Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
ik ook al, en hoe! Zelfs geen tijd voor bezoekje aan qwertu gehad en ook niet voor mijn klinische les, nu dus volgende week woensdag. Ook nog stom: ben om 17.15 uur thuis, gauw gegeten , nu kinderen klaar voor bed en dan van 19 tot 21.30 naar school voor info avond beide kinderen. De hele avond, is toch te dol. Bah, leuk 10 jarig huwelijk (dank voor de felicitaties).... kreeg wel prachtige bloemen en doos zalige handgemaakte bonsbons van bentos en bloemen van mijn moeder en vriendin. Leuk!

Oppas staat voor de deur, wij gaan ervan tussen!

Dikke kussen voor de zieken onder ons, gauw beter worden hoor! Griep sucks. en alvast een hele vroeg hiep hiep hoera voor Zoon, 5 alweer!!!
Net collectant aan de deur van de kankerbestrijding. Stom zeg, ik gooi geld in dat ding en moest ineens huilen... Pfffttt...

Schoonzus was hier vandaag en ze zei dat ik een ring van mijn schoonmoeder krijg omdat ik toch ook als een dochter voor haar was...
Oooh Meave, wat mooi!! Dat is toch een prachtig compliment. (Enneh... sorry kan het niet laten, er staat toch geen WtP op he?)

Hier net ook al Kankerfonds aan de deur, hier ook met raar gevoel. Ik baalde als een stekker, had nog geen 3 euro in huis (ja en een briefje van 50, maar die kan ik helaas toch echt niet missen)

Nou de scholen zijn weer begonnen hoor! Had vandaag al weer 5 (!) extra kinderen in huis. Wat een gekkenhuis, maar wel gezellig. Uiteindelijk waren alle jongens opgehoepeld (hutten bouwen ofzo?) en bleef ik met een berg meisjes over, een en al barbie's, prinsessenjurken en K3 op de achtergrond. Prachtig!

Lientje heeft vandaag alsnog getrakteerd, vond ze superleuk! Gisteren dus tot diep in de nacht flensjes staan bakken.

Loentje is op dit moment (met Pompel) naar zijn eerste echte voetbaltraining, hij had er zoooo verschrikkelijk veel zin in, ben erg benieuwd naar de verhalen. (Ze zijn wel laat terug... met morgen weer een (lange) schooldag.) Alle meisjes liggen al op 1 oor.

Wat een hoop zieken hier, zeg! Toetje, Alex & Xop? Beterschap en een dikke kus! Zal ik wat grokjes maken?

Bentetje, van harte gefeliciteerd met 10-jarig huwelijk! Wat een lange tijd alweer! Jammer dat je juist vandaag zo druk bent, dan he?
quote:Toet schreef op 05 september 2007 @ 13:18:

*** Komt even om hoekje kijken om te zien of iedereen okay is, laat briefje achter met daarop de tekst dat ze amper kan praten door dikke keel, amper kan zien door lodderige ogen en amper kan slapen door d'r eigen gehoest, dus dat ze even geen Kroegmateriaal is. Sprayt wat desinfecterende spray op briefje zodat ze niemand besmet en verdwijnt weer***Note-to-self: Volgende keer éérst bijlezen voor Toet op te bellen. (Sorry mop en beterschap!)
Die collectanten van KWF moeten écht een gevarentoeslag krijgen hoor. Huilende mensen aan de deur ( Meave) én hele zware collectebussen (*thumbs up*).

Beterschap meiden! Niet te geloven, wat zijn er veel mensen ziek. Heb ik geen tijd voor hoor!

Hier weer belachelijk drukke dag op het werk achter de rug, gelukkig op het nippertje nog aan kaartje voor Zoon gedacht. Pfhoe, was ik bijna weer te laat. (Zie Toet, er zijn meer mensen onattent in het attent-zijn)

Ik heb sinds deze week het roer omgegooid in mijn avondroutines (lekker-belangrijk-warning!). Ik ben altijd zo gaar en gejaagd als ik 's avonds nog weg moet op een werkdag. En dat was altijd één keer minimaal omdat ik dan sportte. Dat doe ik niet meer, ik ga voortaan met de Onmisbare Buuv op vrijdagochtend. Veel relaxter voor de meiden en toch lekker bewegen.

Bentetje, dat is wel een hele lange avond op school! Bij ons beginnen ze ook altijd om 19 uur. Dat vind ik so'n stomme tijd: dan kan ik eigenlijk helemaal niet. Moet dus altijd oppas regelen die dan de meiden op bed moet leggen. Vind ik niet leuk, ik zie ze zelf al bijna niet.

~schenkt een portje in~

Wie ook?
Schaterlach-opmerking van Oudste:

Ze had een toetje gepakt: druiven en een pruim in een schaaltje, daar goot ze water bij (???) en wilde dat bij me aanprijzen. "Moet je proeven mam! Dit is lekker! Lekkere natte pruim!"

Elke 2 uur klein huilend hongerig kind. Waarom toch?
Goedenmorgen!

Bloes, was dat ook niet de dochter die een lekker botje gevonden had? Ze weet het wel te brengen, in elk geval. En... hoe legde jij de schaterlach uit?

Lil,

HARTELIJK GEFELICITEERD MET ZOON!!!

Kjong, regeldagje/nachtje? Ik hoop dat je vandaag dan nog wat kan slapen

Pimpel, hoe was de voetbaltraining?

En hoe zijn de zieken de nacht doorgekomen?

Hier wel goed (niet ziek, in elk geval) behalve dan weer eens zo'n ellende mug. Grrr... En LD had twéé nachtmerries gehad, dus heeft even bij me gelegen. (ze wordt groot, kan niet echt meer makkelijk bij me wegkruipen, maar het was wel lekker)

Toedels
Later is nu
even nog totaal onbelangrijk: mijn plaatje is een poster van www.doelief.nl en er staat dus een tekstballonnetje boven met de tekst "doel lief"

Hoe in 's hemelsnaam krijg ik dat in m'n avatar? Iemand een suggestie? Ik kwam zelf al met het idee een spoedcursus fotoshop te gaan doen (heb ik hier ergens liggen) zodat ik de onderkant van het origineel af kan 'knippen', het plaatje kan inkorten dus, en de tekst bovenaan in beeld komt.

Ik vind m'n plaatje zo ook wel lief, maar juist die tekst had ik er graag bij gehad...

Hier is vast wel ergens een topic over? Ben ik weer te lui te zoeken?

Dát zal het zijn

nu in elk geval hurrie hurrie, naar het werk

doeiiii!
Later is nu
quote:dreamer schreef op 06 september 2007 @ 07:10:

even nog totaal onbelangrijk: mijn plaatje is een poster van www.doelief.nl en er staat dus een tekstballonnetje boven met de tekst "doel lief"

Hoe in 's hemelsnaam krijg ik dat in m'n avatar? Iemand een suggestie? Ik breek even in.

Als je het plaatje laadt op Photobucket.com, kun je die opdragen er een avatar van te maken. Die weer opslaan op je pc en voilá.

Ha, Dreamer, begint dat gedoe met Nee en Ja enzo dan NOG een keer, na de peuterpuberteit?! Nee he, zeg me dat het niet zo is.....Manmanman, hier een 3-jarige lastigerd die ALLES precies andersom wil als dat mama graag ziet, en een anderhalf jarige die aan het uitproberen is. PFFFFFFF.... Dus die borrel van jou, Dreamer, die heb ik aan alle kanten nodig!

Vandaar ws ook dat ik ondanks algehele beroerdigheid gewoon lekker naar het werk ben gegaan. 't Is toch rustig hier (er is een congres gaande waar iedereen naar toe is); kan ik effe bijtanken. Erg he!?

Lil gefeliciteerd met je zoon! Een hele fijne dag voor jullie allemaal!!!

Zo; ik zal zo mijn mailbox eens inkijken. Ben ik vast tot de koffie zoet mee......
Huh? Ik heb een hele blz overgeslagen..... eeehhh.. ben zo terug!
Pfoeheeee, al een uur of 3 in de benen, nu eerste rustige moment met koffie...

Dank voor felicitaties! Zoon heeft vanochtend halve treincoupé op de hoogte gebracht van het heug'lijke verjaarsfeit, diverse forenzen leefden vrolijk met hem mee, erg gezellig allemaal. Hij had bijna zijn tractaties ter plekke uitgedeeld, maar dat vond ik dan weer iets te ver gaan (heb je een gul kijnd... is eht weer niet goed).

Dreamer: liever een dochter die per ongeluk nee zegt als ze ja bedoelt, dan omgekeerd, maar moest er wel om lachen...

Ik moet ontiegelijk veel werken vandaag, dus ga gauw aan de slag. Later!
Pim..... VIJF extra kids???? Hoe doe je het toch? Super! Hmmm... dat grokje gaan we vanavond eens nemen.

En hihihi, Bloesem; jouw dochter weet het wel te brengen, inderdaad! Natte pruimen en lekkere botjes......

Kjong; regeldagje? Of kan dat leeftijdtechnisch gesproken niet meer?! (effe rekenen; is je meissie niet iets van 3 mnd? Nou, da's toch ook weer zo'n regeldag-leeftijd??) Gewoon gaan zitten, kind aan tiet en dat was het dan voor vandaag. Nah ja, Kjongen zal ook een boterham moeten, maar da's dan ook het enige!
Wat een lieverd, die vijfjarige van jou, Lil. Al die reizigers zijn vast leuk aan hun dag begonnen.....
Nee xop, het kán natuurlijk zijn dat ik en zeer eigenwijs exemplaar heb voorgebracht (dat heeft ie dan uiteraard van z'n vader) maar LE is ineens (weer) doof voor het woord Nee. Bij 'Niet Doen' wordt sowieso al voorbijgegaan aan 't woord NIET (en wat houd je dan over? Précíes!) Afgelopen week heeft hij dan ook voor het eerst in tijden een tik op z'n billen gehad. Er staat achter de bank een mierenlokdoosje, al een hele zomer overigens, en meneer zag 'm staan en wilde 'm weghalen. Onder het motto "er staat daar iets" Ik zat toevallig óp die bank en zei verschillende keren 'NEE LE' en toch ging meneer door. Dus.. billen voor m'n gezicht, het was een uitnodiging op zich. (met een dikke corderoybroek aan, [huh? in de zomer? ja dus] dus voelde hij ws niet eens zoveel) Met een schuldbewust gezicht draaide hij zich toen om en "ja", zei hij, hij wist wel wat NEE betekende, maar er staat iets achter die bank en..." toen had ik dan ook de tijd uit te leggen dat er een mierenlokdoosje staat, dat ik die daar zélf heb neergezet en dat het dus de bedoeling is dat het blijft staan ~zucht~

Met een kop thee in de ene hand en een boek op schoot kon ik ook zo snel niet opstaan en 'm aan z'n arm wegtrekken, trouwens, de meer pedagogische manier, zeg maar. Dat hij vervolgens een paar dagen later wéér niet reageert op NEE illustreert dan weer wel dat een tik niet helpt

Lil, wat een feestelijk begin van de dag, zo'n vrolijk jarige zoon in een forenzentrein
Later is nu
Lieve, Lieve Lil, gefeliciteerd met jouw prachtige, geweldige, lieve vijfjarige zoon. Hopelijk heb je hem vanmorgen nog heerlijk kunnen knuffelen, voor je hem naar Ex-stad moest brengen. Ik wens je een goede dag toe....

En lieve, lieve Whop, ik had gisteren een rotdag, totdat de deurbel ging en er een prachtig, ontroerend lief pakket werd afgegeven... Wat ben jij lief! En wat ben ik er blij mee! Dit keer kwamen de tranen om een goede reden, blije tranen. Dankdankdank je wel! Je bent een kanjer!
Wat wilde ik nou toch typen?

hier een kopje koffie voor de liefhebber.

Kjong, ik hoop niet dat Chipita hier nog wakkerder van wordt

Mims wat fijn dat Whopper je dag een beetje lichter kleurde (f)
Later is nu
Hulde Whopper!

Mims, kus.
lief van whop, mogen we weten wat de inhoud was (waarom ben ik toch zo retenieuwsgierig????).

Lieve lil, nu nog even echt: gefeliciteerd met je lieve grote zoon!!! Wat rot dat hij maar zo kort bij je was op zijn verjaardag.

Ik had ook al een brok in mijn keel toen de collectant langskwam. Heb uitgelegd aan de kinderen waarom die mevrouw kwam en waarom ik verdrietig was, je had duie grote ogen moeten zien. Zo lief. Ook lief was vanmorgen: ik viel van de trap en het deed echt zeer (enorm ei op scheenbeen), de een kwam me knuffelenen de ander bracht zijn eigen knuffel als troost. Erg genoeg kon ik er op dat moment niet zo blij mee zijn, maar achteraf vond ik het toch wel heel schattig.

Hier is het woord nee ook gedoemd niet gehoord te worden dream, ik heb nog de hoop als de school maar echt goed op gang is dat het wel weer beter gaat, maar dat valt nog te bezien. Avond op school was leuk, maar wel lang (inderdaad een stomme tijd bloes, en zeker bij de kleutergroep). Enig om te zien wat ze allemaal gaan doen en aan nieuwe materialen hebben!

GG vertelde trots over de gymles dat basketbal hadden gedaan en trampoline hadden gesprongen, ik vind hem zo groot ineens!!!!

Meave, wat mooi dat je die ring mag hebben, wat een lief gebaar!!!!!

Hoe is het met alle zieken?
weet je wie ik mis? Ons eigen hertje.... ze zou nou toch wel weer terug zijn?
Oh Mims, het is zo'n kleine moeite. Ik ben blij dat het een klein lichtpuntje in je dag mocht zijn. (zoen)
Volgens mij komt ons Hertje ergens dit weekend thuis.

Lieve Lil, van harte met Zoon!!

Haai Mims, wat fijn en lief van Whop!

Hier is iedereen MOE! Met name Loentje is behoorlijk op, loopt normaliter over van de energie, dus is een gekke gewaarwording. Maar groep 3 is toch wel erg anders: niet meer spelen, hard werken, stilzitten en opletten. Dan ook nog die voetbaltraining gisteren (hij vond het leuk, Dream!) en dan moet hij vandaag ook nog overblijven (als ik werk moeten ze de donderdagen overblijven, dus ik dacht beter daar maar gelijk mee te beginnen) en vanmiddag ook nog zwemmen, arm menneke! Ook Lotje is moe (maar dat was ze al een maand) en moet vandaag 's middags naar school en kan dus niet dutten, ben benieuwd of ze dat trekt! Ik ben ook moe, dat vroege opstaan is nix voor mij.

Leentje heeft gisteren en eergisteren flink "geregeld" en blijkt ook moe. Tjonge!

Verder begin ik wat nerveuzig te worden, over anderhalve week aan het werk! Heb er zin in, maar zie er óók erg tegenop. Kolfvoorraadje gaat gelukkig voorspoedig (voor mijn doen, dan. Er staan nu 5 voedingen in de vriezer)

Ik wens iedereen een fijne dag!

En Mims
Lil, van harte gefeliciteerd met Zoon. Vijf jaar alweer. Wat wordt hij groot. En wat een gul ventje

Dames, beterschap. Jeetje Xop, naar je werk zodat je bij kunt komen.

Nu snel het spul inpakken om nog even richting dorp te gaan. Hopelijk houden we het droog.
Gefeliciteerd met Zoon Lil!!! Zucht, zwijmel, mijmer... wat worden ze groot hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven