No drinking and dialling

22-01-2010 21:21 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gisteravond iets stoms gedaan. Na een paar glazen champagne (ik had wat te vieren), heb ik mijn ex gesmst, van een half jaar geleden.

Ik zei nog 100x tegen mezelf dat ik het niet moest doen, maar deed het toch.... grr!

Drank en mobieltjes gaan niet altijd samen! Wie heeft er ook wel eens zoiets gedaan? Kom maar op met de verhalen!

Oja, en natuurlijk geen reaktie gekregen, wat ik nuchter natuurlijk ook wel wist...zucht!
Wat heb je gesmst dan?
Pech, niet meer doen voortaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tja, hangt er vanaf wat je gesmst hebt.

Als t in de trant is van:

'Ik vier met de duurste champagne die er bestaat,

dat je vandaag een half jaar geleden je biezen hebt gepakt!

Thnx, want het is het beste wat me is overkomen!"

Tja, ok kan gebeuren, geen ex overboord zou ik zo

zeggen.

Nee, heb zelf geen ex gesmst ever, die liggen inmiddels

mss wel onder de groene zoden of staan ergens op een

schoorsteenmantel te gloren met een laag stof op de

deksel. *lol*
quote:colalight schreef op 22 januari 2010 @ 21:23:

Wat heb je gesmst dan?Zullen we neuken?
Ach ja, shit happens.

Ik sms mijn exen niet dronken, dus kom ook niet in dit soort situaties terecht. Heb wel eens van een ex een smsje gehad die hij in een dronkenbui naar mij had gestuurd. Heb er niets mee gedaan. Gedelete that's it.
Colalight: Of hij met me wilde trouwen.

Nee hoor, grapje, gewoon iets in de trant van dat ik benieuwd was hoe het met hem ging. Niks schokkends, toch stom.

Niemand anders domme acties?
Of 'Eindelijk heb ik de moed op je te zeggen dat ik je bedanken wil dat ik ooit je vriendin mocht zijn' Gaat het een beetje met je? Ik mis je XXX'
Oh... hoe het met hem gaat....

En al antwoord terug?
quote:goldmember schreef op 22 januari 2010 @ 21:21:

Na een paar glazen champagne (ik had wat te vieren)Namelijk? Je emotionele onafhankelijkheid?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Haha Sandra! Nee geen antwoord, maar dat was te verwachten.

Het stomme is dat ik het heb uitgemaakt, en uiteindelijk geen contact meer wilde. Dus domdomdom!

Ik mis hem soms heel erg, en was benieuwd hoe het met hem ging. Maar hij zal hier niet op zitten wachten, en erg aardig of netjes is het van mij ook niet. Dikke vette foei!
*laat haar mobiel altijd thuis bij het stappen*
Very Cherry, nee die heb ik al zo'n 15 jaar geleden gevierd! Maar heb net een mooi nieuw huis gekocht!
Nou, zo erg is dat toch niet. Ach, je ziet hem nooit meer. Maar wat leuk, een nieuw huis! Heb je hem dat ook laten weten? Dat geeft dan aan dat je weer lekker verder gaat met je leven.
quote:colalight schreef op 22 januari 2010 @ 21:44:

Nou, zo erg is dat toch niet. Ach, je ziet hem nooit meer. Maar wat leuk, een nieuw huis! Heb je hem dat ook laten weten? Dat geeft dan aan dat je weer lekker verder gaat met je leven.TO heeft het uitgemaakt en gezegd dat ze geen contact meer wil. Wat heeft het dan voor nut om hem van dit 'nieuws' op de hoogte te stellen? Misschien heeft hij er nog veel verdriet van, en (oh wat leuk....) gaat TO nu laten weten 'dat ze weer lekker verder gaat met leven'. Wat heeft dat voor nut? De ex nog even een duw geven?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee hoor, dat heb ik niet laten weten, van mijn huis.

En zo voel ik het ook helemaal niet: ik ga lekker door met mijn leven, zonder jou! Zo erg ben ik gelukkig ook weer niet.

Het is gewoon zwak van mezelf geweest, met de kans dat ik het hem ook weer moeilijk maak, en dat verdient hij niet.
--
oh, ik wist toch niet dat zij het uitgemaakt had.
Zo heb ik ooit eens in een dronken bui een ex gemaild met de vraag of zijn nieuwe vriendin al zwanger was..... zoekt een :schaamsmiley:
Joepie Zoey! Ik ben niet de enige!!!!!
Tip voor de volgende keer: Schrijf telefoonnummers van scharrels, exen en andere bijzondere gevallen ergens op in een boekje, en wis ze uit je mobiel. Tegen de tijd dat je thuis ben en het nummer weer hebt gevonden ben je waarschijnlijk al weer nuchter genoeg om het niet te sturen!
quote:goldmember schreef op 22 januari 2010 @ 21:37:

Very Cherry, nee die heb ik al zo'n 15 jaar geleden gevierd! Maar heb net een mooi nieuw huis gekocht!Goed man. Gefeliciteerd!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Vandaar mijn cinische voorbeeld smsjes!

Ik dacht al ; van waarom stuurt haar ex

dan niet f een brichie trug dan?

Volgens mij zit TO nog steeds aan de champagne en smachtend te wachten totdat ex een bedankje

terugsmst?
Stomme dingen doen we allemaal wel eens toch?

Mijn actie: ex negeert me (we zijn na maanden gedoe echt uit elkaar, heel vers) omdat hij fanatiek aanhanger is van struisvogelen. Gevolg: Ik bel met dronken kop 20x achter elkaar, waarna hij de foon uitzet.

Schaam. Schaam. Tot de tiende macht ofzo....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven