minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
donderdag 21 januari 2010 om 20:52
donderdag 21 januari 2010 om 23:49
@ninah:ik wil geloven dat het niet makkelijk was op het werk
@haddock:jij bent volgens mij ook gewoon een lieverd .
engeltje heeft het gevoel dat weer een date wel is op zich kan laten wachten .
tis ook gelijk stil op mijn mobiel/sms,kan er altijd slecht tegen als je in een dag of 5 mega veel smsjes krijg (200)dan een super hete date in een hotel en dan niks meer ??
engeltje gaat van haar vrije weekend genieten en slaap inhalen want dat is hard nodig.
@haddock:jij bent volgens mij ook gewoon een lieverd .
engeltje heeft het gevoel dat weer een date wel is op zich kan laten wachten .
tis ook gelijk stil op mijn mobiel/sms,kan er altijd slecht tegen als je in een dag of 5 mega veel smsjes krijg (200)dan een super hete date in een hotel en dan niks meer ??
engeltje gaat van haar vrije weekend genieten en slaap inhalen want dat is hard nodig.
donderdag 21 januari 2010 om 23:50
vrijdag 22 januari 2010 om 08:05
@ angel, misschien is minnaar door z'n sms bundel heen?
Zonder gekheid, dat is wel een beetje een patroon hè, die stiltes van zij kant na een stomende sessie. Je weet inmiddels wel dat het een nieuwe date niet in de weg staat. Maar irritant blijft het!
Ennuh, je wilt toch niet zeggen dat je nu al weekend hebt....?!
Stew, hoe is het met je zonnige januari? We zitten er al een flink eind in en ik heb nog niets over spierpijn gelezen... ?
Zonder gekheid, dat is wel een beetje een patroon hè, die stiltes van zij kant na een stomende sessie. Je weet inmiddels wel dat het een nieuwe date niet in de weg staat. Maar irritant blijft het!
Ennuh, je wilt toch niet zeggen dat je nu al weekend hebt....?!
Stew, hoe is het met je zonnige januari? We zitten er al een flink eind in en ik heb nog niets over spierpijn gelezen... ?
vrijdag 22 januari 2010 om 08:10
AAARGH ik heb iets doms gedaan. Sv-1 vindt een meisje van 20 ook erg leuk. Ik vind dat moeilijk. Ik weet niet waarom ik het zo lastig vind ( misschien gewoon jaloers?) Hij is er gewoon heel open over. Hij vertelt nooit of ze echt lich. contact hebben maar wel dat hij haar ziet. SV is een eind in de 40 ( ik ietsje jonger) en ik vind het vreemd om dan contact met zo'n jong meisje te hebben. Ik heb dat gisteren gezegd tegen sv en ik schaam me daar zo voor. Hij vond het belachelijk ( vind ik nu ook) dat ik daar iets van zeg. Ik doe ook hele foute dingen en wie ben ik om mijn eigen foute ( stoute) dingen anders te waarderen dan die van hem. Nu ben ik bang dat hij me veel minder leuk vind. We hadden samen een "leven en laten leven relatie" en dat stuur ik in de war door kritiek te uiten op zijn gedrag naar dat meisje. Ohh ik voel me echt dom en ben bang dat het nu heel anders zal worden.
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is. Ik heb een beetje haast nu en snel schrijven helpt niet echt om het logisch te maken.
Ik hoop dat het verhaal duidelijk is. Ik heb een beetje haast nu en snel schrijven helpt niet echt om het logisch te maken.
vrijdag 22 januari 2010 om 08:25
@ ninah: big kan me voorstellen dat het lastig is op het werk... boom voor boom, én het is bijna weekend (dus geen werk?)!
@ Phil: jij hebt ook helemaal geen tijd om bij te lezen, met 3 dates in een maand!!!
@ Mela: ergens misschien stom, ergens ook wel open en eerlijk vind ik. Je mening mag je geven, ligt er natuurlijk wel aan op wat voor manier die gegeven is. Is al eens eerder in dit topic naar voren gekomen; goed kunnen praten met elkaar vind ik wel belangrijk. Sommigen juist niet, ook even goede vrienden hoor. Maar wanneer je veroordelend wordt over elkaar, wordt het lastiger... Afwachten nu dus?
@ Stew en Haddock: veel shopplezier vanavond koopavond?
@ Crea: enjoy! heerlijk dat nagenieten. Kan nog dagen duren hoop ik voor je!
@ Angel: zo loopt het vaak he? sc zegt soms wel eens tegen me: misschien dat ik even wat minder laat weten, omdat ik weer even moet wennen aan het idee dat ik nu niets in het 'open' met je kan, en naar mezelf moet verantwoorden dat je dus bezet bent.. Misschien werkt het zo? En mannen zijn natuurlijk soms iets anders dan wij vrouwen...
@ MT: jihoooooeee! zondag istie dr weer!!!
@ Phil: jij hebt ook helemaal geen tijd om bij te lezen, met 3 dates in een maand!!!
@ Mela: ergens misschien stom, ergens ook wel open en eerlijk vind ik. Je mening mag je geven, ligt er natuurlijk wel aan op wat voor manier die gegeven is. Is al eens eerder in dit topic naar voren gekomen; goed kunnen praten met elkaar vind ik wel belangrijk. Sommigen juist niet, ook even goede vrienden hoor. Maar wanneer je veroordelend wordt over elkaar, wordt het lastiger... Afwachten nu dus?
@ Stew en Haddock: veel shopplezier vanavond koopavond?
@ Crea: enjoy! heerlijk dat nagenieten. Kan nog dagen duren hoop ik voor je!
@ Angel: zo loopt het vaak he? sc zegt soms wel eens tegen me: misschien dat ik even wat minder laat weten, omdat ik weer even moet wennen aan het idee dat ik nu niets in het 'open' met je kan, en naar mezelf moet verantwoorden dat je dus bezet bent.. Misschien werkt het zo? En mannen zijn natuurlijk soms iets anders dan wij vrouwen...
@ MT: jihoooooeee! zondag istie dr weer!!!
vrijdag 22 januari 2010 om 08:28
vrijdag 22 januari 2010 om 08:32
Haddock is niets mis mee in zoverre; we hadden al weer wat contact deze afgelopen week.
Geen afspraken over dus. Maar een mail of sms betekent weer wachten op antwoord. En dat kan ik gewoon even niet aan.
Na gisteren op het werk.
Bkstr, ik doe het dus idd maar niet.
Heb gelukkig vandaag en het komend weekend veel afleiding.
Geen afspraken over dus. Maar een mail of sms betekent weer wachten op antwoord. En dat kan ik gewoon even niet aan.
Na gisteren op het werk.
Bkstr, ik doe het dus idd maar niet.
Heb gelukkig vandaag en het komend weekend veel afleiding.
vrijdag 22 januari 2010 om 08:36
goed zo Ninah!
Begrijp het Haddock: bij goede afspraken kan het, maar 'normaal doen' tegen elkaar op het werk is wat anders dan een mail of sms, waar je idd op antwoord moet wachten, en wat het contact toch weer wat anders maakt dan het 'reguliere normaal doen'...
*bkstr klinkt heel wijs, en weet het heel goed voor anderen te vertellen, maar kan zichzelf soms ook moeilijk aan haar eigen advies houden hoor*
Begrijp het Haddock: bij goede afspraken kan het, maar 'normaal doen' tegen elkaar op het werk is wat anders dan een mail of sms, waar je idd op antwoord moet wachten, en wat het contact toch weer wat anders maakt dan het 'reguliere normaal doen'...
*bkstr klinkt heel wijs, en weet het heel goed voor anderen te vertellen, maar kan zichzelf soms ook moeilijk aan haar eigen advies houden hoor*
vrijdag 22 januari 2010 om 08:38
Ik vind het gewoon moeilijk om tegen mn gevoel in te handelen.
Maar het is wel beter denk ik.
Toen hij me vorige week toch weer begon te mailen, tja ik weet niet, je krijgt toch weer een soort "hoop" dat het nog goed komt.
Terwijl er niets is veranderd; feit blijft dat we niet voor elkaar bestemd zijn en verder moeten.
Maar het is wel beter denk ik.
Toen hij me vorige week toch weer begon te mailen, tja ik weet niet, je krijgt toch weer een soort "hoop" dat het nog goed komt.
Terwijl er niets is veranderd; feit blijft dat we niet voor elkaar bestemd zijn en verder moeten.
vrijdag 22 januari 2010 om 08:56
@ Mela, ik begrijp je wel. Ik kan ook wel eens zo impulsief reageren als het voor mij niet goed voelt. Ergens speelt het natuurlijk dat je haar ook echt te jong vindt en dan komen er ook nog eens jaloerse gevoelens om de hoek kijken. Ik denk dat het straks wel weer gesust is. Gewoon jezelf blijven hoor!
@ Ninah, wat moeilijk joh! Je kunt wachten tot dit gevoel van contact zoeken vanzelf weer weg gaat maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat het heel lang kan duren. Ik had natuurlijk het 'voordeel' dat exlief toch nergens op reageerde. De laatste keer dat ik hem mailde was om hem te feliciteren met zijn verjaardag. Ik had er geen vragen in gesteld zodat ik mezelf kon beschermen als hij niet zou antwoorden.Maar jij ziet hem nog, lijkt me dubbel zo moeilijk.
@ Bkstr, gaat hij morgen nog voor je koken? En bij ons was het gisteren koopavond
@ Ninah, wat moeilijk joh! Je kunt wachten tot dit gevoel van contact zoeken vanzelf weer weg gaat maar uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat het heel lang kan duren. Ik had natuurlijk het 'voordeel' dat exlief toch nergens op reageerde. De laatste keer dat ik hem mailde was om hem te feliciteren met zijn verjaardag. Ik had er geen vragen in gesteld zodat ik mezelf kon beschermen als hij niet zou antwoorden.Maar jij ziet hem nog, lijkt me dubbel zo moeilijk.
@ Bkstr, gaat hij morgen nog voor je koken? En bij ons was het gisteren koopavond
vrijdag 22 januari 2010 om 08:59
@ Stew: is nog steeds onduidelijk. Morgen geen mogelijkheden, zondag misschien wel. Gisteravond eventjes gebeld en we houden contact... Heb het koken nog niet op de woorden gegooid: langzaamaan ook hier boom voor boom
Verder de rust in het lijf van bkstr nog steeds aanwezig; erg lekker gevoel moet ik zeggen. Nog wat leuke dingetjes gepland dit weekend, en on the home front alles ook relatief rustig... Deze boom begint goed iig
Verder de rust in het lijf van bkstr nog steeds aanwezig; erg lekker gevoel moet ik zeggen. Nog wat leuke dingetjes gepland dit weekend, en on the home front alles ook relatief rustig... Deze boom begint goed iig
vrijdag 22 januari 2010 om 09:00
Ben ook bang dat het wat langer gaat duren, dat gevoel. Ik kan me herinneren dat je die verjaadagsmail zou sturen. Heeft ie daarop ook niet gereageerd dan stew? Dat is wel heel star eigenlijk (een ander noemt het misschien consequent).
Ik ben dus bang dat als ik geen antwoord krijg ik er nog dieper in zink. En ook; wat moet ik mailen he? Dat ik hem gvd heel erg mis? Dat ik eigenlijk wel 100 jaar zo door had willen gaan?
Lekker ego en schiet niet op.
Ik ga zo maar weer hardlopen en dan heb ik afspraakjes staan.
Leuk en leidt af.
En dus haddock; ik ben vrij nu ja. Weekend!
Ik ben dus bang dat als ik geen antwoord krijg ik er nog dieper in zink. En ook; wat moet ik mailen he? Dat ik hem gvd heel erg mis? Dat ik eigenlijk wel 100 jaar zo door had willen gaan?
Lekker ego en schiet niet op.
Ik ga zo maar weer hardlopen en dan heb ik afspraakjes staan.
Leuk en leidt af.
En dus haddock; ik ben vrij nu ja. Weekend!