3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Boogje mag hier (van mij) best af en toe een hengeltje uitgooien
Ik kijk naar de verbouwing.... voorbereidend werk op mijn studie (die stof ligt te happen)
quote:iry schreef op 20 januari 2010 @ 20:53:

Nou.... mij lok je meer met een toetje dan met een sauna, daar krijg je mij niet in als ik er met mijn blote kont in moet.Hoe wil jij er dan in? Why not trouwens?
ik zou het bewaren en de volgende keer in een pannetje opwarmen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wil overal op reageren, maar gaat te snel, ben moe.

Hoi Piba en Iry!!

Ik durf helemaal niet naar de sauna boogje, durf niet bloot bij onbekenden.

IQtest al eens gedaan, vond 126 mooie score, ga niet proberen die te verlagen!!
quote:iry schreef op 20 januari 2010 @ 20:53:

Nou.... mij lok je meer met een toetje dan met een sauna, daar krijg je mij niet in als ik er met mijn blote kont in moet... had anders verwacht dat jij een chocolade met slagroom toetje enger zou vinden dan een sauna..
Oh even konijn op de naughty stairs zetten....
quote:iry schreef op 20 januari 2010 @ 20:56:

Ik kijk naar de verbouwing.... voorbereidend werk op mijn studie (die stof ligt te happen)Die staat hier ook op
Iry, ze hebben tegenwoordig vaak badkledingdagen in sauna's!
Ze heeft ze ook echt totaal niet in de hand...en nog een autistische zoon erbij ook!
Petra, voor jou een dikke
quote:gewoonpetra schreef op 20 januari 2010 @ 20:57:

Ik durf helemaal niet naar de sauna boogje, durf niet bloot bij onbekenden.

Goh.. typisch.. ik dacht dat sauna's tegenwoordig zo in waren dat iedereen er al wel eens geweest was.. jullie gaan nooit naar een sauna?... is wel lekker hoor.. .. dat moet je eigenlijk gewoon eens een keer proberen met een goeie vriendin of zo..
In het sanadome moet je zelfs badkleding dragen, behalve voor bepaalde schoonheidsbehandelingen. Maar sauna klinkt goed, misschien maar eens even een vriendin opsnorren die mee gaat. En anders dus naar sanadome.
quote:boogje schreef op 20 januari 2010 @ 20:51:

nou zeg.. ik zeg alleen maar dat ik niemand heb om mee naar de sauna te gaan.. is dat ook alweer hengelen tegenwoordig?..

Als ik zeg dat ik zin heb in een toetje is dat zeker ook hengelen? Als ik dit in het verlengde van mijn vorige antwoord bekijk....
ik denk, waar heeft Minny het over? Is er een parallel discussie die ik gemist heb? Maar jij kijkt naar die domme 8-ling moeder!
quote:piba schreef op 20 januari 2010 @ 20:59:

ik denk, waar heeft Minny het over? Is er een parallel discussie die ik gemist heb? Maar jij kijkt naar die domme 8-ling moeder!Ja klopt idd
quote:minny schreef op 20 januari 2010 @ 20:58:

Ze heeft ze ook echt totaal niet in de hand...en nog een autistische zoon erbij ook!

Gewoon uitzetten dat programma Minny!

Óf blijven kijken en zien hoe goed wijjij het doent met je onze autistische kinderen
quote:piba schreef op 20 januari 2010 @ 20:58:

Iry, ze hebben tegenwoordig vaak badkledingdagen in sauna's! Badkleding in de sauna vind ik niet fijn.
Wil helemaal niet naar sauna joh!
sauna is zoooooo lekker!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Jackyr schreef op 20 januari 2010 @ 21:01:

Badkleding in de sauna vind ik niet fijn.Nee da's inderdaad niks.. ga je daar een beetje zitten zweten.. getver..
quote:minny schreef op 20 januari 2010 @ 20:59:

In het sanadome moet je zelfs badkleding dragen, behalve voor bepaalde schoonheidsbehandelingen. Maar sauna klinkt goed, misschien maar eens even een vriendin opsnorren die mee gaat. En anders dus naar sanadome.Sanadome ben ik ooit geweest.. maar met badkleding vind ik minder fijn. Durf jij ook niet in je blootje Min?
Zoo.... ze staat op de gang en maag even nadenken wat ze gedaan heeft en terug komen als ze sorry kan zeggen.

Tss..... beetje aan mijn bank willen knagen.

Dat gebeurt dus niet!
Ik heb mezelf beloofd vanavond vroeg te gaan slapen, zonder pc nog iets voor mezelf te gaan doen (nieuwe boek!)

Ga dus afscheid nemen voor vanavond.

Dag allemaal!!

ik houd het toch maar drie minuten uit in een sauna, dus badkleding is voor mij geen bezwaar, sterker, ik ben helemaal niet op mn gemak in mn blootje in de sauna!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven