Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
HPL en ik zijn vorige keer in Leiden op terras wezen slempen, maar Utrecht kan vast ook. Of Amsterdam.

Ik heb bij HPL net een lijntje uitgeworpen voor 20 feb geprikt.

Dus: wie gaat er mee en waar gaan we heen? Yas? Nijn?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Oh wat toepasselijk, Bar de Liefde heeft een meeting op valentijnsdag 20 febr., ja count me in. Qua kosten zou voor mij Amsterdam beter uit komen. Maar Utrecht ook goed. Gezellig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh dit jaar op 14 febr. Waarschijnlijk vergist in de datum.
Minimeet, leuk! De 20ste, wat voor dag is dat?

*Gaat zelf wel even kijken*

Ah een zaterdag. Ik heb het gelijk op de familiekalender gezet> het is in dit huishouden tegenwoordig toch van wie het eerst komt die het eerst maalt, dus.

Ik wil graag Amsterdam! (als het niet Den Haag is )

Wat gaan we doen? Rondvaart, borrelen, vorkje prikken, minigolf, etc?
utrecht is wat handiger qua verbinding, maar adam vind ik weer leuker... liever geen rondvaart want ben ernstig zeeziek ;)
Zeeziek, dan verwacht te toch teveel van een rondvaart, Tang.
Jaaaa, Leuk meisjes! : cheer:

Amsterdam, Utrecht, mij maakt het niet uit.
quote:Nijntje schreef op 16 januari 2010 @ 14:55:

Zeeziek, dan verwacht te toch teveel van een rondvaart, Tang.

Dat hebben er meer gezegd, maar... geloof me, ook in de grachten kan ík zeeziek worden .

Ik vind speedboten en jetski's en zo dan wel weer leuk, als het maar lekker klapt op het water. Zodra het schommelt ben ik weg. (Hang ik over de reling.) Al schommelt het slechts een beetje.........
Leuk! Voor mij is alles ver weg, dus het is mij om het even.
Het lullige van rondvaartboten is dat je niet eens over de reling kàn hangen, die dingen zitten potdicht. Nee, we gaan niet met Tang op een rondvaartboot meisjes

Yas helemaal goed! Leuk dat jullie allemaal kunnen en komen! Wordt helemaal gezellig, heb er nu al zin in!
Amsterdam: ik vind het op zich heel leuk om een uurtje in een leuk museum te dwalen (Van Gogh, Tropenmuseum), lekker rond te struinen in het Spieghelkwartier en vervolgens ergens neer te strijken voor wijn en lekkers. Maar je kunt met mij alle kanten op, no problemo.
Ik heb voor Amsterdam nog een leuk idee maar daar zal ik maandag even voor bellen of het kan. Dus dat horen jullie nog. En of jullie het natuurlijk leuk vinden, maar toch handiger om eerst even een belletje te doen.
MV, antwoord op je e-mailvraag: ik zou schotel twee er gewoon op 180 graden bijzetten en dan iets langer.
Oke ga ik doen.

Jammer dat die postcodeloterij-kortingsbonnen-agenda niet meer geldig is in 2010. Heb al lopen googelen voor leuke dingen in Adam. Wat ik in gedachte heb kan ik maandag pas voor bellen.

Kwam nog wel een leuke high tea tegen. Maar kan je ook lekker een hapje eind van de dag doen, wat de rest wilt. Dat hoeft niet zo duur te zijn.

Ik was een keer met een groepje naar restaurant Pasta e Basta geweest en erna naar het Lido (PeB zit vlakbij het lido). Het leuke van dat pasta restaurant is dat de bediening ook een soort voorstelling/zingen heeft. Maar als de prijs is wat ik denk, 34 euro, is het wel heel duur. Toendertijd betaalde het bedrijf het dus wist ik niet.

Nou ik bel maandag wel even verder.
Hee ladies, allemaal het weekend goed door gekomen? Is het nog gelukt met je ovenschotels Myleen?

Verjaardag van oudste tommetje gevierd. De smartiestaart was goed gelukt.
Zullen we de plannen voor feb even verder achter de schermen bespreken? Voor er straks een meute meelezers me de neus tegen het raam van het restaurant gedrukt staan.
Dat kan ook leuk zijn juist hoor poez.

Hier viel het weekend niks tegen. Na de grote kotsaanval was het weer rustig aan het front. PP was gisteren nog wat brak maar vandaag konden we alles weer aan met zn allen.

We zijn naar het Escher museum geweest (als ik museum zeg, denk ik altijd mus-eum, a la de jubi-leum plakwette van Koot en Bie, maar dat terzijde). Daar hadden ze ook een speurtocht voor de kinderen, en leuke trucjes met optisch bedrog.

Daarna nog een kinderfeest met borrel voor de grote mensen in Amsterdam.

Dus heel gezellig.

Poez, fijn dat de smartitaart een succes was!
Klinkt als een goed weekend Nijn, fijn.

Tom en ik hadden het er dit weekend ook over dat we graag met de kinders eens wat musea willen bezoeken. Nu heb ik een museumtrauma van vroeger (mee moeten, veel te lang blijven want tsja, je hebt dat kaartje betaalt dus moet je elk schilderij zien. En omdat je dan toch al in die stad bent kunnen we dáár ook nog wel even heen......), al ga ik sinds mijn 25de wel weer op mijn eigen tempo.

Iemand nogh leuke tips? Ik dacht aan Nemo, het Volkenkundig in Leiden, of Naturalis.
Moge ladies. Goed idee om de plannen achter de schermen te bespreken.

Nemo is alleen leuk voor kinderen. Ik vond er zelf niets aan.

Toen ik jong was ben ik een keer naar het spaarpottenmuseum geweest, ook niets.

Ik ben al 3 keer naar het Kazemattenmuseum geweest daar bij de afsluitdijk. Zo imposant wat daar in de 2e wereldoorlog is gebeurd. Maar weet niet of jullie kids daar nog te jong voor zijn?

Hoe heet dat museum waar echte mensen nabootsen hoe het heel vroeger ging? Die was erg leuk als kind.

Dat fort bovenin NH vond ik ook wel leuk dat ik jonger was. Volgens mij is daar ook dat je in zo'n tunnel kan lopen waar boven je de vissen zwemmen (weet even niet meer hoe het heet).

Niet echt een museum maar met mooi weer de Zaanse Schans, leuk die molens waar echte mosterd end wordt gemaakt, je ziet hoe ze klompen maken. Lekker daar een pannenkoek eten. Of een leuke rondvaart maken.

Als je ze meer van de natuur wilt meegeven, tegenover Het Johanneshof is ook een soort mini museum over de natuur, lekker wandelen daar in de duinen en achteraf naar het Johanneshof.

In Westzaan zijn er volgens mij met een opzichter soort rondvaarten door het natuurgebied daar met uitleg over diersoorten.

Op mijn eigen lijstje staan nog Pieterburen. En een keertje naar Texel en dan naar Ecomare (en daar kan je een picknickmand bestellen en lekker daar in de duinen opeten). Moet het natuurlijk wel mooi weer zijn.

Van de zomer ben ik met Yamuna en Yammini naar de dierentuin in Leeuwarden geweest, ook erg leuk, maar is alleen buiten dus het moet wel mooi weer zijn.

Ja en ik heb bijna alle dierentuinen en zeedingen gezien, was erg leuk.

Ik heb vroeger voor mijn gevoel ook alle musea's gezien, de meeste vond ik niets. Ik zal nog eens denken wat wel leuk is voor kinderen.
quote:mylenevalerie schreef op 18 januari 2010 @ 10:16:

Moge ladies. Goed idee om de plannen achter de schermen te bespreken.

Nemo is alleen leuk voor kinderen. Ik vond er zelf niets aan.

Toen ik jong was ben ik een keer naar het spaarpottenmuseum geweest, ook niets.

Ik ben al 3 keer naar het Kazemattenmuseum geweest daar bij de afsluitdijk. Zo imposant wat daar in de 2e wereldoorlog is gebeurd. Maar weet niet of jullie kids daar nog te jong voor zijn?

Hoe heet dat museum waar echte mensen nabootsen hoe het heel vroeger ging? Die was erg leuk als kind.Archeon?

Dat fort bovenin NH vond ik ook wel leuk dat ik jonger was. Volgens mij is daar ook dat je in zo'n tunnel kan lopen waar boven je de vissen zwemmen (weet even niet meer hoe het heet).

Fort Kijkduin in Den Helder Inderdaad heel leuk! Moet het wat beter weer zijn want er is buiten ook een boel te zien.

Niet echt een museum maar met mooi weer de Zaanse Schans, leuk die molens waar echte mosterd end wordt gemaakt, je ziet hoe ze klompen maken. Lekker daar een pannenkoek eten. Of een leuke rondvaart maken. Ook een leuk idee, ben dr zelf ook nog nooit geweest. Maar wederom, beter weer nodig.

Als je ze meer van de natuur wilt meegeven, tegenover Het Johanneshof is ook een soort mini museum over de natuur, lekker wandelen daar in de duinen en achteraf naar het Johanneshof.

De Hoep! Dat is het bezoekerscentrum van PWN en inderdaad heel leuk. Bovendien gratis.

In Westzaan zijn er volgens mij met een opzichter soort rondvaarten door het natuurgebied daar met uitleg over diersoorten.

Op mijn eigen lijstje staan nog Pieterburen. En een keertje naar Texel en dan naar Ecomare (en daar kan je een picknickmand bestellen en lekker daar in de duinen opeten). Moet het natuurlijk wel mooi weer zijn.

Van de zomer ben ik met Yamuna en Yammini naar de dierentuin in Leeuwarden geweest, ook erg leuk, maar is alleen buiten dus het moet wel mooi weer zijn.

Ja en ik heb bijna alle dierentuinen en zeedingen gezien, was erg leuk.

Ik heb vroeger voor mijn gevoel ook alle musea's gezien, de meeste vond ik niets. Ik zal nog eens denken wat wel leuk is voor kinderen.De dierentuin gaan we vast ook nog wel doen dit jaar, maar buitenactiviteiten dan moet het weer wat beter zijn. Ik zoek dus echt een binnenmuseum.
Ik ga NIET naar een dierentuin, ben ik erg op tegen.
Ja zal eens vandaag denken waar ik ook alweer geweest ben.

Oja bij de Zaanse schans is tegenwoordig een heel groot museum. Ook over Verkade en andere dingen.

Ja klopt wat je in het blauw erbij hebt geschreven.

Sealife in Scheveningen valt niet echt onder een museum he?

Heb je in NL geen stripmuseum? In Brussel ben ik in het stripmuseum geweest.

Nou ik denk nog wel verder.
*breekt in *

Het openluchtmuseum in Arnhem is leuk :-)

En het Het aardhuis bij Apeldoorn.

Het Escher museum is idd ook erg leuk voor kinderen :-)

Bij Soesterberg Het Luchtvaartmuseum En als het mooi weer is plak je daarna De pyramide van Austerlitz aanvast.

Dan heb je voor heel weinig geld ( allebei zijn ze gratis, alleen bij de pyramide moet je voor het luna park(je) los de "attracties" betalen. ) een fikse dag uit :-)

Wij doen het met de kinderen wel eens ze vinden het alle3 leuk .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Vroeger ook nooit geweest toen je kinderen klein waren Yas?
oh, het is voor een gezamelijke dag uit ? Ik dacht voor poez alleen met de kinderen :-)

Nou ja, dan hebben jullie ws niet veel aan mijn bovenstaande posting .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven