Het kasteel
zondag 17 januari 2010 om 19:48
PROEST! Dís-nie-monopoly..... Way to go Suup!!
En schouderklop voor Tila, die haar schoonouders heeft overleefd. Ik herinner mij een niet te nassen Oudste die geklierd heeft in de nacht en uiteindelijk was het meest effectief; NIET meer reageren, kussen over de oren en laten krijsen. Ooit moeten ze toch leren dat je 's nachts alleen in noodsituaties dienst hebt......
Marie, hoe was het met je broer?
En schouderklop voor Tila, die haar schoonouders heeft overleefd. Ik herinner mij een niet te nassen Oudste die geklierd heeft in de nacht en uiteindelijk was het meest effectief; NIET meer reageren, kussen over de oren en laten krijsen. Ooit moeten ze toch leren dat je 's nachts alleen in noodsituaties dienst hebt......
Marie, hoe was het met je broer?
zondag 17 januari 2010 om 20:06
Zal ik meenemen voor onze kasteldate? Tis een heel leuk spel hoor.
Bloes weekend zonder man beetje doorgekomen?
Tila, vriendin L komt ook zaterdag, maar ze zit in plaatsje hier vlakbij dus geen carpool wens.
Marie komt jouw man mee trouwens? Zelfde vraag voor bloes. En Mims was dat waar je me vanmiddag voor belde? Mag hoor (moeten globaal weten hoeveel mensen er zijn, vanwege inkoop borrelhappen door feestlocatiepersoneel.)
Poeh he een organisatie hoor zo'n feestje. Stiefmam heeft trouwens dit weekend twee muzikanten geregeld
Oh ja en wat ik nog vergat te vertellen, kunnen jullie de breuk in de familie nog herinneren, ruzie tussen mijn vader en een (irri)tante. Nou dat is dus min of meer weer goed. Fijn voor mijn oma, die zat er vreselijk mee.
En ondertussen ben ik met boekenkast inuimen nog geen steek verder. Wel met leegruimen voor leuk kastje voor Tila.
Bloes weekend zonder man beetje doorgekomen?
Tila, vriendin L komt ook zaterdag, maar ze zit in plaatsje hier vlakbij dus geen carpool wens.
Marie komt jouw man mee trouwens? Zelfde vraag voor bloes. En Mims was dat waar je me vanmiddag voor belde? Mag hoor (moeten globaal weten hoeveel mensen er zijn, vanwege inkoop borrelhappen door feestlocatiepersoneel.)
Poeh he een organisatie hoor zo'n feestje. Stiefmam heeft trouwens dit weekend twee muzikanten geregeld
Oh ja en wat ik nog vergat te vertellen, kunnen jullie de breuk in de familie nog herinneren, ruzie tussen mijn vader en een (irri)tante. Nou dat is dus min of meer weer goed. Fijn voor mijn oma, die zat er vreselijk mee.
En ondertussen ben ik met boekenkast inuimen nog geen steek verder. Wel met leegruimen voor leuk kastje voor Tila.
zondag 17 januari 2010 om 20:32
Hee lieve mensen, ben ik ook weer Pittig weekendje vriendschap & liefde hier, in het mooie en het zware. Maar heb de zondagavond gehaald, kindjes liggen moe in bed, GG stuur ik nog even zijn hok in om stoom af te blazen en stress weg te bassen, en dan sleur ik hem mee naar bed, zal vast helpen bij alles.
Disniemonopolie? Eh, kan ik nog uit onder die Kasteeldate dan ?
Disniemonopolie? Eh, kan ik nog uit onder die Kasteeldate dan ?
zondag 17 januari 2010 om 22:00
Koest maar, Superdepuup, niets mis met disniemonopolie. Je mag het zelfs meenemen naar de Kasteeldate, ik ben namelijk heel makkelijk, als Lil en ik dan maar samen iets anders mogen doen, goed? Grepke.
Man komt zaterdag ook graag mee, als dat goed is.
Bloes, met Broer was het goed ende gezellig. Oudste Zoon vroeg wederom zuchtend wie in godshemelsnaam die Mimsey was, waar idool Oom Brananas het steeds maar over heeft. Dikke vette grijns!
Lil, ik hoorde van Bloes over je vriendin. Verdrietig is het, bah. Die knelknuffel die je mij elders gaf, retourneer ik dus graag aan je, moppie.
Man komt zaterdag ook graag mee, als dat goed is.
Bloes, met Broer was het goed ende gezellig. Oudste Zoon vroeg wederom zuchtend wie in godshemelsnaam die Mimsey was, waar idool Oom Brananas het steeds maar over heeft. Dikke vette grijns!
Lil, ik hoorde van Bloes over je vriendin. Verdrietig is het, bah. Die knelknuffel die je mij elders gaf, retourneer ik dus graag aan je, moppie.
.
maandag 18 januari 2010 om 07:19
Leuk Mims.
Bloes volgens mij was het aanbod van Kjong breed bedoeld en niet alleen voor Mims. (toch, Kjong?) Vanwege aanwezigheid kat en al twee logees uit hoge noorden is mijn huis als slaapplaats niet zo handig.
En nu maar hopen dat we niet ineens een grote sneeuw of ijzel val krijgen zaterdag.
Ok koffie. Weer een nieuwe werkweek voor de boeg,
Werkse allemaal.
Bloes volgens mij was het aanbod van Kjong breed bedoeld en niet alleen voor Mims. (toch, Kjong?) Vanwege aanwezigheid kat en al twee logees uit hoge noorden is mijn huis als slaapplaats niet zo handig.
En nu maar hopen dat we niet ineens een grote sneeuw of ijzel val krijgen zaterdag.
Ok koffie. Weer een nieuwe werkweek voor de boeg,
Werkse allemaal.
maandag 18 januari 2010 om 07:44
het wordt leuk druk! Lief en ik komen ook, Suup, had ik dat al gezegd?
En dan ook nog Brananas-keuren het kasteel zo goed als bij elkaar, en Suup ook nog jarig... dat wordt een leuk feestje!
Straks solgesprek. Ben benieuwd!
**neemt een grote kop koffie**
(slaapt Jom eindelijk goed, ga ik te laat naar bed )
En dan ook nog Brananas-keuren het kasteel zo goed als bij elkaar, en Suup ook nog jarig... dat wordt een leuk feestje!
Straks solgesprek. Ben benieuwd!
**neemt een grote kop koffie**
(slaapt Jom eindelijk goed, ga ik te laat naar bed )
maandag 18 januari 2010 om 08:12
Succs met sol Tila!
Volgns mij is het hele kasteel bij elkaar, als Bloes komt en aangezien zij opteert voor stapelbed....
Het wordt heel druk. Wij houden een lijst bij en de mensen die hebben gezegd te komen staat nu op: 33. En met name mijn vader heeft nog een aantal mensen die hij wel verwacht, maar die nog niet gerageerd hebben.
(had ik al eens verteld dol te zijn op feestjes
Volgns mij is het hele kasteel bij elkaar, als Bloes komt en aangezien zij opteert voor stapelbed....
Het wordt heel druk. Wij houden een lijst bij en de mensen die hebben gezegd te komen staat nu op: 33. En met name mijn vader heeft nog een aantal mensen die hij wel verwacht, maar die nog niet gerageerd hebben.
(had ik al eens verteld dol te zijn op feestjes
maandag 18 januari 2010 om 08:28
Nee, vertel eens. Ik ga heel erg mijn best doen om te komen, Suup. Je hoort het nog, maar ik Mims wel eens zien als er alleen Wordsalad en jibberish uit haar mond komt.
Geniet lekker van het voorbereiden in elk geval, het wordt vast heel erg leuk!
Goedemorgen! MM vliegt vanmiddag pas terug, ik ga zo in zijn plaats met Opa Bloes naar de makelaar voor een tussenevaluatie. Maar daarna heb ik een eindpresentatie dus moet nu nog even wat voorbereiden en dan fluitend door naar de presentatie.
MM komt vanavond wel thuis (hoop ik) en baalde behoorlijk. De vlucht van gisterenavond was vervroegd naar de middag maar ze waren vergeten hen te informeren daarover. Sniehandig.
Geniet lekker van het voorbereiden in elk geval, het wordt vast heel erg leuk!
Goedemorgen! MM vliegt vanmiddag pas terug, ik ga zo in zijn plaats met Opa Bloes naar de makelaar voor een tussenevaluatie. Maar daarna heb ik een eindpresentatie dus moet nu nog even wat voorbereiden en dan fluitend door naar de presentatie.
MM komt vanavond wel thuis (hoop ik) en baalde behoorlijk. De vlucht van gisterenavond was vervroegd naar de middag maar ze waren vergeten hen te informeren daarover. Sniehandig.
maandag 18 januari 2010 om 12:39
Jammerbammer... baan was leuk, bedrijf was enig, maar niet drie maar vier dagen in de week voor een hilarisch laag salaris, dus dat gaat em niet worden.
Ik was wel heeeeeel erg fijn dat mijn buuv me bracht en op Jom paste is goud waard, die vrouw
Lekker druk feestje, Suup had ik al gezegd dat Lief ook komt?
Ik was wel heeeeeel erg fijn dat mijn buuv me bracht en op Jom paste is goud waard, die vrouw
Lekker druk feestje, Suup had ik al gezegd dat Lief ook komt?
maandag 18 januari 2010 om 13:30
Oppas heeft inmiddels bevestigd, dus wij zijn zaterdag definitief van de partij (mits geen ijs/sneeuw/gladheid). Bloes, als je het een vervelend eind rijden vindt, kun je natuurlijk ook met ons meerijden ipv voor stapelbed te opteren. U ziet maar.
Brananas-keuren? Grinnik. Ik zal zeggen dattie zijn leukste overhemmeke aantrekt.
Tila: jammer inderdaad, op naar de baan die vast ergens op je ligt te wachten!
Brananas-keuren? Grinnik. Ik zal zeggen dattie zijn leukste overhemmeke aantrekt.
Tila: jammer inderdaad, op naar de baan die vast ergens op je ligt te wachten!
.
maandag 18 januari 2010 om 14:44
Hai Dot!
Heb je haar het verhaal van haar conceptie verteld
Ik ben zojuist uitgenodigd voor weer een sol-gesprek! Die ene die Suup tipte! Morgen om 1200.
(ik stond behang te kijken in de praxis, en daarna te joepie-en tegen Jom, waarop een aantal mensen me spontaan feliciteerde met solgesprek UberVinex is net Amsterdam, iedereen bemoeit zich overal tegenaan
Waaaaah! Ik moet me heel erg gaan voorbereiden! Ik moet vlammen, morgen!
Heb je haar het verhaal van haar conceptie verteld
Ik ben zojuist uitgenodigd voor weer een sol-gesprek! Die ene die Suup tipte! Morgen om 1200.
(ik stond behang te kijken in de praxis, en daarna te joepie-en tegen Jom, waarop een aantal mensen me spontaan feliciteerde met solgesprek UberVinex is net Amsterdam, iedereen bemoeit zich overal tegenaan
Waaaaah! Ik moet me heel erg gaan voorbereiden! Ik moet vlammen, morgen!
maandag 18 januari 2010 om 15:01
quote:tilalia2 schreef op 18 januari 2010 @ 14:44:
Hai Dot!
Heb je haar het verhaal van haar conceptie verteld
Nee, niet eens! (Daar wacht ik maar mee tot ze meerderjarig is, vermoedelijk en dan ook nog in kuis(z?)er vorm
Enniewee, Tila: jij sollicitatiebeest! Als ik ooit eens een brief ga schrijven, mag ik dan die van jou als voorbeelden bezien? Doe je er kinky foto's van jezelf bij, dat iedereen je subiet op gesprek nodigt of wat is Je Geheim?? (Niet dat k je niet in staat acht om geheel inhoudelijk bovenaan de stapel te belanden hoor )
Dot is uit eigener beweging in ons bed gaan liggen en ik geloof dat ze daar nu slaapt. We hebben vanmorgen na haar peuterzwemles nog 3 uur in het zwembad geplonst en gespeeld, totdat ik er zelf echt volkomen tabak van had en haar, onder luid protest en hardnekkig gestribbel, naar huis heb meegenomen. Heeft haar toch wel tikje uitgeput geloof ik, want ze heeft al weken niet meer overdag geslapen . Ben benieuwd of ze nou vanavond nog tot 10 uur ligt te zingen, maar dat zien we dan wel. Nieuwste zangfavoriet hier: Spin Sebastiaan (compleet met geheel correcte intervallen, zo leuk om een kind met enig muzikaal gehoor & gevoel te hebben!)
Suup, ik heb ook zin in je feestje . Ik dub nog even of ik ergens slaapplek zoek, of terugga. Ik slaap altijd liefste thuis (duffe doos die ik ben), maar heel vroeg terug of drankloos heel laat nog rijden is ook weer zo ongezellig. Dus. Vandaar. Leuk om je vader ook weer eens te zien, trouwens
Vannacht leker geslapen, en vandaag lekker rommeldagje en dat geeft wel weer energie
Hai Dot!
Heb je haar het verhaal van haar conceptie verteld
Nee, niet eens! (Daar wacht ik maar mee tot ze meerderjarig is, vermoedelijk en dan ook nog in kuis(z?)er vorm
Enniewee, Tila: jij sollicitatiebeest! Als ik ooit eens een brief ga schrijven, mag ik dan die van jou als voorbeelden bezien? Doe je er kinky foto's van jezelf bij, dat iedereen je subiet op gesprek nodigt of wat is Je Geheim?? (Niet dat k je niet in staat acht om geheel inhoudelijk bovenaan de stapel te belanden hoor )
Dot is uit eigener beweging in ons bed gaan liggen en ik geloof dat ze daar nu slaapt. We hebben vanmorgen na haar peuterzwemles nog 3 uur in het zwembad geplonst en gespeeld, totdat ik er zelf echt volkomen tabak van had en haar, onder luid protest en hardnekkig gestribbel, naar huis heb meegenomen. Heeft haar toch wel tikje uitgeput geloof ik, want ze heeft al weken niet meer overdag geslapen . Ben benieuwd of ze nou vanavond nog tot 10 uur ligt te zingen, maar dat zien we dan wel. Nieuwste zangfavoriet hier: Spin Sebastiaan (compleet met geheel correcte intervallen, zo leuk om een kind met enig muzikaal gehoor & gevoel te hebben!)
Suup, ik heb ook zin in je feestje . Ik dub nog even of ik ergens slaapplek zoek, of terugga. Ik slaap altijd liefste thuis (duffe doos die ik ben), maar heel vroeg terug of drankloos heel laat nog rijden is ook weer zo ongezellig. Dus. Vandaar. Leuk om je vader ook weer eens te zien, trouwens
Vannacht leker geslapen, en vandaag lekker rommeldagje en dat geeft wel weer energie
maandag 18 januari 2010 om 16:59
Ja en ik wil wel weer eens met Me Zus slapen!
Tila, wat goehoed!!! Ik ben erg benieuwd en zal MM eens hartelijk welkom thuis heulen!
Marie, ik wil wel meerijden! Is gezellig en dan trein ik terug (zei dé OV-hater van de Provincie). Overleggen we nog over.
Suup, wat leukleukleuk dat jij een feestje geeft! (en ok, je vader ook, niet onbelangrijk, )
Tila, wat goehoed!!! Ik ben erg benieuwd en zal MM eens hartelijk welkom thuis heulen!
Marie, ik wil wel meerijden! Is gezellig en dan trein ik terug (zei dé OV-hater van de Provincie). Overleggen we nog over.
Suup, wat leukleukleuk dat jij een feestje geeft! (en ok, je vader ook, niet onbelangrijk, )
maandag 18 januari 2010 om 19:09
Vader Opperhoofd zit bij het smeulend vuurtje in de tipi. Naast hem zit zijn jongste zoon te mijmeren.
Pahap, vraagt hij, waarom heet Wilde Bizon, Wilde Bizon?
Nou jongen, in de tijd dat je moeder zwanger werd, begon de grote bizontocht richting het noorden. Een van hen was op hol geslagen en rende door ons kamp heen. Zodoende.
Oh... Pahap? En waarom heet Zwevende Adelaar dan Zwevende Adelaar?
Nou mijn zoon, in de tijd dat je moeder zwanger werd keek ik omhoog en zag ik de mooiste adelaar op de luchtstromen drijven. Vandaar.
Ah. ... ... En waarom heet Blauwe Maan dan Blauwe Maan?
Kind, toen je moeder zwanger raakte prijkte de volle maan voor de tweede keer in een maand tijd aan de hemel.
Mhm... En pahap...? En ik dan?
Nu is het vragen uurtje wel weer over Gescheurd Rubber.
Pahap, vraagt hij, waarom heet Wilde Bizon, Wilde Bizon?
Nou jongen, in de tijd dat je moeder zwanger werd, begon de grote bizontocht richting het noorden. Een van hen was op hol geslagen en rende door ons kamp heen. Zodoende.
Oh... Pahap? En waarom heet Zwevende Adelaar dan Zwevende Adelaar?
Nou mijn zoon, in de tijd dat je moeder zwanger werd keek ik omhoog en zag ik de mooiste adelaar op de luchtstromen drijven. Vandaar.
Ah. ... ... En waarom heet Blauwe Maan dan Blauwe Maan?
Kind, toen je moeder zwanger raakte prijkte de volle maan voor de tweede keer in een maand tijd aan de hemel.
Mhm... En pahap...? En ik dan?
Nu is het vragen uurtje wel weer over Gescheurd Rubber.
maandag 18 januari 2010 om 20:46