3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
knip
Boogje... doe jij hem dan??
Bianca, eerst de dagelijkse en nu weer verder ik weet niet hoe het verder met AW moet, dus ik ga zo weer terug naar Libelle:)
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:qwertu schreef op 20 januari 2010 @ 21:52:

Moeten we al een post-stop inlassen, Bi, om een paniekaanval te voorkomen?
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 21:51:

Sarah... ik weet helemaal niks over jou (behalve hoe je eruit ziet, en je bent een mooie meid!)

Ben je gescheiden?

Rook je?

Ben je in therapie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:qwertu schreef op 20 januari 2010 @ 21:52:

Moeten we al een post-stop inlassen, Bi, om een paniekaanval te voorkomen? Het gaat nog goed... ik heb port en sigaretten en kan dus wel een paniekaanvalletje handelen
Oh help, is dat het nieuwe eisenlijstje hier? Ik ben niet gescheiden, zit niet in therapie en ik rook ook al niet.

*druipt af met de staart tussen de benen*

Hell, dat is nou al de tweede keer in een week.
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 21:50:

Ik heb geen tijd en geen geld Minny, anders zou ik met je meegaan Jammer
Waar zijn de mannen gebleven?? Boog, LeukerT??
Dankjewel Straatje

AW had nu toch plantjes op zolder?? Eehhh misschien is een inbraak vandoor het dak waardoor dr opbrengst weg is een idee?
quote:qwertu schreef op 20 januari 2010 @ 21:53:

Oh help, is dat het nieuwe eisenlijstje hier? Ik ben niet gescheiden, zit niet in therapie en ik rook ook al niet.

Hell, dat is nou al de tweede keer in een week. geeft niets, Q, ik mag eigenlijk ook niet hier, maar ik wurm me er gewoon tussen, en dat lijkt prima te werken!
Jacky, de dagen lengen wel, maar het zonlicht is nog niet sterk genoeg om effect te hebben. Dat moment ligt dus ergens rond 20 februari.
Q, je hebt vast wel iets anders wat niet goed is voor je... dat mag ook dan (voor deze keer).

Hell, dat is nou al de tweede keer in een week. Ik ben ook niet gescheiden en ook niet in therapie, maar rook wel en heb een gruwelijk slechte smaak wat betreft partners. Dat telt ook wel denk ik
quote:piba schreef op 20 januari 2010 @ 21:54:

[...]

geeft niets, Q, ik mag eigenlijk ook niet hier, maar ik wurm me er gewoon tussen, en dat lijkt prima te werken!Heeey... ben jij er tussendoor gesneakt?? SneakerT

Hell, dat is nou al de tweede keer in een week. *geeft handje aan Q* met dien verstande dat ik geen staart heb
De mannen zijn denk ik even aan het studeren op hoe dat eigenlijk moet, een topic openen. Da's natuurlijk nogal een technisch verhaal, dus ik denk dat we ze daar even de tijd voor moeten geven.
damn, sarah, 900m2?! dat is een fulltime baan!
Oh klinkt heer Saar, een tuin van 900 m2... pfff ik kan nog niet eens een cactus in leven houden dus het zou niets voor mij zijn
quote:qwertu schreef op 20 januari 2010 @ 21:54:

Jacky, de dagen lengen wel, maar het zonlicht is nog niet sterk genoeg om effect te hebben. Dat moment ligt dus ergens rond 20 februari. Das waar Q en iedereen is blij als de klok verzet wordt.. behalve ik dit jaar
Ik heb gister wel een hele zak chips op. Levert dat voldoende minpunten op?
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 21:55:

[...]

Heeey... ben jij er tussendoor gesneakt?? SneakerT ok, ok, ok, heb ook gerookt lang geleden.....
Oh.. zit helemaal niet op te letten!

Straat is er ook, hoooi straat!!, en Roos ,Hoi Roos!!
Boogje is een hele goeie om nu de nieuwe TO te zijn want die is populajjjjjjr geworden met het foto-topic, hahahaha
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Haha Piba, nou dat valt op zich mee hoor Maar ik hou ervan, kan in de tuin mijn koppie lekker leegmaken

En de kids kunnen er naar hartelust spelen, dus dat is heel fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven