minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
@Marjo moeilijk hoor om zo jaren langs elkaar heen te leven en er nu een soort van dubbelleven er op na te houden.

Zou het voor jezelf niet zoveel prettiger zijn om het gesprek met je nr1 aan te gaan? Dan weet je waar je staat en hij ook.

Ik wens je heel veel sterkte, liefde, warmte en duidelijkheid.

Zelf ben ik weer onder mijn dekentjes vandaan gekropen, hondsmoe, maar met een goede gerichte schop onder m'n kont ga ik weer verder waar we gebleven waren vóór de ziekenhuisopname van de midi-JustI.

Ik hoop dinsdag op complete ontspanning door heerlijke hete inspanning
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Marjo,je verhaal lijkt op het mijne,niet helemaal maar toch...

Ik probeer mezelf vreselijk bezig te houden om het klokje sneller te laten tikken,ik heb zo'n vreselijke zin om m'n sv te gaan zien en voelen.

vanavond weer vroeg m'n bedje in dan is het snel morgen en weer een dag verder!

Het enige voordeel van dit wachten is dat ik allerlei heerlijke fantasieen heb die ik graag wil gaan uitvoeren.

Sterkte voor een ieder die het nodig heeft!
Marjo, toen ik je opmerking las dat nr. 1 fluitend door het huis loopt kreeg ik toch wel last van een déjà vu gevoel. Van mezelf uiteraard. Stew en ML delen ook mijn mening las ik later.

Sterkte meis.
Marjo, sterkte meid! Ik zit natuurlijk in een totaal andere situatie, maar ook eigenlijk weer niet. Het is niet zo dat ik verder wil met sc, en ik heb ook geen kinderen, maar ik weet wel dat het niet goed gaat met nr1 en mij. Daar heb ik echt maanden zelf mee rond gelopen, en werd stiller, afweziger, afwijzender en ongelukkiger naar nr1 toe. Afgelopen weekend heb ik een moment kunnen vinden om met nr1 te praten, omdat ik ook het idee had dat nr1 eigenlijk fluitend door het leven ging en niets door had (niets doorhad van onze sluimerend slechter wordende relatie dus). Door het open te houden, en hem te vragen: 'hoe vind je nou dat het gaat tussen ons de laatste tijd?" heb ik een opening kunnen vinden, en hebben we erg lang gepraat. Het was niet leuk, maar wel nodig. En uiteindelijk leverde het me zo ontzettend veel rust op, merk ik nu een paar dagen later. Dat wens ik jou ook zo toe!

Het voelde bij mij ook erg uitzichtloos, voelde me machteloos en hulpeloos en kroop terug in mijn schulp. Maar tegelijkertijd ontnam ik nr1 en daarmee onze relatie de kans om mijn te steunen daarin, of om ook mee te denken over mogelijke andere omgangsvormen. Ik hoop dat je eruit goed uit gaat komen Marjo!

Ninah: jij ook een dikke hoor!

STew / CL / Haddock: allemaal wijze woorden, lieverds!
Thnx CL, jij uiteraard ook nog veel sterkte met alles.

En tja, ik weet het ook allemaal niet.

Het maakt ook niet meer uit, dat stadium ben ik inmiddels voorbij.Ik ga voor mijn eigen geluk kiezen hoe kut ik dat ook voor mijn kinderen vind.

Fijne avond allemaal, de mijne wordt weer erg fijn
goed zo Marjo! Geniet ervan: even uit die realiteit en lekker van elkaar en het moment genieten
@ marjo en ninah:

heb verder niet zoveel te melden, maar leef met jullie mee. Lijkt me zo zwaar..

@angel: heb jij een hete hoteldate gehad? Loeder! Ik hoop dat je genoten hebt!
Ja Lookolook, dat zei ze, moet je een paar blz terug lezen

@Marjo, ik had tijdens mijn huwelijk ook een dubbelleven (nooit met de bedoeling een andere/nieuwe relatie aan te gaan) en man had niks door. Wij leefden ook totaal langs elkaar heen maar ik heb nooit geloofd, en nog niet, dat hij er ook iemand anders op na hield. Denk dat je dat echt in de gaten zou hebben als dat wel zo is.

Wel moet ik zeggen, hij had in no time een ander, ze stond volgens mij al om de hoek te wachten tot ik het huis uit was. Ik heb dat nu pas, leerde Date pas kennen drie jaar nadat man en ik uit elkaar waren. Genoeg uitgevreten hoor, maar weer een serieuze relatie bedoel ik. Ex man is inmiddels dus alweer net zo lang met nieuwe vriendin als wij uit elkaar zijn (vier jaar) Maar guess what... ze leven inmiddels totaal langs elkaar heen (goh, hoe herkenbaar)

Ik weet eigenlijk niet wat ik ermee wil zeggen, was gewoon herkenbaar. Heb maar lekker gewoon een fijne avond!
Ondanks mn gevoel voor sc en andersom sta ik toch stevig achter mijn keuze voor mijn gezin en het vrijlaten van sc.

Vind jullie allemaal heel lief en heb veel aan jullie reacties en knuffels.

Marjo ik wens jou extra veel sterkte meid en Bkstr ik vind het stoer dat je het gesprek aan bent gegaan.

Denk aan onze theorie he .

Heb heerlijk gelopen, 8 km maar liefst. In mn moederziele eentje.

Allemaal een
anoniem_82861 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 21:01
Reden: Veel te veel info ...
% gewijzigd
@Ninah, lekker rennen!
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 21:16
Reden: Veel te veel vragen ;-)
% gewijzigd
@Ninah, oh je had al gelopen
anoniem_75201 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 21:17
Reden: Lezen kan ik ook al niet *grijnz*
% gewijzigd
Misschien, toy, wil jij wel zeggen dat het niet perse zo hoeft te zijn dat de nr1 van marjo ook een minnares heeft. Dat er meerdere redenen kunnen zijn om langs elkaar heen te leven.

En dat is natuurlijk ook zo. Als een relatie slecht gaat zijn er meestal 2 schuld, en langs elkaar heen leven is daar het bewijs van. Normaal laat je dat niet gebeuren.

Als ik het woord kinderen in een post als die van marjo lees dan denk ik 'AU'. Ik heb dat ook als het meest zware ervaren. Het leed voor de kinderen is behoorlijk te relativeren maar emotioneel is dat stukje het zwaarst.

Daarom, marjo, bescherm je kinderen. Laat het niet te veel op z'n beloop want dat kan invloed hebben op hoe jullie uit elkaar gaan. En als er met modder gegooid gaat worden hebben kinderen daar veel last van. Probeer dat (zo veel mogelijk) te voorkomen.

Dat is mijn advies iig. 

Geniet verder ook van je momenten, zoals je nu ongetwijfeld ook aan het doen bent.

@ ninah, stoer hoor, 8km! Sporten is lekker, zeker ook in 'dat soort omstandigheden'. Hoofd leeg en zo. (Ben ook net terug van sporten)

*intussen denkt haddock dat angel haar adrenaline high van de date is uitgewerkt en ze niet meer kan lopen* 
Ja Haddock, dat wilde ik zeggen.

Ik vind jou een aanwinst voor het forum!
@ toy, lief, je complimentje, ik bloos
Lijkt me very cute, een blozende haddock
Lieve Toy hoeft niet hoor.

Zo is het goed.

Geeft wel wat aan he? Hoe het gaat hier.

En nee ik durfde niet (heel laf ik weet het).

x
Oh Ninah, nou heb ik het al twee keer gedaan

Maarja, geeft een heleboel aan denk ik.

Wat niet wil zeggen dat je niet dubbel en dwars achter je keuze kunt staan! Laf...? Weet het niet, dan zou ik moeten weten hoe jij je op dat moment voelde, lijkt me vrij onmogelijk om over te (ver)oordelen dus
@ toy, je ziet geen verschil want ik was al oververhit, van het sporten..
En toen heeft lieve Toy toch haar post gewijzigd .

FF heel kort een antwoord waar jij dan alleen wat van snapt; nee ik heb die ruimte toen niet gebruikt om zelf open te zijn of een opening te zoeken. Laf, heel laf, ik weet het.
Hahah ik ga nou mn post niet meer wijzigen.

Lief dat je niet oordeelt, ik voel het nog steeds wel een beetje als laf. Maar nog belangrijker; ik wil nooit maar dan ook nooit dat sv en zn gezin of sc in de problemen komt.

Daarvoor zijn zij me ook te lief.
@Haddock, als je maar niet aanbrand

@Ninah, niet zo over jezelf oordelen. Daar heeft nog nooit iemand zich beter door gevoeld! Het was het beste moment wat je kon krijgen denk ik, maar het is niet voor niks dat je het voorbij hebt laten gaan.
@ Ninah, ik begrijp je wel, ik ken dat 'laffe' gevoel helaas ook wel.

Willen jullie niet meer schrijven over dat echte sporten enzo....ik krijg er een complex van. Ik neem me al maanden voor niet meer alleen sponsor te zijn van de sportschool maar er ook daadwerkelijk heen te gaan. Laf he?
Gewoon helemaal opzeggen Stew, je hoeft niet persé te sporten om in beweging te blijven

Ik ben geen sponsor dus hoef me ook niet schuldig te voelen
@ toy, ik ben niet zo snel aangebrand!

@ stew, jij hebt toch zo je eigen schema om callorien te verbranden. Of je probeert iig een schema te maken.
Stew, trek je schoenen aan en loop!

Echt wat haddock ook zegt; het maakt je hoofd leeg.

(tot je weer achter de laptop kruipt ... maar ja, forum is ook al zo verslavend, lol)

@toytje, het is idd niet voor niets .....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven