Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, er is wel wat ruzie en irritatie rond de nieuwe krabpaal. Ik heb hem nu op de vensterbank staan, want dan kunnen ze hoog naar buiten kijken, dat willen ze allebei wel natuurlijk
Stressed is just desserts spelled backwards
Maatje

Naatie heeft ook een mooi maatje met 10 kilo minder
Mmm, dus jullie vinden het ook niet normaal? Ik zal er eens naar vragen. Wat nou precies de taken zijn van hulpmoeders (cq vaders) in de les. Staat vast ook wel wat over in de schoolgids maar die heb ik nog niet helemaal bestudeerd. :shame:

Mal, jurkje viel in de smaak (die donkerblauwe met lange mouwen) dus die ga ik bestellen!
quote:Star schreef op 21 januari 2010 @ 10:34:

[...]

Een theelepeltje

Niet zo negatief! 1.25 Oilily koffiekopjes! Deze:

1.25
Maatje is lief! Bij Maxi in de klas hebben ze steeds wisselende maatjes waarmee ze hand in hand naar buiten lopen enzo. Ik neem tenminste aan dat er een enzo is, geen idee eigenlijk.
Ik vind die dingen van Pip studio voor DE zo leuk, met dat vogeltje er op. Maar ja, ik drink nooit koffie, dus eer ik er 1 bij elkaar gespaard heb zijn we 20 jaar verder.
Ik snap sowieso hulpmoeder-concept niet zo goed buiten schoolreisjes om.
quote:Helenita2 schreef op 21 januari 2010 @ 10:36:

Mal, jurkje viel in de smaak (die donkerblauwe met lange mouwen) dus die ga ik bestellen!Leuk! Ik heb die in het zwart met korte mouwen (had ik zaterdag aan)
quote:Star schreef op 21 januari 2010 @ 10:39:

1.25 en dat na 9 jaar sparen...
Haha, maatje meer. Maatje minder dan, in Naatie 's geval!

Ojee, irritatie rond de krabpaal! Poes heeft dan toch de oudste rechten, of werkt dat niet zo?

Komt weer niks van werken zo... Nou ja, had er toch al niet zo'n zin in. Beetje uitsloverig ook he, om op je vrije dag nog mailtjes naar collega's te gaan sturen.
Ik heb nu iemand op MP gevonden die mijn Ralph Lauren behoeftes kan vervullen nu de gezamenlijke bestelactie met Star mislukt is. Man wat klantonvriendelijk en onduidelijk zijn die mensen bij RL. Ik heb nu een RL spencertje besteld, zo leuk! Met kabeltjes in lichtblauw.
Zo maar even met jongste meisje aan de wandel, loopt toch wel lekker zonder oudste

Mama ik wil niet lohooopuhhhhh
quote:mamax schreef op 21 januari 2010 @ 10:38:

[...]

Niet zo negatief! 1.25 Oilily koffiekopjes! Deze:

[afbeelding]Ik zou nog even goed checken of het geen eierdopjes zijn Mamax.
En dan dat getreuzel aaaargh (maar laat haar nooit alleen thuis hoor )
quote:Maleficent schreef op 21 januari 2010 @ 10:42:

Ik heb nu iemand op MP gevonden die mijn Ralph Lauren behoeftes kan vervullen nu de gezamenlijke bestelactie met Star mislukt is. Man wat klantonvriendelijk en onduidelijk zijn die mensen bij RL. Ik heb nu een RL spencertje besteld, zo leuk! Met kabeltjes in lichtblauw.
Ik kan je de link wel sturen Star ze heeft ook vaak leuke meisjeskleren.
Ach vooruit, doe maar
Deze bedoel jij Mal?

Ik heb met kerst deze van m'n ouders gekregen:

En dan de roze en blauwe
Ja, zie je, dat dacht ik al, dat je een van de KL jurkjes aan had. Die je laatst had besteld toch? Leuk hoor. Jammer dat ze daar geen kleine maatjes (mmm, nee, ik blijf nu gewoon bij mijn forumnaam) hadden.

Mamax, 9! jaar! Sparen jullie alleen van de thee dan? Ik heb colega's die op werk de zegels van de grootverpakkingen afrouzen zodra en een pallet binnenkomt. Was laatst een heuse ruzie over ontstaan. Beetje sneu wel. Maar goed, je moet wat als je je servies compleet wilt hebben...
quote:Maleficent schreef op 21 januari 2010 @ 10:45:

Ik kan je de link wel sturen Star [afbeelding] ze heeft ook vaak leuke meisjeskleren.Als je toch stuurt...
Hel, nu wel alleen van de thee. Drinken geen DE koffie meer.

Stom, plaatje van m'n überschattige kopjes wil niet plakken. Kijken of ik een andere kan vinden.
Dit is het adv nummer en dan kun je klikken op wat ze nog meer heeft. Heb al eerder polo's bij haar besteld en die waren echt.

Advertentie: 307788620

Ik heb deze dan, en die blauwe polo met die rode 3 op de mouw en de blauw-wit gestreepte.
Lukt het nu?

Hoezo was dat mislukt? Kregen jullie gewoon niet geleverd? Vaag.

Leuk, die kopjes. Maar moet eerst de keuken verbouwen voor ik nog meer servies enzo kan kopen. Hebben niet zo veel kastruimte.

Ze doen op deze school wel veel met ouderparticipatie, verwachten ook dat je zo af en toe wat doet (ik ga dat uitbesteden aan vriend; ik ben vanaf maart kostwinner dus daar heb ik dan allemaal geen tijd meer voor ). Past in de filosofie enzo. Vind het op zich ook goed om ouders bij de school te betrekken. Maar zag dat meer voor me in de hogere klassen. Dat er dan leuk een papa met de kinderen gaat timmeren enzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven