Thuis
woensdag 20 januari 2010 om 19:45
Ceetje gewoon kdv vandaag, morgen weer aan de oefen.
Mijn Ier is ook een lieve papa, maar toch wil Eetje alleen mama. Ze krijst bij iedereen. Fijn joh, typ dus weer eens met 1 vonger
Ja raar is dat die veranderingen, bij mij waren er ineens twee gescheiden.
Wel weer leuk op zich?
Hoeveel kolf je voor Mier?
Mijn Ier is ook een lieve papa, maar toch wil Eetje alleen mama. Ze krijst bij iedereen. Fijn joh, typ dus weer eens met 1 vonger
Ja raar is dat die veranderingen, bij mij waren er ineens twee gescheiden.
Wel weer leuk op zich?
Hoeveel kolf je voor Mier?
donderdag 21 januari 2010 om 10:12
Wat voor operatie?
Operaties zijn stom, en tandartsen ook!
Hoest met jullie allemaal?
Inad tweede werkdag?
Ceetje vandaag weer oefenen op school?
Kess, hoest met Tony en Vito?
Ik heb mijn eerste baby-aankoop gedaan! Jaja! Eindelijk durfde ik
Een heel lief en heel zacht knuffel-konijn waarvan ik al heel lang dacht: als ik zwanger word, koop ik dát Konijn!
Operaties zijn stom, en tandartsen ook!
Hoest met jullie allemaal?
Inad tweede werkdag?
Ceetje vandaag weer oefenen op school?
Kess, hoest met Tony en Vito?
Ik heb mijn eerste baby-aankoop gedaan! Jaja! Eindelijk durfde ik
Een heel lief en heel zacht knuffel-konijn waarvan ik al heel lang dacht: als ik zwanger word, koop ik dát Konijn!
Peas on earth!
donderdag 21 januari 2010 om 13:25
Vish, sterkte bij tandarts!
Juffen kunnen zó vreselijk zijn Daar wil ik absoluut niet mee geassocieerd worden. Hoop dat het Ceetje niet in haar ontwikkeling gaat belemmeren.
Lief, knuffelkonijn!
Hier binnenkort ook weer een eerste keer, want ik werd gebeld door de zwemschool dat Tony mag gaan beginnen! Brrrrr, wat wordt hij dan ineens al groot. Zwémles!
Vito eindelijk weer fit!
Hoe is het met je vonger Inad?
Juffen kunnen zó vreselijk zijn Daar wil ik absoluut niet mee geassocieerd worden. Hoop dat het Ceetje niet in haar ontwikkeling gaat belemmeren.
Lief, knuffelkonijn!
Hier binnenkort ook weer een eerste keer, want ik werd gebeld door de zwemschool dat Tony mag gaan beginnen! Brrrrr, wat wordt hij dan ineens al groot. Zwémles!
Vito eindelijk weer fit!
Hoe is het met je vonger Inad?
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 22 januari 2010 om 09:24
Fijn dat Vito weer fit is Kess!! En Tony aan de zwemles, wauw! Heeft hij al een mooi prinsessenbadpak uitgekozen?
Konijn is lief! Nemo heeft zoiets maar dan in het mini, dat is ook zo'n schatje. De meeste knuffels vind ik echt stom en vies trouwens.
Goed, ik neem de brander en het schuurpapier weer eens ten hand en ga aan mijn paleisje werken!!
Konijn is lief! Nemo heeft zoiets maar dan in het mini, dat is ook zo'n schatje. De meeste knuffels vind ik echt stom en vies trouwens.
Goed, ik neem de brander en het schuurpapier weer eens ten hand en ga aan mijn paleisje werken!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.