3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Gaan jullie nog meedoen met de iqtest vanavond?
Jacky, als jij geen operatie wil, is het toch duidelijk?

oh en Bianc, juist gezellig om met zoon te kwekken tijdens het strijken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sjee Minny.. ja Parijs is het enige waar ik ook mn kinderen alleen voor thuis zou laten

Neehoor, gekheid natuurlijk, maar dat zal inderdaad een grote impact op je gehad hebben. En leeft je stiefvader nog? Ben je na het overlijden van je moeder bij hem gebleven?

En dat is juist geen excuus om niet te willen knuffelen.. je hebt nogal wat knuffels in te halen
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 19:56:

Zo handig, die tab tab enterWat is dat? Tegen die tijd dat ik daar ben is mijn avond voorbij..
Opereren lijkt me ook heel eng Jacky... wat voor andere opties zijn er? Pijnstilling blijven slikken?
Er wordt niet met Minny geknuffeld!

Nee, ben naar pleegouders gegaan want mijn vader had ik toen 1,5 jaar niet gezien. Hij had nogal zijn handjes los zegt maar. Hij hield wel van me geloof ik, maar een tikkie meer van drank, dus om nou te zeggen dat ik liefde heb ontvangen...och...

Maar voordat het zwelgen wordt : Frosties gelden technisch gezien ook wel als avondeten toch?
quote:Jackyr schreef op 20 januari 2010 @ 20:00:

[...]

Wat is dat? Tegen die tijd dat ik daar ben is mijn avond voorbij..

Als je je tekst getypt hebt hoef je niet met je muis te klikken op "verstuur bericht".

Je doet gewoon 2 x tab (dan licht het blokje van verstuur bericht op) en dan enter

En als je gekwoot hebt dan moet je 4 x tab en dan enter doen...

Altijd handig!!
Ik weet niet of een nekhernia te vergelijken is met een Whiplash Minny. Meestal 90% geneest binnen een jaar.. maar ja.. ben overal een buitenbeentje in.. dus hier ook Heb last van mijn nek bij bepaalde houdingen en een doof gevoel in duim en wijsvinger van rechterarm tot aan de binnenkant van de elleboog. Doof gevoel maar als er een pijnprikkel binnenkomt dan komt die meer dan dubbel binnen.
Oeh, een operatie in je nek...dat lijkt me idd doodeng...
Frosties? Wat zijn frosties??

En Minny... ik vind het heftig en ik begrijp niet dat volwassenen in het algemeen niet in kunnen en/of willen zien wat een impact hun gedrag op kinderen kan hebben!

En als je een knuffel wil dan mag je hem vragen, je zou het eens moeten proberen, voelt echt goed!!
frosties gelden een keer in de maand als avondeten
Ja Roos.. dat is ook duidelijk.. ik zit niet meer op operaties te wachten.. ik merk dat ik steeds meer moeite krijg met narcose plus daarbij opgeteld dat er in mijn hals al veel littekenweefsel zit waar ik last van heb plus daarbij dat ik gewoon niet wil
Van die whiplash kom ik nooit meer af. Komt door een auto ongeluk en is erger geworden toen Dude me aan mijn hoofd optilde en door de kamer gooide (hij is echt eng sterk!). Ik voelde een soort van knappen in mijn nek en toen werd alles even zwart. Aan beide kanten straalt het uit naar mijn armen en soms zijn mijn pinken en ringvingers verdooft. Verder mijn bovenrug, schouders, monnikskapspieren en mijn achterhoofd. Auw. Niet altijd gelukkig, maar vooral als Mini een weekend thuis is geweest...
Minny mag ik bij nader inzien nog bedanken voor het inwisselen van jouw vader tegen mijn zus? Niet dat mijn zus nu ineens wel goed is hoor.. maarreh..
Zeg Bi, ik heb al twee knuffelmensjes gemaakt en daar heb veel tijd en moeite in gestoken. Dus dat komt wel goed hoor
quote:Jackyr schreef op 20 januari 2010 @ 20:06:

Minny mag ik bij nader inzien nog bedanken voor het inwisselen van jouw vader tegen mijn zus? Niet dat mijn zus nu ineens wel goed is hoor.. maarreh.. Waarom dacht je dat ik m kwijt wou
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 20:01:

Opereren lijkt me ook heel eng Jacky... wat voor andere opties zijn er? Pijnstilling blijven slikken?Hoop daar morgen duidelijkheid over te krijgen
Nope... das geen avondeten!! Definatelly not!!

Serieuze vraag Minny... als je mini-minnies bij jou komen, kan je dan wel knuffelen?
quote:rosanna08 schreef op 20 januari 2010 @ 20:05:

frosties gelden een keer in de maand als avondetenMooi
quote:Jackyr schreef op 20 januari 2010 @ 20:07:

[...]

Hoop daar morgen duidelijkheid over te krijgenNou.. ben heel benieuwd dan, hoe laat moet je er zijn?
Oh die knuffel ik helemaal plat totdat ze het spuugzat zijn Bi, maak je daar maar geen zorgen over
Mooi zo Minny, niet alleen voor hun maar ook voor jou!!
dat kan ik bevestigen

bovendien, als Mini wil knuffelen, kun je beter meewerken
Roos... dat geloof ik graag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven