Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
@Janine: lekker zo'n vrij dagje. En hinderlijk dat je vriend zo twijfelend doet. Wel herkenbaar. Ik snap dat niet hoor... Je wil het toch of niet? Je zal toch nooit precies weten hoe het is als je vader bent en dat kind er is dus hoe dan ook je springt in een Groot Zwart Gat. Mja, ogen dicht en springen maar denk ik dan. Misschien komt hij wel nooit verder dan 'waarschijnlijk' waar wacht je dan nog op?

@Frutje: jij vroeg nog of er ooit twijfel was over of je het wel wil. Nou ik heb eigenlijk bijna geen twijfel. Ik kan gewoon niet wachten. Maar waar ik me af en toe wel zorgen over maak is hoe ik het allemaal moet gaan bolwerken, de praktische kant zeg maar. Ik ben nu al blij als ik mezelf netjes de deur uit heb s ochtends, kan me niet voorstellen dat ik dat ook nog voor een ander mensje moet regelen
@pipo

Ik heb dan meer twijfels over 'kan ik het allemaal wel combineren en vind ik het dan nog wel leuk'. Ik weet zeker dat ik superverliefd zal zijn op het kindje en dolgelukkig enzo. Maar je kunt het niet even een paar uur 'uit zetten'. Gelukkig zijn die twijfels altijd van korte duur.

Enne, ik zit me nu weer wel te ergeren aan een collega. Ze voert vrij weinig uit... eigenlijk de hele week al... Gelukkig hoef ik nog maar een half uurtje.
GRR)@(*#$@#*) Irritante mensen. Het is gewoon tijd voor weekend. Ik zit nu alleen gelukkig dus ik hoef me niet langer te ergeren. Maar ik trek zo de stekker eruit, het is mooi geweest. Ik ga straks lekker een borrel drinken met een paar mede rammelaars (want allemaal in de 30). Nu kan het nog tenslotte
Ik ook! Een andere collega kwam net vragen of er animo is om een borrel te drinken. Ik had de keuze uit:

- boodschappen doen en huis schoonmaken met de Franse slag (morgen bezoek)

- snel naar huis, salade eten en sporten (goede voornemens)

- lekker een borrel drinken en er een gezellig avond van maken aangezien het weekend is, er leuke collega's meegaan en vriend aan het werk is.

Moeilijk, moeilijk, maar het is optie drie geworden. Idd nu kan het nog!
Twijfels heb ik ook wel ja, het lijkt nou wel leuk, maar je kunt 'm inderdaad niet even uitzetten. Of gewoon even weggaan en de boel de boel laten. Of borrelen, uitgaan en wel zien wanneer je weer thuis komt.

Maar ja, van de andere kant komt dat eigenlijk niet meer zo vaak voor. En als je eenmaal zo'n kindje hebt, zorgen je hormonen toch wel dat je het prachtig vindt.

Vriend is vanavond weg, komt morgen pas terug. Dus al zou ik willen kletsen over kindertjes, het kan niet eens. Zo haal ik mijn week wel

Ik word volgende week 29. Wou dat ik alleen maar een briefje kreeg van lief, met de woorden: 'zullen we vanaf nu?'

Maar ja, dat wordt het niet...

@janine: grote kans dat als je het er te vaak over hebt dat hij in april niet meer wil vanwege de grote druk die je op hem legt! mannen....

@iedereen: borrel ze en fijn weekend!

Nog mensen op t forum vanavond? (ben alleen thuis he...)
>>> mooie kleding heeft het meisje aan.. heb nu al zin om lente kleding te shoppen!!
mmm, vind 't een beetje saai eerlijk gezegd.

Ik ga morgen winkelen, dat wil zeggen, een vriendin heeft een boel nodig, onder andere advies

Telkens als ik nieuwe kleren koop denk ik stiekem: wie weet kan ik het over een jaar niet meer aan! En wie weet wat voor lijf ik overhoud na de zwangerschap...

Mijn nichtjes zijn 'leeggezogen' door hun kinderen, zul je zien dat ik er juist opgeblazen van raak...

Maar janine, je kunt nu toch ook lekker gaan shoppen: overal uitverkoop!
@ Janine: ik vind dat ook hele leuke kleding... Vooral die broek.

@ Orchis herkenbaar vwb kleding die je nu koopt. Ik heb de laatste tijd juist heel veel wijde dingen gekocht die ik ook aan zou kunnen mocht ik zwanger zijn. Ben ik aan het fantaseren hoe dat dan zou staan bij mij, zo'n buikje...zwijmel En ik hoop trouwens dat je snel een heel mooi cadeau krijgt. Keep the faith !

@Frutje: groot gelijk. Er is altijd wel iets nuttigs te doen, af en tot moet je gewoon even lekker je verstand op nul zetten. Proost !
@pipo: altijd hoop houden.. je krijgt hem vast.. maar wanneer en hoe? that's the question..
ja... hoop houden en vooral de vent er niet te veel mee lastig vallen...
Nou hier ben ik alweer. Het viel nogal tegen. Uiteindelijk hebben we twee wijntjes gedronken op het werk en wilde niemand opeens meer de stad in... Leuk!

Ik heb nu alleen geen zin meer om een van de andere opties uit te voeren.

Ik heb dat ook van die kleren! Heb veel van die wijdere dingen gekocht die je met een riem om je middel, maar ook met een riem net onder je buik kunt dragen.

@orchis

Ik hoop ook dat ik leeg gezogen word, maar ik vermoed van niet. Mijn zus heeft iig nog behoorlijk wat kilo's.

En shoppen, ja! Maar het mag eventjes niet van mezelf. Ik vind de kleren rechts leuk behalve het jasje. Dat is mij te kort.
hoi Frutje!

Jammer, kun je geen andere lui bellen om lekker de stad mee in te gaan?

Vriendin bij wie we afgelopen weekend op kraamvisite waren paste trouwens na 3 weken (!!) alweer in haar maatje 36 broek...zonder daar overigens veel moeite voor gedaan te hebben! pfffff...
orchis!

Die vriendin is volgens mij eerder uitzondering dan regel. Helaas. Nouja, de tijd zal het leren...

Ik ga lekker in mijn kookboekjes bladeren om te kijken wat ik/we morgen voor het bezoek gaan koken. En verder een beetje bankhangen.
Tja, ik reageer nu een beetje veel, want heb een avondje alleen en zit dus lekker achter de laptop. Maar ja, erg veel heb ik verder niet te melden

Veel voorpret met de kookboekjes, dan ga ik maar weer eens bij andere topic kijken
Haha Orchis

Hier nog zo eentje en ik vind het juist leuk dat je reageert.

Boeiend info: heb net de keuken opgeruimd en het beddengoed zit nu in de wasmachine. Toch nog een beetje huishouden gedaan dus.

Zit nu ranking de stars te kijken en kookboekjes door te nemen. Leuk!

Forumse orchis
best leuk, zo'n avondje forummen. Normaal zit ik voor de tv en ben ik rond half 10 echt ingeslapen...

Maar nu ga ik zodadelijk heerlijk vroeg naar bed zonder stijve nek van het op de bank/half op lief in slaap zijn gevallen

erg boeiende info frutje!

Tot de volgende keer maar weer!
Slaap lekker Orchis (al heb ik het vermoeden dat je misschien al in dromenland bent...)

Ik heb net nog gelezen in Zwanger worden, die ik van de bib heb geleend. Ik vind het tot nut toe een aanrader. Duidelijke, feitelijke info met tips, leuk opgeschreven. En na het noemen van alle risico's en problemen komt er steeds een alinea'tje met de positieve kanten van het verhaal. Heel leerzaam allemaal, al moet je wel heel erg op je eten letten als je alles precies goed wilt doen...
Halloa, daar ben ik weer:)

@Orchis heb je lekker geslapen?

@Frutje ik denk dat ik dat boek ook maar even ga aanschaffen net ff bij bol.com gekeken en wel intressante onderwerpen,tips.

Zo weer even naar het ziekenhuis mijn neefje bekijke,leuk!

Het gaat weer beter met hem, gelukkig.

Oja gister belde een vriendin die vertelde dat ze zwanger is, en mijn zus weer een kleine. nou je weet het wel het begon op hol te slaan bij mij. IK WIL OOK!!!

Maar ja heb nog even geduld,grrrrrrr.

Prettig weekend allemaal.
Hallo dames,

ik lees al een tijdje mee op dit forum (kon niet eerder reageren omdat ik mn wachtwoord niet meer wist.....) Wat een herkenbare verhalen zeg!

Mijn vriend en ik zijn 5 jaar samen, wonen 3 en een half jaar samen. Ik heb denk ik al bijna 2 jaar rammelende eierstokken en het wordt steeds erger! Dit heeft al zo veel ruzie's, frustraties en tranen opgeleverd. Een aantal maanden terug een "uitbarsting" gehad waarop toch een goed en positief gesprek op is gevolgd. Alleen lijkt het of vriend weer van gedachten is veranderd. Ik laat het onderwerp nu al een tijd rusten om die frustraties niet op te zoeken maar van binnen ben ik er zo veel mee bezig. Het lijkt soms echt een obsessie!!

En iedereen om mij heen wordt maar zwanger of is er mee bezig... zo moelijk :(

Fijn om hier dames is gelijksoortige situaties te treffen.

Tot een volgende keer!

x Moimoi
@Moimoi: welkom! Dit is de ideale plek om je frustraties van je af te schrijven. Bij mij lijkt het inmiddels ook wel een obsessie te zijn. Vriend zegt dat ik het over niks anders kan hebben. Mmmm. Dat klopt wel een beetje ben ik bang. Zit echt zoveel na te denken over babies....

@hahahihi: wow, is dat je zus die net bevallen is die nu alweer een kind wil? zou dr denk ik even niet over na moeten denken als ik er net 1 afgeleverd had.

Gister druk bezig geweest met de bruiloft van een vriendin. Kreeg er zelf helemaal de kriebels van. Had allemaal ideeen en zin om mijn eigen bruiloft te gaan regelen. Maar hier nog geen teken van een aanzoek. En vriend laat ook helemaal niets los! Geen idee wat hij van plan is. Nou ja, afwachten maar weer....

Fijne zondag allemaal!
@Pipo, niet pushen, he? Hij heeft plannen, dus het enige dat je kan is rustig afwachten. En je nagels afbijten ofzo

Welkom Moimoi!

Ben toch benieuwd hoe het Assie is...

Hier hebben we gister een huis gekeken, en dat zou het wel eens kunnen zijn! Super leuk (en met 5 slaapkamers!!)

Binnenkort maar even een tweede keer kijken.
verkademeisje wijzigde dit bericht op 24-01-2010 19:17
Reden: niet ipv net
% gewijzigd
Welkom moimoi! Welkom in de gemeenschap van de gefrustreerde eierstokrammelaars

Vandaag is t zondag, en heb ik ook een hele week niet over kinderen gepraat (met vriend dan...)! Maar wat kost het moeite... Zeker als ik dan weer naast de blog dat ontzettend mooie koppie zie van dat kindje van Elvan! Zo een wil ik ook!

@verkademeisje: 5 slaapkamers, dat klinkt groot! Dus dat ga je op de groei kopen

@pipo: oefen je geduld...oefen je geduld...oefen je geduld... (en ga op dit forum gefrustreerd los als je wil)

Ja, hier ook benieuwd hoe het met Assie is, en met boefje.

We krijgen dadelijk onze ex-huisgenoot op bezoek, die een jaar met een deeltijdkindje bij ons heeft ingewoond. Jochie is nu bijna 4. Zo leuk!

Nou dames, tot de volgende keer maar weer.
Welkom moimoi! Klets gezellig mee.. en gooi die frustraties van je af. We zitten hier allemaal in hetzelfde bootje. Mag ik vragen hoe oud je bent?

@verkademeisje: wow, 5 slaapkamers!

@geduld hebben.. al is dat HEEEEL moeilijk.

Gisteren naar mijn vriendin geweest die heeft een kindje van 1.. en naar mijn neefje van 3 maanden.. wat een schatjes allebei.

Terwijl ik hier zit te typen ben ik toch misselijk.. getver. en moe, het hele weekend al zo moe.. hoop niet dat ik een griepje onder de leden heb..
Jongens ik doe mijn best!! Maar vandaag toch alweer over kinderen begonnen Ok, ik ga nu het experiment doen om te proberen een week niet over kinderen te praten met vriend. Zal niet moeilijk worden denk ik, want we zien elkaar deze week bijna niet. Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen.

Gister My name is Michael gekeken. Ik werd helemaal week van die mini Michaels!! Ik hoop dat ik ook zo'n getalenteerde mini artiest krijg. Lijkt me geweldig!

@janine: was de hele week ook heel moe. We hebben zonlicht nodig! Vanmiddag even een dutje doen misschien?

@VK meisje: klinkt goed zeg. Zag je de kinderkamer al voor je? Echt leuk lijkt me om samen een huis te kopen. Ook een stap waar je u tegen zegt.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Assie is! Misschien heeft ze wel Goed Nieuws als ze terugkomt. Een datum ofzo?

En Boefje: fill us in. Hoe is het in het land der zwangeren ? Kwijl...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven