Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Ja er is juridisch wat meer duidelijk. Feit blijft dat ik moet afwachten totdat er een officiele uitspraak komt van werkgever voordat ik wat voor actie dan ook kan ondernemen. Ben nu een beetje ingezakt en zit met een kopje thee wat voor me uit te staren. Ga mezelf zo een schop onder mn kont geven om boodschappen te doen en iets met huishouden.

Het is onwijs koud!
Tila: ik snap jouw kindjes!

Ik zie nix in de kelder, wat doe ik fout?

~giet D een sloot rum in de thee, dat verwarmt~
Het staat onder kopje met vakgerelateerd onderwerp, ooit aangemaakt door Tila :-)
Ik heb net ook nog even iets in de kelder gezet.

Pfff ik vind het ook koud. Nog een uurtje dan mag ik naar huis
Zag het, wat een vreselijk verhaal Suup! Ongelovelijk!
Bizar verhaal!

In het kader van zuinigheid met vlijt bouwt huizen ls kastelen en he feit dat er in UberVinex sinds het vallen van de eerste vlok sneeuw geen sneeuwboots meer te krijgen zijn in kindermaatjes, heb ik vanmiddag van het restje fleece van de sneeuwpakken dikke 'sneeuwsokken' genaaid. Voor in de regenlaarsjes die nog net een maat te groot zijn.

Ik ben trots op mij.

En aangezien er ook nog 'oma's gebakken aardappeltjes' op het menu staan, nomineer ik mezelf tot Huisvrouw jaren vijftig stijl van het jaar
Wat een stilte! Wie wil er koffie?
Lekker.

Vandaag weer zo'n vlijtige huisvrouwdrift?
Oeh, dat weet ik nog niet...

eerst maar even braaf banen jagen

En mijn toetsenbord poetsen, mijn spatiebalk doet het niet meer goed. Ik vermoed appelsap als storende factor.
*pakt koffie* Lekker!

Gisteren vanwege mijn keelpijn uiteindelijk niet meer gaan squashen. Samen met vriendinnetje een pompoen/zoete aardappel/ tomaat/ selderij soep in elkaar ge-freestyled die best goed uitpakte. Vervolgens Masterchef (ik ben verslaafd, ik geef het toe) gekeken en Marco Pierre White (" I did nog make Gordon Ramsay cry, he chose to cry" ) bewonderd.

Nu ligt de hele dag mij nog een beetje open aan te gapen. Straks even een wandelingetje met de hond maken en misschien kaarten halen voor de Millenium-trilogie-filmmarathon (ik kom echt niet door de boeken heen, als enige ter wereld geloof ik) as zondag in een bioscoop in Suupstad.

Doe je al spatie Tila?
D, zijn alle drie de films al uit dan?

Tila, weer appelsap over het toetsenbord, das niet handig.

Hoe gaat het met de andere dames?
Heeft pompoensoep geholpen tegen keelpijn?

Ik ben best nuttig. Brief voor Leuke Baan (die jij tipte, suup) is de deur uit, ben beetje aan het poetsen en terwijl ik bednek hoe ik de speel/logeer/adminnistratie/naaikamer wil herinrichten werk ik in mijn hoofd aan Het Project.
En lunch: boterhammetjes met natuurgerijpte belegen kaas en ossestaartsoep.
Ben uitgenodigd voor een gesprek! Joepie! Ik kan het nog!

(niet bij baan van Suup, dat zou te snel zijn...)

Ben uitgenodigd!

**doet dansje**
WAAAH! Wat goed, wat goed! Roep ffies in de Kelder waar!

*danst mee*
Ik kom er ook niet doorheen, Darly. Haak iedere keer in het begin al af.

Goed zo, Tila! En 'tuurlijk kan jij het nog. JIj hebt charisma aan jouw bevallige kont hangen.
Wat wilde ik nou toch typen?
Goed nieuws Tila!

Gekkenhuis hier, laters
Go Tila, GO!!! (waar????).

Eniewee, ik ben inmiddels weer eens in de Kelder geweest, waar bizar veel stond dat ik kennelijk al maanden niet (goed) gelezen heb, beetje stom. D, hang in tight woman!
lilian02 wijzigde dit bericht op 14-01-2010 13:53
Reden: Bulder, kleine interne literaire verwarring alhier
% gewijzigd
Zie kelder, Lil

He, wat een fijne boost voor mijn zelfvertrouwen ik heb nl. voorlsnog geen enkele ontvangstbevestiging binnen, dus ik zag mezelf alweer achter de hema-worsten verdwijnen
Het was geen appelsap onder mijn spatiebalk.Wel ongeveer een half brood aan kruimels

Spatiebalk doet het nog niet geweldig na gewelddadige aanval met oude tandenborstel, maar hee;-)
Go Tila Go!!!! Goehoed!!
Mijn Meneer gaat zometeen voor een lang weekend weg; skiën met zijn collegae. Leuk voor hem maar ik heb er gatverderrie helemaal geen zin in om zonder hem te zijn.... Wat went het snel zeg, zo'n gezamelijk leven! Bloesjes gaan morgen ook naar de vaderfiguur dus ik ga hele nuttige dingen doen dit weekend, zoals opruimen en poetsen, een verjaardag van collegavriendindochtertje en eh.... sporten. Blegh dus, vanavond even gezellig maken met mijn meiden.
Jippie! Bloes is aan haar vent gewend!

Ik heb het hele weekend mijn schoonouders over de vloer. Ruilen?
Maar bedankt voor het aanbod hoor.

Marie, ik kom zaterdag effe langs voor en refill. Zet je de wijn koud?
Arme Bloes, de MM het hele weekend weg.

Maar gelukkig is er Marie voor wijn

Hadden werkbijeenkomst en daarna met collega naar stamkroeg geweest, was leuk. Maar ben wel redelijk op nu. Tila zag dat je gebeld had. Nu geen puf meer. Andere avond ok? Tijdens je schoonoudersbezoek?

D redt je het een beetje?

Over dat andere schrijf ik morgen wel even in de kelder, er is een rustperiode ingebouwd. Niet gelijk geklapt dus. Dit weekend praten ze verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven