Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 januari 2010 @ 20:03:

Jullie zijn niet lief! *doet hormonale huilie-act*

Ik wil gewoon een leuk, strak wiegje, niet met frutsels enzo. En ook heel goedkoop

Zeg me dan in ieder geval waar ik moet goooooooglen!

Deze is leuk, strak, hangend én erwtvormig!
Loretta is De Mol. Punt.
* gooit kop lauwe thee over Milles hoofd als welkomstritueel *
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, meestal als kindjes op jonge leeftijd hebben groeien ze erover heen? Ik hoop het maar, zo sneu zo benauwd!

Ja we vervangen Inad gewoon door Mille
Ahhhh... Da's wel erg zielig voor Inad. Ook al ben ik natuurlijk wel veel gezelliger (en vooral, op het moment, aanweziger)

Nee, ik neem wel gewoon waar voor haar, en zodra ze er weer is trek ik me bescheiden terug. Lijkt me verstandiger (ze kan ook best hard schoppen ).

Dus nog even afwachten Kess, of Vito er nog vanaf komt. Zit het in de familie, of denken ze dat hij het mogelijk heeft omdat het zo hardnekkig is?
quote:Kess schreef op 12 januari 2010 @ 21:43:

* gooit kop lauwe thee over Milles hoofd als welkomstritueel *Dank je. Toch niet met suiker hoop ik? Geen zin om haren te wassen voor ik mijn bed in duik, en ook geen zin om aan mijn kussen vastgeplakt wakker te worden.
Het wemelt ervan aan Dons kant van de familie, dus de kinderarts gaat er eigenlijk al vanuit dat het astma is. Maar het kan inderdaad wel in de loop der jaren minder worden. Dit is in ieder geval de eerste winter dat we nog níet met hem in het ziekenhuis zijn beland voor zijn benauwdheid, dus je zou kunnen zeggen dat er vooruitgang in zit.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Mille schreef op 12 januari 2010 @ 21:48:

[...]

Dank je. Toch niet met suiker hoop ik? Geen zin om haren te wassen voor ik mijn bed in duik, en ook geen zin om aan mijn kussen vastgeplakt wakker te worden.Nee hoor, alleen een zoetje.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Mille schreef op 12 januari 2010 @ 21:47:

Ahhhh... Da's wel erg zielig voor Inad. Ook al ben ik natuurlijk wel veel gezelliger (en vooral, op het moment, aanweziger)

Dat lijkt me voldoende hoor, daarmee voldoe je aan de criteria

Xan heeft de erwtjesvormige wieg van Kess goedgekeurd. Hoeveelkostie?
Peas on earth!
Ik hoop echt dat het in de loop van de jaren minder erg wordt Kess, zou echt fijn zijn
Peas on earth!
http://www.bozzolo.eu/index.cfm?Id=173

Duur, vrees ik. Maar kan Xan geen kopietje fabrieken?

En: zie je nou wel dat ik goed kan shoppen?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 januari 2010 @ 21:51:

Ik hoop echt dat het in de loop van de jaren minder erg wordt Kess, zou echt fijn zijn

Zoiets schreef ik net ook, maar ik heb mijn bericht kwijtgemaakt.

En getver, thee met een zoetje. Lekkere welkomstrituelen hebben jullie. Dan was het zeker ook nog rooibosthee?
Erwtvormig wiegje voor een minder hoog plafond:

Nee, ik hou niet van rooibos. Het was earl grey.

Die ertwenwieg is leuk! Groen schilderen en klaar ben je!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 12 januari 2010 @ 21:52:

En: zie je nou wel dat ik goed kan shoppen?

Nietesssss, want mijn criterium was ook 'goedkoop'

Xan in combinatie met 'zelf een wieg maken'?
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 12 januari 2010 @ 21:49:

Het wemelt ervan aan Dons kant van de familie, dus de kinderarts gaat er eigenlijk al vanuit dat het astma is. Maar het kan inderdaad wel in de loop der jaren minder worden. Dit is in ieder geval de eerste winter dat we nog níet met hem in het ziekenhuis zijn beland voor zijn benauwdheid, dus je zou kunnen zeggen dat er vooruitgang in zit. Afkloppen, fingers crossed enzo etcetera dan maar
quote:Mille schreef op 12 januari 2010 @ 21:57:

Erwtvormig wiegje voor een minder hoog plafond:

[afbeelding]Ook heel tof!
Peas on earth!
Voor Xan dan:

Proberen kan geen kwaad
Ik meld me bij deze af als Inad-van-de-dag.

Moet nodig een miertje voeden doos uitpakken internet installeren op tijd mijn bed in een keer. Dag!
Peas on earth!
quote:Mille schreef op 07 januari 2010 @ 22:24:

Hah, ik was al zo benieuwd hoe jij onthouden had wanneer Nano jarig is (heb notabene nog niks van Inad gehoord ), maar dat was het!

Jij ook van harte gefeliciteerd dus!

(Hoeveel jaar schelen Nano en jij..? )

OOOO, ik wist t ooit wel maar was t ook weer vergeten.

Kess, alsnog van harte!!!!!!!!

Ik ben er weer, online en zo

Heb jullie gemist!

Eerst maar even bijlezen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:borodini schreef op 10 januari 2010 @ 13:05:

Lieve Inad

Ik heb vandaag jouw bericht pas gelezen op de kom, ik kom er ook niet zo vaak meer Heb je verzoek vandaag dus pas gedaan. Heb mezelf ook afgemeld, om ongeveer dezelfde redenen. + Dat ik veel veel minder forum, en dat doet me goed.

Ik dacht, ik kom je hier even knuffelen. Ik hoop je zo nu en dan nog tegen te komen op het forum !

Je bent een topvrouw

( Jaja, de rest is ook aardig hier )

Hey wat lief!

En vind jou ook erg leuk en stoere lieve mama

Minder forummen erg goed

Ik vond/vind dat ik de kom dan niet kan blijven doen, want zou het niet leuk vinden als nieuwe mensen dan mijn kinderen kunnen zien en namen weten enzo terwijl ik die mensen niet ken. Forum is wat dat betreft altijd aan verandering onderhevig en zou ook niet willen dat nieuwelingen daardoor geen toegang zouden kunnen krijgen.

Mier is weer wakker. Snerterig (no offense Erwt ) minislaapje gedaan. Ik leg em sinds kort helemaal netjes na bedritueel in slaapzak in bed, om vast te wennen aan kdvgebeuren. Maandag zijn we voor t eerst samen geweest en morgen gaat hij 2 uurtjes alleen wennen. Volgende week donderdag voor t eerst hele dag.

Hij is heel groot inmiddels trouwens en weegt al 6.9 kilo en pakt dingen vast en begint bijna te rollen.

Nog even verder bijlezen met Mier op aankleedkussen naast me op onze nieuwe eettafelbank, zo'n houten.

Huis is gewoon best al een echt huis inmiddels, al is de zolder, waar niemand slaapt, nog een oorlogsgebied vol dozen
quote:borodini schreef op 12 januari 2010 @ 16:37:

oh Bedankt voor de info Kess

Ik ga gewoon op lurk modus bij jullie en zodra ik haar zie grijp ik haar bij de kladden Lurken weer wel heel Gothic hoor

Oh, Star, Mier doet trouwens wat ze bij jou op kdv doen, maar dan zelf. Geef em een doekje en hij ligt er zo onder
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 12 januari 2010 @ 21:42:

Hier helaas geen familiewiegje (meer). Ik denk dat Xan's familie de hoop had opgegeven

Ik stel voor dat we Inad eruitschoppen en gezellig verder kletsen met Mille

Tsssssk

Had internet inderdaad maandagochtend, tenminste, het installatiepakket. Maar installeren bleek niet zo makkelijk want wandcontactdoos bleek door vorige bewoners erg te zijn toegetakeld, allemaal vage splitten en nieuwe lijntjes getrokken en zo, dus dat moest eerst opgelost. Hebben Ier en ik zelf gedaan dus best trots op. Blauwe en rode draadjes verbonden en heel Macgyverig gedaan En gisteravond werkte t eindelijk maar toen hadden we vriend van Ier op bezoek en daarna bed in gerold. Dus schop Mille er maar weer uit
Zo, nu heb ik mijn quota wel weer gehaald

En voor benauwde kindjes nog en Vish, hoest met jou en nieuwe huisje? En hoest met Eetje op kdv? Muur nog steeds ongeschilderd?
Zo, je hebt het een beetje ingehaald Inad?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven