3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 10:40
vrijdag 22 januari 2010 om 10:41
vrijdag 22 januari 2010 om 10:42
Ow en ik ga trouwens even niet naar een meeting.
Heeft niets met jullie te maken zou jullie graag willen ontmoeten maar heb zelfs een meeting afgezegd die al een half jaar stond met de 100 plus hyves dames omdat ik met de verhuizing zit.
Volgende keer ben ik erbij en bij die van 20 maart ook (tenzij ik dan net tante ben geworden)
Heeft niets met jullie te maken zou jullie graag willen ontmoeten maar heb zelfs een meeting afgezegd die al een half jaar stond met de 100 plus hyves dames omdat ik met de verhuizing zit.
Volgende keer ben ik erbij en bij die van 20 maart ook (tenzij ik dan net tante ben geworden)
vrijdag 22 januari 2010 om 10:44
vrijdag 22 januari 2010 om 12:02
Zo, ik heb aangegeven dat ik geen klik had met psychiater en dat ze me nogal overrompeld heeft. Ga dus een tweede gesprek aan, 's middags, dan heb ik meer energie omdat ik wil weten wat haar beweegredenen zijn. Beetje vaag voor jullie, de psych was een beetje van ; we gaan dit zo doen en dat zo en ik was het er niet mee eens maar toch gaan we het zo doen.
Dus ik ben best trots op mezelf!
Zo de afsluiting en dan thuis even slapen. Zit al de hele ochtend te gapen. Tot later dus!
Dus ik ben best trots op mezelf!
Zo de afsluiting en dan thuis even slapen. Zit al de hele ochtend te gapen. Tot later dus!