FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Haha Wind, ik gruwel echt van wat jij schrijft. Altijd al gehad, ik vind gekookte aardappelen met jus echt heel erg vies. Als klein kind al. De enige manier waarop ik nog wel eens meer dan een halve gekookte aardappel (die moest) at was met zure room erover. Zoals op gepofte aardappels. Maar met jus, brrrrr.

Maar wel bedankt voor de inspiratie, ik ben na het lezen van jouw post snel even naar de overkant gerend voor bamivlees en groenten. Vlees staat te marineren en ik ga de bami zo nog even maken, dat eten we morgen.

Ik was altijd net als Lien, als ik ergens zin in had moest het meteen, maar sinds een paar weken doe ik dat dus niet meer omdat er wat af moet. Maar boterhammen met kaas uit de oven klinkt echt heeeeeeeerlijk!

Zo, een hele post over eten, Sjaak kan trots op me zijn .
Ja, ik heb ook nog een sterillisator. Die wil je ook dus? Ik neem het mee. Als je er aan denkt, herinner me er dan nog even aan. Maar ik denk wel dat ik het ga onthouden .

Weet je wat lekker is? Boterhammen met kaas uit de oven en daar dan een klein beetje paprikapoeder op strooien. Jammie.

Ik heb net weer de hele woonkamer overhoop gehaald omdat we al 2 dagen de afstandsbediening van de tv kwijt zijn (Knorrie). Maar niet gevonden. Waarschijnlijk ligt hij bij de afstandsbediening van de SoundDock, die we al 2 maanden kwijt zijn (Knorrie). De SoundDock die voor de tweede keer in twee maanden stuk is (Knorrie).

Wel irritant want ik ben teletekst verslaafd en nu moet ik dus afkicken.

Mijn kraamhulp had voor ons een pan bami gemaakt toentertijd. Die was zo lekker, het is me daarna nooit meer gelukt het te evenaren. Er zat een soort citroensmaakje bij, het was heel lekker fris. Misschien citroengras erdoor ofzo.
Wij hebben gekookte aardappelen, gekookte andijvie en gehaktballen op en het was heerlijk. Kinderen vonden het gelukkig ook

Mandje is af! Nathje, ik heb 2,5 keer de oorspronkelijke maat genomen en nu heb ik een giga mand. Mijn naaispullen zitten er nu in. Echt leuk! Ik ga morgen nog meer Vlieseline halen (want op) en dan ga er nog één maken voor de luiers en de sokken. Ik (beginner, met misschien 5 naailessen gehad van de zomer) was in 2,5 uur klaar. Misschien toch te doen, Peb?

Ik zal foto op de SG plaatsen.
I am impressed!
Weet je wat ook leuk is? Een heeeeele grote maken, voor speelgoed in de kinderkamers! Of zou dat niet werken met dat vlieseline, ken het niet dus weet niet of het op een gegeven moment niet meer werkt.....
Ik wil ze gelijk maken, van die manden.

Maar ja, ik heb hier nog een half uit elkare stoel liggen die ik zou gaan bekleden....
quote:Morrie schreef op 11 januari 2010 @ 22:08:

I am impressed!Ja, ik ook!
Goedemorgen!

KW had gisteren oorpijn (huilen!) en koorts en heeft vannacht bij ons geslapen. Hij heeft heel de nacht tegen me aan gelegen (warm!) en jammerde en huilde af en toe. Echt zielig. En vanmorgen helemaal koortsvrij en geen oorpijn meer. Gek kind... nu toch maar naar school gedaan. Twijfel dan altijd een beetje. Wel of niet naar school, maar uiteindelijk toch gegaan. Ben benieuwd.

Ga zo even naar de markt. Stof halen

Heb vannacht onrustig geslapen en gedroomd over naaien (niet gnifffelen, Morrie), stofjes, manden en vlaggetjes.
Jeetje, oorpijn. Heeft hij dat al eerder gehad? Dat lijkt me echt een van de naarste dingen om te hebben.
Is er al geboden?
Ach, Miep Gies is overleden.
quote:Morrie schreef op 12 januari 2010 @ 09:10:

Is er al geboden?6 euro
quote:Morrie schreef op 12 januari 2010 @ 09:10:

Jeetje, oorpijn. Heeft hij dat al eerder gehad? Dat lijkt me echt een van de naarste dingen om te hebben.Nee, nog nooit!
Rustig hier.... volgens mij altijd op dinsdag.

Op de SG nog meer plannen.
Leuk hoor Wind! Mijn vervolgproject is ook af. Ik zat al te denken dat is echt iets voor Wind. Ideale tas om luiertje enzo in te gooien. Hier is die leuke tas
Leuke tas! Ben benieuwd hoe die van jou is geworden. Foto op de SG? Als je nog meer tips hebt... welkom :-)

Mijn mand is wel groot (50x25) geworden hoor. Te groot voor op de commode. Dus toch ook nog maar eentje kleiner maken. Ben ook benieuwd naar jouw mand. De stof enzo. Wat ga je er mee doen? Of... wat doe jij er in?

Nathje, weet jij waar je goedkoop vilten letters kan kopen misschien?

Ga even de tafel dekken. GW is KW halen en dan eten we even een boterham en gaan GW en ik even naar de markt.
Helleuw.

Wat een creativiteit ineens zeg hier, superleuk is je mand geworden Wind! Ik heb ook helemaal de kriebels gekregen door het schilderwerk boven, het ziet er zo mooi uit nu, ik wil de slaapkamers ook een beetje gaan pimpen.

Poppetje heeft vannacht doorgeslapen! Om half elf een flesje gehad, en haar daarna nog twee keer gehoord. Even speentje en aai gaan geven en ze sliep gewoon verder Niet te geloven zo snel als dat werkt. Hadden we véél eerder moeten doen!

Verder heel druk hier dus ben er weer vandoor!
Wat heerlijk LLL! En eigenlijk heeft het maar zo weinig inspanning gekost, uiteindelijk. Voor 't popje zelf ook lekker.

Ben net op kraamvisite geweest bij jochie net zo oud als Moshje. Wat een schatje ook zeg. Heerlijk zo'n warm klein babytje tegen je aan. Ik hoop dat Moshje zaterdag nog even bij mij wil .

Heb nu ook een adres voor mijn website want zus van vriendin (daar was ik) maakt sites. Moet alleen gaan bedenken wat ik erop wil hebben. Lastig. Ik denk sowieso dat ik nu eerst maar eens met het UWV moet gaan praten.
Nou echt superweinig inspanning ja, één nachtje afzien en dat was het! Maar misschien komt er vannacht nog wel een terugval, dat zou natuurlijk best kunnen. Ik vind het voor haarzelf ook zo fijn ja, veel fijner dat ze gewoon een hele nacht doorslaapt zonder rare onderbrekingen steeds.
Hier een Klein Pebbeltje met oorpijn. Ben vanaf 3 uur vannacht met hem in de weer geweest, ondertussen Moshje ook nog gevoed enzo. KP is al 3 weken strontverkouden, zit helemaal dicht. Neusspray, zoutoplossing, hostdrank... alles gebruikt met nauwelijk resultaat. Nu dus oorpijn vanaf vannacht, kind gilt het uit (bij schoonmoeder) en Pebblo is met hem naar de huisarts. Geen koorts, ben benieuwd wat ze doen. Wil eigenlijk verwijzing KNO om amandelen nog eens te laten verwijderen. Hij is ook stokdoof, we noemen hem B2. Maar zielig is het.

Moshje ook bij schoonmoeder, dat gaat wel goed. Hij had vanmorgen zijn flesje in ieder geval gedronken. Ik kolf ook lekker, ondanks gebrek aan privacy en schoonvader die hier ook rondhobbelt. Maar hij is kantoortje aan het dichtmaken, kan ik volgende week in alle rsut kolven.

Verder gekkenhuis, dus snel weer aan de slag!
Ach wat zielig al die kindjes met oorpijn! Maar hoezo amandelen nog eens te laten verwijderen, hebben ze het al eerder gedaan dat ze nu weer terug zijn? Wist niet dat dat kon!

Fijn dat het zo goed gaat met Moshje. En echt heel knap dat je kunt kolven zonder privacy. Ik was er al zo slecht in maar helemaal als ik niet echt afgezonderd was. Ik heb een vriendin die op een verjaardag bij mij gewoon op de bank zat te kolven, onder een hydrofiel, niemand die het doorhad.
Oh en ik zweer nog steeds bij een ui naast het bed als ze zo verkouden zijn dat ze er slecht van slapen. Je hele huis stinkt ernaar, maar het werkt als een tierelier. Hoewel ik niet weet of het bij oorpijn ook zou werken.
Arm KP-tje, ook al oorpijn. Hij heeft het wel regelmatig, een verwijzing naar KNO-arts lijkt me niet gek dan.

En goed van Moshje dat het zo goed gaat! Je schoonmoeder zal wel enorm genieten!!
ik zal even foto's schieten van mijn resultaten. Ik was helemaal blij met het resultaat. Het is wel een zomers tasje geworden dus het weer past er nog niet helemaal bij.

Wij kopen vilt bij Wernekinck in Delft. Dan moet je de letters wel nog zelf knippen maar als je er een handeltje van wilt maken dan kunnen ze het ook stansen.

Ach die arme kindjes met oorpijn. Beterschap! En knap dat je kunt kolven. Ik was er niet echt goed in en kreeg er nauwelijks wat uit dus 1 flesje overdag en de rest zelf voeden was bij ons de oplossing. Maar toen was Japie ook wel een maand of 6.
foto's van creawerk staan op SG. Wel met Iphone gemaakt dus niet van de beste resultaat maar wel lekker snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven