Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind vandaag inderdaad depri ja. Jemig, wat heb ik geen zin
Ja, de maandag van de derde week in januari geldt volgens de deskundigen als de meest deprimerende dag van het jaar. De feestdagen zijn voorbij, je bent weer aan het werk, je goede voornemens zijn intussen gestrand.... zoiets.

Gelukkig ben ik zelf de zonnige uitzondering op deze stomme regel. Want blij dat die pokkensneeuw weg is, ik werk niet want dat is zó 2009 , en ik ben al 3,5 kilo kwijt sinds 4 januari!

En: TinTin wordt vandaag geboren! Of is hij er al? Ik denk dat het een jongetje is!
Loretta is De Mol. Punt.
Wauw, ben ik even blij dat ik geen voornemens had gemaakt

3,5 kilo!

(die heb ik er al ruimschoots bij )

Ik zit te wachten tot onze nieuwe bank bezorgd wordt!
Peas on earth!
Wat voor bank, Erwt? Kun je er een plaatje van plakken? Is hij van Ikea?

Niet piepen met je paar kilootjes extra. Ik ben bij allebei de jongens 24 kilo aangekomen. Er kan nog mééééér bij!
Loretta is De Mol. Punt.
VIERENTWINTIG?!

Oef... ik vind mijzelf nu al heel zwaar, en Xan zei laatst heel enthousiast tegen zijn zus: 'ik denk dat Erwtje wel meer dan honderd kilo gaat wegen'

Ik heb geen plaatje van de bank (dus nee; níet ikea zowaar ). Erger nog: het is al zó lang geleden dat we 'm bestelden, dat ik nauwelijks meer weet hoe hij eruitziet. Ik ben dus stiekum een beetje bang dat ik 'm ineens heel lelijk vind
Peas on earth!
Weet je nog wel welke kleur hij heeft? Misschien hebben ze expres zo lang gewacht met leveren. Ze brengen straks gewoon een bank die allang uit de collectie is, maar waar ze maar niet vanaf komen. "Want die mensen weten toch niet meer wat ze besteld hebben."
Loretta is De Mol. Punt.

Als ie groen, paars, blauw of een andere knalkleur is, klopt het niet, want in mijn herinnering issie bruin-antraciet-gemêleerd

*ziet nu voor zich hoe bezorgmannetjes zeggen: 'nee mevrouw Erwt, u moet zich vergist hebben, u heeft écht deze gele bank besteld'*

Peas on earth!
"Weet u nog, dat u helemaal wíld werd bij het zien van deze bank?"
Loretta is De Mol. Punt.
Whaha

Vish, hoest met vriendin en Vishh-baby?

Nog twee dagen vrij, dus hier ook niet deprimerend, eerder nog even genieten voor de arbeid
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Ik word er nu een beetje zenuwachtig van én ik durf niet meer naar de wc omdat ik bang ben dat ze dán aanbellen! *vraagt zich af waarom ze drie koppen thee heeft gedronken*
Peas on earth!
Vishie, misschien kun jij hier even je fantastische recept plaatsen? Dat was toch ook met banaan en gecondenseerde melk?

Taart m banaan en gecondenseerde melk gezocht
Peas on earth!
Nee hoor, Vish vreet alleen zo;n blikkie melk omgetoverd tot caramel op. Komt geen banaan bij kijken

Whahahahahahaha Xan en zijn 100 kilo opmerking. Naar mannetje
Blikje is al op voordat er überhaupt een taart gemaakt kan worden?

Ja, nare Xan . Het grappige is dan wel weer dat hij het oprecht leuk lijkt te vinden, zo'n buik
Peas on earth!
Da's niet grappig, da's gewoon heel lief
Ja, da's waar

Ik heb net met werk afgesproken dat ik paar uur verlof opneem en thuisblijf, want bank is er nóg niet, ik vind wachten stom en word er opgejaagd van

Lekker thuis dus vandaag!
Peas on earth!
Goedzo. Nog wat te snaaien bij de hand?
Ik eet nu kaasstengels, terwijl ik me aan't bedenken ben dat ik gezond zou doen enzo
Peas on earth!
Maar ja, kaas is zuivel
Peas on earth!
Ja is hartstikke gezond joh
De bank IS ERRRRRRRRRR!!!!!!!!
Peas on earth!
*propt nog snel een kaasstengel naar binnen, heel gezond, al die zuivel*
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 januari 2010 @ 12:14:

De bank IS ERRRRRRRRRR!!!!!!!! Kan je nog gaan werken
Mooi niet

Ik ga lekker de hele dag naar mijn bank kijken
Peas on earth!
joehoeee voor de bank

Ik moet wat gaan doen want nog heel veel te doen in huis qua uitpakken en herorganiseren en zo. blegh
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Moet er nog zoveel uitgepakt worden dan Inad?

Doe es foto's van nieuwe huis+nieuwe inrichting (vooral van WtP-loze wc )!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven