date en dan.....

12-01-2010 07:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou even een kort dilemma:

van weekend date gehad. daarvoor klikte het wel al heel erg maar had hem nooit gezien. Nou date dus gehad was super gezellig.

vind het leuk en hoe meer ik erover denk hoe leuker ik hem vind.

hij heeft gezegd dat hij me stiekem heel erg leuk vind etc.

maar hij is niet verliefd.

nou om het verhaal niet al te vaag te maken.

kan die verliefdheid nog wel komen? Is hij terughoudend? (zijn wel wat dingen waardoor ik snap dat hij zijn bedenkingen heeft)

Hem gewoon laten en wachten?

wel is het zo dat we van de week in de avond nog afspreken een keer. hij vond het een leuk idee en zei toen alleen dat hij die avond niet kon en ging kijken dat het een avond was dat hij eerder weg kon van werk.

Moet ik het initiatief nu bij hem laten?

Kijkt hij de kat uit de boom?

Kortom ben gewoon super onzeker over de gehele situatie. misschien totaal onterecht maja.

Wat vinden jullie.
Hij zegt dat hij je leuk vind maar niet verliefd is, lijkt me duidelijk en eerlijk. Aan jou de keuze of je gewoon een vriendschap wilt want dat is wat hij biedt. Of ie nog verliefd gaat worden weet ik nog niet, ik moet mijn glazen bol nog ff opstarten
Ik zou het nog een kans geven, hoor. Ik weet wel vrij snel of ik verliefd KAN worden op iemand, maar dat is echt niet bij de eerste keer zien ook daadwerkelijk zo.....

Wat ik wel zou doen is het initiatief bij hem laten. Kijken HOE leuk hij je vindt.......
JA is gewoon heel eerlijk antwoord.

Verliefd zijn op iemand is niet op basis van 1.2 of 3 factoren.

Leuk hoor Angelina Jolie of Brad Pitt opwind maar niet verliefd op. Lijkt me een moeilijke drukke relatie waar veel dingen niet kunne en ook niet dezelfde interesses delen. Etc

dus chill .......
Je schrijft dat je precies een date hebt gehad. Het is niet bij iedereen zo dat de huwelijksklokken al bij de eerste blik beginnen te beieren. Als je nu eerst eens het verloop van date 2 en 3 afwacht met die jongen, dan is het vroeg genoeg om de balans op te maken. En als ik je zo lees lijkt het me zinnig dat je niet te hard aan hem gaat lopen trekken.

Over je concrete vraag: als hij morgenmiddag nog niet heeft gereageerd dan zou ik hem een alternatieve avond voorstellen. Blijft het daarna stil dan weet je genoeg.
Och, mijn man en ik waren in de eerste periode van onze relatie ook niet echt verliefd op elkaar. Het was van beide kanten mer bedoeld als een soort vrijblijvende scharrel.

De verliefdheid kwam later, en nu zijn we 10 jaar, 1 huwelijk en een kindje verder.

Dus het kan best. Ik zou zeggen: kijk het een tijdje aan, soms kan verliefdheid ook langzaam groeien!

Wel fijn dat hij eerlijk is!

En Gozer 1967 heeft gelijk :-)
Ja, er best kans dat de verliefdheid nog komt. Mijn ervaring is ook dat het moet `groeien` Ik ben nooit op een eerste date verliefd op iemand geworden.
quote:kinkypinky schreef op 12 januari 2010 @ 07:48:

nou even een kort dilemma: Gelukkig is het niet een heel lang verhaal

van weekend date gehad. daarvoor klikte het wel al heel erg maar had hem nooit gezien. Nou date dus gehad was super gezellig. Leuk. Dat is ook de bedoeling natuurlijk.

vind het leuk en hoe meer ik erover denk hoe leuker ik hem vind. Dat denken daarover moet je eigenlijk niet doen, alles wat je er achteraf bij denkt, maakt dat je een beeld gaat scheppen waarvan je niet weet of dat beeld klopt. Je voedt op deze manier je verliefdheid, terwijl je nog niet kan weten of je wel echt verliefd bent op hoe hij is. Hooguit op hoe hij op je over is gekomen. Het was precies zoals het was, en je kent hem verder natuurlijk nog steeds niet.

hij heeft gezegd dat hij me stiekem heel erg leuk vind etc.

maar hij is niet verliefd. Dat lijkt me dus eigenlijk heel logisch.

nou om het verhaal niet al te vaag te maken.

kan die verliefdheid nog wel komen? Ja dat kan, het kan ook wegblijven. Is hij terughoudend? (zijn wel wat dingen waardoor ik snap dat hij zijn bedenkingen heeft) Er zijn wat dingen, betekent; laat het los, ga verder. Het klinkt alsof hij nog geen relatie wil. Als hij nu al redenen aandraagt waardoor hij bedenkingen heeft. Luister daarnaar, doe er wat mee. Vergeet hem dus.

Hem gewoon laten en wachten? Hem gewoon laten, maar niet wachten. Er is meer in het leven dan die ene man. Ga nooit voor een man op de wachtbank zitten. Daar is het namelijk saai en je verdoet je tijd er mee.

wel is het zo dat we van de week in de avond nog afspreken een keer. hij vond het een leuk idee en zei toen alleen dat hij die avond niet kon en ging kijken dat het een avond was dat hij eerder weg kon van werk. Dat kun je wel gewoon afwachten, laat hem maar met een initiatief komen.

Moet ik het initiatief nu bij hem laten? Ja

Kijkt hij de kat uit de boom? Weet ik niet

Kortom ben gewoon super onzeker over de gehele situatie. misschien totaal onterecht maja.

Wat vinden jullie.Wat ik vind heb ik hierboven al gezet. Wat jij vindt moet je laten afwachten van wat je verder hoort/merkt/ziet/voelt. Dat hoef je nu allemaal nog niet te weten.
Tuurlijk kan het nog komen, jullie hebben elkaar pas een paar uur gezien. Misschien is de vlam zelfs al lichtelijk overgeslagen, maar durft hij niet te hard van stapel te lopen of wil hij niet forceren. Na paar dates kunnen jullie pas beide de eerste balans opmaken. Ik zou er niet meteen een punt achter zetten, maar het nog even een tijdje aankijken. Een relatie moet je de kans geven om te groeien. Mocht het dan niks worden, kunnen jullie altijd nog proberen om verder te gaan als vrienden als het nu zo goed klikt. En anders heb je het in ieder geval geprobeerd en is het de keer erop misschien wel raak

Veel succes in ieder geval, ik zal duimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven