LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Beng get used to it!!! Gaat nog veel erger worden. Ik heb al zoveel loze gesprekken gevoerd de laatste dagen weken. Maar ik je moet maar zo denken dat het allemaal lief bedoeld is en iedereen gewoon enthousiast is voor jullie. Zo zie ik het tenminste.

Enne mocht het beginnen dan zal ik ook zeker proberen dat te komen melden.

Oh en dat maagzuur heb ik dus ook sinds een week. Blegh!! Daar kun je je echt rot van voelen zeg, wist ik eigenlijk niet. Het komt en gaat de hele dag door eigenlijk zonder echte duidelijke aanleiding.
quote:chica1978 schreef op 19 januari 2010 @ 18:51:

Wie ga je eigenlijk sms-en als het zover is? (ik gok laal?)

Ik zat eigenlijk te denken aan een conference call met jullie allemaal.

Enne die vliezen of weeen laat ik aan Pienmini over. Zo ben ik dan ook wel weer.
Tuurlijk kan het, in mijn directe omgeving bevalt iedereen zelfs standaard 4 weken te vroeg. Daar ben ik al te laat voor gelukkig Maar het gemiddelde is niet voor niks 40 weken, dat is de normale zwangerschapsduur. Luus heeft de 42 weken bijna gehaald, dat krikt het gemiddelde weer op voor dit topic. Mard is toch ook voorbij de uitgerekende datum gegaan trouwens? En Caatje was de 9e uitgerekend dacht ik en Minicaat kwam pas een week later.

Ik zie wel wanneer Bengel komt, ik heb geen enkele inbreng op dat punt. Als ze is afgebakken dan meldt ze zich wel. Maar ik stel me in op minimaal 40 weken, anders duren die laatste weken ook zoooooooo lang.
Conference call, goed plan !

Als het 's nachts begint dan sms ik natuurlijk Sproetje! Of kom ik even online natuurlijk, dan heeft Sproet de primeur daar overzee.

Fijn he dat zuur Pien, ik heb t al weken...bij vlagen alleen zo erg dat mijn hele slokdarm brandt. Dan kan ik geen warme thee meer drinken omdat het zeer doet en heb ik de hele dag zo'n vieze brok in mijn keel. Eten lukt dan ook echt niet meer. De rennies gaan ook hard hier. Vannacht zelfs nog uit bed geweest om een nieuwe strip te halen uit de keukenla.
Caat was 10-4 uitgerekend en uiteindelijk kwam minicaat de 16e. Mard had al 6 weken weeen voor mardmeisje kwam )sorry mard )

Ach ja, je kunt er weinig aan doen... al schijnen bevallingen wel te beginnen als je ontspannen bent en je op je gemak voelt. (daarom vaak in het weekend of in de avond/nacht, want dan is de vader vaak thuis) Klopte hier ook; mijn vliezen braken op zondagmiddag, we hadden de hele ochtend opgeruimd en het hele huis was aan kant. We hadden lekker thee gedronken, ik sta op en "Plons!"
Oh ja we kunnen Sproet primeuren. Maar of haar NL mobiel daar ook aan staat...

Tja dat maagzuur is maar raar en irritant. Ik ben helemaal niet van het nemen van pillen dus ik slik eigenlijk nooit iets. En nu dus ook niet. Ach ik trek het ook nog wel zonder. Het is gewoon irritant.
Hier is Bengman altijd thuis, geen indicatie dus. Maar mijn voorspelling voor Pienmini voor zondag/maandag is idd gebaseerd op dat gegeven. Ik heb de boeken ook gelezen

Maar ik wacht gewoon rustig (en geduldig ) af.
Gelukkig dat het pas plonste toen je opstond Chiek.

Zou toch een beetje zonde zijn van de bank. Als het hier op de bank zou gebeuren zou ik niet eens kunnen kijken wat voor kleur het heeft.
quote:Bengal schreef op 19 januari 2010 @ 18:53:

Ooh dat weet ik nog niet hoor Chiek. Op ma, di en do iig niet Laal, want die kan niet inloggen op haar werk. Ik neem mijn telefoon mee en stuur wel een sms naar een paar van jullie.

Ja maar, ja maar...ik kan wel iedereen tegelijk smsen en ik kan wel op de groep inloggen...

Krijg ik dan wel een smsje van iemand in ieder geval? Ja toch? Geldt natuurlijk ook voor alle andere meisjes
quote:Bengal schreef op 19 januari 2010 @ 19:06:

Hier is Bengman altijd thuis, geen indicatie dus. Maar mijn voorspelling voor Pienmini voor zondag/maandag is idd gebaseerd op dat gegeven. Ik heb de boeken ook gelezen

Maar ik wacht gewoon rustig (en geduldig ) af.

Ah ik vroeg me al af hoe je daar bij kwam. Maar nu snapt ik hem.

Oh wat ik me ook bedacht vanmorgen, hoe zit dat met die slijmprop? Heeft iedereen die opgemerkt? Die moet je dus eerst verliezen? Of kun je het ook gewoon niet verliezen of niet merken?
Ik heb een waslijst met maagzuurremmers gekregen van de vk die zouden moeten helpen, ze vindt het niet nodig dat ik het zuur heb na 6 maanden migraine. Bleef ook te lang steken op 1 gewicht overigens...

Rennies mogen gewoon, 16 per dag zelfs. Maar ik neem er maximaal 6 eigenlijk. Paracetamol ben ik overigens wel zo goed als mee gestopt, hoewel ik vannacht nog 2 heb genomen omdat ik gek werd van de pijn in mijn kop. Normaal probeer ik het weg te slapen, maar als ik niet kan slapen omdat ik zo'n hoofdpijn heb dan neem ik er wel 2. Maar de eerste 6 maanden slikte ik echt de maximumdosis per dag, als ik ze binnen kon houden ten minste.
Laal doe ik jou bellen en sms-en goed?
Je kunt de slijmprop ook niet verliezen of het niet merken volgens mij.

En Laal, jij staat in mijn telefoon hoor. Ik zal je niet overslaan (als ik nog een beetje helder van geest ben....)
quote:Bengal schreef op 19 januari 2010 @ 19:10:

Ik heb een waslijst met maagzuurremmers gekregen van de vk die zouden moeten helpen, ze vindt het niet nodig dat ik het zuur heb na 6 maanden migraine. Bleef ook te lang steken op 1 gewicht overigens...

Rennies mogen gewoon, 16 per dag zelfs. Maar ik neem er maximaal 6 eigenlijk. Paracetamol ben ik overigens wel zo goed als mee gestopt, hoewel ik vannacht nog 2 heb genomen omdat ik gek werd van de pijn in mijn kop. Normaal probeer ik het weg te slapen, maar als ik niet kan slapen omdat ik zo'n hoofdpijn heb dan neem ik er wel 2. Maar de eerste 6 maanden slikte ik echt de maximumdosis per dag, als ik ze binnen kon houden ten minste.Wandelende apotheek.
Oh en bij die zin tussen haakjes van Beng sluit ik me ook maar alvast aan.
Smerig-Praatje-Alert!!

Pien, toen mijn vliezen braken zat de slijmprop daar ook bij, en die ziet eruit als.... ja, als een stuk slijm, in een soort lange draderige vorm, en dan met bloed.

En vruchtwater heeft een hele weeige geur, beetje zoetig, maar dan misselijkmakend. Duidelijk anders dan urine, dus je herkent het meteen.

Omdat meisje nog niet helemaal was ingedaald verloor ik elke keer hele scheuten vruchtwater (je lichaam blijft namelijk aanmaken, je kind komt niet meteen droog te liggen), als ik opstond, als ik me omdraaide, als ik bewoog... vond dat een heel naar gevoel; je probeert het tegen te houden, maar dat kan helemaal niet.
Jaja, het is echt spuiten en slikken hier. Ik ben van de pillen en Bengman van de naalden en spuiten en pillen. Lekker stel zijn we, stelletje junks !
Mmmmm ok Chiek, dus dan drijft dat opeens in je onderbroek zeg maar?

Nou ja ook weer zo'n ding van we zien het wel.
Hoefde jij niet te blijven liggen dan Chiek? Ik dacht je moest liggen als je vliezen braken terwijl de baby nog niet helemaal is ingedaald.
Ehm, ja dus pien
Ze was half ingedaald, dus ik hoefde niet te blijven liggen. Als ze helemaal nog niet was ingedaald wel. (je hebt je goed ingelezen beng! )
quote:chica1978 schreef op 19 januari 2010 @ 19:18:

Ehm, ja dus pien

Hihihi!!!

Oh en kunnen we nu even allemaal stoppen met posten anders moet Beng of ik vannacht hals over kop nog een nieuw topic aanmaken ook. En da's niet echt handig!
Ja, wie wordt eigenlijk de volgende? Is iedereen inmiddels al geweest?
Ja, ik wil de primeurs! Ik kijk ook altijd nog even vlak voordat ik ga slapen of er niet al iets begonnen is. NL mobiel check ik maar één keer per week denk ik, dus da's niet handig.

Mien heeft haar slijmprop in elk geval opgemerkt weet ik.

Leuk hè Chiek, 'In de manenschijn' , vooral "zo doet de vogel" doet het goed, als is het liedje hier alweer een beetje 'uit' (Sproetekind vindt het zó 2009!)
Het wordt nog genanter pien..... de vk gaat aan je ondergoed ruiken, om zeker te weten dat het vruchtwater is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven