FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Zooo, ik ben er weer. En het is gezellig hier!

Lijkt me ook vervelend Koeka, dat Marktplaats gedoe. Ik ben altijd weer blij als de ontvanger mailt dat het aangekomen is.

Ik heb mijn verkoper nog niet gemaild dat ik het heb, wil wel zeggen dat ik teleurgesteld ben over de kwaliteit namelijk, dat ik zelf zulke laarzen niet op MP zou zetten, ook niet onder de noemer 'Gebruikt'. Dan nog vind ik dat iets wel heel moet zijn. Zolen mogen natuurlijk wel beetje afgesleten zijn, maar scheurtjes, nee, dat kan niet vind ik.

Trouwens, kun je een pakje bij TNT niet volgen? Dan kun je toch zien waar het zich nu bevindt?

Wind, 10 dagen is helemaal niet lang, het lijkt alleen lang . Het kan nog makkelijk, het kan nog wel langer duren dan 10 dagen, stel je daar nou maar op in. Kind komt er echt wel uit, en dan weet je niet beter en verlang je terug naar je rustige leventje .

Maar het zou voor mij ook wel rustiger zijn, word gek van het checken van mijn sms en het forum hier.

Morgen zijn wij trouwens een dagje in Friesland. Schorrie heeft vrij van school dus we kunnen naar opa en oma. Dus als er een Zuchtje geboren wordt, moeten jullie me wel smsen!!

Arme Apie. Keelontsteking. Lekker morgen thuis houden idd, en dan is het lekker weekend.
quote:Mille schreef op 21 januari 2010 @ 21:40:

OTTO? Da's het eerste wat in me opkomt bij een symmetrische palindroomnaam

Ja, dat die Carice ook nog eens best wel kan zingen he!'t Is een meisje, dus is het EMME .
Koeka, ik heb het laatst ook gehad met een pakje van Marktplaats. Dat heeft er 13 dagen over gedaan voordat ik het in huis had. En het klopte ook met de poststempel.

Wij zaten met goede doelen ook wel rond 1%, gewoon aan vaste donaties per maand. Maar ik laat me door iedere vriendelijke student iets aansmeren, dus het werd echt een beetje te gek. En met WW in het vooruitzich alles opgezegd, hoewel ik me terwijl ik dit schrijf afvraag of de brieven wel op de bus zijn gegaan. Gut zelfs Geert Wilders zit achter de telefoon zie ik. Je zou 'm aan de telefoon krijgen .

Van die aan de deur aansmeer-acties word ik wel echt sjacherijnig trouwens, zo irritant, zit je net te eten staat er weer een of ander agressief tiepje op de stoep die allemaal foto's van mishandelde dieren onder m'n neus duwt. Doe ik niet aan mee.
quote:Mille schreef op 21 januari 2010 @ 21:32:

Koeka, wat leuk dat je ineens zo meepost Haha, Mille, ik bedacht net ineens dat het misschien juist een beetje raar overkwam om ineens zomaar binnen te vallen en jullie lastig te vallen met trivialiteiten zoals mijn marktplaatsperikelen en welke goede doelen wij zoal steunen.. Doet een beetje denken aan de onvermijdelijke buurvrouw die altijd veel te lang van stof is en je lastig valt met allerlei details over haar leven waarvan je denkt: "wat heb ik daar in hemelsnaam mee te maken?" Zo'n buurvrouw waarbij je maakt dat je razendsnel naar binnen gaat, zodra je ze in de verte aan ziet komen .
quote:Morrie schreef op 21 januari 2010 @ 21:45:

[...]

't Is een meisje, dus is het EMME .Of Anna.
Morrie, joh, dat ís helemaal geen symmetrische naam!

OTTO inderdaad wel (hmm, misschien toch iets te veel gezegd..)
O nee, natuurlijk niet, die E staat dan niet goed. Best lastig nog dit .
Oh, nou, ik zie jou meer als die leuke buurvrouw waar je van je huisgenoten alleen maar positieve verhalen over hoort, maar die heel bescheiden alleen maar hallo zwaait vanuit de verte

Lullig inderdaad Morrie, van die gehavende laarsjes. Zou ik idd. niet eens op marktplaats zetten.
quote:koeka schreef op 21 januari 2010 @ 21:47:

[...]

Doet een beetje denken aan de onvermijdelijke buurvrouw die altijd veel te lang van stof is en je lastig valt met allerlei details over haar leven waarvan je denkt: "wat heb ik daar in hemelsnaam mee te maken?" Zo'n buurvrouw waarbij je maakt dat je razendsnel naar binnen gaat, zodra je ze in de verte aan ziet komen .Zo heeft LLL een collega .
ANNA wel inderdaad. Iets met de A of de O. Maar als je bang bent dat je teveel gezegd hebt zullen we niet verder gaan raden hoor.

Ik vraag het wel gewoon stiekem aan Morrie of Wind op de SG
quote:Morrie schreef op 21 januari 2010 @ 21:50:

O nee, natuurlijk niet, die E staat dan niet goed. Best lastig nog dit .

Welnee, gewoon anna;-). Nou ja, ANNA dan.

En gezellig juist zo'n meebeppende buurvrouw. Hoewel, niet zoeen die je beschrijft .

Ik ken ook iemand met twee palindroomkinderen, reinier (das een mooie he?) en anna. Hij maakte altijd grappen dat hij de vereniging voor ouders van palindroomkinderen ging oprichten. Inmiddels heeft ie nog een derde, maar heb geen idee hoe die heet...
Maxi komt 's morgens met hond uitlaten als ze toch al redelijk haast heeft regelmatig zo'n mevrouw tegen. En die laat zich ook nog eens heel lastig afschepen.
Haha, nou ja wat is dit nu weer. Krijg een mailtje van Viva: "koeka heeft een bericht gepost in het topic 'FRSSWND' op Viva."

Kennelijk ben ik ineens op dit topic geabbonneerd. Als ik nu iedere keer een mail krijg als iemand iets post heb ik echt een probleem vanavond...
Anna is ook niet symmetrisch, LLL, alleen een palindroom .

Ik heet hier trouwens regelmatig MAM, da's ook een mooie symmetrische naam ! (zo, en nu houden we erover op hoor !)
Wij hadden vroeger wel mensen in de buurt wonen met 4 dochters waarvan de namen achtereenvolgens met een A,B, C en D begonnen. Daarna hebben ze het maar opgegeven geloof ik
Zo, ik heb die MP verkoopster gemaild dat ik teleurgesteld ben over de kwaliteit en ik zelf iets in deze staat niet zonder vermelding te koop zou aanbieden.

Een mailtje van een post op het topic? Nee, dat zou niet best zijn als dat vanaf nu bij elke posting gaat gebeuren!
Oh, maar waarom Anna niet dan? Ik snap er niks van dan geloof ik.

Heeft Linda de Mol nou iets aan haar gezicht laten doen? Of ligt het aan mijn tv?
Ik voel me echt heel dom maar waarom is Emme geen symmetrische palindroomnaam? En Otto en Anna wel?

Oh, en vriendin van schoonmoeder heeft geloof ik bewust die palindroomnamen gekozen. Vind het ook wel leuk :-)

Koeka, leuk dat je mee schrijft!
quote:Mille schreef op 21 januari 2010 @ 21:58:

Wij hadden vroeger wel mensen in de buurt wonen met 4 dochters waarvan de namen achtereenvolgens met een A,B, C en D begonnen. Daarna hebben ze het maar opgegeven geloof ik Ik heb drie neefjes (broertjes van elkaar) die allemaal met een F beginnen. Heb ik nooit de lol van in kunnen zien. Ze worden ook de drie Fjes genoemd...
De N is wel symmetrisch, maar dan diagonaal gezien. Maar ook dat is gewoon lijnsymmetrie (ik doe wiskunde op Havo-niveau sinds Maxi op de middelbare school zit, dus mijn kennis is weer helemaal up to date ).
Haha, we gaan LLL gek maken .

Neen, ik ga dat niet doen, want ga lekker in bad. En fairtrade, kijk, ik kom er wel, dat doen we dan weer wel. Max Havelaar bananen, koffie, thee, chocola. Ik voel me weer goed, maar misschien moet ik dan juist euroshopper doen en de rest doneren? O jee, weer een dilemma.

En Koeka is inderdaad de léuke buurvrouw , niet die collega van LLL. En mijn IRL buurvrouw eet geen drop denk ik en heeft een baby van een maandje, die heeft wel wat anders aan haar hoofd dan mij ban drop voorzien. Speaking of babies: Pebb? Alles goed?

Goed, ik ga naar boven. Toedeloe!
Sjemig, er was al veel meer post. Maar ik ga toch. Zwaai!
quote:lilalore schreef op 21 januari 2010 @ 21:59:

Oh, maar waarom Anna niet dan? Ik snap er niks van dan geloof ik.

Heeft Linda de Mol nou iets aan haar gezicht laten doen? Of ligt het aan mijn tv?

Oh, gelukkig... jij snapt het ook niet

Ja, wij zeiden het ook meteen!

Linda ziet er niet best uit en ik zei meteen of ze net een botox-kuurtje heeft gehad.
quote:Mille schreef op 21 januari 2010 @ 22:00:

De N is wel symmetrisch, maar dan diagonaal gezien. Maar ook dat is gewoon lijnsymmetrie (ik doe wiskunde op Havo-niveau sinds Maxi op de middelbare school zit, dus mijn kennis is weer helemaal up to date ).Wauw, I'm impressed!
Het is maar waar je de symmetrielijn plaatst LLL. Maar ik denk dat Koeka die dus verticaal in het midden van elke letter plaats. En dan zijn het niet zoveel letters.

Alleen de A,H,I,M,O,T,U,V,W,X en Y.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven