minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Zo avonduurtje, dat klinkt heeeerlijk.. hoop dat ik ooit zoveel tijd heb voor een date, wat een genot...

@toy wat vervelend dat je je zo voelt en dat praten niet lijkt te werken. Als je het niet kunt accepteren en hij het niet wil veranderen...Met jouw geurtje zit het in ieder geval wel goed :-)

@stew, wat een aandacht.. zulke dingen in je oor gefluisterd krijgen is altijd leuk, ook al wil je er niets mee.. Blijkbaar heb je gewoon een hele fijne uitstraling, lekker van genieten... je bent het waard

Ik heb sc gisteren eindelijk weer gezien.. en die blik toen ik binnenkwam. .Wow.. weke benen, gelukkig kon ik me nog concentreren op mn werk. Na het werk beetje heen en weer gesmst en blijkbaar was hij ook getriggerd (rode hakken aan, werkt altijd) want dat e is in de maak. waarschijnlijk deze week nog, gelukkig voor zn trip van een maand...
nou lieve Toy: ontzettend veel succes gewenst!!! ik duim vanuit hier voor je! En neem van Ninah en mij aan: boom voor boom, it works (maar je hebt daar al wat langer ervaring mee toch)

@ Angel: date in het vooruitzicht; heerlijk meid! als je nog niet helemaal beter was, dan wordt je het wel van dit vooruitzicht toch!

Vandaag nog even koffie gedronken met sc. Was prima. Fijn gepraat, niets gevoeld gezoend of gefriemeld. Nou ja, lief zoentje bij het afscheid bij de auto, that's it. En voelt goed. Wel nog even gepraat over zijn rol in de situatie met nr1; hij wil geen oorzaak zijn, en dat is hij ook niet. MOmenteel is hij op de eerste plaats goede vriend, en soms kan ik met hem ontsnappen uit de realiteit wanneer er heerlijke stomende seks kan geschieden

@ Stew: jij bent gewoon zo woest aantrekkelijk dat jij alle testosteron bezittende wezens als vliegen naar je toetrekt! Nix parfum, gewoon seks op je voorhoofd!

Moet zeggen dat ik me vandaag rustig voel, dat is alweer even geleden! Het goede gesprek gisteren met nr1 werpt zijn vruchten af, al is het vooralsnog alleen voor mijn gevoel. Maar wel belangrijk, dat gevoel. En nu maar door met de volgende boom..
@ toy, al met al heftig, jammer. Good luck!
*bkstr is tv aant kijken, maar toch steeds veel aan Toy denken.... *
@toy:ik hoop dat je met date voortaan de weekenden door gaat brengen!

change van chanel,heerlijk!

go for it !

@miss t:ja had ik algezegd dat ik deze week een geile date heb

@bkstr:fijn dat je je rustig voelde vandaag en dat je met sc relex koffie gedronken heb en een zoentje uitgewisseld heb.

@crea:date in de maak,voor zijn tripje nog,mmm waren het de rode hakken die het hem deden of het totaalplaatje?
@ Toy, ik hoop dat het gesprek vanavond positief uitpakt.Aan het parfum zal het niet liggen.

@ Crea, leuk vooruitzicht! Ik hoop voor je dat het deze keer een lange date wordt.

@Bkstr, lekker dat het thuis iets beter gaat. En ook dat je koffiedate zo gezellig was.

En ik vind mezelf echt niet woest aantrekkelijk, maar misschien is het toch gewoon een soort van herkenning.
Heel af en toe heb ik tijd eens mee te lezen. Soms tref je dan heel serieuze onderwerpen. En soms is het echt super leuk!

@toytje: Aan de parfum kan het niet liggen! Vertrouw op jezelf, geniet en wees zelfverzekerd en trots!

@stew: Geweldig! Wat een feest! Ben jij werkelijk zo leuk dat je zoveel aandacht krijgt? En dat je swingers onzeker krijgt! Geinig toch. Wel een beetje naar dat je jas met sleutels gestolen zijn. Ik ben trouwens wel een beetje benieuwd naar jouw parfum....
@ Vincent, ja ik baal vooral van die sleutels. Huissleutel,fietssleutel,autosleutel etc.Ik zal een beetje van mijn parfum op dit topic spuiten
@jullie kunnen ook gewoon wat afspreken hoor vincent en stew!dan kan je kijken of stew zo leuk is en aan d'r snuffelen ofzo....

onee dat mag niet dan word het hengelen!

spuit dan die parfum maar op dat scherm
Toy, ik hoop op een goed gesprek voor je met Date.

Dat duidelijk wordt waarom hij de weekenden graag alleen wil doorbrengen. Aan je geurtje ligt het in ieder geval niet!

Stew, jij hebt gewoon uitstraling!

Dat van vliegen en stroop enzo...:)

Toch ben ik nieuwsgierig naar je parfum,vertel eens?

Bkstr, fijn dat het wat beter gaat thuis. Dat boom voor boom werkt inderdaad goed.

Toch moet je er voor waken te veel over alles na te denken en alles teveel willen analiseren. Dat merk ik aan mezelf.

Soms denk ik zoveel na dat het duizelt in mijn hoofd en merk ik dat ik ook voor anderen ga zitten denken...

Angel, fijn dat je je weer wat beter voelt. Geniet van de date voorpret!
Nou, dat pakte gelukkig goed uit.

Wat vreselijk lief dat jullie zo meegeleefd hebben!

Het gesprek was klote, alsof we de juiste toon niet vonden. Wel vrij snel duidelijk gemaakt dat ik echt heb geprobeerd te accepeteren dat het ging zoals het ging, zelf oplossingen heb proberen te bedenken en uiteindelijk niet anders dan tot de conclusie kon komen dat het oplossen of afkappen was. Samen zijn de weekenden of helemaal stoppen. En dat is inderdaad heftig. Ik vind het alleen nog heftiger om elke keer opnieuw onzeker te worden, verdrietig te zijn, enz enz.

Het gaat er niet om aan wie het ligt, het gaat erom dat als één van de twee ergens dusdanig problemen mee heeft dat dat opgelost moet worden, liefst samen. En als je weet dat je ergens niet mee kunt leven dat je ervoor kiest om dat niet meer te laten gebeuren, zelfs al moet je daar pijnlijke beslissingen voor nemen.

Date vond het geen enkel probleem om het zo af te spreken. Wat ik dan niet begrijp is waarom dat eerder niet begrepen is terwijl ik het al zo vaak duidelijk uitgelegd heb, maar goed, dat is wel wat een beetje bij Date hoort heb ik al lang gemerkt.

Dus.... probleem opgelost (pfew) Moet in de praktijk natuurlijk nog gaan blijken maar ik heb er vertrouwen in anders had ik het niet voorgesteld. Ik ben blij, opgelucht, en ook een beetje gaar, het moet allemaal nog wel een beetje zakken.

@Miss Thang, wat ik vooral geleerd heb is dat je dingen láát gebeuren. Als er elke keer iets gebeurt wat jij niet wilt dan moet je zorgen dat het je niet weer gebeurt. Heb ik hele harde lessen voor gehad trouwens, maar gelukkig kan ik er tegenwoordig naar handelen als ik iets echt niet meer wil.

@Crea, praten moet je face to face, dan komt het bij ons meestal wel goed. Succes met je date in de maak, voorpret is altijd leuk

@Bkstr, je rustig voelen is heel erg fijn, soms lijkt dat gevoel helemaal zoek, ben blij dat je het vandaag weer had! Boom voor boom, tja, dat is zo, maar als je het bos al een paar keer gehad hebt moet er wel wat gebeuren hoor!

@Haddock, heftig inderdaad ja, maar het was voor mij nog de enige optie nu, had het er helemaal mee gehad en vind duidelijkheid nog altijd het beste. Zelfs als dat pijnlijke duidelijkheid is. Op den duur moet je echt keuzes maken als iets je opvreet.

@Angel, de Chanel Change was goed ja, hopelijk lag het ook aan mij Ben blij dat je opknapt meid!

@Stew, ik kan me jou niet anders voorstellen dan aantrekkelijk (ongelogen waar) Denk dat het je parfum in combinatie met je blauwe pakje is

(Vlak uitstraling niet uit!!)

@Vincent, ik had best de bibbers, het had heel anders uit kunnen pakken namelijk en daar had ik me dan ook bij neer moeten leggen. Maar ik weet zeker dat ik wel zelfverzekerd en trots binnenkwam!

@Marjo, klopt wat je zegt, je moet echt niet te veel nadenken. Als je weet wat je wilt hoef je eigenlijk alleen nog maar na te denken over hoe je dat voor elkaar gaat krijgen. Hoewel ik dat weet, vind, denk ik ook nog wel eens veel te veel na. En soms ga ik invullen voor de ander ja, heb ook het gevoel dat dat haast vanzelf gebeurt als de ander niet duidelijk is. Dat zeg ik ook altijd, 'Als jij het niet uitlegt dan kan ik niet anders dan het zelf invullen.'

En dat is toch eigenlijk ook wel zo?

Jee zeg, nu maar echt naar bed, afgelopen nacht nauwelijk een oog dichtgedaan. Denk wel dat ik glinstertjes in mijn ogen heb en rode wangen, het was weer ouderwets lekker en heerlijk geil!

Onverzadigbaar die man, gelukkig maar
quote:haddock schreef op 17 januari 2010 @ 17:14:

@ toy, met situtie bedoel ik hoe het tussen jullie is.

Ik weet niet hoe lang Date al in je leven is, maar uiteindelijk is het wel zo dat er dingen moeten veranderen in de zin van elkaar meer zien, regelmatiger zien etc. Dat hoort bij een relatie, lijkt mij. 

De situatie die jij omschrijt is K. Waarom verandert er niets, wat is zijn 'beleving'? Ziet hij jou als een relatie, en hoe ziet hij een relatie?

Uiteindelijk komt het er op neer dat je keuzes maakt. Ook Date.

Oh zo, de situatie. (late reaktie van me)

We willen samen zijn, samen leven, uiteindelijk samen wonen. Een behoorlijk serieuze situatie dus. Wat er bij ons denk ik mis is gegaan (naast dat er bij mij een hele hoop mis is gegaan het afgelopen jaar) is dat we teveel in het 'afspreken' zijn blijven hangen. 'Bij elkaar op bezoek' We willen juist meer samen zijn, doen. En blijkbaar ging/gaat dat niet vanzelf.
@toy:zie je wel komt goed,praktijk zal het uitwijzen maar heb er vertrouwen in meis!

heftig avondje praten en dan heerlijke geile sex mmm dat heb je goed gedaan!
@ Toy, gelukkig gelukkig gelukkig maar! Goed dat jullie zo hebben kunnen praten, en dat er ook sprake herkenning was. Was erg benieuwd, dus fijn dat je meteen na terugkomst al wat laat weten aan ons aagjes hier

De rust van gisteren suddert hier nog wat na, prettig. Verder zoals Marjo zegt probeer ik zo min mogelijk vooruit te denken; even pas op de plaats. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar werkt wel beter voor me.

Ga zo maar eens wat eten en dan aan de arbeid! Xx
@bkstr:goeiemorgen en probeer die rust een beetje vast te houden.

eet smakelijk

@marjo:gaat het een beetje met jouw?
jeetje je zou maar een geil feessie in het vooruitzicht hebben
groen GROENER GROENST Angel
jouw tijd komt ook wel bkstr!

heb hier ook 5 mnd op gewacht hoor.
Toy, heel fijn voor je dat het zo heeft uitgepakt.

Dat de praktijk moet uitwijzen is altijd zo. Geldt voor alles in hte leven toch?

Angel? Joh heb je een date?

Heb zelf verder weinig te melden .... ga mezelf oppakken en weer aan het werk,
@ Toy, je hebt het goed aangepakt! Vooral wanneer jij schrijft; 'het gaat er niet om aan wie het ligt", dan denk ik, jij bent goed bezig.Ik hoop dat het allemaal positief uit gaat pakken voor jullie

@Ninah en Bkstr, werkze!

@ Angel, OMG......vijf maanden geleden? Ik hoop voor je dat je nog weet hoe het moet

@ Marjo, hoe is het met jou?
@ toy, gesprek lijkt me ok, en vind je standpunt 'maakt niet uit aan wie het ligt, er moet een oplossing komen' bewonderenswaardig!

Met heftig bedoel ik dat het jammer is dat 'het je soms zo opvreet', dat er daarom zo'n gesprek nodig is. Ik snap jouw optie helemaal. Uiteindelijk kom je inderdaad op het punt 'oplossen of kappen'. Blij voor je dat het oplossen is en hoop dat het in de praktijk ook gaat werken. 

@ Marjo, voor anderen denken is niet goed, weet ik uit ervaring. Maar moeilijk af te leren, al gaat het beter.

Hoe is het met jou, vraag ook ik me af. 

@ angel, klopt het dat ik in jouw posts tussen de regels door lees dat je een hoteldate hebt? En klopt het ook dat je 5 maanden geen seks hebt gehad?

Ik hoop (en verwacht eigenlijk) dat je het niet verleerd bent.

Weg met dat stof!
ff met de duster erdoor
@stew en Haddock, ik praat ff voor Angel want die is nu te druk .. maar het is 5 mnd geleden dat ze een echte hoteldate had, niet dat ze al die tijd geen seks heeft gehad !! Het waren alleen vluggertjes tussendoor, en niet urenlang ontspannen genieten van elkaar in een comfortabel hotel.

@Toy, liefde is een werkwoord !

@Haddock, wanneer heb jij weer een date ?

@Stew, welke parfum droeg jij ?? Ik ga morgen naar de parfumerie dus ....

@Ninah, alles oke ?
Angel, 5 maanden geen seks? Geloof er NIKS van! Denk eerder 5 maanden geen hoteldate of misschien 5 maanden niet met minnaar, maar dat laatste geloof ik ook niet van die bengel

@Bkstr, fijn dat je nog wat van het rustige gevoel over hebt. En natuurlijk liet ik het weten! Had jullie er ook mee opgezadeld dus was wel zo netjes. En ben blij dat ik hier altijd alles kwijt mag!

@Ninah, we gaan er gewoon vanuit dat het in de praktijk helemaal goed komt!

@Stew, dankjewel lieverd! (je hebt toch wel je parfum weer op hè)

@Haddock, ik begrijp wat je bedoeld en dat is ook zo. Ik probeer het me minder op te laten vreten maar uiteindelijk werkt dat niet. Sommige dingen gaan niet over en moet ik dus echt wat mee. Kan nu beter nog leren om dat wat eerder aan te pakken, mijn trots staat me nog wel eens in de weg
@Bloem, juist ja, dat dacht ik al! (van Angel)

Werkwoord ja, ik zal het onthouden

Ben ook benieuwd hoe het met Marjo is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven