Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat alleen in de kleuterklassen dan dat er ouders als leerkracht rondlopen? Ik verwacht dat als mijn kind naar school gaat dat hij door een geschoolde leerkracht onderwezen wordt. Dat een stagiare eens de klas een uurtje overneemt, oké, maar niet een moederouder.
anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 10:58
Reden: ongeemancipeerd bezig.
% gewijzigd
quote:Helenita2 schreef op 21 januari 2010 @ 10:55:

Hoezo was dat mislukt? Kregen jullie gewoon niet geleverd? Vaag.

Eerst accepteerde de site mijn creditcard niet, terwijl ik daar laatst nog mijn uggs en stockphoto's mee had besteld en dat ging goed (stond ook ruim voldoende saldo op). Hij zei dat mijn controlenummer achterop de pas niet klopte. Na ja, dus ik mijn Paypal account opgegeven als betaalmiddel, want die staat gekoppeld aan mijn rekening. Maar dat accepteerde hij ook niet want je moet eerst geld storten op je Paypal, duurt weer 4 tot 6 dagen en alle leuke dingen gingen al weer weg. Wij RL gebeld hoe dat allemaal kon, hadden we echt zo'n Amerikaanse vent aan de lijn die heel correct, dat wel, echt hele domme antwoorden gaf en toen was ik er wel een beetje klaar mee.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou ja, en dan ben je er ook nog een duur telefoontje aan kwijt. Irritant. Misschien dat ze het zo een beetje exclusief proberen te houden.

Hopelijk zijn ze bij die mooistekleertjes punt com klantvriendelijker. Heb net besteld. Jurkje. Wel een beetje stom dat dan pas bij de bestelling blijkt dat er voor maat 110-116 4 euro bij komt (hoezo, voor die 3 cm meer stof?). Beetje boel stom eigenlijk wel. Nou ja. En leuk stoer Levi's truitje. En nu maar duimen dat ze het aan wil (met zware emotionele chantage krijg ik haar wel zo ver dat ze aandoet wat ik wil hoor, maar dan is voor mij de lol eraf).

In alle klassen groepen ouderparticipatie (jaja we blijen wel een beetje geemancipeerd bezig he ) voor zover ik weet Mamax. Hoorde van een vriendin die ook wel eens in de klas helpt bij haar kinderen dat ze wel instructie krijgt, en dat zij de kinderen ook niks mag "leren", niet mag corrigeren of instrueren, geen lesstof behandelen. Het is puur begeleiden. Maar ja, in zo'n kleutergroep is alles "leren", gaat ook om omgangsvormen, wat doe je als ze ruzie maken, als er eentje een bult op z'n kop valt.... Lijkt me toch dat zo'n ouder daar dan een eigen stempel op drukt. Maar goed, ik ga eens navraag doen hoe dat nou allemaal zit.
Zo kan ik toch niet forummen werken? En dat hoofd er ook bij, zo verbeten van; mij krijg je hier niet weg

Hele leuk kopjes zijn dat van Pip. Ik drink alleen geen koffie en voor mijn hoeveelheden thee zijn ze denk ik een beetje te klein

Net ruzie met een opstandige zwaan

Het beest zat midden op de weg en ik kon er niet echt langs. Reed op 'm af en hij begint me toch te blazen tegen de kinderwagen. Moest 'm echt wegsjoe-en.

Mal, wat zijn stockphoto's eigenlijk? Hoorde Elninjoo er laatst ook al over.
Hahahaha die pootjes over je arm.
Stockphoto's kun je aankopen op site's als je die nodig hebt als vormgever en je kunt zelf geen fotograaf inhuren qua budget.

Dus stel; ik moet een brochure maken en mijn klant zegt dat hij een foto wil op de voorkant van een dame achter een balie met een bril op en aan de telefoon. Dan kan ik foto's zoeken op een site en dan laat ik er een aantal zien, en degene die hij wil die koop ik dan aan.

Met zwanen moet je oppassen hoor, die kunnen keihard slaan met hun vleugels! Ze zijn wel mooi!
quote:Star schreef op 21 januari 2010 @ 11:38:

Hele leuk kopjes zijn dat van Pip. Ik drink alleen geen koffie en voor mijn hoeveelheden thee zijn ze denk ik een beetje te klein

Ze zijn groot hoor Star. Ik drink er alleen thee uit, met koffie zou ik meteen 3 dagen niet slapen.
quote:naatie schreef op 21 januari 2010 @ 10:08:

Oh en ik stond vanmorgen op de weegschaal en was 10.5 kilo afgevallen! Ben er helemaal blij mee. Nog 12-15 kilo te gaan.
Ja zwanen breken zo je arm inderdaad. Is hier nogal een opstandig groepje, Cee mag er ook niet in de buurt van me.

Ik snap de foto's.
Huuuuu, stelletje kletsers! Moest 9 blz bijlezen!

Ben er nu achter dat:

* Hel en ik dezelfde stomme film hebben gezien gister

* Mamax mijn DE punten mag hebben als je ze nodig hebt (zal ik ze opsturen?)

* Star een held is, want ik loop voor zwanen echt een blokje om!

* Naatie nog meer een held is, met -10,5 kilo! Wil ik ook!! Nouja, eerst deze eruit persen, anders zou het niet goed zijn

* Meetje een heupfoto moet. Wist ik nog niet. Hoe was het? Ik kreeg bij B meteen de uitslag.

Juud, jij die 2 kilo er al af? Spannend hoor!

Hel, wanneer ga je precies? Heb je er ook wel zin in ondanks alles?

Mal, word je niet gek van die kat? Ik word altijd helemaal kriebel als ze zo op me gaan liggen dat ik niets meer kan

Was vanmrogen met L in H'sum, hij moest zijn eigen truien gaan kopen aangezien hij NIETS meer aanwil wb bovenkleding. Had zo;'n zin om babykleertjes te kopen. Maarja, nog 4 dagen wachten.. dan kan ik los op roze of me iets meer inhouden met blauw (want daar ligt al een berg van).

Zelf nog 2 panty's gekocht, want gewone zitten me niet lekker meer in m'n buik en rug. Nu kan ik de jurken weer aan. En een stoer spijkerrokje gekocht. Fijn.

Spencertje voor B en een winterslaapzak. Hij had er nu nog maar 1 en ik bleef wassen

En L zit dolblij met een nwe trui (capuchon uiteraard, iets anders wil hij niet zucht...) op de bank. Hij heeft er 2 gekocht en er komt nog wat van H&M online, dus dan heeft hij weer wat keuze.

Compu, ik koop dus niet alles nieuw hoor mocht het een meisje zijn. Alleen kleertjes, behang en gordijnen (die zijn nu echt donkerblauw). Verder gaat alles gewoon door hoor.
Alles goed met heup Meetje dus das mooi!
Fijn Su!
Mooi Suus! Viel het mee?

Zo, me net even laten inspireren door Haiti-topic en directie van werk gemaild of wij niet iets kunnen doen van werk uit
Goed nieuws Suze, fijn.
zinnig manneke dus, Amalia? fijn dat hij geslaagd is...

Hier vanmiddag de halve stad gehad, gaap heb het helemaal gehad voor vandaag, en ik moet nog zoveel.....
Goed initiatief Star.

Op Juul zijn nieuwe school zijn ze lege flessen aan het verzamelen voor Haiti. Juul kreeg gisteren briefje mee, ook een goed initiatief
4 op ee nrij
Leuk dat school ook wat doet Bam
Hi,

Héél kort hou ik het:

Hel, veel sterkte met afscheid nemen en succes in het buitenland :hug:
Hai!

Suus: fijn dat heupjes goed zijn! Had je alleen echo? Kreeg ze echo omdat er twijfel was of omdat jij vroeger spreidbroek had? Weet niet meer of je met Jeetje ook was...

Hel: ah leuke jurkje besteld voor Maatje (we slaan hem op, check) Raar van die moeder in de klas.Zeker als je je in het openbaar zo t.o. je kind opstelt. Wat gebeurt er dan thuis? Ik heb wel als ik ouders in mijn klas heb dat ik rustig even wegloop om iets te halen of zo, maar ben dan ook zo terug. Wij hebben ook best veel ouderhulp, en ouders begeliden ook spelletjes en zo. En wij vertellen ouders dat ze bst kinderen mogen aansprekn, hetzij op een nette manier natuurlijk. Ik zou even aan juf navragen...

Star: ieks zwanen zijn naar. Jij held! Goed initiatief van je, qua haiti. Te nare beelen. Zal morgen op school ook eens vragen, volgens mij doen wij nog niets.

Oh en al die juffen verhalen, haha. Ties heeft volgens mij wel 2 leuke juffen gelukkig! Lijkt me erg vervelend anders!

Mamax: Ik vond jouw berichtje over Maxi gisteren wel aandoenlijk klinken, helemaal in zijn schulp. Heeft juf daar wel oog voor? Ah leuk, DE punten. Ik heb theeglazen besteld, drinken erg fijn! (Zal vandaag ergens even bruiloft situatie uitleggen op hyves)

Mal: ah die foto's zijn weer te leuk! Wat is het toch een mooie poes die Julius! Trekt hij nu ook meer naar Malman? Fijn dat J. weer beter is! (En de aanvallen ook weer iets beter, of kan dat niet zo snel...?)

Naatie: zo! Jij bent goed bezig! Fijn! Goed gedaan joh!

Bam: nog naar Judo geweest? Is het leuk?

Amalia: ah leuk, shoppen met je kind. Hopelijk trekt hij het aan!

(Heb ik iets verkeerd gezegd/gedaan? Had het idee dat er laatste dagen iets minder op me gereageerd werd... Als er iets is, hoor ik het graag hoor...)
Nee hoor Bridge, je hebt gewoon last van waanbeelden denk ik
Bij mij niet.

Ja Judo is leuk, in elk geval het tuimeljudo, vanaf volgende week gaat hij door naar een andere groep.

Ik krijg hier instructies van Juul dat ik de cakespullen klaar moet gaan zetten
Compu en Mal, jullie krijgen een dikke van me.
Bridges, van mijn kant niks hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven