minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Hee nice een stapestafette stew?

Je woont een heel klein beetje te ver weg geloof ik. Een heel klein beetje maar. Ik hoorde al over sneeuw. Gatver, kan ik al niet stappen en moet ik straks nog uitkijken met lopen ook weer.

(vriendinnetje is aan het werk, I give up)

Pff moeilijk frances. Schrijf gerust mee wat mij betreft.

Hier zitten overigens geloof ik geen forummers in jouw situatie.

Sterkte met je beslissing.
@stew:wel fijn dat er morgen ook een tegenpartij is ,ik wou niet gelijk overdrijven, staat zo hebberig !

@ninah: de uitgebreide mail en 25 heerlijke smsjes en een hoop duidelijkheid

hoop dat je vriendinnetje mee kan
Had overigens ex-sc gemaild of ie mee wou (durfde het haast niet te zeggen hier haha). Hij mailde heel lief terug dat ie ziek is dus helaas. En was verder best belangstellend.

Het kan dus wel, contact houden (gelukkig maar) naast het werk.

@angel, zij kon dus ook niet :( maar jij hebt gelukkig alles weer in beweging.
@frances:ik kan je helaas geen advies geven.

wens je wel veel sterkte
Dank jullie wel !

Jullie situatie is anders omdat jullie geen gevoelens hebben voor je minnaar ?
@ninah:ik dacht het ,maar durfde het niet te vragen aan je of je sc had gevraagd .

hoop dat je contact straks met sc leuk word op de v manier.

ja ik heb alles in beweging,hij dacht dat ik boos was op hem, dat die iets verkeerds gezegd had en ik dacht dat van hem,lekker stel zijn hij en ik samen .
@frances:ik heb wel gevoelens voor mijn minnaar maar niet in die mate zoals jij en we bespreken zeker niet alles met elkaar terwijl we elkaar al 18 jaar kunnen en bijna 3 jaar minnaars zijn hebben we afspraken en scheiden we dingen prive goed.
Pff frances, geen gevoelens?

Geen ambities om samen door te gaan, ik niet, hij niet.

Maar gevoelens te over ....

Lekker stel jullie angel. Vuurwerk.

Ik dacht ik mail em gewoon. In het ergste geval zegt ie nee of nog erger hoor ik niets. Gewoon fijn om weer wat te horen kan ik je melden. Jammer dat het niet kan vanavond ( had natuurlijk willen terug mailen dat ik dan wel op ziekenbezoek wou komen maar ik ben verstandig, alles met beleid. V zit goed en dat lucht wel wat op)
@ Frances, ik denk dat voor de meeste schrijfsters hier de situatie anders is omdat ze in de meeste gevallen niet verder willen met hun minnaar. En als dat wel zo is, zoals bv bij Toy, dan zijn ze allebei single. Bij Marjo is het bijvoorbeeld weer andersom, zij is zelf gebonden en heeft een single minnaar. Het lijkt me voor jou echt heel erg moeilijk. Realiseer je ook dat je straks ook een man op moet vangen die heel verdrietig is door het gemis van zijn kinderen. Nu lijkt het nog heel vrijblijvend maar straks krijg je wel een hoop op je bordje. Blijf hier gerust schrijven, wie weet heeft iemand tips.
@ Ninah, ik ben blij voor je dat je gewoon contact kunt houden. Klinkt heel goed.
goedzo ninah idd alles met beleid.

fijn dat je idd wat hoor van sc.
Ik schrijf graag met jullie mee

Op dit topic kan het zo te zien, zonder gelijk afgebrand te worden dat je fout bent met een minnaar...
Frances, jij staat op een tweesprong : gaat hij voor je kiezen of kiest hij voor zijn vriendin. Begrijpelijk dat dit moeilijk is.

Bij een langere sv-relatie zullen zeker gevoelens spelen anders kan het zo lang niet duren, maar nét dat, wat feitelijk niet uit te leggen is, ontbreekt om de stap te zetten naar een "echte" relatie.
@Stewardess, ja, ik zal sterk in m'n schoenen moeten staan. Ik had nooit verwacht dat hij die stap toch eens zou gaan zetten. En nu komt het er misschien toch van. Hij wil niet bij haar blijven voor de kinderen (gelukkig, want vele mannen doen dit wel.....) maar hij weet zeker dat zij niet in Nl blijft wonen dan, en zullen kids ook vertrekken. Als zij NL was geweest was hij al bij haar weggegaan denk ik.
Ik denk dat het toch moeilijker is, met kinderen in het spel én het vertrek naar het buitenland.

Ik weet dat ik alles doe voor mijn kinderen, hou het vol, vooral voor hen.

En nee dat is niet zielig, niet voor mn kids en niet voor mij.

Is een keuze die ik maak omdat ik zo godsveel van ze hou.

Poehee ik word er emo van. Wijntjes in je eentje slaan iets harder aan geloof ik.

Tnx stew en angel. Ik ben hier ook al heel blij mee.
@belgenmoppie en Ninah, ja klopt, ik had dat "geen gevoelens" niet handig geformuleerd. Ik bedoelde dat niet zo. Er had "serieuze" tussen moeten staan. of zo...
Frances ik snap wel dat je het niet zo bedoelde. Had je eerste post heel goed gelezen.

Nogmaals welkom. Miss steek je hier toch wel wat op toch?
@ stew, grappig dat je dat vraagt.

Ze vertelden idd wat over de nieuwe schaamhaartrend voor 2010: dreads! Ik heb vanmiddag de kraaltjes gekocht. Nu nog ff een jaartje laten groeien en ik kan aan de slag!
stew alles ok na de fender bender?
Heb ik dat?!
@ Haddock, geweldig. Wist je al dat ik heel goed kan vlechten?

@ Sgaapie, het gaat heel goed met mij. Ik moet je nog wel iets grappigs vertellen binnenkort.
quote:stewardess schreef op 23 januari 2010 @ 22:27:

@ Haddock, geweldig. Wist je al dat ik heel goed kan vlechten?

@ Sgaapie, het gaat heel goed met mij. Ik moet je nog wel iets grappigs vertellen binnenkort.

Ah, het moet dus nog gebeuren

Wat heb je aan de hand stew ? Ben je gevallen of zo ?
@BM, ik was vannacht aangereden door een auto. Behalve wat spierpijn valt het allemaal mee. Ik had teveel witte wijn op anders was ik alerter, maar het voordeel was nu dat ik niet zo schrok.
@ stew, dat weet ik nu dus, kom ik op terug. Kun je ook goed kraaltjes sorteren? Ik heb zo'n 'assortiment' doos, 30 kleuren in evenzovele vakjes. Doos is net gevallen toen ik voor (boven) de spiegel keek welke kleuren combi het beste staat.
2x
oei, dat is niet om mee te lachen, hopelijk gaat de pijn snel weg.

De drank heeft mij ook gesmaakt vannacht, voel mij ook nog steeds licht in het hoofd.

Om het plat te zeggen, als men me nu op z'n hondjes zou nemen, schuif ik met mijn pootjes helemaal open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven