**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Blijft je moeder wat langer Visje? Want dan verdwijnt dat eenkennige richting haar waarschijnlijk vanzelf. Wij zijn ook blij dat het zo goed gaat met babysax. Alleen de nachten zijn nu erg vermoeiend. Al anderhalve week minstens 5x eruit pfffff! Hij is nu ook al anderhalve week aan de waterdunne diarree. Hij is verder niet ziek of zo, maar ik had gedacht dat het nu wel eens zou verdwijnen. Op het KDV dachten ze aan het Norovirus (weet niet of ik het goed schrijf), omdat er meer kindjes aan de diarree zijn. Ze gaan het nu bijhouden en evt de GGD inschakelen. Maar ja, aan een virus doe je niks.

Lastig dat ze zo slecht eet, Silje. Wel fijn dat je binnenkort naar het CB moet, dan weet je hoe zwaar ze is. Als ze het te licht vinden, krijg je dat wel te horen van ze.

Ik ben dit weekend op marktplaats aan het shoppen voor zomerkleertjes. Begin maart dus naar Egypte en in de winkel zijn nog geen korte broekjes e.d. te krijgen. Ben normaal niet zo van marktplaats, maar het is wel greppig dat afdingen. Ik kijk alleen bij de nieuwe kleertjes, want dat vind ik dan wel weer een prettiger idee.
Goedemorgen dames!

En toen was het weekend weer voorbij. Vandaag ben ik nog vrij. Door de drukte op mijn werk werd mij gevraagd woensdagochtend te werken. Och voor een keer geen probleem. Nick is vandaag niet naar het KDV, maar lekker bij mama thuis.

Heerlijk weekend gehad met zijn 3-en. Gister naar het Alexandrium geweest en alvast een cadeau van vriend gekregen voor mijn verjaardag. Een nieuw espresso machine. Ben er zoooo blij mee!

Jojo inderdaad wat een heerlijk slank lang meisje. Wat een verhaal over de wandelende mirena. Kan me heel goed voorstellen dat alles je rauw op je dak viel. Kan het nu niet weer gebeuren? Hoe is het nu met je kleine meisje?

En ben je er al uit met het vrijgezellenfeest?

Choca heb je al iets gehoord van de wijkverpleegkundige?

Linda hier ook nog geen draaien. Wel rolt Nick de hele box door en ook regelmatig zijn bed. Ligt dan ineens omgedraaid met zijn hoofd richting het voeteneind. En boos dat hij dan kan worden....

Wij hebben geen openhaard. Gelukkig bleef de warmte van de verwarming nog een tijd aanhouden. Was gezellig met de kaarsjes aan, maar heb toch liever stroom hoor.

Lekker genoten van je weekend?

Jeetje Sax jij bent inderdaad erg druk. Petje af hoor! Wat heerlijk dat jullie een weekje Egypte hebben geboekt. Lekker even genieten met zijn allen. Zal je vast aan toe zijn.

En wat ben ik blij voor je dat het met babySax een stuk beter gaat.

Wat gaaf Minie een scetio. Jij ook al zo druk. Thnks voor het updaten van het schema.

Nadine SUCCES vandaag!!

En Kwimmie hoe is je experiment verlopen?

Visje jammer dat het eten een drama blijft, maar gelukkig eet ze wel. Met de eenkennigheid komt het wel goed hoor. Silje zal ook even weer moeten wennen aan je moeder? Hoe lang blijft ze?

Hier was Nick gister ineens aan de diarree. Het zat werkelijk overal. Gelijk maar in bad gedaan.

Bah wat is dat smerig zeg! Tot overmaat besloot hij om zijn laatste fles van gisteravond half uit te kotsen over mama heen. Het liep werkelijk waar bij mijn bh naar binnen. Gelukkig heeft Nick wel gewoon de hele nacht doorgeslapen en melde hij zich vanmorgen om 7u vrolijk en wel.

Geen plannen verder vandaag. Gewoon lekker rustig aan.
Pffffffffffff.. we zijn verhuisd. Huis is prachtig geworden, maar moeders is echt helemaal op. Keesje is een klein beejte van slag.

Moest er 2 x uit vannacht.. Bah.... Normaal ook al een tijdje weer 1 x rond een uur of 3,4. Vind het wel lang d uren dat doorslapen. Maar ik las in de snelligheid dat ze allemaal weer moeite hebben met doorslapen.... Komt vanzelf denk ik dan maar

Ik probeer van de week even goed bij te lezen. Maar in de snelligheid zag ik dat alles gewoon goed gaat bij iedereen toch? Behalve van griepjes en diarree dan

Moet zo naar het CB, ben benieuwd.

Tot later. xx
Heej, het weekend zit er alweer op. heerlijk gehad!

Zo eerst even naar de huisarts met Thijs. Ik vind dat het hoesten nu wel lang genoeg geduurd heeft.....Vanmorgen door het hoesten de halve fles uitgespuugd......en 's nachts 4 keer speenalarm......dus....

sax wat heerlijk een weekje egypte...lekker hoor samen weg!

Mijn slaapdienst bestaan voornamelijk uit doorslapen. Hoefde er pas 1 keer in de afgelopen 6 jaar 's nachts uit.....gelukkgi maar....

ja is het mooi om een bevalling te zien??? ben er na mijn bevalling niet heel nieuwschierig naar hoor....

vk en kraamhulp leek mij ook altijd leuk....maar laten babytjes zich nou altijd in de nacht aankondigen.....pffff....is ook best lastig te regelen met opvang denk ik...

heej ik moet me gaan aankleden., kom straks terug!

x
Goeiemorgen allemaal!

Tom is nu van 9-12 voor het eerst ah oefenen...voelt toch vreemd maar ik heb niet hoeven huilen Ik ben wel erg benieuwd hoe het daar gaat, hij is thuis zo gemakkelijk overdag maar in de drukkere kdv-omgeving kan het misschien wel helemaal anders zijn... We wachten maar af!

Ik lig nu te kolven en moet zo even iets voor werk/studie doen - permanente educatieplicht: bleh! Dan heb ik hopelijk nog wat tijd voor was enzo en dan ga ik 'm weer lekker halen! Nog ff langs de prenatal en Ikea en dan weer fijn naar huis.

Nog niets gehoord van cb, slecht hè? Zeggen ze dat ze zeker terugbellen maar doen ze dat vervolgens toch niet: zeg dan niks of bel snel dat het overleg nog niet gelukt is!

@ sax: bij h&m is er al volop zomerspul verkrijgbaar via website: ik heb voor kids en mezelf al wat dingen besteld. Voor mezelf niet veel want hoop dat ik van de zomer toch wel 5kg lichter ben....

Krijg 'n stijve hand, tik zo verder achter laptop als ik klaar ben met kolven...
kwimmie: en heeft hij doorgeslapen??? betwijfel echt of het van die rijstebloem komt....

Nadine: succes vandaag! Laat je weten hoe het ging??\

saxzmania dat is idd een lang bezoek zeg als hij toen pas wegging...ik hou ook niet zo meer van gezellige langblijvende visite...en het is ook maar zijn baas....wat stond er nou in die brief van de gyn? Het is erg frustrerend als ze je niet begrijpen!!!

jmeig silje is wel lekker snel met rollen!!! Thijs houdt ook niet van op zijn rug of buik liggen....wil graag alles zien.....dus zit meer op de wipstoel..we zullen het eens gaan oefenen...

en wat balen van die flessen zeg! Je wilt gewoon dat je kleintje goed eet...ik duim voor je dat het over gaat!Gezellig dat je moeder er weer is!

Ben je al ongesteld geworden???

lies wat fijn dat de verhuizing erop zit...alles al uitgepakt en op de juiste plek gezet??? Pas dan is er weer rust om je heen. Logisch dat kleine man er last van heeft...Neem de tijd!

Het doorslapen is er even niet hoor....Hier op hert moment 4 keer in de nacht eruit voor de speen.

choca: kolven en typen is niet zo handig nee. Wel lekker om even tijd voor jezelf te hebben. Maar kan me nog wel herinneren hoe ik het vond toen ik hem voor het eerste weg bracht...toch vreemd om je kind bij vreemden achter te laten.

Net bij de dokter geweest. Voor astma of bronchitis hoorde hij niets, dus er werd nog geen puf geadviseerd.....als hij koorts krijgt of erger hoest moesten we terugkomen ivm kans op longontsteking ed. Bij koorts moest ik niet te lang wachten...kon ik beter een keer teveel komen laten luisteren. Dus dat ga ik zeker doen!

De bisolvon druppels helpen niet volgens de dokter. al vond ik dat zelf ook al.

Met 2 weken moest het wel over zijn. Ik hoop eerder, want dit is erg sneu voor onze kleine man....ook hij wil graag doorslapen vertelde hij mij.

ik moet eigenlijk nog even naar de stad.,,,kadootjes kopen namens de kinderen voor man..iemand leuke ideeen???

gister voor het eerste fruithap gegeven aan Thijs. Alsof hij niet beter wist...lepel, mond open, doorslikken....hahahaha super grappig! vanavond nog wat geven....

hij zat al een aantal dagen naar ons te kijken als wij aan het eten zijn....volgt echt je vork enzo....dus tijdens het avondeten wat fruit gegeven....

heb voor mijn verjaardag een staafmixer gevraagd..kan ik de groentes ook pureren.

x
Hier alles weer redelijk oké.... dochterlief wordt 's nachts alleen maar wakker voor voeding en is weer haar eigen vrolijke zelfje... heerlijk. Wel hadden we gisterenmiddag een drukke kinderverjaardag en het duurde even voor ze thuis ging slapen... Was toch iets te druk voor haar geweest (veel indrukken op gedaan). De oudste was ook lekker in de weer op die verjaardag en was thuis ook een beetje hyper...

Wij zijn het hele weekend vroeg naar bed gegaan en de oudste werkte zondag redelijk mee... die werd pas om zeven uur wakker ipv 545...

Vrijgezellenfeest wordt wel leuk. Hebben een leuke stad uitgezocht en nu allerlei activiteiten er om heen bedenken. Zus is helemaal weg van allerlei 'tut'dingen dus we hopen iets als model voor 1 dag te regelen.
Alles naar je zin, Lies?

Bedankt voor de tip, Choca! Waarom moest het CB ook alweer terugbellen?

Linda, ik heb geen tips. Vind cadeau voor mannen echt een ramp. Misschien een muismat of een beker met een foto van alle kids?

Hier kan de maat 68 ook alweer uit de kast, pffff wat gaat dat hard zeg!
Meiden!!! Ik heb even mijn Oei ik groei bijbel geraadpleegd en het ziet er naar uit dat we gezellig allemaal in de 4,5 maand blues zitten en dat kan wel 5 weken duren en al bij de 17 weken beginnen. Kindjes drinken dan hun flessen niet meer leeg, slapen niet meer door enz. Kortom het is even doorbijten.

Finn krijgt nu in zijn laatste fles rijstebloem en dat is werkelijk waar de enige fles die compleet en binnen een kwartier leeg gaat. De rest van de flessen zijn een drama, een fles van 180cc gaat 80cc uit en dan ligt meneer gezellig met de speen te spelen en te kletsen vervolgens geef ik een uur later de rest. Kortom van een schema is hier niks meer te merken haha.

Welcome back Lies, fijn dat jullie helemaal verhuisd zijn. Neem lekker de tijd voor alles, hier loopt idd alles op rolletjes.

Nadine, hoe ging je gesprek vandaag?
@ Kwimmie, het ging voor mijn gevoel erg goed. Krijg langzamerhand een luxe probleem, want op de terugweg belde bedrijf 2 waar ik afgelopen woe een gesprek had, en die wilde me ook op 2de gesprek! Morgen 10.30 uur! Van bedrijf 1 hoor ik uiterlijk eind van de week iets. Spannend dus!

Nu lekker slapen want ben erg moe. Morgen wel uitgebreid reageren....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Heej,

hier weer een doorgslapen nacht!! Heerlijk zeg!

Wel blijft het hoesten erg zielig. Vanmorgen een flink deel van de fles eruitgehoest......net maar even wat peer gegeven......we moeten zo naar de fysio.....lastige tijd...

straks moet ik naar de tandarts en door naar het werk...

spannend hoor nadine!! Ik duim voor je....je zit nu in het gesprek...

nou ga me snel aankleden en dan gaan we.....

x
@ Linda: dat had onze kleine ook.. Heeft dokter ook naar oortjes gekeken? Die van ons had dus ook middenoorontsteking. Het heerst een beetje... Aangezien ons meisje dus al een weekje aan het hoesten was en er nu echt hangerig bij zat, hebben wij dus antibiotica gekregen. Reageert ze overigens heel goed op.

@Nadine: succes... wel gaaf hoor!!

@Kwimmie: klopt inderdaad van de 4,5 maand... al is mijn meisje niet zo hangerig en huilerig meer nu ze beter is. En vanwege de bv krijgt ze automatisch al meer mama-contact dan ze zou krijgen wanneer ze de fles krijgt. Ik vind niet dat ze echt veel vaker komt, maar ja tussen de 4 of 6 keer zit voor haar al wel verschil. En soms wil ze ook gewoon echt graag wat aandacht, maar niet speciaal in fysieke zin...erbij zitten in de wipper is al genoeg.

Al moet ik wel zeggen dat ze vannacht van 1930 tot 5.00 uur helemaal heeft doorgeslapen en me zelfs niet wakker heeft gehoest oid....

Ik ga even kolven!
Ben ik ook even: ziek geweest en shivi zit denk ik tegen een forse 4,5mnd sprongetje aan te hikken, ga het meteen opzoeken Kwimmie.

Hij komt al 3 nachten elke 1,5/2 uur!

Ook veel poepluiers, uitslag en lamlendigheid dus misschien wel tandjes on the way?

Maar erg moe en druk dus later meer.

Sollicitanten succes!
Succes Nadine! Of ben je al klaar? Fijn zeg dat je twee keer door bent naar de volgende ronde!! Heb je een voorkeur?

Hier ook weer een wakker mannetje, alhoewel vannacht maar 1x. Had gekolfde melk in fles gegeven omdat m'n productie wat lager is 's avonds en na 130cc wilde hij eigenlijk niet meer maar heb alles (180-190) er toch ingekregen en dat hielp misschien dus. Het blijft een uitgeprobeer allemaal.... Vorige nachten had hij ritme van babyshov en dat vond ik ook maar niets!

Hoe is t soshiva? Last op bv-topic dat je wat prod.problemen had? Hopelijk is het weer wat beter. Hier ook af en toe wat regeldagen, had laatst zelf een offday (buikgriep) en toen was het ook een paar dagen wat minder...

Het cb belde trouwens gisteren nog over dochter. Wijkverpleegkundige had overlegd met arts en hoewel dochter echt flink te licht is hoeft ze toch niet naar kinderarts. We mochten uiteraard wel als we wilden maar omdat haar ontwikkeling gemiddeld of hoger is en ze niet vaak heel moe is, was het niet nodig. Dachten we ook al maar fijn om te horen - zeker ook omdat deze arts met wie ze overlegd had een hele goede is en onze dochter nu ook een btje kent...
)*(^*&%&$%^$%. Internet werkt thuis niet!!! Dus ff snel op werk hallo zeggen

Hier ook zo veel ontlasting..... hij blijft poepen hahahahaha

Moet helaas echt aan het werk. Als het goed is doet internet het eind van de week weer.... Gedoe altijd als er wat veranderd met die computers! Bah.. en wij begrijpen er geen zak van.

xx
Shiv, tandjes zou kunnen! Is wel vroeg maar ik zag laatst een baby van vier maanden met vier tandjes! Au!!! (als je bv geeft dus)

@jojo: zielig hoor die oorontsteking! Heeft dochter vaak gehad dus ben er bij Tom erg alert op! Fijn dat ze goed reageert op de antibiotica, je hoort zo vaak dat ze diarree krijgen! Hoe lukt t kolven? Ik ben het nu al wat vaker aan het doen (ook voor avondvoeding, zie vorig bericht) maar kijk er nog niet zo naar uit op om m'n werk 2x te kolven.. Och ja, nog maar een paar maanden want met zes weken ga ik langzaam afbouwen. Vorige keer ging dat goed en was ik blij dat ik weer even streng kon lijnen en geen vreetaanvallen meer had 's avonds!

Ik post ff, ga even snel douchen! Tot zo!
Ja 4 maanden vind ik ook wat vroeg voor tandjes maar als ik een beetje google lijken de symptomen er wel op.

Waarom ga je afbouwen choca?

En een flesje van 190? Dat krijg ik ook echt niet bij elkaar gekolfd. Klopt dat het bij mij klooien is met de bv, het loopt terug maar ben ook ziek geweest.

En nu komt ie dus heel heel vaak en weet niet hoe ik het moet doorbreken, of dat het juist bij het sprongetje hoort.

En bevalt het een beetje in je nieuwe huis Lieselotje?
Zo net terug van het CB Silje is ondanks het slechte eten flink gegroeid, ze is nu ook de zes kilo voorbij! Ze is 66 cm (!) en weegt 6210 g . Een lange meid dus. Verder was alles keurig.

@ Linda: Ja ik ben ongesteld geworden hoor! Twee weken geleden. We waren alle twee hier een beetje teleurgesteld over, dus wij gaan al weer snel voor een tweede!

@Jojo, ah wat zielig een oorontsteking. Ik weet nog goed hoe pijnlijk dat was van toen ik klein was.

@ Nadine wat spannend. Goed hoor, dat je waarschijnlijk kan gaan kiezen.

O bah, ik had nog een heel verhaal maar de kleine is weer wakker. Ze is helemaal overstuur. Volgend mij door de prikjes.

doei
@Sosh: het hoort bij het sprongetje dat hij zo vaak komt. De eerste had daar ook last van en dan lijkt het net of je geen voeding meer hebt, maar dat blijkt dan allemaal wel mee te vallen.

190 ml. in één fles krijg ik ook niet gekolfd hoor...

Hier in twee keer totaal zo'n 300 tot 350 ml en dat verdeel ik over twee flesjes. Als ze echt honger heeft, zit er in haar tas nog een cupje kunstvoeding dus moeten ze dat maar klaarmaken. Tot nu toe nooit nodig geweest.

Ik ben er in ieder geval minder spastisch mee dan met zoonlief, maar die kreeg ook drie flessen van ong. 180 ml. mee. Dat kon alleen maar omdat ik in het weekend ook extra kolfde... Dat doe ik nu niet meer.. en blijkt dat dat dus niet echt nodig is bij haar. Ze is ook niet zo heel groot/zwaar.

@Choca: ik heb het "geluk" dat mijn bv precies op de ml afgepast is dus het loopt er niet aan alle kanten uit...

Ik stop met zes maanden met kolven (als ze de kunstvoeding gaat pakken) en neem dan alleen de eerste week nog het apparaat mee om af te kolven als ik het niet meer trek qua stuwing. Verder krijgt ze dan voorlopig nog gewoon thuis wel borstvoeding als ze dat wil.... dus dan is het voorzichtig afbouwen inderdaad.

De oudste kreeg 's ochtends bv en 's avonds bv en overdag begon hij met drie flessen kv en ook met rijstebloem e.d. Er gaat dan uiteraard op een gegeven moment weer een fles af wanneer hij wat meer gewoon ging eten. Hij is uit zichzelf met 9 maanden ineens gestopt met drinken.

De jongste drinkt bij mij drie voedingen en overdag twee voedingen dus wellicht dat ze wat langer aan de borst zit dan haar broer, maar dat gaan we wel zien dan...

@Visje: prima toch!! Gelukkig dat ze gewoon goed groeit!! Net als de mijne een lange slanke den.. die hebben gewoon niet meer nodig.... Wellicht dat dit je wat vertrouwen geeft om gewoon door te gaan en wellicht op verzoek te voeden ipv er proberen veel in weinig tijd in te stoppen?
@Choca: dus ik ben niet de enige met avond-vreetbuien... :-)... Ik kan het me van de eerste niet herinneren, maar net na het avond eten kan ik rustig al weer een pak koek of m&m's oid leeg eten...
Haha, hier hetzelfde!!!

Er kwam spontaan een vriendin langs, erg gezellig Dus vandaar mijn wat latere reactie!

Balen soshiva! Bij mij hielp heel vaak kolven me door de productiedip heen. Heb jij dus ik gehad Jojo, fijn dat het dan toch weer allemaal goedkomt hè?! Ik heb toen bij elke voeding de andere kant gekolfd en toen liep het na een paar dagen weer wat op.

Ik krijg nu er redelijk gemakkelijk 150-200cc uit in de ochtend, 's avonds niet - soms nog geen 100 na een zware dag!

Ik ga door met fulltime bv tot een maand of zes en dan wat afbouwen. Fulltime tot zes maanden ivm mijn vele allergien en afbouwen omdat

a) kolven niet mijn hobby is

b) ik door bv veeeel trek heb, vooral in slechte dingen - chips, chocola zijn vnl favoriet maar chocorozijnen en m&m's gaan er hier ook half uurtje na t avondeten gemakkelijk in

c) ook icm b: ik weer m'n 'normale' lijf terug wil

- ik hou door bv extra kilo's vast, kwam ik bij oudste achter en ik heb enorme lelijke blauwe aders op m'n borsten

d) ik er dan denk ik wel klaar mee ben....letten op alcohol enzo. Alhoewel: een ochtendvoeding voor een tijdje wil ik misschien nog wel: het zou zomaar de laatste keer bv kunnen zijn.... En ik vind het ook gewoon erg knus zo lekker dichtbij elkaar... Zeker nu hij zo lief naar me kijkt tijdens het drinken *smelt*!!!

Wij gaan eten, tot laterrrrr!
Hallo Lieselotje!

Goede verhuizing gehad? Al uit de dozen?

Heb net ff gekeken wat dochter woog met 4 mnd: 4915 en 59cm!

Ik ga even Bibaboerderij kijken, tot straks hopelijk!
Wow Choca! Wat had jij een klein ukkiepukkie meisje zeg! Schatig hoor.

Wat heerlijk Linda, dat je manneke vannacht weer doorgeslapen heeft.

Sax mijn moeder blijft inderdaad een tijdje. Ze heeft een stacaravan gehuurd. Wel leuk hoor kan ze lekker even een tijdje van Sil genieten en Silje van haar oma of mormor (moedermoeder = moeder's moeder) zoals wij het in Noorwegen noemen.

Hoe gaat het met de superdrukke Minie en haar miniemeis?

Nu komt mijn verhaal wat ik met jullie wil delen. Gisteren ben ik uit eten geweest met mijn vader. Ik was hem aan het vertellen dat het zo moeilijk was om werk te vinden. Nu is mijn vader directeur van een vrij groot bedrijf hier in Nederland (om privicyredenen zal ik daar maar niet verder op in gaan). Mijn vader vroeg mij vervolgens hoe ik het zou vinden om een eigen kinderdagverblijf te starten. Hij wil namelijk zijn werknemers graag opvang aanbieden. Hij zou dan graag willen dat ik een kinderdagverblijf opzet, ik zal dan niet alleen de kinderen van de werknemers opvangen, maar ook gewoon kinderen "van buitenaf". Alleen de werknemers kinderen krijgen dan korting. Het idee lijkt mij super leuk om een eigen kinderdagverblijf te starten. Ik denk dat er ook wel veel vraag naar is. Silje staat nu al 10 maanden ingeschreven bij een kinderdagverblijf, ik heb hier nog steeds niets van gehoord wanneer ze plek heeft. Kreeg alleen te horen dat het minimaal een jaar gaat duren. En dan woon ik nog in een dorp (wel vrij groot dorp, bijna stad). Maar ja, veel vragen komen nu naar boven. Ben ik als HBO pedagoog bevoegd hiertoe? Wat voor diploma's heb ik nodig? Mijn vader heeft een pand voor mij, maar wat komt hier verder bij kijken. Waar kan ik terecht voor meer informatie hierover? Ik heb de kamer van koophandel maar een mailtje gestuurd. Op internet naar info gezocht, maar ik zie even door alle bomen het bos niet meer.

Tja het idee is hartstikke leuk natuurlijk. Maar is het haalbaar voor mij...?

Oja, ik had ook nog een vraagje aan Lies, naast de vraag of het nieuwe huis bevalt. Willen jullie nog steeds een vierde?
Wat super Visje!!! Wat een kans ook!!!

Misschien kun je een topic openen op het geld en recht of op het werken-topic. Daar zijn best vaak experts te vinden die misschien wel wat tips hebben hoe je dit het best kan aanpakken?!

Oudste ligt op bed, kga nu eens kijken of ons Tommeke wil slapen!
Hier staan nog wat tips Visje!

http://www.mogroep.nl/index.php?p=53503

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven