3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik zette haar na een geweldige week samen op het vliegtuig met de belofte elkaar over een paar weken te zien (ik had het ticket al gekocht)... een paar uur later een mail dat ik niet de man voor haar was... en vervolgens was ze 10 dagen niet te bereiken... toen hebben we gebeld en was ze in alles staten... ze wilde nog steeds trouwens en hield nog steeds van me.... en daarna een brief waarin ze vertelde dat haar moeder een hekel aan me had en haar vrienden me gek en psychotisch vonden... En ook nog een mails naar vriendenstel van me... Ik zou Asperger hebben en professionele hulp nodig hebben...
Maar goed, da's ook het grootse probleem van BPD... ze slopen je zelfvertrouwen en eigenbeeld... Sommige "slachtoffers" gaan zelf borderline-achtige klachten vertonen... mindfuckers zijn het...
Ik heb heel veel aan deze site gehad:

www.bpdfamily.com

Met name in het forum is er veel kennis, steun en begrip.

Ik heb er onwijs veel aan gehad, en nog steeds...
en dat rekening houden met reacties... Daar is een mooi boek over geschreven "Walking on eggshells"... De titel zegt genoeg...
Dat je zelf borderline achtige trekjes gaat vertonen is me inmiddel sbekend ja....

heb heel vaak dat ik denk dat ik even niet mezelf maar hem ben en daar ben ik niet blij mee en niet trots op...
Bizar he? Maar goed, feit dat je (we) het ziet is al een heel eind naar de oplossing... Ik heb heel vaak momenten nodig om even terug te gaan naar mezelf...
Ik doe nog een laatste peuk en een groot glas water... Wil hier weleens verder mee doorspitten met je... als je dat wil... niet noodzakelijkerwijs hier op 3000 trouwens...
Ik doe een peuk met je mee maar vervang het water door port.

Wist niet dat ik hier nog over wilde en kon praten maar doet me best goed.

Gaan we vaker doen, hoe en waar dan ook...

*had nooit gedacht met LeukerT nog eens een goed gesprek te hebben*

Hier water omdat de port op is

Ik ben wel van de goede gesprekken hoor... hier soms een uitlaatklep, niet altijd even subtiel...
Subtiel?

Wasda?

Subtiel, is dat niet iets met klopboormachines?
*gaat op msn bed*
Er is niet 1 type bpser.

Wel is de meest opvallende en moeilijkst mee te leven het type die men neemt als de vertegenwoordiger van een bpser.

Vaak best jammer, want het is een stoornis die vele gezichten kent en ook net zoveel verschillende types, maar men zet ze allemaal in hetzelfde hokje, waar veel helemaal niet in thuishoren.

Het lijkt mij overigens wel heel moeilijk om met iemand te moeten leven die zo in elkaar steekt zoals hier een stukje word omschreven, dat doet niet af door wat ik hier boven neer zet.

Dat staat er los van.
Eens Iry... Maar ik was op weg naar bed... Wil er een volgende keer graag eens over verder gaan... Maar over een paar uur staat er een 5 jarig lief meisje op mijn deur te beuken... Mooie dromen voor zo!
Ja geeft niet leukerT.

Ik kom ook zomaar binnenvallen.Stond ook in twijfel of ik mij er ook wel tegenaan moest gaan bemoeien, merk altijd dat ik het lastig vind om het stereotype te lezen en vervolgens alle bpser over een kam geschoren te zien.

Aan de andere kant, is de discussie ook niet echt op zijn plaats met een persoon die een nare ervaring ermee heeft .

Die wil enkel zijn moeilijke ervaringen ventileren.

Iry, er is net zomin een standaard BPSer als dat er een standaard mens is.

Ik hou niet van etiketjes en vind BPS een soortvan vergaarbak van alles wat niet duidelijker gediagnisticeerd kan worden maar weet wel hoe het is om te leven met een "lastig mens"

Sterker nog: ik ben zelf een enorm lastig mens!

*gaat op bed*
*ga eens slapen jullie*
Ja Fes, ik ga al.....
lullie worden er ook niet mooier op hoor met dat nachtbraken
Is het de moeite nog wel of zal ik maar opblijven?
Ik was al niet mooi dus das geen reden Fes
quote:mamalief schreef op 19 januari 2010 @ 03:09:

Is het de moeite nog wel of zal ik maar opblijven?hahahhahhahahha nee joh blijf gewoon op!
*gaat echt even paar uurtjes schoonheidsslaapje doen*
quote:mamalief schreef op 19 januari 2010 @ 03:09:

Ik was al niet mooi dus das geen reden Fes oh? nou je jokt want ik heb foto s gezien en daar ben je wel mooi op, dus lkrr puh
3......das nevernooitnie genoeg he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven