3000+ deel 21!!
donderdag 14 januari 2010 om 12:16
Weer helemaal compleet, zoals het hoort, gaan we weer op naar de volgende 3000+ postings!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
Begonnen als grap, maar nu niet meer weg te denken.
Iedereen is Welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar.
Zowel vrolijke als trieste gebeurtenissen worden hier gedeeld.
Er gelden hier slechts vijf regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet gequot
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
- Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
- Zwelgen en doorzeiken doen we hier niet.
- Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
Floor en BAM, welkom terug!
zaterdag 16 januari 2010 om 15:40
Ik vind trouwens, en daar heb ik gisteravond over zitten denken (voordat ik teruglas) dat iedereen hier (inclusief mijzelf) best wel eens wat positiever mag zijn, naar elkaar maar zeker naar onszelf. Ik denk dat we daar met zijn allen een stuk beter van worden. Meer kijken naar de mooie dingen des levens, meer kijken naar wat je wel kan en hebt.
Ik denk dat we No daar als lichtend voorbeeld voor kunnen nemen.
Als ik hier mensen mee tegen de schenen trap dan is dat niet mijn bedoeling. Ik zie dat er heel veel positiefs gebeurd, maar ik zie ook dat iedereen (inclusive moi) zich mee laat slepen door iets negatiefs. Klagen prima, maar niet 30 pagina's lang. Als je niet van zins ben er zelf wat aan te doen dan heeft m.i. klagen geen nut.
Ugh, ik heb gesproken.
Ik denk dat we No daar als lichtend voorbeeld voor kunnen nemen.
Als ik hier mensen mee tegen de schenen trap dan is dat niet mijn bedoeling. Ik zie dat er heel veel positiefs gebeurd, maar ik zie ook dat iedereen (inclusive moi) zich mee laat slepen door iets negatiefs. Klagen prima, maar niet 30 pagina's lang. Als je niet van zins ben er zelf wat aan te doen dan heeft m.i. klagen geen nut.
Ugh, ik heb gesproken.
zaterdag 16 januari 2010 om 15:43
Eens met LeukerT... en ik vind het stopbord alsnog wel een goed idee als iemand (incl. mezelf) te lang doordraaft!
Ik heb al eens voorgesteld dat tegenover elk negatief bericht een positief bericht moet staan...
zoiets als
mijn moeder is overleden...
maaaaaar... het regent gelukkig... gelukkig heeft ze een groot en stampvol huis ... we eten vanavond heerlijk macaroni die ik zelf maak! Pfff valt niet altijd mee, maar als je ff zoekt is er altijd wel wat positiefs te vinden
Ik heb al eens voorgesteld dat tegenover elk negatief bericht een positief bericht moet staan...
zoiets als
mijn moeder is overleden...
maaaaaar... het regent gelukkig... gelukkig heeft ze een groot en stampvol huis ... we eten vanavond heerlijk macaroni die ik zelf maak! Pfff valt niet altijd mee, maar als je ff zoekt is er altijd wel wat positiefs te vinden
zaterdag 16 januari 2010 om 15:44
quote:lunaan schreef op 16 januari 2010 @ 15:43:
Ik kwam even een domme vraag stellen, hoop dat jullie het weten.
Als ik mijn computer defragmenteer (het woord alleen al) kan ik dan door computeren, en internetten enzo.
Of moet ik er dan vanaf blijven tot die klaar is?volgens mij wel lunaan, schijfopruiming bedoel je toch? Ik blijf dan door computeren
Als ik mijn computer defragmenteer (het woord alleen al) kan ik dan door computeren, en internetten enzo.
Of moet ik er dan vanaf blijven tot die klaar is?volgens mij wel lunaan, schijfopruiming bedoel je toch? Ik blijf dan door computeren
zaterdag 16 januari 2010 om 15:46
quote:lunaan schreef op 16 januari 2010 @ 15:43:
Of moet ik er dan vanaf blijven tot die klaar is?
Geen idee.
Ik ben echt een NitWit op dit gebied.
Dat schept een band met Bankje.
Of moet ik er dan vanaf blijven tot die klaar is?
Geen idee.
Ik ben echt een NitWit op dit gebied.
Dat schept een band met Bankje.