**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Hey meiden,

Hier even laten weten dat ik er nog ben, maar zit zoals meerdere hier ook met een ziek kindje. Het komt ook bij Nick overal uit. Zo zielig! Mama voelt zich ook al niet fit dus we hangen lekker samen op de bank.

Voor iedereen die zieke kindjes heeft of zelf ziek is heel veel beterschap.

Ga nu gauw weer naar de kleine jongen toe.
Pff... afvallen zou ik ook wel willen.. ondanks borstvoeding ben ik nog niet echt afgevallen.. Voor het mooie moet er toch nog wel een kilo of vijf/zes af en vriendlief moet er ook nog wat kwijt...

Ik heb ook echt (vr)eetbuien en gewoon honger dus eet ik ook veel en na het warme eten heb ik ook nog behoefte aan snoepen.. Ik wijt het hongergevoel dan ook echt aan de borstvoeding, die veel energie kost...

I.v.m. de bv mag ik niet gaan lijnen, maar ik zou uiteraard wel kunnen letten op wat ik in mijn mond stop... :-)...
Hey meiden!

Nou ook hier heeft de griep flink toegeslagen. Mijn vriend en ik hebben het echt flink te pakken. Vooral gisteren voelde ik me hondsberoerd. Dan is het wel even zwaar hoor met zo'n kleine die toch haar portie aandacht wilt hebben (terecht natuurlijk).

Gelukkig voelen we ons vandaag al wat beter en lijkt Silje er geen last van te hebben. Hopelijk hebben we haar niet besmet.

Hoe ging je sollicitatie Linda? En jij vandaag toch Nadine? Ben benieuwd hoor.

Helaas heb ik te horen gekregen dat ik de baan bij jeugdzorg niet gekregen heb. Ze dachten dat het werk te emotioneel zwaar voor mij zal zijn. Net moeder geworden en ook gezien ik net afgestudeerd ben. Ze willen toch liever iemand met meer ervaring. Ben wel erg teleurgesteld, maar ik als ik eerlijk ben naar mezelf weet ik ook wel dat ze gelijk hebben. Ik ben toch een vrij emotioneel persoon, die het leed van andere vrij snel aantrekt. Ik kan me goed inleven in andere mensen. Dit kan een voordeel zijn in de hulpverlening, maar ook een enorme valkuil. Tja, nu maar zoeken naar ander werk. Ik heb gisteren die werk die ik gekregen had bij de buitenschoolse opvang afgezegd. Dit werk trok me gewoon niet en ik vond de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Nu verder zoeken. Gelukkig heeft mijn vriend een goed betaalde baan, dus dat scheelt wel qua stress. Is toch wel een luxe dat ik rustig kan zoeken naar iets wat mij past. De leuke banen liggen helaas echt niet voor het oprapen.

Iedereen met grieperige kinderen, partners en zelf kwakkelen met hun gezondheid BETERSCHAP!!
Nadine hoe is je sollicitatie gegaan?

Jammer Visje dat het niets is geworden, hoewel je hun reden wel terecht vind en je je er wel in kunt vinden, snap ik dat je teleurgesteld bent. Ook voor jou komt er vast een leuke baan in het verschiet.

Wat betreft het afvallen gaat het hier redelijk. Vorige week 1,4kg kwijt en deze week nog niet op de schaal gestaan. Pas in ieder geval mijn oude spijkerbroek weer! :-)

Haha Jojo ik snap dat je daar op zou kunnen letten, maar als bv zoveel energie kost zou ik daar volgens mij ook niet echt op letten. Kan het daardoor komen dat eetbuien krijgt?

Met Nick ging het vandaag gelukkig weer een stuk beter. Geen koorst meer en zijn verkoudheid lijkt ook beter te gaan. Hij was zo zielig gister, wilde ook alleen maar bij mama zitten. Denk dat het ook een reactie was op zijn prikjes die hij gisterochtend weer heeft gehad.

Voor het schema: 64cm en 6920gram

Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend! Nu lekker WIDM kijken (weet niet meer wie het vroeg, maar dat Wie is de Mol. Errug leuk).

Fijne avond!
heej,

het gesprek ging erg goed....maar ben het niet geworden. ze zochten iemand met meer administartieve ervaring.....wel jammer, maar het scheelt ook weer nadenken of ik het wel wil...dus ik ga per 1 april gewoon op het KDv werken en kijk wel om me heen als het me niet bevalt...

visje: wat jammer dat je het niet bent geworden....scheelt voor jou ook gepieker of niet??

ik zou zelf ook niet op een BSO willen werken....dan ben je helemaal een veredelde oppas...zeker met jouw diploma's.

nadine: hoe ging het bij jou???

Thijs is weer aardig opgeknapt...nog wel dunnen ontlasting en eet nog niet zoals voorheen.....

ook het doorslapen is weg....grrr....elke nacht heb ik nu ineens speenalarm...

jojo: wij zijn ook niet aan het lijnen hoor...we letten gewoon goed op wat we eten.....

lijnen is voor jou ok zeker niet verstandig....je kan beter wat gezonders eten ipv snoepen.....het duurt 2 dagen dat het lastig is om te laten staan en dan wordt het alleen maar makkelijker.

lynx: jij ook netjes aan het eten?? goed zeg!! het streven bij mij is ook mijn oude spijkerbroek..

x
even snel want ga lekker pitten.

Soll. ging voor mijn gevoel erg goed. Er waren in totaal 4 kandidaten en maandag hoor ik of ik door ben naar ronde 2. Had zelf wel het idee dat de 'klik' er was, maar ja, je weet natuurlijk nooit. Functie ook helemaal mijn smaak en de indeling van dagen kon niet beter! nu in spanning afwachten tot maandag!

Reageer morgen wel ff uitgebreid...
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Nadine: ik zal heel hard voor je duimen!! je klinkt zo enthousiast.....

ik mocht vannacht weer eens doorslapen......wow...wat heerlijk! Hopen dat hij nu helemaal beter is en het weer volhoudt....nu moet ik 3 dagen werken...zwaar.....zie er onwijs tegenop.

Ik heb gister op het werk wel verteld dat ik aan het solliciteren ben, omdat de combi weekenden en feestdagen niet te regelen zijn........

gisteravond nog even Thijs zijn kast opgeruimd.....maat 62 weggelegd.....en 68 vooraan gelegd....hij groeit als kool.....al heb ik nu wel hele leuke kleding voor hem....nu het huis even aan kant maken.....om 12.30 Thijs wegbrengen en dan bakkie bij vriendin en door naar het werk.

Vanmiddag komen de jongens weer.....en ik ben het hele weekend aan het werk. balen hoor!!

Fijn weekend alvast!

x
@visje: jammer dat het nog niet gelukt is... al kan ik me het ook van hen inderdaad goed voorstellen... net afgestudeerd en net moeder en dan gezinsproblemen proberen te helpen oplossen... poeh... dat is nogal wat...

(PS: ik begin al bijna te janken als ik in de krant maar lees dat een baby door moeder of vader is vermoord..... :-/... dus voor mij zou het niet echt iets zijn geloof ik... )

@Linda: aan de ene kant wel fijn dat je geen keuze hoeft te maken in werk.. :-).. maar ja nu wordt de keuze voor je gemaakt.

@nadine: succes!

@Lynx: ja ik geloof ook dat ik daar de eetbuien van krijg.. dat energie gebrek.. ik heb ook echt honger en behoefte aan energierijk eten... volgens mij had ik dat de vorige keer ook en toen ik klaar was met voeden was ik binnen een maandje of twee weer redelijk op het oude gewicht... :-).. alleen werd ik toen weer zwanger, haha.

Maar dat is nu natuurlijk niet de bedoeling dus hoop dat ik die vijf kilo ook nog kwijt raak in de tijd na de borstvoeding.

Hier inmiddels ook twee zieken... De oudste haalde ik gisteren bij mijn zusje op en die lag op bed. Toen ik binnen kwam in de slaapkamer bleef hij gewoon liggen en voor zich uitstaren... echt eng om te zien... Gelukkig trok het een beetje bij toen hij thuis was... Vanochtend had hij ondanks de zetpil wel weer verhoging 38,5 dus heb m weer een zetpil gegeven.

De jongste haalde ik van KDV en vond ik er al wat sufjes bij zitten.. Normaal is ze vrij actief en alert, maar haar ogen stonden echt raar... Ook thuis trok het aardig bij en was ze na het eten weer wat alerter. Maar ook haar heb ik getemperatuurd voor het slapen gaan en bleek dus 38 verhoging te hebben. Ook met een zetpil naar bed gedaan.. Was nog niet wakker toen ik wegging (ze kwam wel om kwart over vier vannacht)...

Heb gisteren wel meteen mijn schoonmoeder gebeld om te vragen of ze vandaag bij ons wilde oppassen... op vrijdag gaan ze altijd naar haar toe, maar gezien hun beider reactie gisterenavond op het thuiskomen leek me het beter om ze thuis te laten.. Dus ik ga vandaag wat vroeger naar huis.
Heej meiden,

Ik ben weer up and running hoor. Ga zo eens even bijlezen en dan op iedereen reageren. Jeetje wat heerst het toch he, gelukkig heb ik er maar 2 dagen echt last van gehad en voor de rest negeer ik het hihi. Finn is ook weer zo goed als opgeknapt, alleen totaal geen schema meer. 's Morgens wil meneer geen fles en heeft hij een compleet eigen schema bedacht haha. Van het hongerlapje dat hij was is niks meer over. Krijg er met moeite 500cc in, en hij heeft eigenhandig de nachtvoeding weer ingevoerd. Ga m vanavond lekker foppen en in de laatste fles rijstebloem doen hij is tenslotte 4 maanden vandaag

Nou ga straks zoveel mogelijk reageren. Wil iedereen die in de lappenmand zit heel veel sterkte wensen. Slappe thee en beschuitjes met suiker deden bij mij wonderen. Sterkte lieve meiden.
Ow die 500cc is over de hele dag voor jullie je een hoedje schrikken
Gelukkig, alle kindjes ( en mamas en papas) zijn weer wat aant opknappen. Al zijn die van jojo juist net begonnen.. Ik klop het even af maar hier is nog niks te bekennen bij de kindjes..

B. heefft gister voor het eerst wat fruit gehad. hij vond het heerlijk en at eht alsof ie nooit anders heeft gehad. Ik vond het ook een goed moment om over te gaan naar 4 flessen, maar helaas is dat verkeerd uitgepakt vanacht!! hij krijgt normaal zn laatste fles, de 5de, om 20.00. Nu kreeg ie om 19.00 zn laatste, de 4de dus.....

hij heeft enorm liggen spoken vanacht. elk uur was ie aant brabbelen en vond ie zn duim weer en ging weer slapen.. tot half 6 vanochtend.. pff.. een slopende nacht. vandaag de hele dag gewerkt en vanavond saxofoon spelen bij de harmonie.. Ik hoop dat ik aan het eind van de avond de noten nog lezen :S:S:S ben echt kapot!!

vandaag was ie bij oma, en heb gezegd dat ie maar weer lekker zn oude schema in mocht.. dan gaan ze maandag maar zeuren op het cb...

Fijn weekend!! en bah, linda, je meot het hele weekend werken, dat is echt NIET lekker.. maar je bent er bijna vanaf!!
Visje, jammer dat je het niet geworden bent, maar wel prettig dat je je in de reden kunt vinden. Ik hoop dat je droombaan snel op je pad komt . Wel heerlijk dat je gewoon op je gemak kunt zoeken hoor.

Linda zat even terug te lezen en zie dat jij met Thijs hetzelfde hebt als wij met Finn nu. Stiekem hoop ik dat die ook weer doorslaapt nu. Heb m net t verhaal van Thijs even in z'n oortje gefluisterd. Voor jou ook jammer dat die baan niet doorgaat, maar ook weer lekker dat je niet hoeft te kiezen nu. Balen zeg een weekend werken, blegh. Gelukkig vliegt de tijd en is het zo maandag.

Jojo kan me voorstellen dat je ze op zo'n moment het liefste thuis in hun eigen omgeving laat en dat je schoonmoeder dit ook doet. Ben bang dat die van mij zou zeggen dat bij haar ook vertrouwd genoeg is (heks). Beterschap voor je kleine moppies.

Nadine, ik ga heel hard voor je duimen hoor. Tuurlijk ga jij het gewoon worden.

Vraagje welke speen gebruiken jullie voor een fles met rijstebloem? Vanavond een fles met rijstebloem gemaakt, speen 3 maar ons moppie kreeg er niks uit ook niet na tig keer de speen spoelen enz.

Fijne avond.
Kwimmie, voor de papfles gebruik je de 1,2,3 speen. Afhankelijk van de dikte van je papfles begin je op stand 1, zie je dat het drinken wat zwaarder wordt, draai je naar stand 2 en geleidelijk aan naar stand 3. Soms moet ik 't laatste beetje nog wat aanlengen met water omdat Luuk al zowat slaapt en er dus haast niks meer uit krijgt! Wij doen trouwens 3 scheppen rijstebloem in de fles van 210+7.
Hoi meiden!

Hier ook een zieke Silje

Arme meid had flinke koorts vanmiddag, nu gelukkig veel minder dankzij paracetamolletje. Gelukkig drinkt ze wel redelijk en heeft ze niet gespuugd. Ze wilde zelfs haar papfles niet, normaal vind ze die echt heerlijk.

Kwimmie wij gebruiken stand 3 van de 1-2-3 speen speciaal voor thicker liquids van Avant. De large speen van Difrax verslikt ze zich in.

Linda balen dat je het hele weknd moet werken zeg. Kan me goed voorstellen dat je dit spuugzat bent.

Jojo, ik moest gisteren nog enorm huilen toen ik een verhaal las in een tijdschrift over een overleden jongetje. Ik denk ook dat Jeugdzorg echt gelijk heeft ik ben veelte emotioneel voor dit werk. Zeker nu ik net moeder ben.

Lynx over die eetbuien. Ik ben echt overtuigd dat dat inderdaad door energiegebrek komt. In de tijd dat Silje zo slecht sliep had ik ook echt enorme eetbuien. Begin deze week weer, ook toen sliep ik nauwelijks.

Pff, wat is er gebeurd moet die goede oude tijd dat ze bijna elke nacht doorsliep. Ik was er helemaal aan gewend... Nu elke nacht 2-6 keer speenalarm... *gaap*. Hebben jullie trouwens ook van die enorme wallen? Echt charmant hoor...
jojo beterschap bij jou.....hier iedereen weer op de gezonde weg. het is fijner als je moeder bij jullie op kan passen...zou ik dan ook liver hebben.

kwimmie ik hoop dat je snel weer een schema hebt met de kleine......duurde hier best een week ofzo....

wij hebben een papspeen voor de rijatebloem....daar zit een spleetje in.....gaat super snel! al moet je dan daarna de speen weer verwisselen.

mamasax ben heel benieuwd hoe het gezichtje eruit ziet na een hapje fruit...nog 2 weken en dan gaan wij het ook proberen...ga zo even kijken wanneer ze 's morgens ook pap mogen...

visje: ook beterschap voor silje!!!! slaap doet een mama heel goed!!

Nog 1 dag werken......pfff...het werken zelf valt wel mee.....

en morgen naar het cb voor prik nr3 .....

x
De oudste is gelukkig weer beter en de jongste is aan de betere hand, maar heeft een lelijk hoestje over gehouden.

Ze hoestte zich vannacht wakker (en mij dus ook...).. en daardoor lag ze middenin de nacht om half drie/drie uur lekker te kletsen in haar wieg... is wel beter dan huilen, maar goed.. mama is toch weer wakker...

@Linda: De wallen vallen nog mee, maar ik heb van het weekend ook niet echt uit kunnen rusten...

Voor pap heb je inderdaad een driestandenspeen nodig. Ik gebruik AVENT-flessen.

Onze jongste zit overigens nog steeds op speen nr. 1 voor haar flessen, maar die heeft uiteraard een hoop kracht in haar kaakjes van het bv zuigen... :-)...

Overigens is ze gisteren voor het eerst gaan draaien van rug naar buik en weer terug. Helaas kon ze nog niet zo goed haar hoofdje tegen houden met terugdraaien dus 'klapte' ze op de plavuizen... :-/... Maar het huilen viel mee en ze bleef proberen te draaien... zelfs zo dat ze gefrustreerd raakte wanneer het niet lukte... Ik natuurlijk meteen genoteerd in haar boekje en even bij zoonlief in zijn boekje gekeken, maar zijn zusje is m te snel af... :-)...

Zoonlief was al erg snel met fysieke/motorieke ontwikkeling, maar zij heeft m hierop 'ingehaald'. Ben benieuwd hoe dat op andere punten zal zijn....

Wel grappig trouwens.. hij wist precies wat we aan het doen waren (we moedigden haar een beetje aan)... en hij ging ook naast haar liggen draaien..

Vrijdag weer naar CB voor prikjes en ben benieuwd hoe zwaar en lang ze is geworden.
7130 gr en 65,5 cm......

alleen bij het 2e prikje kort gehuild. stoer hoor!!

ze adviseren geen andere voeding te geven tot 6 maanden ivm allergien enzo,...nou ik heb mijn mond gehouden....over 2 weken gaan we het wel proberen.....dan is hij 4 maanden...

en meer dan een liter drinken mag hij ook niet...terwijl ik zo vaak gehoord heb dat het afhankelijk is van het gewicht..wie weet hoe het zat???

zo krijg je steeds een ander advies. Ik heb het alleen aangehoord....en gewoon niets gezegd over hoe het nu gaat.

de oudste is ziek thuis...vanmorgen ineens overgeven...heel sneu. ligt nu lekker op de bank. ziet er ook niet meer ziek uit...maar wel gezellig zo.

heb officieel ontslag genomen vandaag.....dus per 1 april ga ik bij het KDV werken...

ik moet een fles gaan maken..

tot later!!
Hier de griep ook toegeslagen, en ik had al van die wallen!

Het blijft even bij meelezen

(als ik niet in slaap val, jemig wat ben ik moe, kan me niet voorstellen dat dat beter wordt komende tijd....zucht! )
Hallooo! Daar ben ik ook weer eens... en ik was nog niet eens ziek maar gewoon erg druk met verjaardag van m'n vader, feestje werk, feestje werk manlief, etc...

Allereerst even van harte beterschap voor iedereen!!! Hier gelukkig alles nog oke, ik klop even af!!

Nu even geen tijd om overal op te reageren, ik moet zo weer boodschappen doen en dan dochter ophalen op kdv.

Nog twee weken en dan ga ik weer aan de slag! Ik heb er veel minder moeite mee dan twee jaar geleden bij m'n dochter... ik zie wel al op tegen de eerste week want dan is manlief een week naar de US. Maar ik heb me al voorgenomen om dan gewoon lekker op tijd in bed te kruipen (uurtje na de kinders ofzo ) en dan moet dat ook wel weer lukken. Ik was vandaag nog even op m'n werk, was wel weer even gezellig! Lekker thuis zijn vind ik ook nog steeds gezellig, het is dat we niet de oudejaarsloterij hebben gewonnen: anders was ik nog een tijdje langer thuisgebleven...het bevalt me prima zo met alle aanloop van vriendinnen en gezellige bezoekjes overal! Maar ja, op een salaris is het wel te doen maar dan blijft er weinig geld over voor extra dingetjes en ik denk dat ik het werken ook wel zal missen. Daarstraks had ik ook nog een gesprekje met de baas en hij had wel wat leuke projectjes al klaarliggen, ben erg benieuwd!

Met Tom gaat het de laatste week erg goed - hij heeft zelfs iets van een ritme gevonden! Wel met wat hulp van mij, maar hij vindt het gelukkig meestal wel prima.

Gemiddeld is z'n dag ongeveer:

7-8 wakker worden - bv en dan opstaan

11u bv en daarna slapen +/- 1-1,5u

15u bv en daarna slapen +/- 1-1,5u

19u bv en dan (soms in bad en vervolgens) slapen (dit slapen lukt niet altijd)

23u bv en weer verder slapen.

Hij wordt soms rond 4-5u wakker voor een extra voeding maar ik ga vanaf deze week eens proberen die te rekken om 'm zo te leren de hele nacht door te slapen.

Jammer genoeg is hij niet zo'n speentjesliefhebber -> zou je dat kunnen aanleren of is het beter om het maar zo te laten?

Nou, toch weer veel meer getypt dan de bedoeling was en het is ook al later dan ik dacht -> tot vanavond hopelijk!!!
knuffel voor Sosh
net weer bij het cb geweest...

7680 gram en 65 cm.... het gaat goed, en het was prima als we nog op 5 flessen zaten. had het vand e week geprobeerd om naar 4 flessen te gaan maar dat lukte niet helemaal, maar het was prima zo... hij gaat goed mee in zn curve.!!

Een knuffel voor een ieder die hem nodig heeft, niet kunne doorslapen, ziek zijn, zieke kindjes.... echt niet fijn allemaal..

Zondag zelf jarig en de 30ste dochterlief 2!!! wat gaat het hard zeg. we vieren het lekker samen de 30ste. heb wel zin in een feestje.. 2 febr wederom proberen om mn studie af te ronden! laatste examen.. het moet ttoch eens gaan lukken??
Beterschap voor alle zieken onder ons en een digitale voor de niet-doorslapers enz.

Hier gaat het redelijk tot goed. Luuk is erg verkouden en wordt daardoor 's nachts wat vaker wakker. Hij valt wel weer in slaap, maar dat duurt ff. Soms 10 min. maar meestal wel 'n half uurtje. Hij huilt dan niet constant, maar ligt dan 'n paar minuten te jengelen, dan weer paar minuten stil enz. Ik prop meestal 'n oordop in m'n oor dat niet op het kussen ligt want ik wordt daar klaarwakker van, manlief hoort dan iig alle kinders en kan fatsoenlijk slapen!

Heb vandaag trouwens bericht gehad van m'n sollicitatie dat ik door ben naar de volgende ronde!!! volgende week maandag 2de gesprek! Duimen dus!!! Woensdag heb ik ook weer een soll. gesprek bij een ander bedrijf voor secr./admin. mdw. Ga toch maar ff praten, misschien vind ik dat veel leuker?!

Morgen naar het buro voor Luuk z'n 4mnd-spuitjes, die waren uitgesteld. Meteen ook maar ff meten en wegen, heb zelf nl. het idee dat ie toch wel weer gegroeid is! Morgen belt ook de KA. Hebben we het meteen weer allemaal gehad!

Fijne avond allemaal!
Zo, Luuk heeft z'n prikjes gehad. Moest alleen bij de 2de een beetje huilen, dat was ook de gemeenste...

Hij was nu 7600 gram en 61 cm. (hij blijft een klein michelin-mannetje!)

Ook de KA heeft net gebeld. Hij was erg tevreden en wij ook. Van de Motilium gaan we van 4 naar 3 x per dag. Alle medicijnen zijn gebaseerd op Luuk's gewicht en als we de medicijnen niet daarop aanpassen zijn we dus eigenlijk bezig om langzaam af te bouwen. Zolang dit geen problemen geeft, blijven we dat doen en anders hogen we het weer op. We mogen met bijvoeding beginnen, maar ik wacht liever nog heel even. Luuk doet het nu zo goed dat ik niet meteen z'n ritme weer overhoop wil halen met die bijvoeding.

Verder weinig spannends. Hij ligt heerlijk te slapen nu dus ik ga ff lekker een bakkie thee drinken.
pfff wat een nacht weer......steeds wakker, speenalarm, gewoon wakker en super moeilijk weer in slaap te krijgen. Geen fles gegeven....om 4 uur bij ons in bed genomen. elke 15 minuten de speen er weer in moeten doen....

maar na de fles van 7 uur heeft Thijs en mama ook nog 2 hele uren geslapen...heerlijk!!!!!

hij is zo verkouden....en we denken aan mogelijke tandjes....en die inentingen natuurlijk......alles tegelijk.....kan alleen maar weer beter gaan.

snuf voor soshiva!! het wordt beter!!!

Choca: wat een stoere foto!!! en zeker een erg leuk truitje!!

heerlijk he als er iets van een ritme begint te komen....

dus je man moet naar de vs voor zijn werk?? zou ik niet zo gezellig vinden als manlief van huis zou zijn....zou ook zeker op tijd mijn bed in gaan...heerlijk bijslapen.

ik zou een speen alleen geven als je denkt dat hij daar rustiger van wordt en je denkt dat hij er behoefte aan heeft. wat niet aangeleerd is of later ook niet afgeleerd te worden. spoeen is beter dan duimen.

mamasax: ik ga duimen dat je je laatste examen gaat halen!!

wij vieren de 30ste ook onze verjaardagen. heb er wel zin in.

dus jouw mannetje is iets zwaarder, maar even lang...grapppig dat ik zo'n reus heb....

nadine hoe was het bij het cb??altijd lekker als je voor 2 dingen uitgenodigd wordt voor een gesprek...kiezen is best leuk!

lekker hoor zo'n stevig ventje!! heb je gewoon echt wat om mee te knuffelen! en het is gezond toch?

Bedoelen ze met bijvoeden fruit enzo??

bij mij werd het afgeraden gister...wat stom he dat ze overal ander advies geven.

en jouw ventje ook al zo stoer met dei prikjes...hoop dat hij er minder last van heeft dan Thijs...deze keer heeft hij er wel last van.

x
Nadine wat goed dat je door bent naar de volgende ronde! Spannend hoor!

Mamasax heel veel succes met je laatste examens! Ik zal ook voor je duimen!

Linda hier ook een hele slechte slaper. Zo vermoeiend. De laatste tijd wil ze weer elke nacht de fles en continue speenalarm. Choca ikk raad het je echt niet aan om met een speen te beginnen ( volgend mij kan je het ook niet aanleren, volgend mij is het iets waar ze behoefte aan hebben of niet en vinden ze het alleen een vreemd gevoel die speen in hun mond).

Linda heeft jouw Binkie al maat 68? Wat gaat dat toch snel he. Silje past 62 nog makkelijk. Broeken zakken nog wel van haar kontje, hebben we nu een riem voor gekocht. Alleen shirtjes en broeken worden wel snel te kort, merkte ik bij maat 56. Nu hebben we daar minder last van. Volgend mij groeit ze nu minder snel in de lengte dan de eerste maanden. Ben benieuwd, maar moet nog even geduld hebben 26 januari pas een afspraak bij de CB.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven