Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
Hier weer geen sneeuw hoor Blink, vanmorgen een paar vlokjes, maar daar hield het weer mee op! Fijn dat Vincent zo genoten heeft! Nick is een watje, vind sneeuw wel leuk, maar op een afstandje. Sneeuwpop maken ho maar. Nick wel beetje kijken zegt ie dan!

Welke maat heb je trouwens, anders heb ik nog wel wat positie broeken/ kleding voor je. Hier zijn ze niet meer nodig (weet ik bijna 100% zeker! We hebben 2 gezonde knullen en daar prijs ik me rijk mee!)
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Zie net dat het buiten toch een beetje wit aan het worden is. Maar goed dat we er niet meer uit hoeven!

Ik ga ff lekker m'n portje drinken en een maaltijdsoepje eten!

Staat 20 feb. trouwens vast nu?
Dan komt het nu nog die kant op misschien Nadine? Hier is het zo wit en ligt echt veel sneeuw. Man blijft aan het sneeuwschuiven. Helpt ook alle bejaarde mensen mee (om en om een blok met bejaardenwoningen) en krijgt dan iedere keer wat lekkers! hahaha pest ik hem altijd even mee.

Ik heb maat L/XL wel hoor. Maar weet je dat zeker? Wel erg lief van je. Ik weet het nu al zeker dat ik graag 2 kindjes zou hebben. Dus wat het ook wordt daar prijs ik me gelukkig mee! (Ken mensen die doorgaan voor een meisje en die zijn nu al 4 jongens verder hahaha).
Dan neem ik 20 feb. gewoon mee wat ik nog heb en pas je het niet, kun je er wellicht nog iemand anders blij mee maken ofzo. Hier ligt het maar te liggen en hoewel man er nog wel 1 of 2 bij wil hebben, ben ik toch echt degene die ze moet "dragen" en ik vind het wel welletjes zo!

Net ook weer wat grappigs....

Nick is nogal verkouden en als we hem naar bed brengen krijgt hij altijd een hoestdrankje voor het slapen. Maar net vergat ik het. Ben dus helemaal klaar en zit al met Nick op schoot z'n slaapliedjes te zingen. Ziet ie plots het flesje hoestdrank staan, zegt ie: hé..... en begint als een bezetene te hoesten, zo van: kuch kuch vergeet m'n hoestdrank niet; de sluwe vos!!!

Nu lekker terug naar m'n hoekie op de bank....
Hallo allemaal!

Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe voor komend jaar!

Zullen we 20 februari maar vastzetten? Moeten we alleen nog besluiten wat we waar gaan doen, maar daar komen we vast wel uit!

Sweety: Oeps! Ook hier helemaal niet gedacht aan de verjaardag van LAura! Sorry! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Nadine: Zielig he, die duif! Hier een kat die geregeld een "kadootje" meeneemt. Zo zielig, maar het is wel de natuur.

Wat kunnen die donderstenen slim zijn he! Guido heeft hetzelfde met zijn zalf. Helemaal niet meer nodig voor de krentebaard, maar hij wil wat op zijn gezicht.

Ik duim voor uitnodigingen op je brieven!

Meissie: Ook hier hetzelfde. Het leven is echt zo enorm veel leuker geworden met Guido. En dan was mijn leven al enorm leuk!

Blink: Wat een sneeuw he! Ben vanochtend even in Emmen geweest, maar wat was het toen al glad! Ben maar wat blij met mijn winterbanden. Voor morgen hebben we geen plannen, dus wij gaan de sneeuw in!

Guido is trouwens ook een mietje in de sneeuw. Erin lopen en rennen is leuk, maar aanpakken, nee hoor!

Guido wordt zo groot! Vandaag heeft hij voor het eerst een boxershort + hemdje aangehad. En zelf aangetrokken! Deed er lang over en had wat hulp nodig, maar trots dat ie was (en ik niets minder natuurlijk!)

Hier hadden we ook wat! Voor de jaarwisseling zetten we de auto's altijd achter het huis (op het grasveld). Mijn auto kwam er gister zonder problemen af, vriendliefs auto met heel veel moeite en de bus helemaal niet! Die stond echt helemaal vast. Vriendlief en schoonvader zijn er vanmiddag een hele poos mee beziggeweest om hem eruit te krijgen!

Ons mooie winterlandschap. We gaan vandaag maar weer de sneeuw in!! Ongeduld, in Emmen was het zeker glad! We hebben er een uur overgedaan om thuis te komen, terwijl het normaal 20 minuten is. pffff....

Ongeduld, jeetje wat een toestand met de auto;s. Gelukkig is het wel gelukt! Wat lijkt dat mooi he een echt boxershort en hemd. Zo stoer! Knap dat hij het al zelf aan doet. Moet ik met Vincent ook maar eens gaan doen. Het is zo'n gewenning dat ik dat altijd doe dat ik het zo vergeet om het hemzelf te laten proberen.
Mooie plaatjes Blink! Zo ziet het er hier dus ook uit!

Ik moet er ook heel goed om denken om Guido dingen zelf te laten doen. Guido geeft het zelf gelukkig ook wel goed aan, dus dat scheelt. Vanochtend heeft hij een hele tijd zonder luier rondgelopen en drie keer een plasje op het potje gedeponeerd. BEn benieuwd of het zindelijk worden een beetje doorzet, zou wel heel fijn zijn!
Even de afspraak gemaakt voor de 12 weken echo. 22 januari kan ik terecht. Ze vond het vreemd dat ik nog niet bij de vk ben geweest, maarja die hebben de afspraak zelf verzet dus ik kan er niets aan doen dat die afspraak wat aan de late kant is. Ze wilde de 12 weken wel vast zetten gelukkig. Woensdag maar even met de vk overleggen of het zo goed is. Ik ga nu naar een andere vk dan vorige keer (nu in het ziekenhuis), maar is wel wat meer gedoe hoor. Nouja, ben blij met de 22ste. Heb zin in de afspraak woensdag!!
Kan me voorstellen dat je er zin in hebt Blink!

Hier ook nog lekker wit, ik vind het eigenlijk wel leuk. Maar wel erg onhandig om samen met Lynn even een boodschapje te gaan doen.

20 feb. ga ik werken in het cafe waar ik jaren gewerkt heb..
Blink, veel succes en plezier bij de vk vandaag! (vandaag toch?)
Beetje laat, maar kom net van mijn werk...

O, ik ben zo blij!! We hebben een erg leuk gesprek gehad en toen heeft ze meteen een echo gemaakt!! Dat had ik niet verwacht! Kleintje is nu 9 weken en het hartje was goed te horen! Het is nog echt klein om te zien, maar het was een gewone echo en geen inwendige dus ze vond het echt al duidelijk!! Ben helemaal gelukkig!!!
Oooo super!!! Geweldig Blink

Heb de hele dag al aan je moeten denken, was stiekem beetje bang dat het weer niet goed was.... maar gelukkig is alles goed!!!! Ik ben helemaal heppie voor jullie!
Blink: Wat een geweldig bericht! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent.

Zaza: Leuk dat je in je "oude" cafe gaat werken! Is het eenmalig of voor vaker?

Hier weinig bijzonders. Guido gaat nu ook bij oma & gastouder op het potje, dus dat schiet al mooi op!
Dankje dames!

Ongeduld, wat goed van Guido! We gaan maar een wc bril verkleiner kopen. Hopen dat hij dat wel interessant vind. Hij kwam laatst wel met een luier aangerend, dus had wel door dat hij het nu vies vind. Hopelijk gaat hij ook snel op het potje of op de wc.

Zaza, zou je me weer in de tabel willen zetten? Gestopt jun09, uitgerekende datum 11 augustus 2010. Dankje!
Blink, gefeliciteerd!! Fijn dat ze al een echo gemaakt hebben!

Zet je in de tabel!

Ongeduld, wat goed van Guido! Wel fijn dat het zo goed gaat en dat hij het niet alleen thuis doet.

Werken in het cafe is eenmalig, doe dat wel eens vaker,. Misschien nog twee keer per jaar ofzo. Meestal als de eigenaar op vakantie is. Ik wil dat niet meer elke week of elke maand, heb dat wel een beetje gehad.
@ Ongeduld, wat knap van Guido!!! En zo snel ook! Nick heeft bij oma wel al 2 keer op het potje geplast, maar hier thuis wil het maar niet lukken. Hij wil wel hoor en gaat ook zitten, maar die plas die komt maar niet.... Hoorde laatst van een vriendin dat ze er weinig/niks aan gedaan had en toen dochter zelf geïnteresseerd was (ze was toen bijna 3) was het in 'n week bekeken. Ik weet niet zo goed wat hier het beste werkt. Hij heeft het peuterplasboekje van Prenatal. Als ie geplast heeft mag ie 1 sticker plakken, en heeft hij gepoept mogen er 2 stickers in het boekje. Stickerkaart vol (20 stickers) = kadootje!

@ Zaza, leuk hè horeca?! Heb het zelf ook jaren gedaan. Restaurant/ discotheek/ plaatselijke kroeg. Ja ja, ik ook van alle markten thuis! Als het nou met solliciteren echt niet wil lukken kan ik nog altijd de horeca in, maar liever niet....

Heb vandaag een uitnodiging voor 'n soll. gesprek gehad. A.s. donderdag om mag ik op gesprek (secretaressefunctie voor 20 uur)! In de krant van vandaag stond ook weer een leuke advertentie, heb net m'n brief in elkaar gedraaid en die gaat maandag de deur uit! Spannend!

Ga nu lekker maar beneden een borrel inschenken, met dit koude weer moet je zorgen dat je warm blijft!
Blink: Met aangeven dat ze het vies vinden, begint het vaak! Vergeet niet, Guido is ongelooflijk vroeg, dus spiegel Vincent daar niet aan. Binnenkort weer es naar ... (hoe heet het nou, kan er echt niet opkomen. Daar waar Vincent niet uit de ballenbak te slaan is, Guido andere kindjes de stuipen op het lijf jaagt). Ik ben 27 januari overdag vrij.

Zaza: Kan me voorstellen dat je het niet meer structureel wil, maar zo incidenteel is wel heel leuk!

Nadine: Top dat je op gesprek mag! Ik duim voor je! Volgens mij moet je gewoon afwachten tot Nick zelf interesse erin gaat hebben. Gaat hier ook zo. Guido ging al wel een poos met ons mee als we naar de WC gingen.

Nou, dat zindelijk worden is een groot succes! Als we Guido gewoon in zijn blootje laten rondlopen, gaat alles op het potje. Heeft ie alleen een onderbroekje aan, dan is ie nog geregeld te laat met aangeven. Maar hij komt dus wel. Dus dat gaat echt de goede kant op! Ik hoop zo dat het doorzet en dat dit geen tijdelijke bevlieging is!

Op hyves staat zo nog een heel verhaal.
Nou, het verhaal staat op hyves.......
En dan nu heel wat anders:

Hoe doen jullie de verjaardag van jullie kids? Wij vieren Guido's verjaardag volgende week zaterdag. Iedereen is vanaf 14 uur welkom, heb op de uitnodiging gezet dat rond 3 uur de taart aangesneden wordt. Ik verwacht eigenlijk dan ook de grootste drukte. Heel gemeleerd gezelschap, waaronder ook wat kinderen. Doen jullie daar nog iets voor, of is het al aanwezige speelgoed, kleurtjes etc al genoeg? Ik heb er dus helemaal geen ervaring mee! Het luchtkasteel in de tuin van Nadine vind ik helemaal geweldig, maar dat lijkt me nu niet zo'n strak plan...

Dus tips zijn welkom!
En dan is het nu:

Zooo, het duurde ff voor het kwartet-kwartje viel.... blonT hè?

Heb net je hyvesverhaal gelezen en daar ook gereageerd.
hahaha Nadine! Ik duim voor je gesprek!!!

Ongeduld, jeetje Guido ook alweer bijna 2!! Wat gaat het snel! Ik had idd kleurplaten liggen en potloden. Na afloop kregen de kindjes een klein tasje mee. Had er een kleine bal (action 3 voor 2 euro ze vonden het geweldig), liga, chocolade ei, rozijntjes en een spekje in gedaan. Ze vonden het heel leuk.

27ste Ballorig is een goed idee! Zullen we dan s'morgens doen? Moet s'middags namelijk tegen 4 uur naar mijn werk.

Is er bij jullie ook weer zoveel sneeuw gevallen? Begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgen eerlijk gezegd. Ben niet zo'n held op de weg en met sneeuw en gladheid helemaal al niet!

Zo, nu ga ik even op hyves gluren....
Leuk, de 27e! De ochtend heeft voor mij ook de voorkeur, meteen maar om half 10?

Guido had vandaag zoiets grappigs. Ik heb een puzzeltje gekocht met dieren en hun eten. De dieren pikt ie er feilloos uit, het eten is natuurlijk nog moeilijk. Dus dat waren we mooi samen aan het doen. Ik vraag Guido waar het hondje is. Hij roept waf waf en pakt het hondje. En wat eet het hondje? uhm.... Dus ik pak het bot. Guido pakt het aan, roept waf waf, drukt de twee puzzelstukjes op elkaar en roept: ham ham. Ik lag in een deuk!
Ongeduld, half 10 is prima, gezellig!!

Schattig van Guido!! Hij begreep het dus wel heel goed! Vincent heeft dat met badeendjes. Papaeend en mamaeend en die geven dan een kusje. Zo lief!
Hoera, morgen 10 weken. Altijd fijn als je weer een weekje verder bent!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven