3000+ deel 20!
maandag 11 januari 2010 om 18:45
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts drie regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
Floor en BAM, we missen jullie!
3000+ is pas weer echt compleet als jullie thuis zijn.
dinsdag 12 januari 2010 om 07:52
Goedemorgen, heb niks terug gelezen (geen tijd).
Toen ik naar bed ging heb ik 7 van die mini melatonine tabletjes onder mijn tong gelegd. Kwartiertje lezen en ik viel toen zo in slaap. Vervolgens de hele nacht door bijna elk half uur / uur wakker. Maar ik viel ook meteen weer in slaap. ff op de wekker kijken, balen en gelijk weer slapen. Moet vanmiddag naar de HA voor een ander probleem en zal eens vragen of dat met het stoppen te maken kan hebben.
Moet nu snel eten en tutten.........tot later
Toen ik naar bed ging heb ik 7 van die mini melatonine tabletjes onder mijn tong gelegd. Kwartiertje lezen en ik viel toen zo in slaap. Vervolgens de hele nacht door bijna elk half uur / uur wakker. Maar ik viel ook meteen weer in slaap. ff op de wekker kijken, balen en gelijk weer slapen. Moet vanmiddag naar de HA voor een ander probleem en zal eens vragen of dat met het stoppen te maken kan hebben.
Moet nu snel eten en tutten.........tot later
dinsdag 12 januari 2010 om 07:54
Zo dat was eens weer een latertje Minny en Iry.
Gisterenavond met de kinderen naar oma geweest, jeetje dat was zwaar, vooral de oudtse had het er zwaar mee.
Maar het oude mens leeft voort, al dan niet nauwelijks, vanmorgen met mijn moeder gebeld en ze reageert zelf af en toe.
Arme oma, maar gelukkig een huis vol familie, echt een huis vol, zoals ze het altijd graag zag.
Goedemorgen trouwens.
Gisterenavond met de kinderen naar oma geweest, jeetje dat was zwaar, vooral de oudtse had het er zwaar mee.
Maar het oude mens leeft voort, al dan niet nauwelijks, vanmorgen met mijn moeder gebeld en ze reageert zelf af en toe.
Arme oma, maar gelukkig een huis vol familie, echt een huis vol, zoals ze het altijd graag zag.
Goedemorgen trouwens.