Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Dushi74 schreef op 10 januari 2010 @ 19:36:

Auwww Snjookje hopelijk krijg je er geen saaie blaar van want dat zou pas echt vervelend saai zijn.

Ik las dat er bij jou geen sneeuw lag? Zelfs niet op de bergen? Heb ik dat als echte saaiert dan fout gelezen? Daarom vond ik IJsjesland wel saai.

Steph, is dun boekkie hoor dus kan makkelijk in de bus. Of het saai is moet je vragen aan de lezer. Ik vond het boek maar zo zo. Grappig maar niet een dijenkletser.

Hoe vind je het dat Sven weer kampioen is?

Hier in het zuiden geen sneeuwvlokje te zien (of ik moet even in de spiegel kijken), in het noorden en oosten wel (zijn de bergen ook hoger) maar daar is het dit weekend ook boven 0 geweest dus de kwaliteit van de sneeuw is hard afgenomen...

De naam verwijst volgens mij naar het heerlijke maar o zo saaie softijs (met snoepjes).
quote:Dushi74 schreef op 10 januari 2010 @ 19:41:

Hhhhh Steph hhhh (lacht bijzonder saai om de laatste posting van Steph)Steph is niet een beetje vals (welke afstand wordt er dan gereden op de OS??) Is wel saai ja, hhhhhh.
Softijs vind ik vies. Maar ik begrijp een stuk meer van het land en dat allemaal dankzij Snjookje, FvdM december
quote:snjokorn schreef op 10 januari 2010 @ 19:45:

[...]

Steph is niet een beetje vals (welke afstand wordt er dan gereden op de OS??) Is wel saai ja, hhhhhh.13 febr de 5km en 23 febr de 10 km, allebei leuke saaie afstanden om in bed te kijken (hopelijk heeft vriend dan nachtdienst, lekker saai zonder gezeur kijken).
Hhhh Steph heeft OS programma al helemaal in dr hoofd zitten. Jij bent echt saai verslaafd geloof ik he
*geeft als eerste toe dat ze ook wel wat nachtrust te kort gaat komen met de OS*
Moet waarschijnlijk vroeg opstaan om de samenvatting van 6 uur te gaan kijken. Schaatsen wordt hier heel saai NIET uitgezonden.
Oei dat is wel een hele saaie tijd om op te staan Snjookje. En dat het niet uitgezonden wordt is wel heel jammer.
Het is weer saai maandag en dat betekent saai aan het werk.
Goede maar saaie maandag,

Pff,strijken staat op het to-do-lijstje.

En een saaie gastles voorbereiden.
Zo strijkwas gedaan, pfff waarom stapel ik het ook zolang op dat saaie werk.
kiekeboe saaierds.was gisteren goed te rijden hoor.had vandaag een saaie ochtend nl een stroomstoring in mn huis.

hele ochtend monteurs over de vloer gehad en niks kunnen doen.

maar tis weer opgelost
Gelukkig weer stroom Desteny. Anderw werd het wel heel saai.
ja cv is ook op stroom dus was nog al koud in huis.gelukkig kon ik de houtkachel aanmaken.dat scheelde wel.
Geen stroom is saai want juist dan heb je zin in een bakkie thee of koffie met een geroosterd broodje (of niet soms). Gelukkig deed je saaie houtkacheltje het wel anders had je wel een heleboel kleren aan moeten trekken.
Saai een houtkachel, nog saaier is een openhaard maar ook wel warm. Kun je wel koken zonder stroom, gas is wel zo saai.
Dez wat ben ik ontzettend blij (wel saai blij tuurlijk) dat je nog en houtkachel hebt. Anders had je het ijsberenkoud gehad! Vind het lekker ruiken zo'n knapperend vuurtje.

Wat een saaie dag heb ik gehad. Buuf aan de telefoon gehad die heeft babyvogeltjes en wilde hun saaie -lieve- piepjes laten horen. Een lieve saaie vriendin aan de telefoon gehad vanavond, wilde dr even vertellen dat ik ontzettend blij met haar ben. En gewoon verder een saaie saaie dag. Net als die van jullie dus.
Ik heb vandaag weer saai gymles gegeven in een saaie nieuwe turnhal die er zo ongelooflijk saai uitziet, dat je er van uit je dag gaat.

Morgen ga ik weer even kijken en donderdag weer.
O ja, het saaiste van vandaag was een mailtje van Missmara... Zij doet jullie saai de groeten.
Ooh wat lief van ons saaie elfenmaisje Mara Mijn! Doe dr maar de hartelijke saaie groetjes terug. Knap hoor dat ze zich nog altijd aan dr quota houdt.

Wat saai om les te moeten geven in zo'n zaal Snjookje. Wat een straf moet het zijn om morgen en donderdag weer te moeten staan.
gas aangestoken met lucifer.elektrische ontsteking deed ut natuurlijk ook niet.maar zo kon ik toch nog thee maken.
Ow, dames wat een saaie dag had iedereen weer.

Snjookie, lijkt me erg saai in de nieuwe zaal om daar les te geven.

Dushi, saaie telefoontjes erg zeg.

Desteny, saai dat je thee kon maken.

Straks afscheid *jank* Erben Wennemars kijken (22.40) zo saai gaat dat weer worden.
Steph:heb je hier genoeg aan??

Ja maar net genoeg hoor. Jemig wat was het *jank, snuif* saai.
Jemig gaat net saai de telefoon, schrik uiteraard, is het mijn oom dat we morgen op tv (limburg) komen...........Aaarggh, wil ik niet. We gaan nl kijken hoe gehandicaptenvriendelijk de winkels zijn. We gaan ongeveer 7 winkels in.

Beide niet gehandicapt maar we zien echt wel hoe het is. Saai zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven