Trouwen in 2010

07-11-2009 23:48 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die bij wil praten over alle voorbereiding rondom hun (bijna) geplande huwelijk in 2010 (of 2011). Wie doet er mee?

Nickname // Trouwdatum of periode // Budget

Spinnetje // 27 februari 2010 // ¤ 500 (Kaapstad)

theelepeltje // 5 maart 2010 // ¤ 5000 - 8000

Visje66 // 5 maart 2010 //

Bridges6 // 10 maart 2010 //

goudkever // 29 april 2010 //

MvdK // 12 mei 2010 // ¤ 7.500

Choco // 10 juni 2010 // ¤ 10.000

dribbel // 11 juni 2010 // ¤ 3.500

Boom_87 // 5 juli 2010 // ¤ 2.500

Mevrouw75 // 14-15 of 16 juli 2010 // ¤

Yverne // 17 juli 2010 // ¤ 6000

fancy83 // zomer 2010 // ¤ 8.000

Kastanjez // 21 augustus 2010 // ¤ 10.000

abcdefg2009 // 21 augustus 2010 // ¤ 12.000

legpuzzel // 27 augustus 2010 // ¤ 7.500

ilske79 // nazomer 2010

regen // september 2010 // ¤11.000

Nazife // sept / okt 2010 // ¤ 4.000 max

miss dubbelfris // najaar 2010 // ¤ 8.000

Frahim // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

Vreemde Vogel // 15 oktober 2010 // ¤ 10.000

sterretje // ??? 2010 //

joos80 // ??? 2010 //

Sarafin // ??? 2010 //

DarkEnchantress // ??? 2011 //

Tuut // to be proposed //

Ti_Ta_Tuttebelle // to be proposed //

pipo79 // to be proposed //

Bonny82 // to be proposed //
@Boom. De tekst vind ik opzich goed. Ik vind dat het niet perse goed Nederlands hoeft te zijn. Als het maar te begrijpen is. Ik vind wel er in het kaarten dingen moeten staan die ook gaan gebeuren of dat wij dat ook dragen. Ik pak het voorbeeld maar even uit het stukje van MVK. Niet verkeerd bedoeld, maar als ik geen strikjes draag, dan wil ik dat niet in het kaartje zetten. Snap je?

Ideeen zijn altijd welkom. De basis zou leuk zijn als het rijmt. Van mij mag ook een beetje verkeerd rijmen. Ik bedoel we zijn geen proffessioneels, dus mag best wel een woordje tussen staan die wel de zin goed laat lopen maar neit het gedicht. *zucht* ik kan het zo in tekst niet goed uitleggen. Ik zit nog na te denken over iets van een songtekst. Mij ons zou dat stukje dan echt maar 4 woorden zijn. De uitnodiging met de plaats en tijd komt dan wel in ''gewone'' woorden te staan. Dat vind ik niet leuk. Nog even nadenken dus..

Wat is jullie gedichtje Boom?
Heupje, als je zo blij bent met je gedichtje dan is het toch prima!
Wij hebben binnenkort een afspraak bij de bakker. Ik had het er net over met mijn vriend. We willen waarschijnlijk zo'n grote 3D giraffe en dan proberen dat hij iets van een bordje ofzo vast kan houden met daar onze namen en de datum erop. Het zou ook in het nep gras kunnen wat onder de Giraffe komt. Nou kwam ik net op het idee dat we ook allemaal kleine ronde cakés kunnen laten maken en daar een plaatje van een Giraffepaar op laten maken. Wat vinden jullie van zoiets op een trouwerij?
Sterretjee, welke omgeving ook alweer?

Heupje, ik ken het als uitdrukking: "trouwen, trouwen, strikkies aan je mouwen" In die zin vond ik het wel een humorvol iets. En alles in rijm maakt echt heel erg Sinterklazig, het spijt me.
quote:Sterretjee schreef op 24 januari 2010 @ 15:02:

Heupje, als je zo blij bent met je gedichtje dan is het toch prima! Het is idd prima als je er zelf blij mee bent, maar het brengt mij wel aan het twijfelen. Maar aan de andere kant, je hebt altijd mensen die het niks vinden of dat ze iets raars vinden op je trouwerij. Staat ook vaak bij de planningen op internet, dat je nooit voor iedereen goed doet. Ik denk er nog over na en uiteindelijk doen we natuurlijk wat wij willen.
quote:Sterretjee schreef op 24 januari 2010 @ 15:00:

Heerlijk om hier weer bij te lezen.

Ben zelf op zoek naar cup cakes om te bestellen, maar de meeste zijn toch 2.5 per stuk en voor 75 man vind ik dat echt too much.

Als er iemand nog tips heeft graag! En anders zoek ik nog ff verder. Bij de tafel van 18 hebben ze mini cupcakes voor 1.25 p/stuk
Daar ben ik het dan wel weer van harte mee eens. Jouw feestje, jouw dag, jouw beslissing. De taarten lijken me hardstikke leuk ook.

Het is waarschijnlijk ook omdat taal/ communicatie mijn beroep is en dit ook nog eens heel ver van mijn eigen smaak af ligt dat ik er niet mee uit de voeten kan. Ik kan dan echt niet goed begrijpen dat je het niet zo erg vind als iets krom is of niet lekker loopt. Maar dat is mijn hang-up en daar moet je je ook eigenlijk niet te veel van aantrekken. Maar mocht je het wel doen, dit doet pijn aan mijn taalgevoel en ik doe met liefde een volgende poging.
@ Heupje. Ideetjes voor een taart met een giraffe:

Sterretjee: deze heeft ook mini's voor 1,30 per stuk, prijzen gaan omlaag bij meer dan 30 http://www.sweetthings.nl/index.php?category=Cupcakes
Heupje. Heb je een mailadres voor viva waar ik ons kaartje heen kan sturen? Misschien helpt het ter inspiratie. Durf het niet zo goed neer te zetten hier ivm met adres, foto enzow

Anders kopieer je je gedichtje zoals je hem tot nu toe had nog een keertje. Dan kunnen we misschien kijken vanuit wat jij hebt geschreven. Het moet wel echt jouw ding blijven vind ik dan weer

Ik vind je cupcake-idee heel leuk!
voor sterretje

deze zijn ook goedkoop, kwam ik toevallig tegen

Wij gaan heel misschien toch overwegen om een soort van bruidstaart te nemen

Ik denk dat ik MvdK nog wel even in mijn achterhoofd houdt als Itsman en ik ruzie hebben over de eventuele tekst
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 24 januari 2010 @ 15:33:

Ik denk dat ik MvdK nog wel even in mijn achterhoofd houdt als Itsman en ik ruzie hebben over de eventuele tekst MdK heeft zelf ook nog wel met vent over tekst lopen klooien hoor. Maar niet heel erg.
Engels, maar prachtige trouwkaart, combi tekst en grafische elementen en lichte ironie en echte liefde in de tekst. I LIKE

ik vind hem ook wel gaaf, ik zou er niet voor kiezen maar ik vind die tekst en de vorm waarin hij geschreven is (hier is vast een moeilijk woord voor) wel heel mooi
@Boom. Dan moeten we vrienden worden, maar ik weet niet hoe dat gaat hier. Weet jij dat?
quote:Mevrouwdekees schreef op 24 januari 2010 @ 15:05:

Sterretjee, welke omgeving ook alweer?

.weer weggehaald.
quote:itsme26 schreef op 24 januari 2010 @ 16:48:

ik vind hem ook wel gaaf, ik zou er niet voor kiezen maar ik vind die tekst en de vorm waarin hij geschreven is (hier is vast een moeilijk woord voor) wel heel mooiWij hebben ook een 'cleaner' ontwerp hoor, grote bezwaar wat ik hier tegen heb is de leesbaarheid. Maar het complete plaatje en hoe de vormgeving en de tekst bij elkaar aansluiten vind ik te gek.
quote:itsme26 schreef op 24 januari 2010 @ 15:33:

voor sterretje

deze zijn ook goedkoop, kwam ik toevallig tegen

Wij gaan heel misschien toch overwegen om een soort van bruidstaart te nemen

Ik denk dat ik MvdK nog wel even in mijn achterhoofd houdt als Itsman en ik ruzie hebben over de eventuele tekst

Hee!! Wat fijn zeg! Vanaf 50 cent heb je ze hier! Heel erg bedankt voor de link!

Thanks dames, bedankt voor het meedenken!
O..Maar wel veel bezorgkosten zie ik.
zal ik ze voor je ophalen , wij hebben een leasebak
quote:itsme26 schreef op 24 januari 2010 @ 18:12:

zal ik ze voor je ophalen , wij hebben een leasebak

Hee maar echt perfect ik ga ze gelijk mailen met een aantal vragen.
ff serieus hoor, als het echt extreem duur wordt, het zijn kennissen van mijn schoonzus en dan kan ik misschien wel wat regelen (dat we het via via bezorgen of iets in die richting)
Maar ze zitten toch best dicht bij, kun je toch de dag van te voren op gaan halen?
Is ook zo mvk ik zou natuurlijk wat kunnen regelen met de ceremoniemeesters. (heb nog steeds geen rijbewijs)

Woehoe!!! Ben blij! Heb ze gemaild!
quote:itsme26 schreef op 24 januari 2010 @ 18:18:

ff serieus hoor, als het echt extreem duur wordt, het zijn kennissen van mijn schoonzus en dan kan ik misschien wel wat

regelen (dat we het via via bezorgen of iets in die richting)Lief, je aanbod. Ik wacht de mails enzo even af, maar het zal best goed komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven