ik kon niet harder rijden dan 30 naar R toe, gelukkig is het maar een klein stukje.
Toen ik vannacht bij hem weg ging dooide het al weer, dus het was van korte duur.
Fijne zondag meiden.
Hihi scarlet, ik was idd bij R, maar ben braaf naar huis gegaan. Daren waren immers ook gewoon zijn kinderen thuis + een vriendinnetje van zijn dochter. Dus hoe moeilijk ook, we hebben toch maar weer afscheid van elkaar genome.
Ik ben net wakker, en hij moest vroeg op want zijn dochter moet handballen en wel helemaal in breukelen.
Dus dat was het positieve dat ik thuis geslapen heb.
Als alles goed gaat, hebben we volgende week zaterdag een avond samen. Zijn ex is dan bij de kinderen en mijn boef gaat logeren bij een vriendje. En nee, dat is niet hierom, maar omdat ze dat in de kerstvakantie al hadden afgesproken, alleen toen kon het niet en nu dus wel. 2 vliegen in 1 klap dus.
En we hebben er allebei veel zin in, dus hopen dat het gewoon doorgaat wat zoonlief betreft.
De verjaardag was wel gezellig, ik kende niet zo veel mensen, maar het was wel leuk. Zijn oudste dochter had van alles geregeld met hapjes en een buffet, dus gelijk lekker gegeten daar.
Ga straks maar eens wat eten en me douchen en dan vanmiddag eerst even richting onze diaan om daarna zoonlief op te halen.
Toen ik gisteren bij die verjaardag wegging sneeuwde het ook behoorlijk, ik kon niet harder rijden dan 30 naar R toe, gelukkig is het maar een klein stukje.
Toen ik vannacht bij hem weg ging dooide het al weer, dus het was van korte duur.
Fijne zondag meiden.
zondag 17 januari 2010 om 20:08
hallo ladies!
nou moe,kwam vandaag gezelli onze Dolphie bij mij op de koffie!!!
ff lekker bij gebept voordat ze haar hummel ging halen...
op dit soort momenten baal ik er wel eens van dat we zo ver uit elkaar wonen hoor..nie ff aanwaaien bijmekaar...jah...euhh..dolph is niets te ver,maar jullie begrijpen me wel geloof ik.
scar jij aan de peperemunties!...ga je daar niet verselijk van naar de C?
ook een manier van ontslakken..whoehahahahaah!
hier alle sneeuw weggespoeld en gedooit al ging het gisteraaf pardoes nog even sneeuwen maar dat bleef niet lang liggen.
vanmiddag kwam mijn grote harige vriend ook nog op visite en die ligt nu lekker op mn voetjes(doet ie altijd als ik op de pc zit)
vind het nog steeds heerlijk als hij komt op zondag alleen die kleine duvel hiero gaat dan weer na etenstijd lopen vlaggen...argggg!!!
naast de waterbak WEER tot 2x aan toe een plas gedaan...word er echt gek van!
ga nu even naar rtl4 kijken heb die film wel al gezien,maar zo mooi en ontroerend...nou vooruit...ik pak de zakdoeken alvast....
fijne aaf meiden!
nou moe,kwam vandaag gezelli onze Dolphie bij mij op de koffie!!!
ff lekker bij gebept voordat ze haar hummel ging halen...
op dit soort momenten baal ik er wel eens van dat we zo ver uit elkaar wonen hoor..nie ff aanwaaien bijmekaar...jah...euhh..dolph is niets te ver,maar jullie begrijpen me wel geloof ik.
scar jij aan de peperemunties!...ga je daar niet verselijk van naar de C?
ook een manier van ontslakken..whoehahahahaah!
hier alle sneeuw weggespoeld en gedooit al ging het gisteraaf pardoes nog even sneeuwen maar dat bleef niet lang liggen.
vanmiddag kwam mijn grote harige vriend ook nog op visite en die ligt nu lekker op mn voetjes(doet ie altijd als ik op de pc zit)
vind het nog steeds heerlijk als hij komt op zondag alleen die kleine duvel hiero gaat dan weer na etenstijd lopen vlaggen...argggg!!!
naast de waterbak WEER tot 2x aan toe een plas gedaan...word er echt gek van!
ga nu even naar rtl4 kijken heb die film wel al gezien,maar zo mooi en ontroerend...nou vooruit...ik pak de zakdoeken alvast....
fijne aaf meiden!
maandag 18 januari 2010 om 15:36
Hallo!
Het schijnt vandaag de meest depressieve dag van het jaar te zijn geweest...jullie iets van gemerkt?
Wel allerlei rotgevalletjes op het werk, of zou dat alleen maar zo lijken nu? hihi
He gezellig Daan, Dolphine even langs gewipt. Ja, da's een echte globetrotter he, haha! En jij ook je grote vriend weer op bezoek gehad, gezellig. Welke film heb jij gisteren gekeken dan? The Green mile misschien?
Wat betreft die pepermunt...daar kon je wel es gelijk in hebben! Ik vond dat wel fijn eigenlijk, hihi.
Oh ja Dolphine, da's waar ook, hij had zijn kinderen..dat was ik ff vergeten. Maar het zit er aan te komen dus? Fijn!
Niks te melden eigenlijk..ik zal blij zijn wanneer het payday is. Ik hoop dat het vrijdag al bijgeschreven is, het salaris, anders wordt het een errrrrg karig weekend...
maandag 18 januari 2010 om 20:36
hallo meisjes,
Ff bij diaan op de koffie gegaan, tja, ligt op de route he als ik zoonlief ga ophalen.
Ik baal wel een beetje, want die ex van R maakt er gewoon een zooitje van. Ze is gisterenavond niet naar huis gekomen en nu nog niet thuis. Zit lekker bij haar vriend in lelystad. daaroor kan R niet weg thuis en ik hier dus ook niet. Morgenavond moet zij werken, dus dan kan hij ook niet hierheen komen.
Heb hem al verteld dat ik er flink van baal dat zij er op deze manier mee omgaat. Hij kan er natuurlijk niet veel aan doen, maar vervelend is het wel.
Vandaag op het werk ook best een heavy gesprek gehad. een client van mij heeft een klacht ingedient tegen een leefgroep en ik mocht weer opdraven ter ondersteuning.
Zo blijven we bezig he.....
heb ook weinig mee gekregen van de meest depri dag van het jaar. Gelukkig niet.
Meiden fijne avond, straks nog even met R bellen en me beklachen over zijn ex.... niet dat het veel zal uithalen, maar goed.
Ff bij diaan op de koffie gegaan, tja, ligt op de route he als ik zoonlief ga ophalen.
Ik baal wel een beetje, want die ex van R maakt er gewoon een zooitje van. Ze is gisterenavond niet naar huis gekomen en nu nog niet thuis. Zit lekker bij haar vriend in lelystad. daaroor kan R niet weg thuis en ik hier dus ook niet. Morgenavond moet zij werken, dus dan kan hij ook niet hierheen komen.
Heb hem al verteld dat ik er flink van baal dat zij er op deze manier mee omgaat. Hij kan er natuurlijk niet veel aan doen, maar vervelend is het wel.
Vandaag op het werk ook best een heavy gesprek gehad. een client van mij heeft een klacht ingedient tegen een leefgroep en ik mocht weer opdraven ter ondersteuning.
Zo blijven we bezig he.....
heb ook weinig mee gekregen van de meest depri dag van het jaar. Gelukkig niet.
Meiden fijne avond, straks nog even met R bellen en me beklachen over zijn ex.... niet dat het veel zal uithalen, maar goed.