Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Joehoe!! Goede sms.

Hopelijk komt hij nu niet aan met: Spierpijn is een teken dat de deeltjes in de spieren gevuld worden, neem een avond rust en train morgen wat rustiger.
10 minuten voorbij: nog geen reactie...

Ik krijg al een beetje spijt.

Oja, ik ging weer aan het werk...
quote:Vl43inder schreef op 20 januari 2010 @ 14:07:

Okeey! Spannend!

Je, moet wel effe zijn naam wissen denk ik.

Nu is ook later hoor..............en nu.................en nu.............haha F5, F5, F5
Lees dit topic al een tijdje mee!

Echt leuk om te lezen!

Nu nog ff afwachten op die sms!

K ken het .. wat een spanning!

En je denkt dan altijd het negatieve

Maar grote kans op een leuke reactie, als ik zo die signalen van hem opvang!

Ik duim voor je!!
Is hij trouwens niet aan het training geven,

dat hij misschien niet gelijk in de gelegenheid is om te smsen?
Hij geeft inderdaad trainingen nu. Ik weet niet of hij z'n telefoon tussendoor nog bekijkt, anders kan ik wachten tot 17/18u...!
Haha leuk dit! Was even uit de running maar ben weer helemaal bijgelezen!

Nou Marla het klinkt goed hoor allemaal!

Heeft ie al teruggesmst?

Zoals Bessiezoveel zegt is ie waarschijnlijk aan het werk als hij niet meteen reageert.

Bij ons mogen instructeurs hun mobiel in ieder geval niet mee de zaal innemen en volgens mij is dat op de meeste sportscholen zo....

Spannend!!!
Ah je hebt het antwoord al gegeven;-) Even afwachten dus.....
Ennn???
Mwah maar weer eens een update, ik wacht nog steeds......

Ik vind het maar raar, op alle smsjes voor deze reageerde hij altijd binnen een half uur ongeacht of hij op het werk was (geloof ik).

Het is wel voorbarig maar ik voel me een beetje afgewezen

Schaamte begint ook al z'n intrede te doen, kijk daarom doe ik dit soort acties vaak niet, kan er niet mee omgaan.
K snap dat je dat gevoel nu hebt!

Misschien weet hij even niet wat hij terug moet smsen, omdat het voorheen altijd meer over afspraken ging, niet waar?

Dat het daarom wat langer duurt..

Even afwachten nog.. hoe ellendig dat ook is!
Joh, dat heeft iedereen!

Hij smst je vast snel terug. Wanneer zie je 'm weer?
Thanks bessie en vlinder voor jullie bemoedigende reacties.

Ik zie hem morgen weer vlinder, als ik ga dan. Kans bestaat dat als ik echt totaal geen reactie krijg dat ik niet ga, dan weet ik me geen houding.

(jullie merken misschien wel dat ik hier echt heel weinig ervaring mee heb, heb van m'n 16e tot 22e een relatie gehad. Daarna weleens op dates geweest, maar al die mannen zijn zelf naar mij toegekomen)
Marlasinger probeer niet in te vullen waarom hij niet terug SMSt

Misschien weet hij hierop niks te zeggen. Maar ga gewoon morgen met opgeheven hoofd en vraag desnoods of zijn beltegoed op is.............................
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Na al dat mega-geflirt van zijn kant lijkt het me heel sterk dat hij nu ineens niks meer laat horen.

Gewoon even afwachten! Misschien is ie zelf nog even gaan trainen na het werk, heeft ie een vergadering, is hij wat met vrienden/collega's gaan doen etc. etc. en wil hij even goed nadenken over wat hij naar jou toe gaat sturen.......;-)

Mannen zijn vaak anders in terug-smsen dan vrouwen, hoeft niks geks te betekenen hoor!
En zoals Arrasje zegt: gewoon gaan hoor morgen! Je niet door de eerste de beste tegenslag laten kennen meid!
Mannen zijn vaak anders in terug-smsen dan vrouwen, hoeft niks geks te betekenen hoor![/quote]

Dit is zooooooooooo waar!
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
een keer heb ik ook heel lang moeten wachten op een reactie.. bleek dat ie na zijn werk gelijk een vergadering en dus niet kon reageren! Daarna heeft ie me gelijk gebeld.. was een hele opluchting. Had natuurlijk al allemaal scenario's net als jij nu waarschijnlijk, in me hoofd! Het kan echt nog goed komen;)

En gewoon gaan morgen!

Maar eerst dat smsje dat je vanavond krijgt afwachten..
En heeft ie terug gesmst??? Ik vind het wel heel leuk om mee te lezen hoor!

Succes
Ik heb ook weleens gehad dat mijn vriend toen hij mijn vriend nog niet was bijna een dag had gewacht met terug sms-en.....de reden? Weet hij zelf niet eens!

Ik dacht toen ook dat hij totaal niet meer geinterreseerd was.....maar niks was minder waar.
Jullie zijn alle twee echt leuk! En allebei een beetje verlegen en bang dat het mis gaat lopen. Gewoon zo doorgaan, volgens mij gaat het helemaal goed komen. Sms nu maar even dat je heeeeeeeel erg spierpijn heeft en of hij tips heeft
Beter een half motto....
Spannend zeg. Het lijkt er wel goed uit te zien, als ik dit alles zo lees. Ik leef met je mee hoor - leuk, zo'n feelgood topic.

*duimt voor de goede afloop*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
aah hele topic gelezen is er nog geen sms terug!

@ TO denk niet dat je je druk moet maken omdat hij nog niet gesmst heeft, mannen zijn niet altijd even snel met die dingen..

Als hij niet smst gewoon gaan morgen en doen alsof er niets gebeurt is, (is er ook niet dus dat is makkelijk), maar het komt vast nog wel!

Ik blijf volgen!!
Nog steeds niets!

Ik krijg echt wel leuke reacties van jullie, die me ook zeker helpen. Ookal smst hij vanavond niet terug ga ik morgen gewoon sporten inderdaad, al is het maar om mn frustratie kwijt te raken.

Maar laten we eerlijk zijn: als je iemand leuk vind, dan sms je toch gelijk terug? ook al ben je een man?
Hmmm hoeft niet altijd natuurlijk, mannen zijn daar echt anders in als vrouwen, geloof me hahaha heb vaak genoeg discussie met mijn vriend over deze dingen gehad...

Wat niet is kan nog komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven