November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Lala, fijn dat ze het verder onderzoeken maar de diagnose 'maagzuur en hier heb je een pilletje' was toch beter geweest voor je gemoedsrust. Sterkte met de onderzoeken! Vond Alissa het schaatsen leuk en kwam ze ook een beetje vooruit? Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat onze kindjes nog net te jong zouden zijn...

Novem, lekker relaxed blijven is ook wat voor te zeggen hoor . Wij hoeven eigenlijk helemaal niet veel te doen en toch wil ik het NU allemaal gedaan hebben. Bij Tessje had ik dat ook rond deze periode en heb ik nog maanden tegen een kamertje aangekeken wat helemaal af was maar dan zonder baby... En maar schoonmaken elke week... Super dat Binkie zo vaak plast en poept op het potje. Elke luier minder is er één .

O, ik neem aan dat je definitief niet meegaat naar Cuba? Het wordt tijd dat je eens helemaal opknapt! Ik heb zeker interesse in kleine jongenskleertjes, ik denk alleen niet dat ik er ben de 30e. De avond ervoor hebben we een bruiloft en 's middags hebben we ook nog een verjaardag dus ik ben bang dat ik het niet trek om 's avonds ook nog te komen.

Chica, vandaag weer een beter balansdag voor je hormonen?

Wij gaan komend weekend een weekendje weg!!! Vriend kreeg het idee om een weekend naar Winterberg te gaan om te snowboarden met een vriend. Vervolgens bedacht ik dat ik dan ook wel mee zou willen. De vrouw van die vriend is precies even lang zwanger als ik ben, dus wij vermaken ons wel met warme choco drinken! Heerlijk nog even weg voordat het lange thuis zitten gaat beginnen.
Tess, wat klinkt dat lekker, dat weekendje weg! Jullie meiden vermaken je vast wel! Kinderen mee of zonder?

Had ik al verteld dat mijn zusje zwanger is van een meisje?

Heel gek, had niet gedacht dat dat kon.... ze heeft al 2 hele leuke jongetjes, maar nu moet er roze komen

Toen ik het hoorde meteen al even naar de HEMA gegaan voor wat roze sokjes en een truitje! Heel stom, maar in onze familie hebben we al 4 jongetjes, dus een meisje is 'raar'. Arm kind, heeft met Leon als part-time broertje straks 3 grote broers die potentiele vriendjes kunnen keuren/weg kunnen jagen... haha.
Tess, ik heb even niet de woonplaatsen in mijn hoofd, maar kan misschien iemand voor jou wat meenemen de 30e? We zullen ze uitzoeken voor je

novem, wat klink je toch lekker relaxed !

Lizzie, dan is jouw taak voor nog een meisje te zorgen ?

ik zou morgen alweer terugkomen uit Cuba. Raar idee.....
O, ik heb interesse in maat 80/86 en als die van mij eruit gegroeid is kunnen ze door naar de volgende. Balen dat je zo benauwd bent.

Hier ook geen Iphone of zulks, wij kijken Pingu op de laptop en zingen mee met Dikkertje Dap op You Tube, verder gaat onze digitale activiteit niet.

Ik kom ook hoor de 30e.

Breiende oma's, check... ik heb al tig keer gezegd dat ik liever geen acrylmengsels wil, maar echte wol, desnoods met een heel klein beetje acryl erdoor, maar zeker geen 100% acryl. Maar ja, dat is wel stukken goedkoper, dus komt er toch nog regelmatig een acryllen breisel deze kant op. En dat is echt zonde, want ik trek ze de kinderen niet aan... Als Mila aan het kwijlen is door tanden blijft ze de hele dag koud in zo'n trui.

Leuk, Lizzie een nichtje erbij.
owja oma's die creaties maken die niet in mijn straaje passen. Ik laat ze gewoon hun gang gaan maar zorg dat de gemaakte of gekochte kleertjes gewoon snel sneuvelen/vol vlekken komen die er niet meer uitgaan/te klein worden en ben er dan snel vanaf. Hier vooral schoonloeder die afschuwelijke dingen maakt en ook koopt als ik er niet bij ben. Helaas is ze voor geen rede vatbaar dus dan maar op deze manier.

Lala wel goed dat ze nu verder zoeken maar toch wel onprettig dat het nodig is.. Veel sterkte met alle onderzoeken.. O ook voor jou heel veel beterschap. Het klinkt allemaal niet fijn en al helemaal niet als je HA het ook niet weet...

Tess en Novem wat zijn jullie lekker 2 uitersten. Ik geloof dat ik ook liever voor de aanpak van Novem zou gaan heerlijk relaxt!! Ik vond zwanger zijn trouwens ook afschuwelijk. Had bij de 2 oudsten weinig kwaaltjes maar man wat zat ik mezelf in de weg. Verder ben ik ook echt geen baby-mens. Geef mij maar een direct een kleuter...hoe leuk ik Raf ook vind ik blijf het lastig vinden dat ie altijd wegloopt, nog niet zindelijk is, z'n eten naast zich op de grond gooit enz...

Lizzie een meisje!!! leuk hoor!! Hier is mijn Madelief het enige meisje in de familie. Ik wist het niet toen zij kwam maar ik was echt superblij!! Zijzelf hoopt nog altijd op een nichtje ooit bij mijn zusje zodat ze niet meer het enige meisje is tussen 5 jongens...

Iphone?? Ik heb niet eens een idee wat het is Nee hoor Raf kijkt naar pingu op de tv en speelt spelletjes met mama aan tafel. Grote kinderen hebben hier intussen wel een nintendo ds maar ik erger me heel erg aan die dingen, we noemen het hier het electronische ritalin..

Sneeuwt het bij jullie ook nog??
Heee hier is Pingu (Ping noemt ze het) ook weer favoriet op de You Tube. Vooral Pingu Born waar pingu dus een broertje (of wat is het) krijgt uit een ei. Dat vindt ze helemaal fantastisch en zegt elke keer pingu ei kijken. Ik denk dat ze nu denkt dat Saar dus ook uit een ei komt. Ja, ja we praten al met 3 woordjes. Goed he, ben helemaal trots. En ook Pingu bad kijken (Pingu goes fishing) is favoriet. En Pingu snowboarden vind ze ook helemaal leuk. En daarna moet eigenlijk Hopla nog en dan Po en dan nog Pippi en dan nog Nijntje. Ja doeiiiiiiiiiiiiiiii madammeke.

Ik wordt alleen wel een beetje moe van dat gezeur om de hele tijd TV kijken. Is dat bij jullie ook zo of heb ik nu al een TV verslaafde in huis? Oh en koekjes daar zeurt ze ook de hele dag om. En met een kleintje is ze niet tevreden hoor. Nee ze moet zon liga koek. Nou die vind ik veel te groot om in 1x te krijgen. Verder krijgt ze nooit snoep dus daar zeurt ze niet om, maar man, man, man het eerste wat mevrouw zegt als ze thuis komt is koek eten en Ping kijken.

En ze pubert. Ja ook daar zijn we blij mee. Nee, is favoriet. Gelukkig is die achterstand dus ook voorbij. Helaas gaat dit gepaard (vast geen causaal verband ) met weer een loopoor en dus weer een ontsteking. Maar goed, nog geen koorts dus wellicht dat de buisjes het nog aan kunnen.

Hier geen Oma's die breien. Oh ja die van mij heeft slofjes gemaakt maar dat was op aanvraag van mij met specifieke kleuren erbij enzo. Ging dus wel goed. Ik wil juist erg graag leuk, mooi en goed (met de nadruk op leuk en mooi en goed) gebreid spul hebben. Lijkt me zo leuk. Maar ja, als ze dan niet naar je luisteren is het ook irritant natuurlijk.

He Ibbel: Heb jij dan nog maatje 74 liggen thuis?

Zwanger zijn brrrrrrrrrrrrr, gelukkig nooooooit meer. Ik ben al blij dat Saar nu bijna 6 mnd is. Heerlijk, gaat lekker snel en nee, ik ben helemaal niet treurig dat ik afscheid moet nemen van die kleertjes enzo of van ander babyspul omdat het de laatse keer zou zijn. Lekker snel groot worden is heel goed
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Grappig van die kleertjes, dat heb ik echt het tegenovergestelde, ik vind het vreselijk als ik weer zo'n schattig babypakje in de doos doe en naar zolder transporteer met het idee dat ik niet zeker weet of ik het nog ooit nog zal gebruiken. De andere babyspullen zoals maxi cosy, kinderwagen, wippertje, box kan ik wel naar zolder kijken, want ben die ruimte innemende zooi echt wel beu.

Over de tv word hier nauwelijks gezeurd, maar ze mag eerlijk gezegd ook echt op vaste tijdstippen kijken en verder staat dat kastje uit, wij kijken zelf ook geen tv als ze wakker is. Koekjes is hier ook favoriet en daar vraagt ze steeds om en moet ik vaak nee verkopen. Heb nu wel een koekjes la gemaakt, dus ze mag zelf kiezen welk koekje ze wil. Soms is ze daar 5 min mee bezig...altijd leuk om te zien.

Onderzoek vanochtend stelde gelukkig niet veel voor, maar moet nog 5 dagen op de uitslag wachten, das wel lang. Al mijn organen in mijn buik zijn bekeken, maar de echomevr mocht er niks over zeggen. Ook nog bloed laten prikken, daar is volgende week ook de uitslag van bekend. Hopelijk komen er geen gekke dingen uit.
Grappig van die kleertjes, dat heb ik echt het tegenovergestelde, ik vind het vreselijk als ik weer zo'n schattig babypakje in de doos doe en naar zolder transporteer met het idee dat ik niet zeker weet of ik het nog ooit nog zal gebruiken. De andere babyspullen zoals maxi cosy, kinderwagen, wippertje, box kan ik wel naar zolder kijken, want ben die ruimte innemende zooi echt wel beu.

Over de tv word hier nauwelijks gezeurd, maar ze mag eerlijk gezegd ook echt op vaste tijdstippen kijken en verder staat dat kastje uit, wij kijken zelf ook geen tv als ze wakker is. Koekjes is hier ook favoriet en daar vraagt ze steeds om en moet ik vaak nee verkopen. Heb nu wel een koekjes la gemaakt, dus ze mag zelf kiezen welk koekje ze wil. Soms is ze daar 5 min mee bezig...altijd leuk om te zien.

Onderzoek vanochtend stelde gelukkig niet veel voor, maar moet nog 5 dagen op de uitslag wachten, das wel lang. Al mijn organen in mijn buik zijn bekeken, maar de echomevr mocht er niks over zeggen. Ook nog bloed laten prikken, daar is volgende week ook de uitslag van bekend. Hopelijk komen er geen gekke dingen uit.
Schreef ik pas naar aanleiding van Tess verhaal over die knappe Tessje die haar ontzette een verhaal over een vriendin van mij.... overkomt mij hetzelfde!

Ik had vanochtend de autosleutels in het slot, verwarming hoog omdat ik nog moest krabben, ik zet Leon op zijn stoel, doe de deur dicht en.... klik. Deur in het slot. Hoe dat kon.... nog steeds geen idee, zit geen carjacking iets op ofzo. Daar stond ik dan, met manlief (+reservesleutel) op minimaal 45 minuten afstand... Shit. Alles zat in de auto, kind, sleutels, mobiel etc.

Ik heb eerst even gekeken bij welke buren de lichten aan waren en heb daar G. even gebeld, die heel snel terug is gereden voor me, bij andere buren weer via internet het telefoonnummer van werk op internet opgezocht (ken ik niet uit mijn hoofd) en bij de eerste buren nog een kopje thee gescoord... Met -6,5 en een flinke wind was het best fris buiten.

Gelukkig zat Leon warm en droog en zat hij lekker op zijn duimpje te zuigen en met mama mee te zingen, maar ooooo, wat baalde ik! Gelukkig ben ik na drie kwartier gered door manlief en kon ik snel naar school (en nog maar een kwartier te laat!) Poe... slecht voor het hart!
Lizzie!!!! Nooit meer doen hoor.....

Ik heb dat ook,met die kleertjes. Ik heb dinsdag een hele zwik 92 voor ventje en 98 voor meisje gekocht. Heerlijk, niet meer bij de baby's, wat worden ze al lekker groot

TV kijken hier ook. Hele dag: dvd'tje kijken! Ik moet zeggen dat ik nu ik ziek ben meer kijk. Ze mogen 's ochtends een kwartiertje en dan 's avonds als ik kook een kwartiertje. Maar dat laatste kwartiertje is eigenlijk de max.

Koekjes en zo: dat doe ik altijd op het vaste tijdstip 's middags, dus dat helpt misschien. Maar ze zeurt in ieder geval niet. Ze krijgen dan 1 hele liga of een pakje Dora/plop/nijntje, wat ze willen. Wel veel, maar mijn kleintjes mogen best wat extra's. Hoewel het op het moment verbazend is wat er in de bootwerker gaat. Maar dat is echt een groeispurt. Opeens hoef ik van de ene op de andere dag de broekjes niet meer op te rollen

Hebben jullie nog tips voor leuke jasjes, jurkjes, rokjes? Ik heb voor meisje 10 leggings (ze wil geen gewone broeken of maillots, dat begint nu al ). Maar truitjes en die andere dingen heb ik bijna niets leuks kunnen vinden.
Hoi meiden,

Even een tip voor diegene die de 30ste gaan treinen.

De actie waarbij de treinkaartjes van de Kruidvat actie (van 12,50 1 dag onbeperkt reizen) geldig waren tot dit weekend is door het winterweer verlengd t.m. de 31ste. Via marktplaats nog goed aan te komen. Kan je letterlijk een slok op de borrel schelen!
Te snel verstuurd,

O, moet ik nog warme jongenskleren in maat 92 meenemen? Of heb je zelf genoeg geshopt?

Ik heb nog wel een paart truitjes, maar broeken draagt Leon zelf nog in die maat.
Lizzie, ik ben al erg blij met je aanbod van 86, maar als je 92 hebt is het ook goed. Zeker truitjes kan hij al aan! Jippie! Gratis is nog leuker dan kopen..... Ik moet eerlijk toegeven dat ik in 86 bijna niets heb.
Ik heb trouwens vandaag eens de kamertjes opnieuw ingericht. Neeltje is alweer de hele week om 5.30 wakker. Ze krijgt dus een nieuw bed, zodat ze gewoon kan opstaan en spelen. Heeft wel tot gevolg dat ik haar kamer zo moest inrichten dat het ook leuk spelen is. Tot nu toe was het eigenlijk nog een baby kamertje. Nu is het echt een peuterhok. Leuk hoor! Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt. Ze heeft nu een poppenhuis !! Dus ik hoop dat ze na morgen (dan gaan we naar de Ikea) lekker tot 10 uur op haar kamertje blijft spelen.
Leuk O, een poppenhuis! Vond ik vroeger ook geweldig, dus dat zal Neeltje ook wel vinden.

Leon heeft ondertussen ook wat speelgoed op zijn kamer staan voor momenten dat ik even boven bezig ben met de was enzo. Werkt prima, behalve als de auto's onder het traphekje door rijden :(
O, kijk eens bij www.littleshoparoundthecorner.nl, daar hebben ze soms wel eens iets leuks

Chica, ik kijk wat ik hier heb liggen in die maat. Is niet heel veel, want het meerendeel past haar nog, maar wat ik weg heb gelegd neem ik mee. 68 is te klein al?

TV kijken valt hier wel mee. Vanochtend heeft Seppe even naar Pippi gekeken, maar hij wil het liefst vermaakt worden. Dus samen kleien, echt een hit! Torens bouwen van Duplo. Samen een cake bakken, dat soort dingen.

Lizzie, wat erg!
Lizzie, das schrikken, gelukkig dat ie er niets van maakte.

TV verslaafde, hier ook. Nou moet ik eerlijk bekennen dat wij ook zeer regelmatig tv kijken. De grootste hit is tinkerbel en zandkasteel. Bumba is weer een beetje over (gelukkig)

Nou ben ik zelf een groot fan van disney en heb een grote collectie, dus elke zondagochtend zitten we lekker samen onder een deken op de bank een filmpje te kijken. Soms kijkt ze hem uit en soms gaat ze na een tijdje zelf spelen.

Zijn die van jullie ook zo bijdehand, hier loopt echt een wijsneus eerste klas rond en weet het allemaal wel ff te delegeren.

Hier wil ze trouwens nog steeds zo vaak getild worden, hebben jullie dat ook, of is ze nu al verpest

Bad, vind ze heerlijk en zit ze gerust 45 min in. Maar nu zei mn moeder laatst, o dat is lekker dan kan je lekker in de buurt ff rommelen. Maar dat durf ik nog niet hoor. Meestal ga ik mee douchen en soms pak ik een boekje en ga er naast een boekje lezen. Het zou wel handig zijn als ik gewoon ff de was kon doen, wat doen jullie?

Vakanties zijn geboekt, in mei een midweekje kempervennen met vrienden en in september 2 weken naar kroatie.

Had ik al verteld dat ze met oud en nieuw bij mn stiefmoeder heeft gezegd, nee oma leuk (oma is niet leuk) ik heb er maar wat anders van gemaakt. Maar bij mn moeder en schoonmoeder zegt ze leuk oma. Maar wat als ze het duidelijker gaat zeggen, vind het wel heel lullig (maar snap dr wel)
Ibbel, ik heb een poging gedaan, maar heb ruzie met je winkelwagen. Ik probeer het nog weleens op een echte pc

tillen: check. Woensdag heb ik met 1 in de draagdoek en 1 zeurend rondgelopen ...

Bijdehand: meeeen. Ze heeft een raar zelfbedacht taaltje, regelt alles voor nelis en wil vooral altijd haar zin .

Bad: is alleen leuk als nelis er ook lang in zit. Neeltje alleen zou ik gerust even een wasje doen, omdat ze altijd ligt te zingen. Weet ik meteen wanneer er iets loos is.

Samen kleien is hier ook feest. Meisje heeft memory ontdekt, dat doen we al helemaal volgens de regels. Dat kind is veel te slim ....
Lizzie, wat erg!!! Gelukkig had je de verwarming al wel aanstaan. Wel heel knap dat je nog op tijd op school was!

Misty, ik blijf nog gewoon in de badkamer als ze in bad zit hoor. Ik ben niet eens zo bang dat ze verdrinkt, maar wel dat ze gaat klimmen, uitglijdt en zo of iets breekt of alsnog verdrinkt. Ik zou geen aandacht besteden aan 'nee oma leuk'. Dan gaat het het snelst over hoop ik voor je. Kan me voorstellen dat het lullig is...

Bijdehand: Had ik hier al vertelt dat Tessje tegenwoordig zegt 'Jij MOET toetje pakken/boekje lezen etc.'. Met bijbehorend priemend vingertje erbij en stemmetje erbij. Dus ja, commanderen doet ze hier ook. Ik negeer het en doe pas iets als ze het lief vraagt (wat ze ook heel goed kan). Alleen jammer dat andere mensen het grappig vinden en erom gaan lachen. Wat wel weer leuk is, is de bijkomende fantasie. Zo was ze ineens niet meer Elise, maar Lila, een meisje uit een boekje. En vanochtend was ze ineens Sinterklaas en ik zwarte Piet.

Kleien is hier ook een hit! En ik had alle spullen in huis om samen een cake te bakken tot ik erachter kwam dat ik mijn mixer heb uitgeleend... Kan ook vast zonder mixer, maar daar ben ik dan weer te lui voor .

Tillen doe ik sinds een tijd gewoon niet meer. En dat heeft Tessje volledig geaccepteerd. Ze zegt zelf ook 'mama kan niet tillen, heeft baby in de buik. Papa kan wel tillen'.

Zeuren om televisiekijken of koekjes doet Tessje eigenlijk niet. Als ik de TV aanzet vind ze het wel leuk. Voor haar verjaardag heeft ze Pluk van de Petteflet gekregen en dat vinden wij allebei een leuke film. Maar ze kijkt hooguit twintig minuten/half uur. Verder kijkt ze weleens naar Sesamstraat als ik aan het koken ben, maar daar zijn we vaak te laat voor, of ik vergeet het.

Vandaag heb ik een vrije dag. Oorspronkelijk om uit te rusten en wat dingen voor mezelf te doen. Helaas zijn mijn twee huisgenoten ziek. Ze hebben allebei hetzelfde (hoesten, snotverkouden, verhoging/koorts) maar de grote is veeeeeel zieliger dan de kleine haha. Terwijl Tessje een stuk meer koorts heeft dan vriend, maar zij blijft er vrolijk bij. Ze liggen nu allebei te slapen, heerlijk rust! Het komt alleen helemaal niet goed uit. Tessje zou vanaf vanmiddag gaan logeren bij mijn ouders en vriend en ik gaan dit weekend naar Winterberg. Ik denk dat ik Tessje toch maar wegbreng, ze eet goed, slaapt goed, is vrolijk en er is niet zoveel aan haar te merken. Bovendien roept ze om de tien minuten dat ze bij opa en oma gaat logeren, dus het zou een hele teleurstelling zijn als ze niet zou gaan...
Niet telerustellen dan Tess, maar gewoon gaan!

Hier vooral drama met dingen die au doen, telkens naar papa of mama voor een kusje. Ik zeg nu doe het maar zelf, of even over aaien als het niet ernstig is.

Leon baddert graag in de douchebak waar ik dan een stop indoe. Op die momenten maak ik de badkamer aan de kant en ben ik dus tegelijkertijd nuttig bezig.

Momenteel erg druk met de zomervakantie regelen. We gaan waarschijnlijk halverwege julie weg en maken een tussenstop in NY op de terugweg om daar nog een dag of vier rond te kijken. Ik heb zo'n zin!
O, je mag ook buiten winkelwagens om bestellen bij die winkel. Wat wil je? Regel ik dat je het de 30e zonder verzendkosten hebt Heb je wel een betaalmethode geslecteerd? Bij mij gaat het wel goed...

En er is ook weer nieuwe voorraad, Chica, rennen....

Miffy, heb je eigenlijk geen zin om mee te komen schrijven?

Misty, Amber is toch ook nog maar een prutske, lekker toch dat ze nog door je getild wil worden. Dicht bij mama, niks mis mee.

Ik ga gerust naar zolder als Seppe in bad zit. Als het hem te lang duurt naar zijn zin komt ie me nog net niet halen.

Jammer dat je geen cake kon bakken, Tess, wie leent z;n mixer nou uit...
Sorry Ibbel ik wacht op de uitverkoop hahahahaha nee ik ga zo even kijken want inderdaad die verzendkosten vind ik altijd zo zonde van mijn geld en op deze manier kan dat zo ineens schelen.

Bad: Oh ik doe wel gewoon dingetjes buiten de badkamer hoor. Niet beneden maar gewoon in de aangrenzende kamers of zolder ofzo. Was opvouwen of iets dergelijks. Mevrouw maakt zon herrie dat ik ook wel hoor of er iets gebeurd. En trouwens, met twee kids moet ik toch echt af en toe weglopen.

Tess: Gewoon gaan hoor, dat griepje kan morgen zo ineens weer over zijn. En aan die grote heb je vast veel meer je handen vol hahaha.

Lizzie: Cool NY. Kan ik wat Baby Gap bij je bestellen? hahaha NY staat nog steeds op mijn verlanglijst. Goeie beslissing hoor.

Samen kleien is wel leuk maar deze mama weet vaak niet wat ze moet kleien haha. Hier wordt van klei ballen gemaakt en dan door de kamer gegooid. En ik heb van de week koekjes gebakken met Anniek maar madammeke wilde niet met haar handjes in het deeg (ik dus wel) en wilde niet eens proeven (ik dus wel). Ze vond er niks aan hahaha.
Ooohhhh het is uitverkoop. Jij zegt ook niks Ibbel Kan ik bij je bestellen hier zo op het forum? Of heb ik jouw email ergens? Ik ga even zoeken.
Bestelling is gedaan naar je email Ibbel? Leuk, leuk, leuk.
au, hier wil ze overal een pleister hebben als ze au heeft. Nu hebben dr popjes ook au en die krijgen dus een sticker op hun kont, sommige zitten helemaal onder :-)

Bad, inderdaad ze maakt genoeg geluid, ben alleen bang dat ze eruit gaat klimmen en dan valt. Maar ben weer wat gerustgesteld.

Klei, nog niet gedaan, wat maken jullie dan?

Koekjes en cake, bij de cake heeft ze wel mogen mixen en alles erbij gooien, maar ik ben weer zo'n schijterd voor salmonella dus ze mag niet proeven, terwijl dat eigenlijk het lekkerste is. En als zij niet mag dan ga ik ook niet uitgebreid zitten snoepen, dus bak ik als ze naar bed is

Liedjes zingen gaat ook steeds beter. Het zijn vooral woorden die ze zingt, maar je weet wel gelijk wel liedjes het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven