3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 20:00
Sjee Minny.. ja Parijs is het enige waar ik ook mn kinderen alleen voor thuis zou laten
Neehoor, gekheid natuurlijk, maar dat zal inderdaad een grote impact op je gehad hebben. En leeft je stiefvader nog? Ben je na het overlijden van je moeder bij hem gebleven?
En dat is juist geen excuus om niet te willen knuffelen.. je hebt nogal wat knuffels in te halen
Neehoor, gekheid natuurlijk, maar dat zal inderdaad een grote impact op je gehad hebben. En leeft je stiefvader nog? Ben je na het overlijden van je moeder bij hem gebleven?
En dat is juist geen excuus om niet te willen knuffelen.. je hebt nogal wat knuffels in te halen
woensdag 20 januari 2010 om 20:02
Er wordt niet met Minny geknuffeld!
Nee, ben naar pleegouders gegaan want mijn vader had ik toen 1,5 jaar niet gezien. Hij had nogal zijn handjes los zegt maar. Hij hield wel van me geloof ik, maar een tikkie meer van drank, dus om nou te zeggen dat ik liefde heb ontvangen...och...
Maar voordat het zwelgen wordt : Frosties gelden technisch gezien ook wel als avondeten toch?
Nee, ben naar pleegouders gegaan want mijn vader had ik toen 1,5 jaar niet gezien. Hij had nogal zijn handjes los zegt maar. Hij hield wel van me geloof ik, maar een tikkie meer van drank, dus om nou te zeggen dat ik liefde heb ontvangen...och...
Maar voordat het zwelgen wordt : Frosties gelden technisch gezien ook wel als avondeten toch?
quote:Jackyr schreef op 20 januari 2010 @ 20:00:
[...]
Wat is dat? Tegen die tijd dat ik daar ben is mijn avond voorbij..
Als je je tekst getypt hebt hoef je niet met je muis te klikken op "verstuur bericht".
Je doet gewoon 2 x tab (dan licht het blokje van verstuur bericht op) en dan enter
En als je gekwoot hebt dan moet je 4 x tab en dan enter doen...
Altijd handig!!
[...]
Wat is dat? Tegen die tijd dat ik daar ben is mijn avond voorbij..
Als je je tekst getypt hebt hoef je niet met je muis te klikken op "verstuur bericht".
Je doet gewoon 2 x tab (dan licht het blokje van verstuur bericht op) en dan enter
En als je gekwoot hebt dan moet je 4 x tab en dan enter doen...
Altijd handig!!
Ik weet niet of een nekhernia te vergelijken is met een Whiplash Minny. Meestal 90% geneest binnen een jaar.. maar ja.. ben overal een buitenbeentje in.. dus hier ook Heb last van mijn nek bij bepaalde houdingen en een doof gevoel in duim en wijsvinger van rechterarm tot aan de binnenkant van de elleboog. Doof gevoel maar als er een pijnprikkel binnenkomt dan komt die meer dan dubbel binnen.
woensdag 20 januari 2010 om 20:04
woensdag 20 januari 2010 om 20:05
woensdag 20 januari 2010 om 20:05
Van die whiplash kom ik nooit meer af. Komt door een auto ongeluk en is erger geworden toen Dude me aan mijn hoofd optilde en door de kamer gooide (hij is echt eng sterk!). Ik voelde een soort van knappen in mijn nek en toen werd alles even zwart. Aan beide kanten straalt het uit naar mijn armen en soms zijn mijn pinken en ringvingers verdooft. Verder mijn bovenrug, schouders, monnikskapspieren en mijn achterhoofd. Auw. Niet altijd gelukkig, maar vooral als Mini een weekend thuis is geweest...