3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wil je een paar uurtjes oppassen Boogje, dan weet je gelijk het antwoord op die vraag
moet er iemand naar de nationale IQ quiz kijken ?.. die begint nu..
quote:minny schreef op 20 januari 2010 @ 20:40:

14 kinderen in totaal...dat tik je toch niet lekker in je kupke? Ik zou als moeder heel de dag in een hoekje gaan zitten met een ipod in mn oren!
14 kinderen en 4 slaapkamers??????????
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 20:39:

Haaai Piba, ik weet ook niet of wij Oud en Nieuw halen hoor! Voorlopig zit ik met open mond naar sbs6 te kijken Bianca mond dicht en doortikken!!
Minny:.. volgens mij zijn ze poeslief als ik kom oppassen..
Ja ik wil wel Boogje, maar ik heb geen zin om heel de avond mee te doen, ik doe hem anders wel morgen op internet... dat kan toch??
Pfff.... ik ben al met een echte test getest en hoogbegaafd bevonden.

Draai hier mijn hand niet voor om, maarre succes!! .
quote:minny schreef op 20 januari 2010 @ 20:40:

14 kinderen in totaal...dat tik je toch niet lekker in je kupke? Ik vond twee al genoeg
Wie betaalt dat allemaal eigenlijk?
Jacky:.. hoe komt wat?... dat ik niet op tijd terug was uit oostenrijk?..

communicatie probleempje.. vlucht terug was in eerste instantie om 20:00 uur.. maar was later verzet naar 's middags.. en dat had m'n baas te laat in de gaten..
Iry
Van de andere kant.. als jullie nou allemaal de IQ-test gaan doen.. dan kan ik lekker bijlezen
Nou.. de gemeenschap denk ik Minny... ik denk niet dat moeder 90 uur per week op kantoor zit om de luiers te kunnen kopen
Haaaaaaaai lieverds!
zat net ode aan sauna te lezen.. (blog).... *zucht*.. ik wil ook weer naar de sauna.... maar geen zin om alleen te gaan..
quote:boogje schreef op 20 januari 2010 @ 20:42:

Minny:.. volgens mij zijn ze poeslief als ik kom oppassen.. Ik heb hele lieve kinderen, maar dat had je al eens gezien natuurlijk. Maar Mini kan heel lief en zoet de boel compleet afbreken als je niet goed oplet
Petra, wat Jackyr zegt, als je het opgeschreven hebt dan hoef je het niet meer alemaal te onthouden.

Dan kun je (heel klein beetje) loslaten.

Ik heb ooit, na mijn 1e scheiding toen er veel uit mijn jeugd bovenkwam, 12! schrijfblokken volgepend.

Noemde het mijn klaagblokken.

Ik had geen last van die scheiding, dat verliep prima emotioneel gezien.

Wel kwam er oud zeer uit jeugd boven waar ik écht iets mee moest.

En het hielp, heel gek, maar het hielp.

Toen was er nog geen internet, nu heb je mogelijkheid om als je wilt eventueel een eigen topic te openen, zodat je nog wijze feedback krijgt ook.

Doe wat voor jou goed is!
hey die Iry!..
Nou mooi is dat dan, dat de gemeenschap hier geld voor mag ophoesten.
quote:boogje schreef op 20 januari 2010 @ 20:44:

zat net ode aan sauna te lezen.. (blog).... *zucht*.. ik wil ook weer naar de sauna.... maar geen zin om alleen te gaan..Je hengelt
quote:minny schreef op 20 januari 2010 @ 20:45:

Ik heb hele lieve kinderen, maar dat had je al eens gezien natuurlijk. Maar Mini kan heel lief en zoet de boel compleet afbreken als je niet goed oplet Dan kijkt ze er in ieder geval wel heel lief bij en dat maakt dan ook weer veel goed.. en zolang ze jouw boel maar afbreekt, vind ik het niet zo erg..
Misschien doe ik dat nog eens Peet, en dan anoniem, ik wil geen gezeik van familie enz, thanks
Gaan jullie nu allemaal IQ- en?
quote:boogje schreef op 20 januari 2010 @ 20:44:

zat net ode aan sauna te lezen.. (blog).... *zucht*.. ik wil ook weer naar de sauna.... maar geen zin om alleen te gaan..

mag ik mee?

*heeft foto van boogje op fototopic gezien*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven