3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.

maandag 11 januari 2010 om 21:58
Over mn eigen lieve mr Bianco...
echt, die heeft me zo ongelofelijk gesteund de afgelopen tijd. En niet eens door er te zijn, maar meer door er niet te zijn.
Ja.. hij heet al het werk overgenomen, administratie bijgehouden, klanten tevreden gesteld. Ik hoefde echt nergens aan te denken. Hij heeft ons huis schoongehouden, de katten verzorgd, boodschappen in huis gehaald. En tussendoor kwam hij steeds even bij mn moeder langs om haar of mij van een verse knuffel te voorzien.
Echt een kanjer!!!
echt, die heeft me zo ongelofelijk gesteund de afgelopen tijd. En niet eens door er te zijn, maar meer door er niet te zijn.
Ja.. hij heet al het werk overgenomen, administratie bijgehouden, klanten tevreden gesteld. Ik hoefde echt nergens aan te denken. Hij heeft ons huis schoongehouden, de katten verzorgd, boodschappen in huis gehaald. En tussendoor kwam hij steeds even bij mn moeder langs om haar of mij van een verse knuffel te voorzien.
Echt een kanjer!!!
maandag 11 januari 2010 om 21:59
maandag 11 januari 2010 om 22:00
Bianc, ik denk dat je nu ruimte hebt, omdat jullie het afscheid heel bewust hebben beleefd. Alles is gezegd, gedeeld en ondanks dat het heel veel verdriet doet, is er ook een zekere vrede met haar overlijden. Daarmee wil ik niet zeggen dat je haar graag zag gaan, ouders zouden niet dood moeten gaan, maar zij en jullie waren er op een bepaalde manier klaar voor
snap je een beetje wat ik wil zeggen?
snap je een beetje wat ik wil zeggen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 11 januari 2010 om 22:04
quote:Jackyr schreef op 11 januari 2010 @ 22:00:
Wat fijn Minny.. zo gaat er een wereld voor je open he Ja idd, en ik ben superblij dat ik de anderen heb gevonden. Maar van hun wist ik wel dat ik ze ooit weer zou zien. Haar was ik voor altijd kwijt, dacht ik. Ben er dus echt een beetje ondersteboven van. Mijn vader ook net toen ik het vertelde. Ze gaat trouwen over een paar weken en haar zus is al getrouwd en heeft een dochter van 5. Damn...wat hebben we veel gemist...
Wat fijn Minny.. zo gaat er een wereld voor je open he Ja idd, en ik ben superblij dat ik de anderen heb gevonden. Maar van hun wist ik wel dat ik ze ooit weer zou zien. Haar was ik voor altijd kwijt, dacht ik. Ben er dus echt een beetje ondersteboven van. Mijn vader ook net toen ik het vertelde. Ze gaat trouwen over een paar weken en haar zus is al getrouwd en heeft een dochter van 5. Damn...wat hebben we veel gemist...