3000 + Deel 24

20-01-2010 22:04 3040 berichten

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
Maar alle voors en tegens hebben een 'maar' of een 'mits'. Dat maakt het zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Peuk is op
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Schiet me ineens te binnen. Straatje heeft gejokt gisteren. Piba vroeg of ze de enige was die nog geen OP gemaakt had, en toen zei Straatje heel hard JA.

Straatje had al 5 keer de OP moeten maken (volgens lijstje) maar sneakt er steeds weer tussenuit.

Dus ik vind dat Straat de volgende OP moet maken.

Maar en mits zijn negatief Bi
Dubbel negatief is ook weer zo wat
Ik ga het voor mezelf eens opschrijven Freaky... en proberen alle 'maars' en 'mitsen' te ondervangen

Begin met 1 ding Bi, alles tegelijk is niet possible.
Jeetje bi.. das nogal een storm!

Ik zou eerst goed nadenken over de winkel... de rest komt vanzelf wel.
Eens met Lunaan..

Jij hebt de winkel gezien Freaky... slaat nergens op, zo'n half afgebouwde winkel. Ik weet zeker als we hem goed vullen (minder zeepjes, meer technische dingen uit onze echte branche) dat hij goed gaat lopen. Maar om te vullen is geld nodig en dat vind ik dan weer zonde om erin te pompen omdat we nog niets concreet van de curator weten, en omdat we niet weten of het dan echt wel gaat lopen.
Jij hebt hem ook gezien Appel (wat fijn dat ik jullie nu allebei hier even tref)... wat vind jij?

oeps.. klant... brb
quote:vivafreak1 schreef op 21 januari 2010 @ 12:06:

Dubbel negatief is ook weer zo wat Dubbel negatief word positief toch, mmm had ik maar beter opgelet op school.
IK heb ook een enorme laksigheid over me, en als ik dat zou kunnen veranderen heb ik al meer dan de helft gewonnen!
Ja klopt Luun.. dus eigenlijk is twee keer 'maar' een 'omdat' ?
Bi, is het nu niet beter om je eerst even te concentreren op de zaken omtrent je moeder. Afhandeling huis en spullen enzo. En mischien ook nog even een stukje rouwen en verdriet hebben.
Pffff Bi ik ga er even over nadenken... mijn visie over de winkel en zo nu douchen

enmagiknogwelschrijvendatikdaarnaeveneenbakkiebijLgadoen?
ave to go
Wat ik zou moeten doen om het positief te beinvloeden is:

- etalage andere uitstraling geven (minder kleinspul, meer technisch... geen maar en geen mits!

- rookhok kantoor opruimen en administratie bijwerken... geen maar en geen mits!

- instanties bellen om zorghulpmiddelen website onder de aandacht te brengen...geen maar en geen mits!

Eigenlijk is de enige mits: Mits ik ermee aan de slag ga!
quote:lunaan schreef op 21 januari 2010 @ 12:13:

Bi, is het nu niet beter om je eerst even te concentreren op de zaken omtrent je moeder. Afhandeling huis en spullen enzo. En mischien ook nog even een stukje rouwen en verdriet hebben.Ik voel me beter als ik het gevoel krijg dat mn moeder trots op me zou zijn met wat ik allemaal doe. Ze was zelf ook enorm van het: niet zeuren maar gewoon doorgaan! Dus dat speelt ook mee dat ik niet in een hoekje wil gaan zitten rouwen, maar juist bezig wil zijn om wat van mn leven te maken
Floor.. stiekeme meelezerT
Met andere woorden... ik ga jullie nu zonder pardon afsluiten en mezelf een trots gevoel bezorgen!!

Tot later lieverds, en bedankt voor het aanhoren en meedenken.

Tips blijven welkom, hoe schoppen jullie jezelf onder je kont?

Ik vind het moeilijk daarover te oordelen Bi.

Ik kan niet in jullie portemonnee kijken..

Maar als het zoveel geld kost de winkel in te richten, terwijl je er zo over twijfelt.. lijkt me niet verstandig dan!
Freakje, van mij wel

Bianc, nummer 1 staat: vind ik het leuk om de winkel te runnen en zie ik me dit nog jaren doen. Is het antwoord daarop ja, dan volgt de rest
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heb niks terug gelezen.

GvK vanaf vrijdag mijn modem stuk, dus niet online, de monteur kon pas vandaag komen fijn....

Oma is gisteren begraven en ik ben kapot.

Oh en hallo weer!

En nog iets, ben ik gemist?

En is nog iets belangrijks gebeurd tijdens mijn offlinestatus.
Er is gisterenavond heel wat gebeurd zus.

Gecondoleerd met je oma!

Balen dat je offline was.. mistte je al!
Kan ik dat nog terug lezen Appel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven