kleding stuk
woensdag 20 januari 2010 om 23:53
Ik heb vorige week nieuwe kleding gekocht bij de H&M en ik weet ook wel dat ik niet het beste kwaliteit mag verwachten.
Maar nu zit in de naad van mijn vestje een gat (gewoon open gegaan) en in mijn jurkje achterop een gat...
de kaartjes hebn ik er af gehaald en weggegooit!
En ik heb nog wel een bon...
Ik ga eigenlijk nooit terug met kleding...
Maar is de h en m moeilijk in dit soort dingen?
Maar nu zit in de naad van mijn vestje een gat (gewoon open gegaan) en in mijn jurkje achterop een gat...
de kaartjes hebn ik er af gehaald en weggegooit!
En ik heb nog wel een bon...
Ik ga eigenlijk nooit terug met kleding...
Maar is de h en m moeilijk in dit soort dingen?
donderdag 21 januari 2010 om 07:56
quote:isisnice schreef op 21 januari 2010 @ 00:15:
dank jullie wel meiden!!!
Ik ga er morgen ochtend wel mee terug!!!
best spannend, ik ben wat dat betreft niet zo stoer hoor...
meest denk ik, ach het kost ook geen drol daar. wat wil je nou!!
maarja...
Ik vind het niet helemaal terecht wat je zegt. Het kost namelijk niet 'geen drol' en als jij het heel goedkoop vindt bij de hennes, wil dat niet meteen iets zeggen over de kwaliteit.
Ik koop geregeld basics bij hennes, en ben er vrijwel altijd tevreden over.
De wat duurdere Esprit, juist daar heb ik slechte ervaring met een klacht!
De basics van Esprit, vind ik trouwens ook niet beter van kwaliteit dan van de hennes...
dank jullie wel meiden!!!
Ik ga er morgen ochtend wel mee terug!!!
best spannend, ik ben wat dat betreft niet zo stoer hoor...
meest denk ik, ach het kost ook geen drol daar. wat wil je nou!!
maarja...
Ik vind het niet helemaal terecht wat je zegt. Het kost namelijk niet 'geen drol' en als jij het heel goedkoop vindt bij de hennes, wil dat niet meteen iets zeggen over de kwaliteit.
De basics van Esprit, vind ik trouwens ook niet beter van kwaliteit dan van de hennes...
donderdag 21 januari 2010 om 08:33
quote:winkelfanaat schreef op 21 januari 2010 @ 07:56:
[...]
De basics van Esprit, vind ik trouwens ook niet beter van kwaliteit dan van de hennes...Kwaliteit van de Hennez wisselt en sommige dingen zijn echt troep, bestel weleens wat online maar heb nooit iets gehouden. Zit soms totaal geen pasvorm in of is van goedkoop synthtisch materiaal gemaakt
[...]
De basics van Esprit, vind ik trouwens ook niet beter van kwaliteit dan van de hennes...Kwaliteit van de Hennez wisselt en sommige dingen zijn echt troep, bestel weleens wat online maar heb nooit iets gehouden. Zit soms totaal geen pasvorm in of is van goedkoop synthtisch materiaal gemaakt
donderdag 21 januari 2010 om 10:57
donderdag 21 januari 2010 om 11:51
Tsja... Ik bedoelde ook niet dat alles van de h en m prut is ofzo.
Maar het verschild wel eens.
ik heb een vestje en die heb ik al bijna een jaar en ziet er nog steeds heel mooi uit. Maar ook een shirt, na 1 keer wassen helemaal uit zijn fatsoen.
Ik koop bij de h en m juist omdat het lekker goedkoop is en ze vaak leuke dingen hebben.
Ik ga straks terug!
En ik ga niet zelf naaien voor een vest waar de naad van 10 cm los zit want dan kan ik hem beter gelijk weggooien. Ik ben niet zo goed met een naaimachine!
Bedankt voor jullie reacties!
Maar het verschild wel eens.
ik heb een vestje en die heb ik al bijna een jaar en ziet er nog steeds heel mooi uit. Maar ook een shirt, na 1 keer wassen helemaal uit zijn fatsoen.
Ik koop bij de h en m juist omdat het lekker goedkoop is en ze vaak leuke dingen hebben.
Ik ga straks terug!
En ik ga niet zelf naaien voor een vest waar de naad van 10 cm los zit want dan kan ik hem beter gelijk weggooien. Ik ben niet zo goed met een naaimachine!
Bedankt voor jullie reacties!