Ik ben mij er eentje.....

16-01-2010 14:55 12 berichten
Niet wetende of dit onderwerp bij werk of psyche hoort, daarom maar bij overige geplaatst.

Ik heb een cadeaukaart gekregen van de Donner (Selexyz). In mijn afweging wat ik daarmee ga kopen stuitte ik op het spel al "Ik ben mij er een eentje". Een spel dat je helpt in je eentje te brainstormen en zodoende helderder te krijgen waar jij nou voor staat.

Het lijkt mij een aardig iets, maar voor de zekerheid wil ik toch hier op het forum vragen of iemand al ervaring heeft met het spel? Oftewel bega ik wel of geen miskoop hiermee?

En als aanvullende vraag, mocht het een miskoop zijn is het relatiespel dan wat?? (Maar welke? Er zijn er 2 op de markt)

Welk spel kopen of niet kopen

Totaal aantal stemmen: 3

Geen van alle spellen kopen (67%)
Ik ben mij er eentje (33%)
Het relatiespel (door een mevrouw samengesteld, weet even ge Geen stemmen
Het relatiespel (door een man samengesteld, weet even geen n Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
Klinkt interessant, ik lees even mee. Staan er trouwens geen recensies van op bijv. bol.com?
Oh, dat klinkt mij ook leuk. Ik brainstorm wat af in mijn eentje en het zou handig zijn als mezelf eens kon verrassen met een briljante, afwijkende invalshoek.

Ben dus benieuwd!
Geen ervaring mee, maar het zou voor mij ook wel iets zijn denk ik. Ik heb wel van die andere denk-kaarten en het ook wel eens geprobeerd. Daar staan allemaal karaktertrekken op. Heb met vriend eens kaartjes uitgewisseld van hoe hij mij zag en hoe ik hem zag. Dat was wel interessant! Maar na een keer zijn ze in een la beland en ik hebben we er niks meer mee gedaan. Maar ik lees ook even mee dus!
Ik ga ook meelezen, lijkt mij een superleuk spel. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Hahaha,

Zitten we dan met z'n allen te wachten op de eerste vivarecensie. Het spel is net nieuw dus het kan nog even duren. Ik wel 1 recensie gevonden op internet. Misschien ook interessant voor jullie.

recensie spel
Weet je wat, ik koop het spel wel. Dan kunnen we hier samen brainstormen.

Ik vrees dat het spel niet hier in het dorp verkocht wordt, dus misschien duurt het even voordat ik het in handen heb.

In the meantime kan iedereen hier alvast probleemstellingen/vragen plaatsen. Zodra ik het spel heb plaats ik een opdracht voor je.
Woensdagmiddag kan ik het ophalen!
Hé Evidenza, wat cool!! Wordt volgens mij een interessant topic met al die opdrachten
http://www.beleidsimpuls.nl/brainstorm_spel.php

http://www.managementboek.nl/recensie/9789058714015/423
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben wel blij dat niemand zijn brainvragen heeft gepost, want zo simpel is het nog niet.

Ik heb het spel gisteren opgehaald en even doorgelezen hoe het werkt. Het lijkt me erg leuk. Vandaag ga ik er mee aan de slag en zal posten hoe het werkt en wat ik ervan vond.
Evidenza, ik wacht in spanning af wat je ervan vindt. leuk dat je hier nog even meldt wat de 'vorderingen' zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven