Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Pfoe ja, samen naar de sauna = samen naakt Haha ik kan hem niet eens al te lang aankijken of ik weet al niet meer waar ik ben, laat staan nakend naast elkaar zitten!

En Suy ik vind je plan heel goed, als het goed is zie ik hem morgen weer. Ik wil graag volmondig zeggen dat ik het doe, maar ik vind het meevragen om wat te drinken toch wel erg.. direct. Aan de andere kant ben ik wel klaar voor wat meer vaart in de zaak. Goed, als het toeval wil dat we morgen weer eens om dezelfde tijd sporten zal ik weer wat proberen... denk ik..

Nee nee, hahaha voordat ik op verzenden klikte dacht ik al nee. Ik kan het gewoon nog niet, twijfel nog te erg! Ik wil wel wat ondernemen morgen maar het hele treffen om te drinken krijg ik helemaal de zenuwen van
pffff Marla, wat jammer dat het zo langzaam loopt zeg, ik zou mijn nagels opeten....

Kun je hem geen smsje meer sturen met zoiets van "ik heb nog eens nagedacht over die sauna en het lijkt me geweldig met je maar wel heel erg warm! Geef me een leuk alternatief en ik ben er bij! (en dan zal ik weer wat leuks bedenken voor jou!)

ofzo hoor, ik probeer alleen maar mee te denken....
Oh margot ik heb allang geen nagels meer hoor... maar goed ik doe het ook zelf natuurlijk die vertraging.

Vind het super dat je meedenkt, maar hij heeft nooit gezegd dat hij mee zou gaan he! Het was gewoon dat hij voorstelde dat ik naar de sauna zou gaan om van mijn spierpijn af te komen.

Ik kan dus niet zomaar aannemen dat hij mee wilde gaan.

Als hij nou had gesmst: je kan naar de sauna gaan, ik ga wel met je mee. Dan was ik wel gegaan hoor hahaha
Marla, een troost is dat wat voor jou een overduidelijke versierpoging naar hem toe is, vaak niet zo door een man wordt opgevat want zij hebben dat nooit zo door evenals ze (weer) een keer niet attent reageren, en wij vrouwen dat opmerken, zij heel onbenullig reageren met dat ze het zo echt niet bedoelt hadden.

Weet je het boek: vrouwen van mars of zoiets klopt wel......
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar het klinkt mij niet in de oren alsof hij serieus interesse heeft. Het lijkt me eerder een enorme player. Iemand die het erg leuk vindt om te flirten en je alleen maar een beetje aan het lijntje houdt - en niet over de brug komt, want zoals ik al eerder zei, als dat erin zat was dat allang gebeurd.

Jij hebt toch duidelijke signalen gegeven, dus hij weet heus wel dat je hem leuk vindt. Maar op één of andere manier geeft hij geen ruimte om verder te gaan, zodat je haast iets moet forceren om een stap verder te komen.

Hoop natuurlijk nog steeds voor jou dat ik ongelijk heb Marla...
Ik wil geen spelbreker zijn maar:

Als je een vrouw leuk vindt neem je haar de eerste keer niet mee naar de sauna. Je wilt namelijk niet het risico lopen continu een erectie te hebben.

Male point of view
quote:badmeester schreef op 21 januari 2010 @ 19:49:

Ik wil geen spelbreker zijn maar:

Als je een vrouw leuk vindt neem je haar de eerste keer niet mee naar de sauna. Je wilt namelijk niet het risico lopen continu een erectie te hebben.

Male point of viewDat zou lullig zijn....................
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
hahahaha badmeester
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Jij smste hem dat je spierpijn had en hij antwoorde na een heeeele poos iets over naar de sauna gaan. Jij snapt niet precies wat hij hiermee wilzeggen: samen of alleen, maar misschien snapte hij dat van jou ook niet: 'ze smst dat ze spierpijn heeft. Vindt ze me leuk of wil ze tips?' Misschien dat hij daarom zo lang twijfelde wat hij terug moest sturen en dat hij uiteindelijk ook een 2-kanten interpreteerbaar bericht heeft teruggestuurd...

Ik zou morgen even aftasten hoe het gaat en dan eerlijk zeggen dat je hem leuk vindt. Hoeft niet letterlijk, hoeft niet direct (kan ook per sms of voicemail), maar grote kans dat hij geen stap durft te zetten omdat hij niet zeker weet of jij hem leuk vindt. En je bent ook nog eens een klant: als jij hem niet leuk vond en hij dringt zich op heeft hij misschien een probleem.

Wat bij mij goed helpt is bedenken wat nu het ergste is wat er kan gebeuren. Volgens mij dit: jij laat hem merken dat jij hem leuk vind en hij jou niet. Nou, je schaamt je een paar dagen en baalt flink, maar erger niet toch? Plus dat je niet meer zo nerveus bent/op sms'-jes wacht etc. En wat is het beste wat er kan gebeuren: hij vindt jou ook leuk:)

(Ik heb en mijn vriend hebben ook een poos om elkaar heen gedraaid en uiteindelijk heb ik hem gebeld op een moment dat ik wist dat hij niet thuis was en zijn voicemail ingesproken: ik vind jou leuk, maar krijg geen hoogte van je. Hij belde me terug die avond en hij wist voor dat telefoontje ook niet hoe ik erover dacht dus en durfde ook geen stap te zetten. Nu zijn we 9 jaar en 2 kindjes verder:) En heel gelukkig:))

Succes!
En ik denk dat hij de hele avond bezig is geweest met te bedenken hoe hij moest reageren en wat hij dan zou zeggen en hoe jij dat nou zal opvatten etc. Ik ben nog altijd positief!

Goeie actie Eendtje, wat zijn wij vrouwen af en toe toch uitgekookt ;)
Beter een half motto....
En oh ja, ik vind het niet traag gaan hoor! Ken wel verhalen van maaaaaanden om elkaar heen draaien voor het wat werd.
Beter een half motto....
Kan me ook zo voorstellen dat wat jij probeerde uit te lokken door te vertellen over spierpijn dat hij hetzelfde probeerde maar dan door te vertellen over de sauna.
Ik vind het net zoals anderen al zeggen dat het nog beide kanten kan opgaan!

Dat van die sauna kun je ook op twee kanten interpreteren!

Kijk morgen aan, flirt met elkaar net als je de vorige dagen al deed.. tast elkaar af en laat langzaam aan merken dat je interesse in hem hebt. misschien geeft hij dan ook wat terug!
Op zich heeft ie al best veel hints gegeven vind ik. Misschien is het tijd om hem eens een compliment te maken?
Je hoeft hem niet meteen mee te vragen, maar jullie hebben het toch altijd over weekendplannen enzo?

Gewoon ter sprake brengen en zeggen dat je het leuk zou vinden hem een keer tegen te komen.

@Aureel: ik vind juist dat Marla weinig duidelijke hints heeft gegeven. Ze is juist vrij terughoudend geweest wat niet verkeerd is hoor Marla!

Mijn vriend had het eerst ook serieus niet in de gaten als een vrouw hem als personal trainer wil voor maar 1 reden, hem vervolgens wil toevoegen op Hyves, hem prive-smst en mailt over prive-zaken en het kwartje valt pas als de dame in kwestie hem letterlijk mee uitvraagt of als ie een liefdesbrief krijgt. Is gelukkig nog maar 2 keer gebeurd, maar hij stond raar op zijn neus te kijken en begreep niet hoe dat toch had kunnen gebeuren.

En hij is echt geen player.

Maar ja we kennen marla's pt-er natuurlijk niet;-), maar wat ik zo lees.....vindt hij haar wel meer dan gewoon leuk.
Jah, een compliment!
Ik volg sinds 2 dagen dit topic, leuk te lezen en spannend (net een soap) al is het voor Marla pure werkelijkheid

Ik denk ook idd dat hij OF een player is OF hij vindt jou ook leuk maar durft niet goed DE stap te zetten. Hij heeft in ieder geval wel erg veel hints gegeven dat hij je leuk vindt(!)

Maar goed... ik ken hem niet, dus enkel jij kunt daarover oordelen.

Ik zou denk ik voorzichtig tijdens een gesprek beginnen over zijn leven als trainer zijnde en dan langs je neus weg vragen hoe hij het ervaart al die verschillende (vrouwelijke) sporters en of hij vaak sjans heeft. Misschien (als je durft) opmerken dat het je opvalt dat hij je prive smst bijv en of hij dat bij anderen ook doet (met als grap bijv erachter dat je dan maar hoopt dat hij genoeg sms-tegoed heeft ofzo). Ach ik heb makkelijk praten.... ik weet het.... je klapt bij zo'n leuke man snel dicht en dan weet je het niet meer.

Wil je daarom heel veel succes wensen en hoop voor je dat het gewoon lekker wederzijds is en dat jullie daar heel snel achter komen !!!
Oh en ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar het kan niet veel erger worden dan mijn voorbeeld uit mijn verleden :

Leuke jongen spreekt me steeds meer aan tijdens fitnessen. Vind hem daardoor steeds leuker worden en leuke gesprekken volgen.... Net op het moment dat ik me meer ontspannen bij hem voel en lekker meeklets komt ie op een avond vrolijk naar me toe met de mededeling dat ie vader is geworden whahahahahaha erg he..... Ik: uuuuhhh oh... leuk..... (hopende door de grond te zakken).

Al die tijd was het dus gewoon een gezelligheidspraatje, maar achteraf heeft hij ook nooit geflirt met me ofzo, gewoon... gesprekken, dus anders dan bij jou hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(benadruk dat nog maar ff )

Ach had nooit zoveel mazzel in de liefde... maar alles is goed gekomen hoor
Haihai! Vandaag door een meevallertje op het werk een halve dag vrij .

Ik ben uiteraard al naar de sportschool geweest. Hij was er ook en zag er vandaag geloof ik extra goed uit . Heb even met hem gepraat en ben daarna snel m'n eigen weg gegaan want ik wist niet veel te zeggen. Later toen hij klaar was kwam hij naar me toe en vertelde hij maar weer eens wat hij ging doen maar hij deed er een beetje gehaast bij, dus ik heb er niet te veel over doorgevraagd.

Zie ik daarna dat hij ondanks zijn haast er nog gewoon is!

Dus ik een beetje balen, verdergegaan met mijn routine, helemaal in gedachten want waarom doen alsof je zo'n haast hebt? Had hij dan geen zin om met me te praten? Maar daarna wel nog rond blijven dolen (nadat hij zich omgekleed had zeg maar).

Hij onderbrak mijn negatieve gedachtegang gelukkig door weer naar me toe te komen en begon me een beetje te plagen

Ik heb hem trouwens op dat moment voor het eerst in normale kleding gezien hij zag er echt geweeeeldig goed uit.

Dus ik knal er gewoon ineens uit: zo, je ziet er trouwens wel heel leuk uit zo. En toen begon hij onwijsss te blozen! Hij reageerde: oh dank je haha nou ach ja heb zomaar wat uit de kast getrokken hoor haha. Echt super schattig! Dus ik benadrukte maar even: nou het staat je erg goed. Hij wist niet meer zo goed waar hij moest kijken en ik was verbaasd over mijn eigen actie!

Viva invloed? hahaha

Oh kan niet wachten tot ik hem weer zie. Voel me steeds meer zeker. Niet zeker dat hij mij leuk vind, wellicht is hij wel gewoon een charmeur (player is het woord dat hier vaker gebruikt is). Maar zeker dat ik hier iets mee wil, kan en ga doen.
quote:minameut schreef op 22 januari 2010 @ 14:30:

Ik volg sinds 2 dagen dit topic, leuk te lezen en spannend (net een soap) al is het voor Marla pure werkelijkheid

Ik denk ook idd dat hij OF een player is OF hij vindt jou ook leuk maar durft niet goed DE stap te zetten. Hij heeft in ieder geval wel erg veel hints gegeven dat hij je leuk vindt(!)

Maar goed... ik ken hem niet, dus enkel jij kunt daarover oordelen.

Ik zou denk ik voorzichtig tijdens een gesprek beginnen over zijn leven als trainer zijnde en dan langs je neus weg vragen hoe hij het ervaart al die verschillende (vrouwelijke) sporters en of hij vaak sjans heeft. Misschien (als je durft) opmerken dat het je opvalt dat hij je prive smst bijv en of hij dat bij anderen ook doet (met als grap bijv erachter dat je dan maar hoopt dat hij genoeg sms-tegoed heeft ofzo). Ach ik heb makkelijk praten.... ik weet het.... je klapt bij zo'n leuke man snel dicht en dan weet je het niet meer.

Wil je daarom heel veel succes wensen en hoop voor je dat het gewoon lekker wederzijds is en dat jullie daar heel snel achter komen !!!

Minameut wat een goed plan! Dit wil ik wel uitproberen, ik denk dat het me wel lukt om een casual gesprekje te houden over sportschoolliefdes, aangezien hij vorige keer ook begon over een jongen die vrouwen probeerde te versieren.

hahaha jouw situatie was inderdaad erg jammer. Voordeel is wel dat jij niks hebt laten merken van je crush (of wel?), het was dus een teleurstelling maar geen openbare!

Heb het wel eens met hem gehad over kinderen, hij zei dat hij daar pas over 10 jaar ofzo aan zou willen beginnen dus ik krijg voorlopig hopelijk niet van die mededelingen
Ah, wat lief! Goed gedaan Marla!

Veel succes volgende keer!
Superschattig hoe hij reageerde op je complimentje! Goed bezig Ben benieuwd naar de volgende ontmoeting...
Haha nee had niks laten merken en de gesprekken waren maar verspreid over een aantal avonden hoor, dus heb niet zo lang "hoop" gehad en echt verliefd was ik niet op hem hoor, vond hem dus wel steeds leuker worden. En gelukkig is dit voorbeeld jaaaaaaaaaaaaaren geleden

Maar jij hebt het dus "al" met hem over kinderen gehad..wow.. best een gevoelig onderwerp bij mannen hahahaha. Al pratende moeten er onderwerpen ontstaan he, anders wordt het zo'n interview hahaha.

Maar wat goed zeg dat jij die compliment aan hem gaf en wat schattig dat gebloos van hem hahaha echt leuk!

Kan het niet zo zijn dat hij als hint verteld wat hij gaat doen en wat gehaast overkomt in de hoop dat je op hem inhaakt???

Maar goed.... weet niet wat hij zegt wat hij gaat doen, dus weet niet of dat kan (nogal verschil of hij snel naar huis gaat of dat hij zegt dat hij over een kwartier de volgende sporter moet begeleiden bijv).
Als hij vertelt over wat ie gaat doen dan kun je ook zeggen "Ja, leuk, dat wil ik ook weer eens doen!" of "Wou dat ik met je mee kon, wil ook.....". Moet het inderdaad wel iets anders zijn dan zijn werk natuurlijk .
IK heb deze topic nu een paar dagen gevolgd. En ik weet bijna zeker dat die jongen smoorverliefd op je is !!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven