Uit eten in het Westland

10-01-2010 22:30 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Eind januari zijn mijn vriend en ik vijf jaar bij elkaar. We willen dan uit eten en hij mag de locatie kiezen. Nu wil hij graag in zijn regio uit eten, regio Westland dus, en ik wil hem graag een plezier doen. We hebben nog nooit in het Westland buiten de deur gegeten, omdat we in de veronderstelling leefden dat lekker eten in het Westland iets heel anders (grote lappen vlees met veel friet) betekent dan wat hij en ik lekker eten vinden.

We zijn dus op zoek naar een restaurantje in het Westland, dus liever niet in Den Haag, waar we voor maximaal 40 euro p.p. (exclusief drinken) kunnen eten. Wie heeft er een leuke suggestie voor ons?
quote:ColeTurner schreef op 14 januari 2010 @ 22:12:

De sterkte of zwakte van de zeewering bij Ter Heijde zegt toch niets over jouw vrienden? Hooguit dat zij zo moedig zijn om daar te willen wonen. Ter Heijde is al zeker twee keer weggespoeld in het verleden. Shoarmatent in Wateringen is inderdaad erg goed, al heb ik daar in geen jaren meer gegeten.Klopt, was ook meer een geintje. Ze zijn inmiddels verhuisd naar Monster, alleen hun ouders wonen daar nog. Ik kom zelf uit Den Haag maar vind het Westland leuker. Ga bijna elk jaar naar Waterpop
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Waterpop is het enige evenement, waar ik mijn agenda voor vrijmaak.
quote:Doornroosje80 schreef op 12 januari 2010 @ 09:31:

[...]

Wat te denken van "de Tuinen" in Naaldwijk?

Erg gezellig winkelen, geen auto's die je irriteren en veel leuke winkels. De grote arenhuizen zijn vertegenwoordigd,maar ook veel leuke boetiekjes. :-)

w

En niet te vergeten ..... meestal gratis parkeren. In elk geval de eerste 3 uur, maar de laatste tijd doen de slagbomen / automaten het sowieso niet, dus gratis!

Ik hou van winkelen in Nalek. Kom zelf net buiten het Westland vandaan en ga liever in Nalek winkelen, dan dat ik de andere kant (r. Rijnmond-gebied) op ga.
Wij komen er elk jaar voor uit Heerhugowaard
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Volgens mij zijn er genoeg forummers voor een Westland-meet.
Over vla en aardappelen gesproken, heeft iemand hier naar 'Keuringsdienst van waarden' gekeken, ging over Vanillevla.
Hey CT, even iets anders .... heb jij toevallig een DVD box van serie 1 van NT waar je nix mee doet en misschien wel kwijt zou willen?
quote:ColeTurner schreef op 14 januari 2010 @ 22:30:

Volgens mij zijn er genoeg forummers voor een Westland-meet. IK ben van de partij!
quote:ColeTurner schreef op 14 januari 2010 @ 22:31:

Over vla en aardappelen gesproken, heeft iemand hier naar 'Keuringsdienst van waarden' gekeken, ging over Vanillevla.Ja, gezien.Vind het altijd wel leuk, zulke programma's. Je leert er ook nog eens wat van. Nooit geweten dat de kleur oorspronkelijk ook geel was,maar dan van de eierdooiers. Zo leer je nog eens wat.
De aflevering over de 'gamba's' was echt leuk, vanwege de voortdurende (internationale) spraakverwarring over wat nu precies een gamba was.
quote:Zwieber schreef op 10 januari 2010 @ 23:08:

De herberg in 's Gravenzande heeft goddelijke spare-ribs en is vrij goedkoop. In schipluiden (niet westland uiteraard) is net een huiskamerrestaurant geopend en daar serveren ze allemaal streekproducten uit midden-delfland en westland.

Verder is er een goede Griek in Naaldwijk zit waar vroeger de Wip-In was.

Krijg nou wat Zwieber. Ken jij de Wip-In. Wat een leuke tent was dat. Weet je dat ik daar nog gewerkt heb. Ook in 't Winkeltje.

En verkering gehad met de disc-jockey.

Dat was nog eens een tijd. Geweldig zeg.
quote:Gravinnetje schreef op 11 januari 2010 @ 21:11:

Familie van mijn man komt trouwens uit Honselersdijk.In dat tuindersdorp heb ik ook gewoond. Oei zeg. Ik kwam van de stad. (Oud Rijswijk) in dat dorp terecht. Heb er nooit kunnen wennen.
Wat ik me van Ter Haai herinner is een kroeg vlak bij het strand en uit die jukebox kwam alleen maar een liedje van de Heikrekels.

"Moest dat nou. Lieveling moest dat nou". Eind jaren 60 was dat volgens mij.

Ik moet wel zeggen dat als ik het nu nog hoor, ik meteen aan zon, zee en strand denk.

Ondanks dat liedje was het een hele gave tijd.

En nee, ik was geen fan van de Heikrekels. Ik werd gek van dat liedje.
Eind jaren '60 is wel heel erg lang geleden. De Wip heb ik regelmatig bezocht begin jaren '90 tot dat de Wip gesloten werd en er een Grieks restaurant voor terug kwam.
Ach ja ik vergeet altijd dat ik al een ouwe muts ben. Maar in mijn tijd bestond de Wip-In dus al. Later werd het de Wip.

Was het op het laatst nog steeds van Droog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven