3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alles raakt mij Luun, ik ben een wandelende labielo, en dan ook nog een arrogante die hoopt dat ik net dat kleine verschilletje kan maken waardoor anderen zich fijner gaan voelen.

Dat nu des te meer te beseffen dat niet gaat gebeuren dat frustreert, en ja dat raakt mij, allemaal, alle betrokken partijen.

En dat ventileer ik.

Mij de mond snoeren voelt niet fijn

Maar het is al goed Luun
Oke... voor iedereen (tegen de tijd dat ik de laatste post bijgelezen heb ben ik de eerste al weer kwijt :( ).

Wat ik nog wel onthouden heb :

Roos.. vervelend dat hij ziek is maar wel goed dat er zo snel goeie actie ondernomen is, en het is altijd een fijn idee dat hij nu goed in de gaten gehouden wordt (en je vriendin ook)

Bankje.. als je er even niet wil schrijven dan moet je dat ook gewoon niet doen. Als je er wel over wil praten dan kan dat altijd hier als je dat wilt

Lunaan.. fijn is dat, dus als de toeristen lekker koel op hun hotelkamer willen hangen in de zomer dan moet jij het zonder stroom doen?

LeukerT.. wat leuk wat jij zegt over je dochter en eten. Mijn zoon at ook altijd alles, hij was gek op olijven toen hij 2 was, maar nu vindt ie ze echt niet lekker meer (hij is 14). Hij eet gelukkig wel bijna alles. AS zaterdag gaan we uit eten voor mn vaders verjaardag en dat is in een restaurant waar je een verrassingsmenu kunt kiezen. Mn zoon neemt dan wel zo'n menu en proeft in elk geval alles, dat vind ik echt heel leuk om te zien.

Iry, mooi hoe je dat zegt over alle volle rugzakken die hier meeschrijven en dat is natuurlijk ook zo... je bent lief

En verder...

even teruglezen wat ik vergeet

Ik ga even douchen,even wat door het putje weg laten stromen
Ohhh ik vergeet bijna het beste paard van stal: Appeltje

Sorry hoor Appel... ligt niet aan jou want ik vind je heuuul lief maar ligt aan mijn eigen zeefhoofd
quote:iry schreef op 20 januari 2010 @ 16:04:

Ik ga even douchen,even wat door het putje weg laten stromen Als je een loodgietster nodig hebt om de boel te ontstoppen... geef maar een brul!
quote:iry schreef op 20 januari 2010 @ 16:04:

Ik ga even douchen,even wat door het putje weg laten stromen Doe maar! Het ruikt hier niet zo fris!
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 16:05:

Ohhh ik vergeet bijna het beste paard van stal: Appeltje

Sorry hoor Appel... ligt niet aan jou want ik vind je heuuul lief maar ligt aan mijn eigen zeefhoofd Mijn hoofd is ook een zeef. Dus ik begrijp je! x
Ier, ik probeer je niet de mond te snoeren.

Ik stel alleen de vraag of we er mischien mee moeten ophouden over haar te praten.

Maar blijkbaar hebben jij/jullie daar nog behoefte aan. Das goed,

maar voor mij is het klaar.

En meng me dan ook niet meer in JM discussies.
Dat is je goed recht Luun!

En dat is ook goed. Als het voor jou klaar is, is het klaar.

Fijn ook dat je het naast je neer kunt leggen!

Ik zou willen dat ik dat kon..
Voor mij is het inhoudelijk ook klaar. Maar misschien is het wel fijn om te praten over wat in het algemeen een topic/groep zoals dat van ons kan bewerkstelligen (prachtig woord vind ik dat )
quote:appeltjesgroen25 schreef op 20 januari 2010 @ 16:10:

Ik zou willen dat ik dat kon..In zn algemeenheid: wat heb je er aan om dat niet te doen? Je bereikt er niets mee om ergens over in de war te blijven zitten waar je toch niets meer aan kunt veranderen. Accepteren, ervan leren en verdergaan zijn de toverwoorden... maar dat is makkelijk gezegd, dat weet ik
Het gebeurde gisteren ook in het topic: ik ben mn mama kwijt. Heel zonde van het topic, want het is echt mooi en waardevol. En juist daarom gaan we daar gewoon weer verder, het is te mooi en te belangrijk om verloren te laten gaan door 1 persoon. Het beste is om inderdaad afstand te nemen voordat de boel escaleert.

a. dan haakt de betreffende persoon vanzelf af

b. dan maak je je niet boos op dat moment

Negeren is the keyword!!
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 16:13:

[...]

In zn algemeenheid: wat heb je er aan om dat niet te doen? Je bereikt er niets mee om ergens over in de war te blijven zitten waar je toch niets meer aan kunt veranderen. Accepteren, ervan leren en verdergaan zijn de toverwoorden... maar dat is makkelijk gezegd, dat weet ik

Ik begrijp je.. en het zal ook zo zijn.

Maar zo werkt het niet bij mij.

Terugkerend punt in therapie.
Gossie... zitten jullie nu allemaal heel stil aan het beeldscherm gekluisterd naar mijn wijze woorden te luisteren?

Of...

zijn jullie de wc gaan uitkuisen in de tussentijd totdat ik klaar ben met ratelen?

Weet ik Appeltje... maar ooit gaat je dat lukken, en dan maak je het voor jezelf zo veel makkelijker. Tot die tijd :
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 16:13:

[...]

In zn algemeenheid: wat heb je er aan om dat niet te doen? Je bereikt er niets mee om ergens over in de war te blijven zitten waar je toch niets meer aan kunt veranderen. Accepteren, ervan leren en verdergaan zijn de toverwoorden... maar dat is makkelijk gezegd, dat weet ik

Appel zo eens met Bi hier, maar voor mij is dat ook een heel leerprocess geweest.

Daarbij is iedereen (gelukkig maar) verschillend en reageren we anders op dingen.

Dat is wat 3000 voor mij zo mooi en sterk maakt.
Ik lag even een kwartiertje met mijn hoofd op mijn bureau te bonken
Geen van beide eerlijk gezegd. Was even naar een ander topic gegaan. Ik was er niet toen het speelde met JM gelukkig. Heb er verder ook niet echt een mening over dus dan is het een mooi moment om even te hoppen.
Ik persoonlijk zou sneller willen typen, hoe kan Bi nou alweer 10 keer hebben gepost, terwijl ik nog steeds met dit stukje bezig ben.
Te bonken of te ronken LeukerT?
quote:LeukerT schreef op 20 januari 2010 @ 16:19:

Ik lag even een kwartiertje met mijn hoofd op mijn bureau te bonken Massief eiken?
Snel typen lukt inmiddels wel. Echt van het forum geleerd. Kan nu ook blind typen.
Nee Gispen
quote:lunaan schreef op 20 januari 2010 @ 16:20:

Ik persoonlijk zou sneller willen typen, hoe kan Bi nou alweer 10 keer hebben gepost, terwijl ik nog steeds met dit stukje bezig ben.

Jaaaaaaaaaaarenlange ervaring Luun...

en als ik eenmaal begin met ratelen dan houdt het niet meer op
ipvan nok grin wippen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven