Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
O Cee vindt ze ook wel leuk hoor gezien de verhalen dinsdag, maar ik vind ze gewoon niet zo
Goedemorgen,

Bleghh, ik ben al gaar ( Robin vond het nodig om om half 4 (!!!) wakker te zijn en niet meer willen slapen ( lees gillen en huilen) ) en dan ga ik fijn ook nog de topics help mijn vader heeft kanker en een overleden persoon op hyves lezen. Ben gelijk een soort van de kaart. Bah.

Iemand nog wat leuks te vertellen dan maar?
Ja hoor Naatie, vanavond WIDM
Hier een lieve juf, wat oudere vrouw. En die andere juf is heel bijzonder

En wat Tobias er van vindt, daar laat hij zich niet over uit
Ja maar WIDM komt pas laat toch? 22.00 ofzo?
En ik weet niet of mn ogen dan nog open zijn hoor. Dan moet ik nog tot 23.00 opletten! Haha.. dan snap ik er helemaal niks meer van
Oh en ik stond vanmorgen op de weegschaal en was 10.5 kilo afgevallen! Ben er helemaal blij mee. Nog 12-15 kilo te gaan.
Nee hoor Naatie, WIDM is om 20.30. Tenminste, normaal gesproken wel.

Iemand gisteren Millenium I nog gezien op film1? Ik vond het wel goed verfilmd.
Goed hoor! Dat schiet op!
Jonathan heeft echt hele leuke juffen. Eentje is vandaag voor het laatst want zwangerschapsverlof. Jonathan en ik hadden gisteren samen een kadootje uitgezocht, Nijntje slofsokjes in limegroen (het zal ook eens niet Nijntje zijn ). Hoop dat ze het leuk vindt. Maar het geduld wat ze hebben met de kindjes en ze zijn er ook zo dol op. Maar misschien is het anders qua band als je elke dag een groepje van 8 hebt met zijn 2 of 3-en.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wow Naatie, wat goed afgevallen! Je moet ook geen topics lezen die je zo raken als je moe bent.

Wat ik laatst verschrikkelijk confronterend vond was dat ik op de site was van dat jongetje waarvan de ouders zo'n beetje dezelfde uitslag hadden als Jonathan uit de spierbiopt. En die schreven dat ze een reanimatiebeleid moesten maken voor hun kind. Hoe ver artsen mochten gaan zonder dat het kindje er slechter uit zou komen dan daarvoor. Dan ben ik toch wel vreselijk dankbaar dat wij daar niet mee bezig zijn. Bizar dat dezelfde ziekte zoveel verschillende uitingsvormen heeft.
het is MIJN krabpaal en ik kom er niet meer af

Mamax, door die actie van Haiti, is de uitzending verschoven naar 22.05 uur.

Ohh dat is inderdaad ook heftig Mal! Pff.. reanimatiebeleid voor je eigen kind.
Haha..kijk die Julius daat zitten dan. Geweldig!
Nee, dit is Julius. Dat is poes D

Juul vindt het ook helemaal te gek

Poes
Oe, die juf van Ceetje brengt duidelijk te veel tijd door tussen de kleuters... Maar leuk toch, dat de kinders zich ene beetje met de juf kunnen identificeren?!

Zo, mijn kind zit ook op school. Ben er 10 minuutjes bij gebleven, achter in de klas, en toen even gezwaaid en vertrokken. Ze zat met vinger in de mond dicht tegen juf aan. Half uurtje later (kwam ik tas brengen die nog op kdv lag) gluurde ik naar binnen en zat ze ingespannen te tekenen en te kletsen. Ze had di op de NSO ook al kindjes uit de klas gezien, en die had ze bij het afscheid stevig geknuffeld. Dus ik denk dat het wel goed gaat.

Had vorige week wel een minpuntje. Er is vrijdagochtend een hulpmoeder in de klas. Vond het al een beetje een vaag mens, want ze kwam kwaad de klas in stampen en sleurde haar dochter uit de kring om haar in de gang te zetten. Wat was er gebeurd: kind was 's morgens enorm aan het treuzelen en moeder had gezegd "dan blijf je maar alleen thuis en ga ik je broertje naar school brengen". Toen ze thuis kwam was het huis leeg. Kind was op eigen houtje naar school gelopen. Moeder helemaal over de zeik. Kind bleef rest van de ochtend snikkend bij juf hangen en moeder negeerde haar. Afgezien van het feit dat ik het niet mijn manier van opvoeden is, vind ik het niet okee dat zo'n hele toestand tussen moeder en kind zich in de klas afspeelt. Anyway, om 12 uur toen ik haar kwam ophalen zat de hulpmoeder met vier kindjes te knutselen, de rest was aan het spelen. Deed ze best leuk hoor. Alle kindjes kwamen aan de beurt. Maar tot mijn verbazing was juf nergens te bekennen. Begreep later dat ze boven was, iets doen met de grote kinderen van de groep. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ben eigenlijk not amused. Ik vertrouw mijn kind toe aan geschoolde leerkrachten. Niet aan een moeder die ik niet ken. Hopelijk was het een uitzondering, zal het straks eens vragen. Of ben ik een zeur? Hoe zit dat op jullie scholen met ouderparticipatie?

Nou ja, heel verhaal, sorry. Ik ga nog even wat werken. Wat gek, zo alleen thuis...
Oh ja, Julius heeft langer haar. Nou ja, fijn dat ze het allebei leuk vinden!

Helen nou dit zou ik ook niet leuk vinden. Ik zou het gewoon vragen, hoe het zit.

Maar, een kind alleen thuis laten omdat ze treuzelt? Mhh.. lekker dan.

Ja ik ga eens wat doen. Ik moet werken.

Toedeloe
O nooooo way dat ik daar blij mee zou zijn Hel en zeker niet als je al zo'n actie van moeder had gezien.

Ouderparticipatie, ik werd dinsdag gelijk besprongen door de overblijf of ik ook een middagje zou willen draaien
Werkze Naatie, ik hoop dat je het een beetje volhoudt. Half 4, dat zijn geen tijden zeg pfffff

Hel, ik zou mijn kind ook niet achter willen laten bij iemand met zulke dubieuze opvoedmethodes.
Hel, hier in de klas geen ouderparticipatie, wel bij knutselochtenden/middagen in de hal. Ik zou dit ook niet grappig vinden, dat soort conflicten vecht je thuis maar uit en niet op school.
Gave krabpaal Mal! Krijgen ze geen ruzie wie erop mag?

Niet te geloven dat het zo verschillende kan verlopen met dezelfde diagnose.... Jonathan is gewoon een enorm sterk ventje. Of heeft het daar niet mee te maken denk je?

O, Maatje (jaja, ik heb ook een forumnaam!) heeft in elk geval een leuke juf. Jong, en heel lief. Ook niet contactgestoord naar mij toe gelukkig, haha. De andere heb ik maar even heel kort gesproken. Die lijkt me wat kordater. We gaan het maandag meemaken.

Naat, waaaa, 10,5 kilo eraf, wat goed! Was je zo veel te zwaar dan, dat heb ik nooit meegekregen (nou ja, heb je 2x gezien, maar ook niet van foto's...). NIet lezen hoor, die akelige topics.
Net m'n DE punten geteld, eens kijken wat ik daar nou voor krijg
Hel, hoe vond Maatje het jurkje eigenlijk?
quote:mamax schreef op 21 januari 2010 @ 10:33:

Net m'n DE punten geteld, eens kijken wat ik daar nou voor krijg Een theelepeltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven