LGZZ Deel VI
vrijdag 18 december 2009 om 21:44
Kom maar door met die tweede bevalgolf!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Versie geen effect,
Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!
12 febHartje!
Bengel is een
lekkere spekbaby!Elev292Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al
eigenwijs Nemovisje271Ja!
23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli V
geboren!
Mini is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Jeetje
geboren! Luaska3114 aug Luba
geboren! Minie2313 sep Miniemeis
geboren! Chica29114 sep Chocomeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
Het vorige topic!
dinsdag 19 januari 2010 om 20:07
dinsdag 19 januari 2010 om 20:12
[quote]Lalie schreef op 19 januari 2010 @ 14:13:
We hebben trouwens echt een drama-nacht achter de rug. Nog nooit hebben we zo slecht geslapen sinds de geboorte van J'tje. Het arme ventje kan heel erg moeilijk ademhalen als hij op zijn rug ligt...Hij heeft gewoon echt te veel slijm Constant huilen, huilen, huilen...dan schrikt hij wakker en is het weer huilen, echt zo sneu! Ik heb vannacht rondjes met hem gelopen door huis. Uiteindelijk viel hij op mijn buik in slaap, terwijl ik met mijn kussen in m'n rug tegen de muur zat...maar ja, zo kan ik niet zo heel goed slapen
Och meis toch klinkt wel heel zielig hoor, kleine Jeetje. Ik vind het beeld ook heel aandoenlijk, jij half slapend met dat kleine kereltje tegen je aan...
We hebben trouwens echt een drama-nacht achter de rug. Nog nooit hebben we zo slecht geslapen sinds de geboorte van J'tje. Het arme ventje kan heel erg moeilijk ademhalen als hij op zijn rug ligt...Hij heeft gewoon echt te veel slijm Constant huilen, huilen, huilen...dan schrikt hij wakker en is het weer huilen, echt zo sneu! Ik heb vannacht rondjes met hem gelopen door huis. Uiteindelijk viel hij op mijn buik in slaap, terwijl ik met mijn kussen in m'n rug tegen de muur zat...maar ja, zo kan ik niet zo heel goed slapen
Och meis toch klinkt wel heel zielig hoor, kleine Jeetje. Ik vind het beeld ook heel aandoenlijk, jij half slapend met dat kleine kereltje tegen je aan...
dinsdag 19 januari 2010 om 20:13
quote:Bengal schreef op 19 januari 2010 @ 20:10:
Alles is nog rustig, geen actie bij Pien.
Aaah oke. Schrok al
Kan ik nu met een rustig gevoel weer afsluiten.
En een dikke knuffel aan je geven Beng, omdat je gewoon een lieffie bent En omdat het ook niet zo heeeel lang meer duurt voordat jullie Bengeltje komt. Mooie gedachte...
Alles is nog rustig, geen actie bij Pien.
Aaah oke. Schrok al
Kan ik nu met een rustig gevoel weer afsluiten.
En een dikke knuffel aan je geven Beng, omdat je gewoon een lieffie bent En omdat het ook niet zo heeeel lang meer duurt voordat jullie Bengeltje komt. Mooie gedachte...
dinsdag 19 januari 2010 om 20:30
Slijmprop gezien, check!
Jeetje zielig, helaas check.
Huilen met tranen, check al sinds ze 2 weken oud is!
Sproet als TO, fine by me. Als je mijn OCD maar obey't.
Uhm what else...? Geen enge verhalen voor Pien, en ook geen vk's of onderbroeken.
Had vandaag dus serieus al een sectio! Een vrouw die 34 weken zwanger was met een hele interessante casus. Baby'tje moest wel gereanimeerd worden maar ging gelukkig zoals het hoorde en daarna hoefde het kindje niet eens in de couveuse maar kon in een warmtebedje. Was wel te klein voor de zwangerschapsduur. En nee wij staan niet erbij in de kamer, we kijken vanachter een raam. En we horen nu 4 weken gewoon bij het NICU team.
Jeetje zielig, helaas check.
Huilen met tranen, check al sinds ze 2 weken oud is!
Sproet als TO, fine by me. Als je mijn OCD maar obey't.
Uhm what else...? Geen enge verhalen voor Pien, en ook geen vk's of onderbroeken.
Had vandaag dus serieus al een sectio! Een vrouw die 34 weken zwanger was met een hele interessante casus. Baby'tje moest wel gereanimeerd worden maar ging gelukkig zoals het hoorde en daarna hoefde het kindje niet eens in de couveuse maar kon in een warmtebedje. Was wel te klein voor de zwangerschapsduur. En nee wij staan niet erbij in de kamer, we kijken vanachter een raam. En we horen nu 4 weken gewoon bij het NICU team.