Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Ja, dat laatste klopt dan wel weer en dat is behoorlijk saai.
Steph om 4 uur in de nacht opstaan om schaatsen te kijken? In welk land wordt er dan gereden?
In Japan, saai.

Ik ga saaie chocomelk maken, opdrinken en daar bed.
Oeh Japan, dat wordt vroeg opstaan. Of herhaling kijken idd. Lastige keuze Steph! Slaap lekker en geniet nog maar lekker van je saaie chocomelk. Wel saai dromen he
Japan *doet haar ogen dicht en droomt even dat ze daar naartoe op vakantie gaat*

Kunnen ze het niet gewoon saai met vertraging uitzenden ofzo...
Ik ga Taggart niet redden denk ik, saaie zware oogleden.
Ik ben niet zo vroeg opgestaan maar ik ga nu wel naar de saaie Aldi voor de DVD box.

Saai weekend iedereen
Ik ben ook weer saai aanwezig. Ga zo (over een uur of 2 denk ik) eens richting supermarkt.
Jaaaaaaa, is in bezit. Ow, wat saai zo'n 4 dvd's van het schaatsen maar ik ben zo blij.
Het hoost hier (en ík heb geen DVDbox van het schaatsen...)

Ga zo m'n regenpak maar eens aantrekken en het weer trotseren, ga naar de supermarkt en dan breng ik maar gelijk m'n oud papier weg...
Moet ik de dvd box voor je kopen Snookie? ik woon saai dichtbij de Aldi. Kost maar 8 euro's. Ik heb één saaie dvd gekeken, allemaal profielen van schaatsers.
quote:steph schreef op 16 januari 2010 @ 14:08:

Moet ik de dvd box voor je kopen Snookie? ik woon saai dichtbij de Aldi. Kost maar 8 euro's. Ik heb één saaie dvd gekeken, allemaal profielen van schaatsers.

Het klinkt wel héél verleidelijk maar doe maar niet (het is de vraag hoeveel van die schaatsers ik ken). Het aanbod is wel heel erg saai.

Steph is lief
Snjookie, het gaat over Ard en Keessie. Verder de profielen allemaal Rintje, Falko, Ids, Gianni, Ireen, *kuch* saaie Sven, Marianne. Ook nog over de elfstedentocht.
quote:steph schreef op 16 januari 2010 @ 14:36:

Snjookie, het gaat over Ard en Keessie. Verder de profielen allemaal Rintje, Falko, Ids, Gianni, Ireen, *kuch* saaie Sven, Marianne. Ook nog over de elfstedentocht.

Bij nader inzien (en additional information), , ja graag.

Niet op gaan sturen hoor. Pikt de douane ze in of ik moet er hoge BTW over betalen.

*is saai blij als een kind en zou wel even een dansje willen doen maar dat is niet saai*
hier (Noorwegen) hebben ze geen Taggart, maar Derrick (uit de begintijd). welke is saaier?
WTF?
quote:abusu schreef op 16 januari 2010 @ 17:02:

hier (Noorwegen) hebben ze geen Taggart, maar Derrick (uit de begintijd). welke is saaier?Jíj wint. Saai hoor Derrick. Kijk je ook naar "himmels blå" (of zo iets), dat zenden ze hier namelijk uit.... is ook saai.
Nee, dat ken ik (nog?) niet. Ze hebben hier echter wel het 'koken met/door sterren, bij elkaar thuis'- recept ook ontdekt: saai! (ik ken al die sterren nl niet en spreek (nog) geen noors ).
WTF?
Dat kennen ze hier alleen op een gecodeerde zender.... kan ik niet zien dus. Saai.
hoi saaierds.ben ik weer eens beetje druk gehad met allemaal saaie dingen....vandaag nog iemand gedragsbegeleiding gegeven ivbm lastige hond.

ligt deze x niet aan ut huidige baasje,wel aan zn vorige...maar denk wel wat we hem op het rechte pad kunnen krijgen/houden.
quote:desteny schreef op 16 januari 2010 @ 17:38:

hoi saaierds.ben ik weer eens beetje druk gehad met allemaal saaie dingen....vandaag nog iemand gedragsbegeleiding gegeven ivbm lastige hond.

ligt deze x niet aan ut huidige baasje,wel aan zn vorige...maar denk wel wat we hem op het rechte pad kunnen krijgen/houden.Wat leuk saai Des.
Snjo, de actie was alleen vandaag saai geldig. Ik zal maandag nog eens kijken.

Abusu, saai land (WAUW) waar je woont.

Des, jemig een hond iets leren wat de vorige eigenaar heeft gedaan dat is nu nog eens echt saai.
saai, ben niet beginnend meer meelezer
saai , lukt maar niet mijn avatar te veranderen
nog x saai proberen
quote:misty 2 schreef op 16 januari 2010 @ 18:52:

nog x saai proberenWaarom je saaie avatar veranderen misty? (zo heet mijn kat ook, saai he)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven