Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Beste Angel,

Mag het door mij geopende topic: wie heeft er veel gerookt tijdens de zwangerschap, ajb worden gesloten en verwijderd ivm herkenbaarheid. Ik heb mijn verhaal kunnen doen en vooralsnog genoeg informatie verzameld. En ik wil nu eigenlijk liever dat het topic toch wordt weggehaald. Ik zou het heel vervelend vinden als desbetreffende hier op de een of andere manier lucht van krijgt.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Ga ik doen!
Angel, zou mijn laatste post gericht aan Zoyla (dus niet de twee posts die daarna komen) naar haar doorgemaild kunnen worden?

Ik weet niet of ze die gelezen heeft en ik vind het wel belangrijk dat ze 'm toch even onder ogen krijgt.
Zal ik ook doen.
Tnx!
Jammer dat het topic weg is, alhoewel wel begijpelijk natuurlijk, ivm herkenning. Was halverwege maar vond dat er erg interessante bijdrages bij zaten
Ik hoop voor Zoy haar nichtje dat de echo goed uitpakt.

Het topic 'bijverschijnselen stoppen nuvaring' is verplaatst naar gezondheid.
Hoi Engel,

Dit is een oproepje.
Topic over de Londense bus is samengevoegd met het topic op Actueel over hetzelfde onderwerp.
Snie goed he? Nee, snie goed. Die andere inlog moet je hebben! Anyway...
Maar hey....het samenvoegen was gelukt!
Tis nog geen februari, dus je mag nog even oefenen
Peas on earth!

*Reikt het deelcertificaat samenvoegen uit*
* Viva Angel1 wist zweet van voorhoofd... het valt nog niet mee, dat engelen. Maar leuk is het wel!
Moest ook wel erg lachen in het bantopic, die heeft er zin in dacht ik,gaat er es even goed voor zitten. Heel goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoi Engel,

In dit topic wordt wel heel erg reclame gemaakt, 25-01-2010 16:18.
Bedankt!

er is iets aan gedaan.
Angel, wil je mijn e-mailadres naar femke29 sturen? Ik kan dat niet zelf toch?
Beste Angel,

zou je al mijn berichten (heb alleen vandaag gepost) uit het topic: curretage van levend kindje, willen weghalen?

alvast bedankt
Dat kan je zelf doen, een van de drie icoontjes rechts, de middelste.
dank je Star
Mogen wij een slotje?

November 2007
Angel kan je ons topic terugvinden? Uitgerekend augustus 2008 deel 2? Ben m kwijt....
quote:esmee1975 schreef op 26 januari 2010 @ 17:24:

Angel, wil je mijn e-mailadres naar femke29 sturen? Ik kan dat niet zelf toch?Ik heb het doorgestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven